skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Milan 136 10.02.25 15:34:52: A jak je mozny, ze ja z vymeniku nikdy nic nevysaval a ten olej zezacatku byl naprosto cistej? Mi nerikej, ze ho mas na aute hned cernej.
-> StepaNoFUN 10.02.25 12:04:27: Já to na mém vysaju z výměníku 3x za sebou a místo 4,3 se tam vejde 5![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> StepaNoFUN 10.02.25 12:04:27: i sdi odsavam, ale i tak je druhej den večír ten olej zase cernej. A to byly proplachy , výměny po 500km atd... Vysral sem se na to.
-> palinator 10.02.25 12:02:00: Tak vzhledem k tomu, ze u OI zustava skoro pullitr oleje ve vymeniku, tak pokud to neodsajes, tak se neni cemu divit.
-> Syny:
Tak to já mám olej černej jenom steče dolu...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak to já mám olej černej jenom steče dolu...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 10.02.25 10:12:02: já jsem zvědav jak se projeví muj "novej" motor
kterej je kompletně vyčištěný bez kapky karbonu/starýho oleje ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
vč výměny filtru, děláme to pro sebe
myslel jsem si, že to taková "tma" nebude
Je fakt,to zas přede jak kotě, ale ten interval a 14 litrů oleje je hodně zelený
myslel jsem si, že to taková "tma" nebude
Je fakt,to zas přede jak kotě, ale ten interval a 14 litrů oleje je hodně zelený
-> palinator 10.02.25 10:12:02: No, kdyz jsem na Golfu vymenil olej, tak jeste po treba 200km jsem mel problem ho na merce vubec videt...
-> Bery: A měnil jsi i flitr na těch 50km?
Já když jsem podobný proplach dělal, byl nový olej černý vlastně okamžitě. Po výměně filtru ten novej olej chvíli držel...
Já když jsem podobný proplach dělal, byl nový olej černý vlastně okamžitě. Po výměně filtru ten novej olej chvíli držel...
-> Bery:
On na dieselu někdy není po výměně olej po 30 km jak bota? Možná když to vyjede v Polsku z linky.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
On na dieselu někdy není po výměně olej po 30 km jak bota? Možná když to vyjede v Polsku z linky.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
minulý týden se vrátila karamelka ze servisu, nové přední okno a po lehké novoroční puse na ledu vyměněný nárazník, nové světlo, opravený bufík . Vzpomínáme na T4 :-)
Normálně jsem to uklidil na dvůr abych zas něco neodřel, nebo se někdo neopřel do mě.
Včera 3 výměna oleje po 5000km - nejdřív s průplachem, pak nějaký obyč 5w-30 a pak motul. S tím obyč olejem jsem ujel cca 30 km a zas černý jak bota.
Uvidíme co zvládne umazat Motul a jestli pak bude poznat "lepší olej" na rozboru a bude méně otěru. Aneb jak vyléčit biturbo 132kW..
V sobotu hurá na hory
Normálně jsem to uklidil na dvůr abych zas něco neodřel, nebo se někdo neopřel do mě.
Včera 3 výměna oleje po 5000km - nejdřív s průplachem, pak nějaký obyč 5w-30 a pak motul. S tím obyč olejem jsem ujel cca 30 km a zas černý jak bota.
Uvidíme co zvládne umazat Motul a jestli pak bude poznat "lepší olej" na rozboru a bude méně otěru. Aneb jak vyléčit biturbo 132kW..
V sobotu hurá na hory
-> Jarda/felda 09.02.25 20:40:35: vlek 750kg muzes tahat s Bckem za cimkoli, na co ti to B staci. Klidne za transitem, co ma 3.5t.
Soucty se pocitaj az kdyz ma vlek pres 750kg.
Viz definice skupiny B - Řidičský průkaz skupiny B umožňuje řidiči samostatně řídit skútry do objemu 125 ccm, automobily o maximální hmotnosti 3 500 kg a vléci přípojná vozidla o maximální hmotnosti 750 kg.
Soucty se pocitaj az kdyz ma vlek pres 750kg.
Viz definice skupiny B - Řidičský průkaz skupiny B umožňuje řidiči samostatně řídit skútry do objemu 125 ccm, automobily o maximální hmotnosti 3 500 kg a vléci přípojná vozidla o maximální hmotnosti 750 kg.
-> StepaNoFUN 09.02.25 19:35:57: bohužel, když jsem dodělával tažný tak u něj bylo 1500 ale v dokladech jen 1200
no povolili jen těch 1200 s tim že víc má čtyřkola
ted "novým" mám 3000kg a v podstatě nemůžu zapojit ani běžný 750kg vozík kvuli řidičáku
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: aha :-D. No bylo to v lednu hnedka.....
-> Tomaso435 09.02.25 18:46:07: Tazny dodelal a az pak se to urcite prihlasovalo. Dneska si to uz tezko nekdo dovoli.
-> palinator 04.02.25 07:35:46: Ďakujem za reakciu,na toto som už celkom zabudol.
-> StepaNoFUN: to chci
je fakt ze to byl dovoz, ale tažné dodělával hned jak do přivezl k nam .... Pak nevím jak toho docílit :-D
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomaso435 09.02.25 18:34:35: dovoz. A jeden cas slo do dovozovejch papiru napsat sileny nesmysly. Takhle mel znamej BMW E30 s 3500kg na tazny.
-> ajok: tak dřív se do tp uvádělo i to že vypínač je od místa řidiče dosazitelnej blbě, takže asi nehrotit...
Ale zajímala by me caddy, nějaká kolem roku 2010 1.9tdi, uz sem viděl i kus s koulí na 2500kg.... Což b mi stačilo. Víc jak 1900 nepotřebuji, plus váha vozejku a sem na svojem....
Ale váha byla vždy tuším 1600. Nechápu jak toho kdo docílil.
Ale zajímala by me caddy, nějaká kolem roku 2010 1.9tdi, uz sem viděl i kus s koulí na 2500kg.... Což b mi stačilo. Víc jak 1900 nepotřebuji, plus váha vozejku a sem na svojem....
Ale váha byla vždy tuším 1600. Nechápu jak toho kdo docílil.
-> Tomaso435 09.02.25 08:48:33: vyjimku? u ovce ma 1500kg a zadnou vyjimku tam nemam, u nivy podobne atd. nikde zadna vyjimka, preci staci uvedena povolena hmotnost privesu![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> ajok 09.02.25 08:17:59: abych nekecal, 650kg brzděných tuším. Favo ma 750max brzděných a výjimku v tp že vozejk ma víc jak 80% hmotnosti auta.
-> Tomaso435 09.02.25 07:25:45: a kolik vazil? tendle mel rovnou tunu a stryc kupodivu na te felde dotazene z D tazny tunu a to ma jen 2 pytle, jinak nic, ani ABS, ja snad mel tunu jen 1.6 ABS/EDS, na 1.3 mpi ABS/EDS mam 900kg a 1.3mpi, ktera nema nic a i GB Funka, tak 800kg
-> ajok 09.02.25 00:14:39: na Rovince sem tam dal i pětku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 08.02.25 19:58:33: jo, jel jsem s tim pres celou republiku a nechtel bych s tim jezdit... stryc to chtel tahat za feldou 1.3 BMM a zjistil, ze to nejde :)
-> isti 08.02.25 19:51:27: alebo guma viton tá zvládne všetko
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tomu ver
-> StepaNoFUN: Takto som som to mal naložené viac krát a nebol problem
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: Takto som som to mal naložené viac krát a nebol problem
-> isti 08.02.25 19:51:27: Aerodynamika letici cihly. Asi jako kdyz zaprahnes karavan. Mam vyzkouseny ze s podvalem s nalozenym autem to jede daleko lehcejc, nez se srovnatelne tezkym karavanem.
-> isti: Heh, to musel bejt pritlak ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> isti 08.02.25 19:44:47: hledej NBR v deskach. To je olejivzdorna pryz.
Odpor vzduchu je sviňa.Mal som pocit že dnes nedorazím domov
Na okom neviditelných kopcoch to dal max 70 na trojke,akoby som šiel so zatiahnutou ručkou a dvomi prázdnými pneu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pridám sa s otázkou.Dá sa kúpiť guma krorú nebobtnajú ropné látky?Chcem to na víčko nádrže na zetora,z tých ktoré sa predávajú vylezie guma po kontakte s naftou.
-> palinator 07.02.25 10:36:30: zrovna tato firma mi svými třemi po sobě jdoucími
doporučeními způsobila 4 dny s rukama pod kapotou.
Ono je už úplně jedno jesi vemu jasnou čínu. Nebo "itala" kterej to zadává taky v Číně jen díky překupu stojí 4x víc.
...a ani jedno nefunguje.
doporučeními způsobila 4 dny s rukama pod kapotou.
Ono je už úplně jedno jesi vemu jasnou čínu. Nebo "itala" kterej to zadává taky v Číně jen díky překupu stojí 4x víc.
...a ani jedno nefunguje.
-> palinator 07.02.25 10:36:30: -> MVM 07.02.25 20:04:01: Dobré vědět, díky.
Ale já bych přece jenom raději zkusil sehnat originál dobové plátno, u kterého mám jistotu, že dobře skladované vydrží dalších 50 let a máčené v benzínu dá 20 let provozu (v benzínu s lihem snad aspoň 10 let, ale tam se podělá něco jiného)![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ale já bych přece jenom raději zkusil sehnat originál dobové plátno, u kterého mám jistotu, že dobře skladované vydrží dalších 50 let a máčené v benzínu dá 20 let provozu (v benzínu s lihem snad aspoň 10 let, ale tam se podělá něco jiného)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Snažil jsem se tenhle matroš vyrazit ze souseda - a myslel přitom i na tebe. Ale nedopadlo: nejdřív že má a dá, pak se kroutil, že nemůže najít.. čili se bohužel rozhodl, že ho ještě bude potřebovat..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: Na druhou stranu tenhle materiál by měl být dostupný kdekoliv, kde prodávají těsnění atd, ne?
Kvalita dostupných druhovýrobních dílů občas nutí člověka improvizovat...
Kdyby náhodou někdo z vás měl na prodej původní pogumované plátno pro výrobu membrán, tak koupím...
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Kdyby náhodou někdo z vás měl na prodej původní pogumované plátno pro výrobu membrán, tak koupím...
-> rsvancara: Nejen na GL palubky...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A přitom stačí na iputr schránky zhora zatlačit a zatáhnout a je odemčeno :-D
-> isti:
Na servis bude nejlepší ta Vari. Ten starej Tecumseh kdoví v jakém bude stavu a ten Mountfield má motor Jikov, což jsou prý dost krámy. To mám ale jen z doslechu.
Na servis bude nejlepší ta Vari. Ten starej Tecumseh kdoví v jakém bude stavu a ten Mountfield má motor Jikov, což jsou prý dost krámy. To mám ale jen z doslechu.
-> isti 01.02.25 18:58:54: Předfacové/BMMkové řazení s kloubem, když mělo už velkou vůli, mi odmítalo řadit 5.
U tohoto nového s vaničkou nevim jak to je - zatim mi drží. Každopádně se mění takové gumové/platové kuličky v něm, jak bylo zmíněno. Nicméně to co popisuješ vypadá vážně jako něco zohnutého nebo kratšího.
U tohoto nového s vaničkou nevim jak to je - zatim mi drží. Každopádně se mění takové gumové/platové kuličky v něm, jak bylo zmíněno. Nicméně to co popisuješ vypadá vážně jako něco zohnutého nebo kratšího.
Pozerám po bubnovej kosačke,toto by bolo najlepšie ale je to ďaleko a za veľa
dom.bazos.sk/inzerat/.../ bubnova-kosacka.php
toto je český výrobok?
dom.bazos.sk/inzerat/.../ bubnova-kosacka.php
alebo z mountfieldu ale nechápem čo znamená u týchto názov Bella a Stella
dom.bazos.sk/inzerat/.../ bubnova-kosacka.php
dom.bazos.sk/inzerat/.../ bubnova-kosacka.php
toto je český výrobok?
dom.bazos.sk/inzerat/.../ bubnova-kosacka.php
alebo z mountfieldu ale nechápem čo znamená u týchto názov Bella a Stella
dom.bazos.sk/inzerat/.../ bubnova-kosacka.php
-> Borderer: Možno že je v tom niečo.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A hlavně motor na volnoběh. Nicméně i tak si to umí chroupnout.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.02.25 19:12:12: Spojkový pedál je na úrovni brzdového a šlapem to na doraz.Varecha má vôlu v druhej felicii je to pevnejšie.
Menil sa v tom motor s prevodovkou(údajne s novou spojkou) ale problémy som nezaregistroval hneď,a zdá sa mi že sa to zhoršilo po zapadnutý kde som s tým hral 10 min než som vyšiel a skoro utrhol výfuk.
Menil sa v tom motor s prevodovkou(údajne s novou spojkou) ale problémy som nezaregistroval hneď,a zdá sa mi že sa to zhoršilo po zapadnutý kde som s tým hral 10 min než som vyšiel a skoro utrhol výfuk.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.02.25 10:17:05: ale to by s tim musel neco delat, to samo neudela... u fel/fav se spojkovy pedal serizuje na vysku brzdoveho
Ale ze jde zpatecka pred zuby je spojka... Predpokladam, ze neni idiot, aby zpateclu radil, kdyz jeste jede auto dopredu...