Jenom tady v mém okolí vím o dvou carevnách - jedna pro denní jezdění, druhá na "Véčkách".
S 24kama je to horší - těch moc nevídám (kromě jedné, jež je stále v aktivní službě coby TAXI), kombíky už vůbec ne.
Přijde mi, že o sovětské vozy (jako koníček) u nás všeobecně moc není zájem - možná jsou za tím pohnutky z minulosti, možná jejich "tuctovost" (do nedávna se víceméně v nezměněné podobě ještě vyráběly)...
...pravdou je, že hodně (většina) se jich v devadesátých a nultých letech odtahalo na Ukrajinu na díly (hlavně Žigulíky a Moskviče), Volhy nebyly po revoluci moc v oblibě také kvůli vysoké spotřebě a stoupající ceně benzínu.
Kamarádův otec měl v polovině 90. let dokonce nějakou novější 24 s dieselovým motorem (prý z Peugeotu - pro západní Evropu).
Prostě v ČR je největší poptávka po tuzemských veteránech. Přijde mi to logické, předpokládám, že v jiných zemích to bude obdobné (snad kromě severských zemí, kde jsou v největší oblibě "ameriky")
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)