skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
21:07:31
27.03.2016
27.03.2016
castrol
-> ZZ__Top: jj pamatujem ale tam je pruzny kolik a asi aj preto ho tak dlho odvtravas
21:07:19
27.03.2016
27.03.2016
krtik
-> ZZ__Top: To vyndáváš ten pružnej kolík? To vylisuj ;-). Kdosi to dělal svěrkou co drží kosu na násadě. Nový kolík jsem upravil tak, aby byl dobře pružný, ale zároveň šel dobře vyndavat/zandavat. Jde to teď krásně lisovat sikovkama a vylisovávat taky přes nějaký kolíček. Skrz ten kolík je ještě prohnaný šroubek s matkou a je to cajk. Zrovna dneska jsem to rozdělával a znovu skládal ;-).
21:00:29
27.03.2016
27.03.2016
krtik
-> Bukaj: Nene, tohle je upgrade. Suri psal, že nic lepšího nemůže být .
Tak já ten Constuct taky nepoužívám, a ne jen proto, že je zarezlej . Ale když už tam je, tak ho zas rozchodím.
Tak já ten Constuct taky nepoužívám, a ne jen proto, že je zarezlej . Ale když už tam je, tak ho zas rozchodím.
20:59:27
27.03.2016
27.03.2016
ZZ__Top
-> castrol: kolíček na spodku auta. Pamatuješ počítám, že jsi to byl ty kdo mi posílal malůvku dětí ze školky jak vytáhnout čep na táhle řazení? No tak ten návod nefungoval. Jsem asi půl centrimetru od okraje po dvou dnech
20:53:14
27.03.2016
27.03.2016
castrol
-> Tomaso435: malo rezes -> ZZ__Top 27.03.16 14:31:41: a coze odvrtavas ?
20:49:23
27.03.2016
27.03.2016
Bukaj
-> krtik: Takže downgrade, jo?
Jinak s Construktem (u mne Guard) jsem původní táhlo (po opravě řazení) hodil do šrotu - stejně to nepoužívám a kdo by dneska kradl Feldu (nepřizpůsobiví tu naštěstí zatím nejsou)
Jinak s Construktem (u mne Guard) jsem původní táhlo (po opravě řazení) hodil do šrotu - stejně to nepoužívám a kdo by dneska kradl Feldu (nepřizpůsobiví tu naštěstí zatím nejsou)
20:43:59
27.03.2016
27.03.2016
krtik
Dnes bylo hezky, tak jsem se taky pustil do práce. Nové řazení z MPI nahradilo původní s "kostkou". Co jsme tady řešili kloub, tak ten jsem rozdělal, upravil a místo čepu je šroub. Aj bych to dneska stihnul, ale nepodařilo se zas nasadit gumovou manžetu řadičky co je zasazená v kobercu. Tak zítra pokračování. Nicméně to řazení je bombové, se divim, že jsem to nevyměnil dřív. Původní řazení už toho mělo viditelně nad hlavu. Do budoucna ještě něco s tím Constructem...
14:35:53
27.03.2016
27.03.2016
MisakusX
-> ZZ__Top: Každý k tomu poznání musíme dojít po svém. Já si také myslel, že ty 4 stovky po slevě si na sebe přece jenom vydělá a posere se až časem, omyl byl o to bolestivější, že jsem si vypral v kalhotách účtenku.
14:31:41
27.03.2016
27.03.2016
ZZ__Top
zlomil tři vrtáky do železa a furt to drží. Plus poznání, že akučka z tesca s hodnotami 9,6V a 1Ah a z toho ostatními vypovídajícími hodnotami je vážně k hovnu. To už místo toho kdybych koupil měnič napětí udělám líp.
10:10:31
27.03.2016
27.03.2016
MisakusX
-> krtik: Já to taky nechápu :) To je právě ten rozdíl mezi ženskou a mužskou logikou.
09:48:01
27.03.2016
27.03.2016
krtik
-> MisakusX: Tak tomu teda nerozumím proč by ne . Ale tak zkoušíš to, to je základ úspěchu .
09:42:35
27.03.2016
27.03.2016
MisakusX
-> krtik: Přesně tímhle způsobem jsem doma argumentoval, když holka chtěla na hraní sanitku ... ale bylo mi řečeno, že 1202STW v měřítku 1:1 není nic pro tříleté dítě.
09:25:41
27.03.2016
27.03.2016
krtik
-> MisakusX: Ale zase když jsou děti máš záminku na hračky .
01:02:41
27.03.2016
27.03.2016
palinator
-> Borderer:
Tohle je ještě prd, ale modelová železnice, to jsou peníze. A slušný "vláčky" jsou tak od 500 000 vejš.
Tohle je ještě prd, ale modelová železnice, to jsou peníze. A slušný "vláčky" jsou tak od 500 000 vejš.
00:59:20
27.03.2016
27.03.2016
MisakusX
-> doking: Když jsou děti, je obvykle na pár let jasno, pokud jde o priority. No a pak případně rozvod a jede to zas dokola :)
00:02:17
27.03.2016
27.03.2016
doking
-> Borderer: Holt to máme těžký no :-D, ženská,auto,vláčky,autodr
áha, RC modely,modely na výstavu, dílna všechno je to bezedná kasička na peníze no a teď si vyber,co z toho upřednostníš :-D , pokud něco upřednostnit jde :-D
23:57:45
26.03.2016
26.03.2016
Borderer
-> krtik: Přesně tak, tohle byla dráha o délce 30,5 metrů. Dokázalo nás to zabavit prakticky na celé odpoledne. Ale už je to vyšší dívčí, co sem tam mluvil s těma lidma, tak prej se tohle pohybuje už v řádu desetitisíců.
23:54:03
26.03.2016
26.03.2016
krtik
-> Borderer: Tohle je paráda tady ty velký dráhy. Já mám už asi rok nutkání stáhnout z půdy starý autodráhy a blbnout. Ale nechce se mi to potom uklízet :-D. Ideál mít to v garáži :))).
23:50:00
26.03.2016
26.03.2016
Borderer
My se dnes v rámci 8. setkání Felicia Fans Liberec vrátili do dětských let. Neskutečný, když nám tam ukazovali závodní speciály, tak pod plnym plynem člověk viděl takřka šmouhu.
23:46:54
26.03.2016
26.03.2016
krtik
-> Tomaso435: Jojo, taky přezuju na zimáky, do druhýho dne na to zapomenu a do další dědiny mám hlavolam, co se to děje.
-> Bukaj: Nádherná! Vidiš jak krásně jsi jí mohl doskládat za rozumnějších teplot :).
-> Bukaj: Nádherná! Vidiš jak krásně jsi jí mohl doskládat za rozumnějších teplot :).
23:08:39
26.03.2016
26.03.2016
Bukaj
Tak dnes jsem konečně doskládal 130LPG do víceméně finální podoby - namontoval nárazník, zástěrky, přední plastové podběhy (po letech jsem si zase osvěžil, jaká je to pakárna), doupravil interiér (až na drobnosti) a vykonal zkušební jízdu za účelem natankování LPG (záminka)
Ještě jsou v plánu na léto nějaký hezčejší kola (asi moje oblíbené Meteor II s OR34) a pár dodělávek v interiéru...
...a pak mi bude líto to používat jako přibližovadlo do práce a tahač vleků s materiálem...
Ještě jsou v plánu na léto nějaký hezčejší kola (asi moje oblíbené Meteor II s OR34) a pár dodělávek v interiéru...
...a pak mi bude líto to používat jako přibližovadlo do práce a tahač vleků s materiálem...
22:59:21
26.03.2016
26.03.2016
Tomaso435
-> castrol: ee... zimáky mi nehvizdaj
22:51:38
26.03.2016
26.03.2016
castrol
-> Tomaso435: ale v kazdej zakrute pekne pistia gumy
22:43:15
26.03.2016
26.03.2016
Tomaso435
tak sem dal letňáky.. proč mám vždycky při přechodu zima léto pocit že na zimákách to bylo nestabilní a nebezpečné pro malé děti, neosvětlené cyklisty a chodce bez reflexních prvků?
20:06:14
26.03.2016
26.03.2016
PICK-UPEK
-> Majklsto 26.03.16 13:43:49: -> Bukaj 26.03.16 14:08:43: -> MVM 26.03.16 14:12:35: ahoj, dekuji vsem trem za reakce. Opravdu asi jedinna moznost, jak k tomu mohlo dojit, je jednostranna aretace jak pise MVM - mam to zaaretovane vypalkem, v podstate totez, co tady img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../10126_2014-0
5-06_17-27-52_86.jpg nabizi stepan (akorat to nemam od nej, ale to nehraje roli). No je fakt, ze z druhe strany uz zadnou aretaci nemam...
Priznam se, ze jak si vetsinu veci rad udelam sam, tak do vytazeni vlozky na svetlo Bozi se mi moc nechce - aby to nedopadlo tak, ze pri rovnani 4. valce rozhazu ten vedle a takhle postupne nakonec vsechny 4 Z toho bych mel docela hruzu, navic netusim, jak osetrit dosedaci plochu v bloku - na to pripravek nemam a jen tak to rucne smirkem zacistit je cesta do pekel. Neni to zadne kontinualni kapani kap-kap-kap; co jsem vypozoroval, tak opravdu kapka nejakych tech cca 10 - 15 minut, jak jsem uz psal v prvnim prispevku. Ostatne pokud se skutecne vlozka naklonila pri aretaci, tak se to muselo stat uz vcera dopoledne - dneska jsem z garaze odchazel po pate hodine a stale jeste voda mezi valci, co tam zustane po vypusteni kapaliny z okruhu, byla - tzn. ze ani za tech vic jak 24h to pod vlozkou vsechno nevykapalo. Co byste rekli na nasledujici postup:
- nasazeni hlavy a radne utazeni predepsanym postupem dle DP
- po dokonalem ocisteni a odmasteni jemne (ale opravdu jemne) omazat spoj blok/vlozka ze strany klikove skrine Elring Dirko (tesnim tim vany, AC pumpy apod., super vec, dokonale to tesni, je to stale, nedroli se to apod.)
- pouzit pripravek na utesneni chladicu (viz Bukaj), event. nejake tipy prosim?
Jasne, nejlepsi by bylo vlozky ven a udelat to odznovu, ale toho bych se fakt rad vyvaroval... Mohl by navrzeny postup fungovat taky?
Priznam se, ze jak si vetsinu veci rad udelam sam, tak do vytazeni vlozky na svetlo Bozi se mi moc nechce - aby to nedopadlo tak, ze pri rovnani 4. valce rozhazu ten vedle a takhle postupne nakonec vsechny 4 Z toho bych mel docela hruzu, navic netusim, jak osetrit dosedaci plochu v bloku - na to pripravek nemam a jen tak to rucne smirkem zacistit je cesta do pekel. Neni to zadne kontinualni kapani kap-kap-kap; co jsem vypozoroval, tak opravdu kapka nejakych tech cca 10 - 15 minut, jak jsem uz psal v prvnim prispevku. Ostatne pokud se skutecne vlozka naklonila pri aretaci, tak se to muselo stat uz vcera dopoledne - dneska jsem z garaze odchazel po pate hodine a stale jeste voda mezi valci, co tam zustane po vypusteni kapaliny z okruhu, byla - tzn. ze ani za tech vic jak 24h to pod vlozkou vsechno nevykapalo. Co byste rekli na nasledujici postup:
- nasazeni hlavy a radne utazeni predepsanym postupem dle DP
- po dokonalem ocisteni a odmasteni jemne (ale opravdu jemne) omazat spoj blok/vlozka ze strany klikove skrine Elring Dirko (tesnim tim vany, AC pumpy apod., super vec, dokonale to tesni, je to stale, nedroli se to apod.)
- pouzit pripravek na utesneni chladicu (viz Bukaj), event. nejake tipy prosim?
Jasne, nejlepsi by bylo vlozky ven a udelat to odznovu, ale toho bych se fakt rad vyvaroval... Mohl by navrzeny postup fungovat taky?
19:42:05
26.03.2016
26.03.2016
castrol
-> MVM 26.03.16 14:12:35: asi tak
17:04:37
26.03.2016
26.03.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Víc by k tomu ladil světle zelenej kladívkovej Alkyton.
16:58:12
26.03.2016
26.03.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
Nové zadní brzdy na octavii, pakny, malý materiál, trubky prasca. + barva přidá 10 poníků, jen ten voctín jsme netrefili.
14:12:35
26.03.2016
26.03.2016
MVM
-> PICK-UPEK: Na tohle je dvojí odpověď. Já dám zase krk za "to" že se s tou čtvrtou vložkou mírně pohlo,je zaaretovaná nerovnoměrně a mírně se naklonila,voda kape. Když bys chtěl mít sichr tak řeknu rovnou hned znova přesahy. Další možnost je zkrátka to složit a díky rovnoměrnýmu přítlaku hlavy se vložka zpátky hezky usadí. Může ale nastat efekt kdy prolínající voda sebou vzala nějaký nečistoty(bordel) a stejně to bude mírně kapat. To by šlo před poskládáním vany zjistit nalitím vody a natlakováním expanzky zda to pořád kape,načež ještě to nic nevypovídá stopro dokud se motor po opravě neohřeje.
90%lidí toto řešit nebude -protože málokdo má zároveň sundanou hlavu i vanu - a co oči nevidí sirdce nebolí..
90%lidí toto řešit nebude -protože málokdo má zároveň sundanou hlavu i vanu - a co oči nevidí sirdce nebolí..
14:08:43
26.03.2016
26.03.2016
Bukaj
-> PICK-UPEK: Buď to přestane po dotažení hlavy a když ne, tak to vyřeší sajrajt na utěsnění chladičů. Nebo pokud se ti to příčí, můžeš udělat druhou rozborku
13:43:49
26.03.2016
26.03.2016
Majklsto
-> PICK-UPEK: modla mna to nemusíš riešit
12:05:14
26.03.2016
26.03.2016
PICK-UPEK
Ahoj, prosim rychlou konzultaci.
Jedna se o Felicii 1.3, jsem v garazi a mam zhozenou hlavu a vanu. Jak tak pod tim lezim, vsiml jsem si, ze u 4. valce vzlina pod vlozkou voda do prostoru klikove skrine, je to tak kapka za ctvrt hodiny. Vlozky mam zaaretovane proti pohnuti, presahy byly ok (merku 0,10 pod pravitkem tak tak prostrcim, 0,15 uz ani omylem), do posledni chvile se voda neztracela, oleje nepribyvalo - oboje bylo po vypousteni pekne cistounke. Otazka zni: resit to, nebo se to zase spravi, jak to pritahnu hlavou momentem + 2x90 st., jak je stanoveno v dilenske prirucce? Dal bych opravdu krk za to, ze dokud byl motor vcelku, tak to nedelalo. Stejne tak bych dal krk za to, ze se nepohlo s vlozkami. Hlavu jsem shodil pouze proto, ze tu mam upravenou, a vanu proto, ze byla zespod narazena (ale netekla).
Jedna se o Felicii 1.3, jsem v garazi a mam zhozenou hlavu a vanu. Jak tak pod tim lezim, vsiml jsem si, ze u 4. valce vzlina pod vlozkou voda do prostoru klikove skrine, je to tak kapka za ctvrt hodiny. Vlozky mam zaaretovane proti pohnuti, presahy byly ok (merku 0,10 pod pravitkem tak tak prostrcim, 0,15 uz ani omylem), do posledni chvile se voda neztracela, oleje nepribyvalo - oboje bylo po vypousteni pekne cistounke. Otazka zni: resit to, nebo se to zase spravi, jak to pritahnu hlavou momentem + 2x90 st., jak je stanoveno v dilenske prirucce? Dal bych opravdu krk za to, ze dokud byl motor vcelku, tak to nedelalo. Stejne tak bych dal krk za to, ze se nepohlo s vlozkami. Hlavu jsem shodil pouze proto, ze tu mam upravenou, a vanu proto, ze byla zespod narazena (ale netekla).
09:47:11
25.03.2016
25.03.2016
Bukaj
-> Enggik 24.03.16 23:11:54: Stačila by jedna
23:11:54
24.03.2016
24.03.2016
Enggik
-> Bukaj 20.03.16 23:35:20: Možná bych nějaký nadbytečný opěrky v černý kostce mohl mít. Kouknu
22:46:10
24.03.2016
24.03.2016
OTA-MTX
myslel jsem, že se poseru, ale konečně jsem vytahal ven štefty z bloku, utažené od roku 1969
19:48:07
24.03.2016
24.03.2016
Pavel P..
Tak jsem dneska konečně odvezl na komaxit jedny nový kolečka pro 130ku....
....a ještě v předstihu nechal nazout nový letní bačkory pro pássovce.
....a ještě v předstihu nechal nazout nový letní bačkory pro pássovce.
22:07:38
23.03.2016
23.03.2016
palinator
21:47:42
23.03.2016
23.03.2016
doly120
-> castrol: Si stebe dělám prdel.. Fávo taky neměním,a felda je v záloze
21:44:43
23.03.2016
23.03.2016
castrol
-> doly120: vidis a ty furt je cas na vymenu felicie ,myslim ze este ten cas nenastal
21:43:19
23.03.2016
23.03.2016
doly120
-> Borderer: Takových lidí bude víc
21:30:16
23.03.2016
23.03.2016
Borderer
-> palinator: Vždycky když tohle čtu, tak vážně uvažuju o další reinkarnaci karoserie u Felicie a střádám peníze do kasičky na GO 1.6 motoru...
20:39:19
23.03.2016
23.03.2016
Milan 136
-> palinator: ty se tlemis, ale ceka nas to!
17:52:50
23.03.2016
23.03.2016
palinator
-> Milan 136:
Už aby měly TSIčka DPF!
Už aby měly TSIčka DPF!
06:11:29
23.03.2016
23.03.2016
Milan 136
-> palinator: tipuju cerny. TSI jsou po startu dost bohaty a na volnobeh se lehce i hadaji. Je to kvuli rychlymu zahrati katalyzatoru. A kdyz tomu jete nalozis...
01:12:38
23.03.2016
23.03.2016
palinator
Dneska měl táta nějak naspěch, tak jsem si všim, že se za Octou 1,4 TSI udělal po odpálení za studena pěknej obláček neznámý konzistence. Nevim jestli to bylo černý nebo modrý, ale pára to nebyla, protože se to rozplývalo pomalu. To je normální jev? 30 000 km najeto.