skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
11:53:48
14.01.2016
14.01.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 14.01.16 10:44:35: nee, to bylo v době, kdy jsem měl ještě Fabku Moc rozdíl v tom nebyl
11:43:12
14.01.2016
14.01.2016
MOLSO
-> castrol: kupis ?
11:26:21
14.01.2016
14.01.2016
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: tak mě to taky víceméně nevadí, ale přijde mi zbytečný aby to chcíplo na pár vteřin při popojíždění v koloně. To musí i na tu spotřebu být kontaproduktivní
11:13:56
14.01.2016
14.01.2016
castrol
-> MOLSO: to sa preda
11:08:42
14.01.2016
14.01.2016
MOLSO
dneska som objednal spešl remenicu, čo sa nedá vrátiť hádam príde to, čo potrebujem lebo ma drbne
10:49:53
14.01.2016
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 14.01.16 10:47:51: Mě to nevadilo, u mě se to stačilo vypnout jenom 3x.
10:47:51
14.01.2016
14.01.2016
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: kde to má umístěný tlačítko na start/stop? U Upa je hned vedle volantu u rádia, takže není problém to přecvakávat dle potřeby...
10:44:35
14.01.2016
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 14.01.16 09:57:18: Že jo? Jenomže ty jsi zvyklý na 2.0 HDi - ta jede jako tank, já na 2.5T, nicméně stejně si nejsem jistý, zda je můj pohled zkreslený. Srovnávat mohu ještě s dalšími služebními vozy od 1.6 nahoru (ale většinou nafty) a taky soukromé vozy. Např. moje C4 Picasso s 1.6 VTi měla sice 88 kW proti 66 kW u té Fabie, ale stejný krouťák 160 Nm. I když je skoro o 500 těžší, byla mnohem dynamičtější + zvuk byl příjemně řízný takový baworský. U táty v 207 se stejným motorem je to bez debat, ta váží skoro jako ta Fabka. Ségra má 205ku, tak je živá do určité rychlosti hodně, páč je to papírák, její C3 2010 s 1.4 54 kW je tedy letargická dost, ale to je konstrukčním stářím motoru a vyšší hmotností. Karkule má Bravo II 1.4 16V s taky 66 kW a i ta mi přišla lepší než ta 1.2 TSi, páč je to takovej typickej Ital, točivej s ostřejším zvukem, navíc díky 6q je i dynamičtější. Na druhou stranu - určitě bude proti němu ta 1.2 TSi podstatně lépe držet rychlost v kopcích.
Každé má něco. Navíc mě trochu rozrušoval ten START / STOP, páč jsem si říkal co na to po té cestě turbo na sjezdu z dálnice.
Každé má něco. Navíc mě trochu rozrušoval ten START / STOP, páč jsem si říkal co na to po té cestě turbo na sjezdu z dálnice.
09:57:18
14.01.2016
14.01.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: s tou 1,2 66kW jsem jel v GVII a dynamika byla zklamání
09:33:20
14.01.2016
14.01.2016
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 14.01.16 09:30:55: to už od druhýho člověka tenhle tejden slyším, že motor je nahovno. Přitom mě to oproti dvojkovýmu TSičku přišlo výrazně lepší.
09:30:55
14.01.2016
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.01.16 09:13:35: Tohle mi přibliž, to mne zajímá. Když to shrnu, tak největší bída je v tom ten motor, jinak to není v globálu špatné auto.
09:13:35
14.01.2016
14.01.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 13.01.16 23:26:01: neříkám že je to zlé , jenom že je to úplne napiču :D to nemyslíš vážne
23:26:01
13.01.2016
13.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> minno 13.01.16 23:05:25: Neříkám, že zlé a nechci to hanět. Nicméně z mého pohledu zklamání, čouhají z toho úsporná opatření a taková trochu "levnost". Je prostě dost drsně vidět rozdíl Fabia III a Octavia II a III a ještě pár let zpět se to umělo lépe "schovat".
23:05:25
13.01.2016
13.01.2016
minno
-> Jirik_Tuňák1983 13.01.16 16:14:08: Tak to nič moc pocity z nového auta.
23:01:48
13.01.2016
13.01.2016
minno
Oprava celkom jednoduchá, na demontáž spodného krytu treba odvŕtať jeden nit a potom oslobodiť trochu konce káblov z tej hmoty, do ktorej je elektronika zaliata.
22:52:59
13.01.2016
13.01.2016
minno
Dnes po 6,5 roku a asi 110 tis. km bezchybnej prevádzky bol nútený demontovať Facetku z vozu. Dôvod: viď. foto. Pri upratovaní káblov okolo motora som čisto náhodou zistil, že napájacie káble na facetke už na nej držia len-len, zvlášť červený, ktorý tam už držal na poslednej nitke a takmer to už aj skratovalo. Dá sa povedať o 5 minút dvanásť, onedlho by sa to už určite niekde v ceste ulomilo úplne a bola by sranda. Zrejme sa to za tie roky vykývalo - faceftka je uložená dosť na voľno na silentblokoch, i keď káble našpanované neboli, musím to teraz zabezpečiť trochu inak, aby sa to neopakovalo.
19:44:30
13.01.2016
13.01.2016
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: spíš nějakou která nebude na sebe vázat pozornost.. aby tam to auto ještě pak stálo až se nechá někde jinde než v garáži :D
19:42:31
13.01.2016
13.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 13.01.16 19:21:53: No nevim. K nějakému jakoby "sportovnímu" vzhledu auta je bílá stravitelná, ale pokud je to na spotřebku bez nějakého vzhledového odlišení od ostatních tisíců oktávek, tak bych volil něco méně rušivého než bílou.
19:41:39
13.01.2016
13.01.2016
Lukyn Fakír
-> StepaNoFUN: nějakou tmavší stříbrnou či něco jako stříbrnošedý
19:37:10
13.01.2016
13.01.2016
Peklo
-> StepaNoFUN: Bratranec ma O 1 v černé a origo kola v bílé barvě působí tak nějak "cigánsky". Speedline je ale z trochu jiné jamky.
19:32:44
13.01.2016
13.01.2016
StepaNoFUN
-> Peklo: Kombinace bílá a černá bude na léto... Tam je to daný. Speedliny bych si ani v jiný barvě neuměl představit. Ale u těch zimáků fakt nějak nevím... :-/
19:30:25
13.01.2016
13.01.2016
Peklo
-> StepaNoFUN: Bílá a černá bude moc velkej kontrast. Za mě stříbrná, ale tmavší než originál
19:22:43
13.01.2016
13.01.2016
castrol
-> StepaNoFUN: k ciernemu biele
19:21:53
13.01.2016
13.01.2016
StepaNoFUN
Dolakoval druhou sadu kol do základu... Ale mám dilema. Dát tyhle "zimáky" do původní stříbrný, nebo olakovat do bílý? Nějak nevím, co bude k černýmu autu lepší...
19:11:16
13.01.2016
13.01.2016
Burák
-> Jirik_Tuňák1983: Blázníš samozřejmě, že origo
18:48:39
13.01.2016
13.01.2016
castrol
-> Jirik_Tuňák1983:
18:46:40
13.01.2016
13.01.2016
Jozka
-> Burák:
18:45:39
13.01.2016
13.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Burák 13.01.16 18:37:33: Bude v originále a nebo se chystá přestavba na nějakej ten hot-dog, nebo jak se tomu říká?
18:37:33
13.01.2016
13.01.2016
Burák
-> Jozka: Jasně, všude řikám, že mám jen dvougaráž
Jinak ne já, ale v lakovně se konečně uráčili a pokračují na Kátě.
Jinak ne já, ale v lakovně se konečně uráčili a pokračují na Kátě.
18:30:10
13.01.2016
13.01.2016
Jozka
-> Burák: Takže dvougarážovej dům...?
17:47:07
13.01.2016
13.01.2016
Burák
-> Klubko_: To je ta zadni garaz, predni jeste neni hotova von si kazdej mysli, ze je to dvougeneracni dum, je to jen dum s garazi
17:20:46
13.01.2016
13.01.2016
Bukaj
Nevím, jestli sem, nebo vedle, ale odvezl jsem nějaký krámy do sběrňáku a přivezl fůru štěrku...
...jenže nějak nikdy neodhadnu rozumné množství na můj vlek (2,4x1,3 m), takže tuna netto
Z Vraného do Zvole na dvojku a s naplno puštěným topením a navzdory dečce před chladičem jsem neuvařil a dojel
...jenže nějak nikdy neodhadnu rozumné množství na můj vlek (2,4x1,3 m), takže tuna netto
Z Vraného do Zvole na dvojku a s naplno puštěným topením a navzdory dečce před chladičem jsem neuvařil a dojel
16:14:08
13.01.2016
13.01.2016
Jirik_Tuňák1983
Jel jsem dnes poprvé jako řidič s Fabií III 1.2 TSi 66 kW. Z vnějšího pohledu je to hezké auto, uvnitř to taky ujde, sympatické budíky. Otravovalo mne ale proklikávání na pal. PC. Bída jsou tedy plasty uvnitř, které jsou tvrdé a důvěru moc nebudily. Na sedačkách jsem nemohl najít vhodnou polohu, krátký sedák, divné umístění hlavové opěrky. Od motoru jsem čekal více, dynamika fakt bídná, skoro mi to připomínalo atmosféru u nějaké čtrnáctistovky. Sbírat se to taky moc nechtělo a při prokluzu předních kol při rozjezdu, kdy střídavě lehce proklouzly a znovu se chytaly jsem měl pocit, že se to dusí a moc se tomu nechtělo se rozpohybovat. Řazení nic moc, přes neutrál trochu zadrhávalo a bylo takové divně mechanické (hlučné ne), jakoby člověk klacíkem rozhrnoval v kýblu stovky hřebíky. Občas tam šla hůře jednička a zpátečka.
Jízdní stabilita příjemná i v zatáčkách, spotřeba taky. Zdál se mi necitlivý volant ve středové poloze a náchylnost na boční vítr. Vadil mi aerodynamický hluk, vlezle řehtavý zvuk motoru a na trojku hlučnější převodovka. Mizerné základní audio a přední el. okna bez dojezdu. Auto je nové, má málo najeto. Z mého pohledu zklamání a kdybych měl hledat malé auto, v těchto vodách lovit nebudu a docela jsem se těšil až budu zpět v práci a pověsím klíčky na věšák.
Jízdní stabilita příjemná i v zatáčkách, spotřeba taky. Zdál se mi necitlivý volant ve středové poloze a náchylnost na boční vítr. Vadil mi aerodynamický hluk, vlezle řehtavý zvuk motoru a na trojku hlučnější převodovka. Mizerné základní audio a přední el. okna bez dojezdu. Auto je nové, má málo najeto. Z mého pohledu zklamání a kdybych měl hledat malé auto, v těchto vodách lovit nebudu a docela jsem se těšil až budu zpět v práci a pověsím klíčky na věšák.
12:45:47
13.01.2016
13.01.2016
Klubko_
-> Jarda: to jo no. Pozemek by i byl, ale je to na samotě. Tam postavit dílnu bych měl strach, že to bude hned vybrany
-> havlik: hmm, pěkny z venku to ani nevypadá, že je tam tolik místa
-> havlik: hmm, pěkny z venku to ani nevypadá, že je tam tolik místa
12:28:03
13.01.2016
13.01.2016
havlik
-> Klubko_: to je u něj v kopci
11:13:08
13.01.2016
13.01.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Klubko_: a komu ne?
11:09:59
13.01.2016
13.01.2016
Klubko_
-> Burák: ...honičky s fíkama, uraženy zrdcátka, skoky s autem na mostě?
To je u havlika pod barákem na rovine nebo u tebe pod barákem v kopci? Takovy prostory by se mi taky hodily
To je u havlika pod barákem na rovine nebo u tebe pod barákem v kopci? Takovy prostory by se mi taky hodily
08:05:39
13.01.2016
13.01.2016
Jozka
-> Majki: Tak já raděj Horsepower nežli Pferdestärke, ale s tím koncernem to má logiku má..
08:05:36
13.01.2016
13.01.2016
minno
-> Burák: parádny pohľad.
23:17:15
12.01.2016
12.01.2016
Burák
Sice jsme si s Havlikem chvilema pripadali jak v 60 sekundach, ale holky jsou ( zatim provizorne) v novem. Dalsi 3 stoji pod terasou. Zitra si klidne muzou padat hovna s hackama
19:49:38
12.01.2016
12.01.2016
StepaNoFUN
-> Bukaj 12.01.16 19:42:00: Tak rychlý to (bohužel) nebude... Počkám teď tejden do vytvrzení, pak plnič, 3 dny tvrdnutí a pak teprve tmel. Nejdřív stříkací, dle vzhledu po přebroušení klasickej, případně znovu stříkací, následně znovu plnič a pak teprve barva...
19:49:27
12.01.2016
12.01.2016
miguelias
-> StepaNoFUN 12.01.16 19:46:04: Jasné že tam něco bude. To víš šáde rok výroby 82. Stěrače se dlouho nepoužívaly.
Elektrika není zrovna moje silná stránka, ale ve škodovce se to snad ani elektrikou nazvat nedá.
Musím na to mrknout, ale znáš to pořád něco.
Elektrika není zrovna moje silná stránka, ale ve škodovce se to snad ani elektrikou nazvat nedá.
Musím na to mrknout, ale znáš to pořád něco.
19:46:04
12.01.2016
12.01.2016
StepaNoFUN
-> miguelias 12.01.16 19:42:59: Tam bude něco blbě... Jednou jedinkrát se mi stalo, že mi na škodovce praskla pojistka a to bylo přidanou zásuvkou a rozteklým adaptérem. Jinak ty pojistky vyržej i zkrat v zadním světle. - Neříkám, že je to ideální stav, ale toť moje zkušennost....
19:42:59
12.01.2016
12.01.2016
miguelias
Jedu si ve stopětce. tma jak v prdeli. Najednou déšť jak prase a stěrače se kously. Ještě lepší že na cestě kde se nedalo zastavit. Toš nalepený na čelním skle jedoucí rychlostí jak starý Lakatoš se sběrem, hledám místo k zastavení. TAk jsem zastavil a 15 minut lovil pojistku Škodovky jsou super, ale toto mě sere.
19:42:00
12.01.2016
12.01.2016
Bukaj
-> StepaNoFUN: Aha, říkal jsem si, že brousíš a tmelíš nějak rychle...
19:39:11
12.01.2016
12.01.2016
StepaNoFUN
-> Bukaj 12.01.16 19:37:05: Tohle jsou druhý (čistě AL Ronaly) co budou pro zimní použití... Ten ementál má nakonec vypdat líp než tohle...
Že na tom nechám ruce s tím tak nějak počítám...
Že na tom nechám ruce s tím tak nějak počítám...
19:38:06
12.01.2016
12.01.2016
Chali
-> Bukaj: Ten ementál byl na jinejch kolech.
19:38:05
12.01.2016
12.01.2016
Bukaj
-> minno: Omyl, teď teprve začne zima (aspoň doufám)
19:37:07
12.01.2016
12.01.2016
minno
-> Bukaj: prezul na zimné? teraz, keď už sa pomaly ale isto bude blížiť jar?