-> suri: Mám na to grift záleží na tom jak to použitý roztáhneš, když ho roztáhneš mírně do boku a pak vytočíš, tak při nandavání zpátky ho natočíš a pak jen zmáčkneš kombinačkama a dostaneš ho na úplně stejný tvar jako byl předtím. Nový bych bez spešl kleští takhle nezavřel. Snad to popisuju srozumitelně
-> saskyn2 14.01.17 16:14:57: to musí byť zábava rozoberať a dávať späť a hlavne niekde na koži , ja sebe dávam pozor aj ako veľmi ho zmáčknem na konkrétnom mieste , to s použitým asi nedáš ...
-> Milan 136 14.01.17 15:39:44: sebe dávam origo céčka ale sú dosť drahé , na bežné veci to má aj wurth kde 500ks stojí to čo origo 100ks a sú tiež dobré , kliešte mám origo , je to makačka niekedy ale kým to nie je nejaký zadok na superbe v čisto koži tak to ide pekne , aj OII je celkom makačka ak to chceš mať pekne našponované , hlavne zadok
-> suri: tak tak. Sedadla jsou v klidu rozebiratelný/složitelný. Céčka se dají nouzově máčknout i sikovkama. Kdysi doma v nouzi při opravě vyhřívání jsem starý otevřel opatrně kleštěma na segerovky a pak zpět zamačkal ty starý sikovkama a auto v klidu jezdí ještě dneska
-> suri 14.01.17 14:32:47: Je to pravda, že zdrhovačky nejsou úplně to pravý. Ale jsou tam a kdo to nevím, nepozná . A ušetřil jsem pár gramů (možná) .
-> Borderer 14.01.17 13:30:25: tak bocni pytle mas v operadle a tam podle me neni co pokazit, jen rozepnes tu spodni plastovou listu a podsunes to tam a prilepis k molitanu, s tema bokama neni potreba nic delat
-> Borderer 14.01.17 13:30:25: Neboj se toho. Rozdělat to rozděláš. Akorát potahy (hlavně na sedáku) jsou připevněné ke kulatinkám zalitých v pěně takovými Céčky. Tyto céčka se pak kupují nvá a cvakají special. kleštěma. Ale dělá se to doma zdrhovačkama . Hlavní je, aby jsi měl v pohodě molitany, aby se nazačali trhat, jak to rozděláš.
-> Jarda: Mne to právě láká, ale pořád si neumim představit, jak docílit toho, aby sedadlo bylo "jako z výroby" a nechci si pokundit GLX sedačky s bočními airbagy.
ale na ten navod k instalaci jsem nemel nervy, 3x jsem ho zacal cist a ani jednou nedocetl ani z poloviny :)
Jsem zvyklej z octavy, ze jak nastartuju, tak dam vyhrev na 3 a pak to snizim na 1 a to uz nechavam a toto i na 1 hreje jeste hodne, ale v nive mam nejakej hrejici potah z lidlu a to jsem jednou nechal, mel jsem dvoje kalhoty a pak se mi kourilo od zadku :)
-> Milan 136: Já se právě divil, že po výměně bočního víka za hliníkové mi to sice neteklo po obvodu přes těsnění, ale prolínalo to mezi těsnicími gumovými špunty (Rubena) a závitem šteftu daleko víc, než u plechového víka s plochými těsnicími gumkami
-> Tomaso435: To je fakt, ale netěsnily mi vždy ne po obvodu, ale kolem šteftů, respektive těsnicích gum. Teď jsem dal zkusmo těsnicí gumy NBR z Fabie (s navulkanizovanou podložkou), tak uvidíme...
zjistil jsem, proc mi vsichni rikaji, ze mam naftovou nivu :)ú, na vyfukovym ventilu na 2. valci jsem mel vuli asi 2-3 mm :) misto 0,2 mm, dal bych za usi tomu rusovi (nebo spis jeste italovi), ktery viko ventilu vymyslel na 8 sroubech... zlata skodovka, kde to je jen na dvouch a staci to
Jen je potřeba dávat bacha na to, abys to složil přesně v rovině a aby v rovině byly i delší zuby koleček s delšími a kratší s kratšími, jinak se může stát, že bude na počitadle nějaká číslice "napůl" (jestli mi rozumíš - myslím mezi dvěma číslicemi)
-> pachto: Vloni jsem popoháněl dokonce tři počítadla - MB a Š120 akuvrtačkou, ale ta dosáhla jen 60 km/h a furt jsem nabíjel, takže to trvalo věčnost, před vánocema pak R tachometr takhle a zdálo se mi to mnohem produktivnější - teda krom soustruhu, kterej už aktuálně nemám k dispozici.
Kdysi jsem jedno počítadlo rozhodil a nastavil separátně - což trvalo chvilku, pak jsem zdánlivě zdárně i sesadil nazpět.. bohužel následně se docela záhy počítadlo zaseklo.
Tak převrťuju tachometr z 26 000 na 61 500, jsem zatím na 42 000 Je nějakej rychlejší způsob jak to převrtět, než otáčet kolečkem kilometr po kilometru? Většího rozebrání se bojím
Dneska dokončena montáž dálkáče k webastu. Většinou stejně zapínám, když na auto vidím, takže jsem (prozatím) vynechal GSM (4tis.), Telestart (5,5tis. - je to originál, takže si to nechaj kurewsky zaplatit) a zapojil jsem to na tlačítko odskoku kufru z klíčku, který by u mý stejně bylo komplikovaný (mám ještě mechanický otvírání kufru). Po podržení (cca 3sec.) tlačítka odskoku se topení zapne (časovač na 1hod), po druhým zmáčknutí vypne (lze i s klíčkem v zapalování a běžícím motoru)...
-> StepaNoFUN: Hele mám Alhambru 1999 předokolku a je to úplně stejně, švára má Alhambru 2001 a taky je to takto šikmo, kupodivu to funguje velice dobře..
-> StepaNoFUN 10.01.17 13:50:26: Vypadá spíše jako kdyby vypadl z horního úchytu a vzpříčil se tam. Já bych ho pochopil spíše takto - dopředu po směru jízdy a nebo šikmo v jedné lajně s poloosou.