![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Bery: To je pravda. Ač to 16V pojede jak prase,za zlomek ceny. Ovšem v tu chvíli se škodovkama končím. Protože s koncem éry OHV končí práva Škodovka. TAKŽE u mě vždycky budou Webry a OHV ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bery 31.01.23 09:11:05: že by za to byli tisíce jsem nepočítal
ale za dvě stovky ho nechám odležet, ono se mu nic nestane ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
a už zase se dají sehnat náhrady, z matroše, co vydrží, výrobců bude přibývat a díl bude stát nějaký ten tisíc, ale odjedu s tím celou sezonu.
A až to všechno dojde jako díly na 130 RS, zůstane pár sklaních, co to zaplatí a ostatní přejdou na 1,4 - 1,6 16V a pojede se zase dál.
A až to všechno dojde jako díly na 130 RS, zůstane pár sklaních, co to zaplatí a ostatní přejdou na 1,4 - 1,6 16V a pojede se zase dál.
-> Bery: Jo, vačková kola jsou nedostatková, ale komínky snad ani ne - a i pro ten motorsport se dají použít z Fa (případně Fel BMM) - na sériových motorech jim většinou nic není...
...a životnost komínku a kola jeho náhonu na vačce na sériové 130L (PG) byla něco kolem 300 tisíc - v té době už tam byla vůle, tak jsem je měnil![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
...a životnost komínku a kola jeho náhonu na vačce na sériové 130L (PG) byla něco kolem 300 tisíc - v té době už tam byla vůle, tak jsem je měnil
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
komínky se nahrazují záslepkou a přechází se na jednotky a snímání na klice...
Ale jako že by jsi za komínek dostal deset - s tím bych nepočítal. Zas prijde někdo s náhradou a pojede se dál... kolik komínků a vačkových kol sjedete za sezonu? U ostrýho motoru je to klidně 1 závod.
Ale jako že by jsi za komínek dostal deset - s tím bych nepočítal. Zas prijde někdo s náhradou a pojede se dál... kolik komínků a vačkových kol sjedete za sezonu? U ostrýho motoru je to klidně 1 závod.
-> Bukaj 30.01.23 20:55:22: tak to ho ještě nechám odležet ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda/felda: Těžko říct. Ono jak už bylo níže uvedené.. Origo dily nejsou. Tzn.cena je taková kolik je kupující ochoten zaplatit. Nicméně vím že to jsou věci pro mě cennější než penize. Jsou to dily se slepicí,žádná náhrada...
-> Jarda/felda: To je zrovna věc, která moc nahoru nešla. Alespoň jsem jej nikdy nekupoval za víc, než 250 Kč. A pastorek lze vyměnit![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM 30.01.23 20:05:07: kolik je ted tržní cena komínku rozdělovače ? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> StepaNoFUN: Jojo kde jsou ty časy co jsem si ve skladu kupoval nový prsa,několik olejových čerpadel,dvě klikovky 1,3 Mpi, několik novych sad ojnic,kominky ,sady rozvodů.. Měl jsem to sepsany na A4 jeden den jsem to ráno objednal a druhej den jsem to měl ve skladu v bedně. Zaplatil jsem,dostal 10% slevu, a ani mi nemuseli dávat kyslík u pokladny.
Jojo..davno
Jojo..davno
-> Bukaj 30.01.23 14:34:15: Nejsou, nebudou... Novy proste ne.
Co se v tom vyprodeji rozpustilo mezi lidi, to tam je a zbytek skoncil ve srotu. A jelikoz v zavodnich motorech je to dost spotrebni zbozi, tak se se snizujici nabidkou novejch kusu zvysuje cena.
Z toho, co jsme privezli si myslim uz zbylo par kousku a i moviti zajemci jsou odmitani se slovy - sam mam malo.
Co se v tom vyprodeji rozpustilo mezi lidi, to tam je a zbytek skoncil ve srotu. A jelikoz v zavodnich motorech je to dost spotrebni zbozi, tak se se snizujici nabidkou novejch kusu zvysuje cena.
Z toho, co jsme privezli si myslim uz zbylo par kousku a i moviti zajemci jsou odmitani se slovy - sam mam malo.
-> Bukaj: Ale už nejsou...respektive jsou skoupený a jelikož se používají pro motorsport, tak se cena šroubuje.
A sežeń dnes motor, který má najeto do 100 000km... použiješ nacyklovanou kliku do motoru za 150 - 200 000? To si dám do nějakýho tuningovýho motoru, ale ne do závodničky
A sežeń dnes motor, který má najeto do 100 000km... použiješ nacyklovanou kliku do motoru za 150 - 200 000? To si dám do nějakýho tuningovýho motoru, ale ne do závodničky
-> Bukaj 30.01.23 14:34:15: blatníky na eMko taky bejvaly levnější ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: A to jsou ceny těch klikovek o tolik jinde, než do těch starších vozů? Co si vybavuju, tak někde mezi 2300 a 3200 byla normální mototechnová cena za klikovku 130/Fa, ve výprodejích byly kolem litru. Podobně bych to čekal u té Fábie...
-> Bukaj: Fabia 1.4
-> Bukaj:
Ony jsou potřeba kliky do něčeho modernějšího než hliníkových třináctistovek?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ony jsou potřeba kliky do něčeho modernějšího než hliníkových třináctistovek?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: Takže to nebudou obyč klikovky do hliníkových třináctistovek, ale něco modernějšího?
-> Bukaj: To bylo myšlený za kus.
-> Bery: To mi nemusíš říkat, ale je s tím dost práce, no...
...nějak mi nevycházejí ty počty - jako, že jste +-20 klikovek koupili za 2800 a po dvou letech prodali jen za 9000? To bylo hodně dávno, ne?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
...nějak mi nevycházejí ty počty - jako, že jste +-20 klikovek koupili za 2800 a po dvou letech prodali jen za 9000? To bylo hodně dávno, ne?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: koupíš za 2800, prodás za 9000 - to ti žádná banka za 2 roky nedá![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> StepaNoFUN: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> radekp: Ono to tak skoro vypadalo doopravdy. Rychlá akce. Přijedu ke kamarádovi. Pojď woe jedem pro kliky. Hned. Musíme to stihnout, než přijede domů žena, protože ta to nesmí vědět. Přiznal jsem jí 4. :-D
-> StepaNoFUN: tohle vypadá, jako bys převážel bilý prášek![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> StepaNoFUN: Takže vlastně lenost, protože třeba orig. plechařinu bych vzal za jejich ceny ale něco ne. Výprodej proběhl maximálně tak, že měli vývěsku na dveřích zadního vchodu. Ani, teď už, kamarád tehdy si hýčkající FI RS přesně nevěděl co, kdy a to tam pracoval na servise. A přesně tenhle přístup mne dva roky zpět odradil od koupi Škodovky po narození dcery a už tam chodim jen pro olejový filtry a kapalinu do ostřikovačů. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Borderer: Protože pokud to takhle prokazatelně znehodnotěj, odepíšou si to jako ztrátu v plný prodejní ceně. Ale ten výprodej předtím udělat musej. Samozřejmě nikde to moc nerozhlašujou, protože to je pro ně v podstatě prodělek.
-> Bery: Jo...šroťák...to mne hlava nebere. S místním zastoupením škoda sem řešil, že klidně odkoupím ležáky na Felicii, co mají ve skladu....nakonec to znehodnotili a naházeli do kontejneru. A to sem ani nechtěl smlouvat o cenách nebo se hádat o kravinách. Max něco ve smyslu součet všeho mínus XY%.
-> Borderer:
jj, pamatuju takových akcí víc...
Hlavy, kliky, plechařina, něco pojmul šroťák, něco trh. a kdo věděl, tak hlavy a kliky mizely po paletách
jj, pamatuju takových akcí víc...
Hlavy, kliky, plechařina, něco pojmul šroťák, něco trh. a kdo věděl, tak hlavy a kliky mizely po paletách
-> Bery: Už je to nějakej rok, kdy Škodovka vozila do šrotu formy na jedničkový Octavie...natož Felicie...ale o ty aspoň někdo projevil zájem.
majitel sítě Kelly to cele prodal americké LKQ. ti koupili i další síť prodejen a jeden čas se čekalo na vyjádření antimonopolního úřadu, který to neschvalil a divize stahlgruberu má vlastní vedení a správu...bla bla bla... Evropská LKQ je řízená že Švýcarska, jinak jedou i Tchaj-wan ale matka je Americká.
formy a díly výrobce už dávno nemá. povinnost držet skladem. ta doba uplynula tak před více než 10ti lety.
je to hodně stručně...aby mě někdo nechytil za slovo...
formy a díly výrobce už dávno nemá. povinnost držet skladem. ta doba uplynula tak před více než 10ti lety.
je to hodně stručně...aby mě někdo nechytil za slovo...
-> Jarda/felda: Díky za info.
Já tohle nikdy nezkoumal, takže pokud to tak je, potom ok.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti 27.01.23 21:39:31: a myslíš že výrobce se bude zabývat jednim párem blatníků ?
potřebuje nabouchat kamion a pryč s tim at může jet další formu....
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> k.jarek 27.01.23 20:17:04: ani ne tak po převzetí jako spíš po "sjednocení" s elit- oboje mělo stejnýho majitele ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti: treba proto, ze smlouva?
-> Borderer: Len to nechápem prečo sa to nedá kúpiť priamo u výrobcu.
-> isti: Stejně tyhle sráče bouchaj na těch stoletých formách ze Škodovky Slováci a prodávaj pod mnoha značkami. Držel sem to v ruce a ty blatníky nepasují všechny naprosto stejně.
-> k.jarek: OK,aj tak je to všetko vo nadštandardnej kvalite![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> isti: Ano.
-> Eidy: A to znamená?Neoriginál nd?
-> isti: LKQ je Autokelly po převzetí, takže bych si typnul PL/CN výrobu. Ale znalejší jistě upřesní![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Edit: Eidy byl rychlejší.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Edit: Eidy byl rychlejší.
-> isti: Pokud vím, tak LKQ = Low (auto)Kelly Quality.
Len tak z nudy pozerám na dostupnosť pr blatníkov na feliciu a nie je to úplne stratené
Neviete čo je zač značka LKQ ?Nechce mi veriť že by toto búchali v USA.
www.autodiely-na-skodu.sk /Blatnik-Felicia-pl-zesile na-karoserie-d491.htm
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.autodiely-na-skodu.sk /Blatnik-Felicia-pl-zesile na-karoserie-d491.htm
-> Sita: Nějaký tyhle sranda krabičky vyrábí člověk že stránky cybertronics Labs nebo tak nějak. Umi to i pripling a přesně tyhle kraviny. Myslím, že se tam přidával kroužek natočení k volantu a snímalo to rychlost ala palubák. Bral sem tam pwm abych mohl s Volvem svítit dalkama jako denní svícení.
-> dragon_cb_cz: bylo to mezi Vcelnou a Roznovem jak je tam ted ta vydut kolem toho kruhace na najezdu na D3 jak tam ted budujou. Vypadalo to vtipne, musim rict...
-> Sita 25.01.23 09:06:52: Jen jestli blikat nechtel a pri zapojeni toho zazraku z Ali ty blinkry omylem nevyradil - to bych taky nevylucoval ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: neblikal, praveze
-> Sita 25.01.23 07:18:48: A blikal u toho?
vcera za mnou jela felicie, ktera mela "corner lights", nebo jak se tomu rika. Proste se ji pri zataceni rozsvecovaly mlhovky. Jak je to dodelavany? To je nejaka "krabicka" se spnacem podle naklonu/odstredivy sily z Aliexpresu? Ne ze bych to chtel taky, jen me to zajima :D Fungovalo mu to s docela velkym zpozdenim, vetsinou se to rozsvitilo az skoro za zatackou, primou vazbu na natoceni volantu bych netipoval...