
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Hurdis: Heh, kdo vi, leze z toho rejze... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hai-tai, to je nějaké bojové umění? 

-> Fén: Sem ostipal sikovkama 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: A taky koukám, že si měl pořádný hlad. :o)
to jo díra je díra ale naši by nerozdejchali kdybych začal v garáži kopat díru snad někdy bude
-> Borin - Král tuzerů: Jo, no, hruza
Ale hraje...

-> rolls: No tak akorát je na šířku nápravy, jaké máš ty choutky?



-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vypadá to strašně




-> Fén: Jojo
Ono v auto se neda pouzit pac kdyz ujedes 10m tak ho musis preladit, ale v garazi hraje pekne 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: Rádio od AAA?
-> Valeo 105L: fakt brutal farba

-> Hurdis: no ono zalezi na velkosti diery, velmi velka tiez nieje bohvieco



-> Pepčas: jooo to by se mi na dvur taky hodilo
az tam budem mít neakou dlazbu tak taky zkusim udelat 


-> Pepčas: Pěkný kozy, ale díra je díra. 

Pavel P.. 01.09.09 19:49:49 napsal: → J3STER: růžová je taková přiteplená.. asi proto se to hřeje
voe
sak si ze me tatka della prdel ze prej jestli nebyli ti co me zastavovaly treba priteplení kdyz videly ruzovy auto
-> aceboss: vis jak sem váhal ale nakonec sem si rikal prijedu se a ukázu jakou mam peknou káru a bylo to
aspon si poslední maturitní rocník budu pamatovat uz od zacátku






-> J3STER: růžová je taková přiteplená.. asi proto se to hřeje



-> tunerlada: Mě se po zimě u rapida stalo to že termostat otevřel až když byla ručička teploty skoro v červeném poli. Jakmile termostat otevřel bylo vše ok. Takové věci jsou nevyzpytatelné. Nediv se že jsi uvařil když ta růžová hycuje už na dálku.




tak já dneska vyměnil ložiska a gufera v levym úhlovim rameni a bětuška vyměnila manžety a vazelínu na poloose až bude čas tak se ještě musí udělat pravá strana
-> tunerlada:
Ty jsi blázen po dvou rokách stáním hned vytáhnout auto do Brna já bych najezdil aspon 200km někde kolem baráku vše prozkoušel,aby se vše zahřáho prohřálo a prozkoušelo a až potom bych jel do vězšího města už jen kvuli kolonám pač vím co eMka v koloně dělaj
,ale jo může se to stát každému.









-> tunerlada: Tak růžovýho Rapida na 1. září uprostřed Tomkáče si dokážu živě představit s veškerou kulisou. Já jsem tak před cca 6-7 lety se Š120 ucpal hned tu vedlejší křižovatku, když mi trubkou od hrdla k nádrži proudem chcal benzín.
no.. dneska.. sem akorát omotal kable izolepou aby se nechtěly skřípnout do dveří a pro hlad a teplo sem to zabalil
-> Tampajs: aj mne sa to tak zdalo az som dal dole o auto mini coopera
ale to je vzdy...jak keby som na bezne jazdenie mal nejake 300HP auto..tak stale nijak sa citim ked sedim v skodovke..stale chcem viac:D niekedy az priliz


Furt se mi zdálo že mi to nějak nejede ale dneska sem zkoušel jet na 500m useku s pevnym startem proti feldě 1.3 50kw a na konci jsem byl na dýlku tak o 4-5aut dál sám sem čuměl

-> Valeo 105L 01.09.09 16:06:49: néseš sám :-(
-> Klubko_: no do plumlova uz to letos asi nestihnu slozit ale pristi rok se ukazu s ni urcite nazivo

-> Klubko_: no to doufam taky par let to musi vydrzet .žepry metaliza je vice odolna

-> Valeo 105L: husta barva, no popreju ti, necht koroze se tvemu vozu zdaleka vyhyba 

-> Valeo 105L:




tak konecne sem se dockal a moje 105l dostala lak zatím teda jen kastle zbytek jeste ceka

-> tunerlada: zkus vybrat termostat ci to este bude varit 

-> MOLSO: joo

-> Gemini: mam tohle imfsoft.cz/hardware/.../h
alluv-snimac-H02.asp a tohle imfsoft.cz/hardware/.../h
alluv-snimac-H01.asp za 500 je to oboje tvoje, nikdy to nebylo na autě...
Vyhrál jsem v tenise 6:4, 6:3, 4:1 .. poslední set nedohráno protivník zahodil raketu a vzdal se 

Gemini 01.09.09 12:25:42 napsal:
darabos – www.mscfilakovo.sk/ 01.09.09
10:36:10 napsal:
→ Gemini: dlzka od konca karburatora k hlave je cca 17cm
+-, komora by mala byt vodorovne (tieto tipy boli aj na motorke +- vodorovne,
nie s naklonom ako mas Ty) a prave to je problem, lebo pri hlave je velky
sklon, ale uvidime snad to pojde… 17 cm je velmi malo....... 40 cm
by bolo ideal.....pozri ake to mam ja dlhe
jasne, inac od filtra je to aj u mna cca 28-30cm ale nevidim do toho, nepoznam suvislosti...ale dobre rady ma vzdy potesia
ta stvorklapka vyzera slusne
darabos – www.mscfilakovo.sk/ 01.09.09
10:36:10 napsal:
→ Gemini: dlzka od konca karburatora k hlave je cca 17cm
+-, komora by mala byt vodorovne (tieto tipy boli aj na motorke +- vodorovne,
nie s naklonom ako mas Ty) a prave to je problem, lebo pri hlave je velky
sklon, ale uvidime snad to pojde… 17 cm je velmi malo....... 40 cm
by bolo ideal.....pozri ake to mam ja dlhe
jasne, inac od filtra je to aj u mna cca 28-30cm ale nevidim do toho, nepoznam suvislosti...ale dobre rady ma vzdy potesia

ta stvorklapka vyzera slusne

-> tunerlada: to tam mas 130 zejo ? 

tak já dneska jel autem poprvé větší trasu..do brna do školy a výsledek...
do školy sem dojel ale na laně
brňáci budou vědět..kousek před tomkáčem to začalo vařit a než sem stačil někde zastavit tak mi to uprostřed tý velký křižovatky chcíplo
chaos jako prase akždej mi nadáváal troubil na mě tak sem to naštěstí odtlačil na dělící čáru a snažil se to něak oživit.pak pro mě stejne nakonec musel přijet kamoš z fáglem kterej když mě táhl ke škole to málem taky uvařil..no děs a hrůza neska
po dotažení ke škole auto chytlo na brnk a dom sem dojel taky v pohodě,holt proste nemel sem stim tam jezdit kdyz to ete do včerejška do rána stálo bez pohybu dva roky





-> Gemini: čau hele mám škrtící klapku sací potrubí,zapalovací modul lambda sondu hallův snímač celou kabeláž..nevim co všechno tady je bych se musel kouknout
-> mb136gl: potrebujem senzory otacok....ale dik
-> Gemini: len sacie potrubie s klapkou, to ti je asi na nič