-> minno: Mám tuhle a naprostá pecka, jinou už bych nechtěl. Dá se měnit ohnisková vzdálenost, tři úrovně svitu atd. A hlavně před hlavou nepřekáží velká bambule, protože článek je v držáku vzadu (nebo na boku) na hlavě. Bohužel se už nevyrábí, ale je její nástupce.
www.ledlenser.cz/produkty
/.../outdoorova-celovka-do
-extremnich-situaci
Nicméně na špinavou práci pod autem sem si koupil čelovku v decathlonu. Na krátko svítí dobře, rozptyl má, je malá, úrovně svitu také. Je sice na baterky, ale svítí na ně dlouho a nevadí mi ji brát do špinavých rukou atd. Opět starší typ této: www.decathlon.cz/p/.../R-
p-215e9825-7595-4ddb-a543-
ad69d6f87d9a?mc=215e982...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co používáte za nářadí.
-> minno: Nevím. Ale 4-5 hodin na plnej svit (má to možnost útlumu) určitě dá. Nikdy tak dlouho svítit nepotřebuju, tudíž jsem to neměřil.
Navíc máš možnost ji z hoho pásku sundat a použít jako naklápěcí magnetickou baterku.
Navíc máš možnost ji z hoho pásku sundat a použít jako naklápěcí magnetickou baterku.
-> StepaNoFUN: Nevyzerá zle. Výdrž je aká?
-> minno: mam tuhle stavmi.cz/reflektory-a-sv
itilny/13320-berner-svitil
na-celova-2v1-aku-335506-4
055055581499.html a za mne super.
Neviete doporučiť nejakú fakt dobrú čelovku na prácu s autom? Tzn:
- výkonné svetlo
- pekný rozptyl svetla na krátku vzdialenosť
- nabíjateľná
Na trhu je toho mraky, ale z tých popisov nie som celkom schopný uirčiť, čo bude OK :)
- výkonné svetlo
- pekný rozptyl svetla na krátku vzdialenosť
- nabíjateľná
Na trhu je toho mraky, ale z tých popisov nie som celkom schopný uirčiť, čo bude OK :)
-> MVM: no a normální metrickej ořech má 17,2mm, tak kolik pak bude mít ten palcovej? bez měření se můžu tak leda domnívat.
Ale nevadí, už sem ho objednal protože na to už samozřejmě spěchám

Ale nevadí, už sem ho objednal protože na to už samozřejmě spěchám


-> Vojťas: Tak když si spočitaš 11/16 palce je 17,46mm cca.
Nemáte někdo při ruce ořech v palcích 11/16" ? Potřeboval bych realnej rozměr. Protože mám poniklovaný šrouby na kopretiny a maj 17,4. Klasickej ořech má 17,2. Tak jestli tam je taky taková tolerance... Obyč spojovak sem nameril 16,8.
-> SO545: ok nebudu se tím živit, jen občasný zabroušení kam se blbě dostává.
-> Petrson 23.08.23 15:37:48: ak sedia udaje plnenia a vytlaku tak sa pouzit da ak to chces na doma pre obcasne pouzitie. Vzduchove naradie tohto druhu uprednostnujem pred elektrikou.
-> vhml 23.08.23 16:31:52: byl kupovanej před víc jak 6lety za úplně jiný peníze.
-> Petrson 23.08.23 15:37:48: jakej ma smysl dávat 30 tisic za 2kW kompresor?
-> T: -> StepaNoFUN: -> SO545:
Díky za rady, mám tento kompresor, což asi moc stačit nebude
www.svarecky-obchod.cz/ko mpresory/.../2260-kompreso r-airstar-403-50.htm?gclid =Cj0K...
-> StepaNoFUN: od jakého výrobce máš tu elektrickou?
přeci jen vzduchových je hodně výrobců oproti el.
Díky za rady, mám tento kompresor, což asi moc stačit nebude

www.svarecky-obchod.cz/ko mpresory/.../2260-kompreso r-airstar-403-50.htm?gclid =Cj0K...
-> StepaNoFUN: od jakého výrobce máš tu elektrickou?
přeci jen vzduchových je hodně výrobců oproti el.
-> Petrson 22.08.23 09:28:07: ked vzduchovu tak tuto....mame ich v praci a mam ju aj doma. Pomer cena vykon....za1.
U mna fakci na jednval od orlika a 150l nadrz....na pohodu.
www.protechshop.sk/pneuma ticke-pasove-brusky/pneuma ticka-pasova-bruska-10x330 -profi-asta-a-bs10?gclid=C j0K...
U mna fakci na jednval od orlika a 150l nadrz....na pohodu.
www.protechshop.sk/pneuma ticke-pasove-brusky/pneuma ticka-pasova-bruska-10x330 -profi-asta-a-bs10?gclid=C j0K...
-> Petrson: vzduchova bude mensi, lehci... Ale jak jiz bylo napsano - zalezi na tom, jak jsi na tom se vzduchem.
Mam tu primou brusku jak na vzduch, tak elektrickou. Co mam elektrickou, tak kompresor nezapinam... Nestihal to a stlacenej vzduch na pohon je ekonomicky skoro sebevrazda.
Ale jestli ti tam prubezne stejne bezi velkej sroubak...
Mam tu primou brusku jak na vzduch, tak elektrickou. Co mam elektrickou, tak kompresor nezapinam... Nestihal to a stlacenej vzduch na pohon je ekonomicky skoro sebevrazda.
Ale jestli ti tam prubezne stejne bezi velkej sroubak...
-> Petrson 22.08.23 09:28:07: měl jsem jen vzduchové a super, jen slušný žrouti vzduchu, takže přijde na to jaký máš kompresor 

Potřeboval bych poradit.
Je lepší elektrický pilník nebo vzduchový. Díky za rady
katalog.makita.cz/produkt /.../pasovy-pilnik-533x9mm -500w-12074.htm
www.ahprofi.cz/pneumatick a-pasova-bruska-9033n-4-ha zet-ha210183?gclid=Cj0K...
Je lepší elektrický pilník nebo vzduchový. Díky za rady
katalog.makita.cz/produkt /.../pasovy-pilnik-533x9mm -500w-12074.htm
www.ahprofi.cz/pneumatick a-pasova-bruska-9033n-4-ha zet-ha210183?gclid=Cj0K...
-> minno 17.08.23 15:53:29: Děkuju, nemohl jsem najít svůj příspěvek. Tohleto mám.
www.boukal.cz/pertlovaci-
souprava-s-rezakem-trubek-
bgs1070221-pro-pr-4-75-10-
mm-1-4-1-2-sada-10-dilu/..
./produkt
A spokojenost. Jen to není úplně levný...
A spokojenost. Jen to není úplně levný...
-> ZdenoR: Kúpil som nedávno pertlovačku Asta A-ROG203 a funguje výborne na obidva typy koncov (SAE aj DIN). Skúšané na oceľovej trubke.
Minule som ju už použil na výrobu nového konca trubky priamo na aute (nešlo povoliť pri výmene hadičky, tak som to odrezal - rezačkou) a paráda.
Doporučoval ju aj Eidy: -> Eidy 25.01.23 17:28:04:
Minule som ju už použil na výrobu nového konca trubky priamo na aute (nešlo povoliť pri výmene hadičky, tak som to odrezal - rezačkou) a paráda.
Doporučoval ju aj Eidy: -> Eidy 25.01.23 17:28:04:
-> ZdenoR: Nevím, jaký koncovky má koncern, ale já mám kromě klasický levný sady ještě tohle: www.aretacni-pripravky.cz
/servis-brzd/asta-a-rog203
--pertlovaci-sada-na-brzdo
ve-trubky
Zatím jsem to jen zkoušel a funguje to krásně.
Zatím jsem to jen zkoušel a funguje to krásně.
-> ZdenoR: mám něco od yato funguje to dobře. Zrovna ta piditrubicka se dá koupit v náhradě za 120kč ale třeba dlouhá do pulky auta ne a v origu asi 1700.
Prosím
Nemáte někdo vyzkoušený přípravek na lisování brzdových trubek za rozumné peníze ?
Šroubení Škoda a koncern. Kupovat celé sady trubek nebo tu pidi trubičku na zadní brzdy koncernu je nesmysl.
Nemáte někdo vyzkoušený přípravek na lisování brzdových trubek za rozumné peníze ?
Šroubení Škoda a koncern. Kupovat celé sady trubek nebo tu pidi trubičku na zadní brzdy koncernu je nesmysl.
Tak dej pozinky nebo nerez od QuickBrake treba
-> 11mAjA11: Trubky používam výhradne oceľ.
Mosazné sem teda ještě neviděl že by někdo používal..kov v pozinku je běžný, občas nerez od QuickBrake.
Záleží jaké trubky tím chceš spojovat, jestli med tak úplně nevim jestli je to rozumný počin, měkká med do relativně měkké mosazi (směsky mosazi) a třeba galvaclanek když na to přijde nějaká sůl nebo něco..
Záleží jaké trubky tím chceš spojovat, jestli med tak úplně nevim jestli je to rozumný počin, měkká med do relativně měkké mosazi (směsky mosazi) a třeba galvaclanek když na to přijde nějaká sůl nebo něco..
Zásobil som sa spojkami na brzdové trubky. Trochu mám obavy z tej mosadze. Nestrhnem to pri trochu silnejšom dotiahnutí trubky?

Používám... Občas. Mám nejakej adaptér a od kamaráda jsem dostal vyrobený uložení na flexu... Je to super...
-> jerrom 10.08.23 16:15:13: Pouzivam ale v origo vzduchovej bruske.
Na paradu pri dopbrusovani zvarov na ploche.
Pouzivam len 3M a funguje viac ako dobre tak som neskusal inu znacku
Na paradu pri dopbrusovani zvarov na ploche.
Pouzivam len 3M a funguje viac ako dobre tak som neskusal inu znacku
Ahoj, nemáte zkušenost s Roloc systémem? Koukal jsem, ze 3M má buď unasec za ca 150kc ( číslo produktu 09987) nebo bez stopky za 600Kc ( da se vybrat tvrdost, jiný rozdíl jsem nevycetl, napr produkt 45095) a nebo jsem našel i neorigo za 90kc (napr zde eshop.aldivex.cz/brusky--
podlozne-talire--unasece-a
-adaptery/.../)
Nějak nechápu rozdíl mezi tím 3M. Zase jestli neorigo nebo o “par” korun dražší, tak už radši 3M
Nějak nechápu rozdíl mezi tím 3M. Zase jestli neorigo nebo o “par” korun dražší, tak už radši 3M
-> Jarda/felda: Já jsem měl origo podtlakovou odvzdušňovačku (poháněnou vzduchem) a dělalo to ty problémy, který jsem popisoval.
Hlavně třeba na Avii, kde byly velký prasátka. Tam si to fakt dokázalo cucnout okolo gumiček v nich.
Hlavně třeba na Avii, kde byly velký prasátka. Tam si to fakt dokázalo cucnout okolo gumiček v nich.
-> Jarda/felda: Jo taaak... tak to bych se bál přesně toho co popsal -> StepaNoFUN: ...
-> COL 29.04.23 17:08:13: mám manuální "pumpičku" takže udělám pod tlak před ovzdušnovákem a pak "pustim" brzdovku
-> COL 29.04.23 15:35:15: Tvoj postup by som volil u auta, kde brzdovka nebola dlho menená. Pri pravidelnej výmene u civilného auta k spoľahlivosti a účinnosti brzdového systému stačí štandard, ono sa to tam v tom pracovnom priestore pri pravidelných výmenach čiastočne určite obmieňa a nevedie to ani po rokoch ku žiadnej skaze.
-> Jarda/felda: Jak "napumpuju podlak" ?? Jako myslíš "pod tlak" jako natlakovat? Co by to mělo zlepšit? To promícháni v praseti? To je lepší šlápnout na pedál, to dá mnohem větší stouch a v praseti se to víc rozviri...
-> Jarda/felda: S podtlakem nemám dobrý zkušennosti. Všechny těsnění v brzdách jsou určený na přetlak a ne na podtlak. Takže se občas stane, že si to třeba prasátkem cucne okolo gumičky. Navíc hovno poznáš, jestli jsou tam bubliny, protože si to běžně do hadičky přisává okolo závitu odvzdušňováku. Zlatá plnička.
-> COL 29.04.23 15:35:15: Ok. Tomu rozumím.
-> MVM: Zkušenost je taková, že když se to nechá jen téct, tak se to v praseti ani pořádně nepromicha, protože ta kapalina v praseti teče ze vstupního otvoru rovnou k odvzdusnovaku. Když se to dela se slapanim na pedál, tak je to lepší. Ale asi málokdo rozebírá brzdy hned po tom, co vyměnil brzdovku, takže to netrkne (z odvzdusnovaku teče čistá, ale v praseti stále hnus). Od doby, kdy jsem si toho jevu kdysi všimnul, to řeším tak, jak jsem popsal níže.
-> COL 29.04.23 15:10:52: Z každýho odvzdušňováku při výměně brzdovky by ti mělo vyjit cca 200-250ml
Řekněme že litr na auto "stačí" včetně nadobky. A to je už hodně poctivě vyměněna kapalina..
Řekněme že litr na auto "stačí" včetně nadobky. A to je už hodně poctivě vyměněna kapalina..

-> SO545 29.04.23 13:49:08: Filozofujeme o tom, ze timhle zpusobem ti zustane třeba v praseti dost původní kapaliny. Zejména, když se to nechá jen protéct.
-> COL 29.04.23 12:05:50: neviem o com filozofujeme....vyprazdni
s nadobku a bud pretlacis plnickou alebo kllasika po starom. Ovzdusnis kazde koleso.
Prelejem tak asi 5-7deci kvapaliny systemoom a cajk.
U moto je to na dlhsie...nema to prachovky na piestoch tak to chce precistit a premazat.
Ale tiez to nieje praca ktoru by som odlozil lebo to dlho trva....
Prelejem tak asi 5-7deci kvapaliny systemoom a cajk.
U moto je to na dlhsie...nema to prachovky na piestoch tak to chce precistit a premazat.
Ale tiez to nieje praca ktoru by som odlozil lebo to dlho trva....
Jak se vymění brzdovka za pár minut? Aby to k něčemu bylo, je dobrý, aby se vyměnila hlavně v pracovních prostorech. Takže zatlačit pistky co to jde, stáhnout prasata a pak lze začít. A stejně se vymění takhle dobře brzdovka v nádržce, thv a trubkach, ale v trmenech a prasatech, kde o to jde hlavně, zůstane nejaká smeska.
-> MVM 29.04.23 06:34:01: Aha. To chápu 

-> Jarda/felda 28.04.23 22:09:09: tiez menim. Nieje to nic financne ruinujuce... a na zdvihaku za par minut.
-> růža 29.04.23 01:44:44: Každou knížku jednou přečteš do konce. A než začneš číst jinou, jdeš se třeba projit do parku.. Asi tak 

-> MVM: Nechci se tě nějak dotknout, ale ty už neděláš závoďáky? "Když jsem 20let dělal závodní auta". Ale nebudu vyzvídat, jen mě ta formulace překvapila.
-> Jarda/felda: Hele, každej kdo o tom trochu ví. Potom jdou povolit odvzdušňováky a pod. Po 2 letech jsem to měnil všem při prohlídkách v servise a je to znát. V nádobce je pořád jantarová/žlutá kapalina.
Když jsem 20let dělal závodní auta a odvzdušňovala se auta v podstatě nonstop. A na kurzech bezpečný jizdy kdyz byla flotila aut firemnich(nových), vesměs Škodovky, ale i jiný firemni auta zase jiny značky, tak ta auta byla pořád diky nešetřeni firem a servisu vždycky slušně obuta, podvozkově v pořádku, v pořádku brzdy.
Kdežto kurz pro civilisty ( přijeli lidi se svym autem) to byla leckdy přehlídka toho co u nás jezdí. A když si vezmu kolika lidem nefunguje ABS, kolika lidem při krizovým brzdění auto (diky nesouměrnosti), zakeřně ustrelí. Kolika lidem při dupnutí na pedál se pedal propadne,nebo okamžitě po třetím plným brždění selže ABS.
Tak jsem potom kolikrát měl strach jet domů v silničnim provozu. Ve spojeni s (ne)uměním řídit,ačkoli vsichni jsou dle mínění přece dobří.. maji uz léta najeto..
Málokdo, až na začátečníky, má pokoru. A jestli tady věříte tomu ze mladá holka uřídí v krizovce velký ótéčko SUV. Jo možná tak tři z deseti.
Takže vim že půlka lidí ma černej hnus v nádobce, ABS mu vlastně nikdy nekopalo do pedálu, protože jezdi opatrně, a je přece dobrej řidič. Navic má čerstvou technickou..přece.
How
Když jsem 20let dělal závodní auta a odvzdušňovala se auta v podstatě nonstop. A na kurzech bezpečný jizdy kdyz byla flotila aut firemnich(nových), vesměs Škodovky, ale i jiný firemni auta zase jiny značky, tak ta auta byla pořád diky nešetřeni firem a servisu vždycky slušně obuta, podvozkově v pořádku, v pořádku brzdy.
Kdežto kurz pro civilisty ( přijeli lidi se svym autem) to byla leckdy přehlídka toho co u nás jezdí. A když si vezmu kolika lidem nefunguje ABS, kolika lidem při krizovým brzdění auto (diky nesouměrnosti), zakeřně ustrelí. Kolika lidem při dupnutí na pedál se pedal propadne,nebo okamžitě po třetím plným brždění selže ABS.


Takže vim že půlka lidí ma černej hnus v nádobce, ABS mu vlastně nikdy nekopalo do pedálu, protože jezdi opatrně, a je přece dobrej řidič. Navic má čerstvou technickou..přece.
How
-> Bukaj: Protoze musis rozebrat pul brzd kvuli udrzbe? 
