
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
začal jsem opět tunit, tentokrát vozejk
libo třetí brzdové světlo?

-> minno: ono zo spreju je to uplne inac vzdy
-> castrol: bol som sa pozriet a zabudol som
ale ľadová modrá to nie je, myslím že zafir modrá, ale odtieň skoro rovnaký, len mierne svetlejší asi.

-> minno: odtien 9451 ?
-> castrol: odtieň farby cca ako máš ty feldu. Na fotke dobre nevidno (umelé svetlo).

-> minno: jak na moju pocest? dobre ale premena malo vyrazne

-> m8rinek: Sem rád že pomohlo

Tak WDčko byl super nápad. Sice jsem nepoužil přímo to, ale zbraňovej Brunox, ale zafungovalo by jistě stejně... Tak konečně krabička nelepí. Díky
-> m8rinek: Stopy po nálepkách technickým benzínem čistím standartně - fakt je, že asi jsou různý druhy lepidel, některý po zestárnutí a ztvrdnutí techničákem nejdou.. musím na nějakým takovým zbytku NICE PRICE z obalu CD vyzkoušet to WD, co tu padlo..

-> m8rinek: Ted když jsi to napsal, tak mi došlo, že asi rozpouští, pracuju na lisovně plastů a ten čistič na brzdy se tu používá na čistění nekolikrát denně ....
-> CpEaRjHaY-průserář: To by mohlo... zkusim...
-> petřík: jo to asi nebudu...
-> Mr._Nosferatu: Taky mě napadl, ale trochu se bojím, aby to nebylo jako s benzinem, ten PS rozpouští...
-> petřík: jo to asi nebudu...
-> Mr._Nosferatu: Taky mě napadl, ale trochu se bojím, aby to nebylo jako s benzinem, ten PS rozpouští...
-> m8rinek: Teoreticky by to měl rozpustit čistič na brzdy, ten asi budeš mít doma
-> m8rinek: v obi jsem kupoval odstranovač nálepek na zbytky lepidla z pásky na plastovejch oknech - ničim to nešlo timhle jo, ale to nejspíš kupovat nebudeš na jednu samolepku..
-> m8rinek: Mě šlo zbytek lepidla dobře dolů WD 40 a pak to odmastit třeba lihem.
Je mi blbý zakládat téma, tak sem...
Jak sundat lepidlo od samolepky z PS krabičky (materiál jako krabička na CD)? Jo a benzinem to nejde :D
Jak sundat lepidlo od samolepky z PS krabičky (materiál jako krabička na CD)? Jo a benzinem to nejde :D
-> minno: jaj no dobre môže to byt aj samec
-> sramot : že plech je ten plech, a nie tá plecha

-> minno: čomu nerozumies?
-> minno:
minimalismus - prostě sloučil plech a plochu do jednoho slova.. 


-> sramot : tá plecha? :D
-> petřík: ta plecha sa este kus skráti aby to nezavadzalo narazniku ked sa otvorí
-> Bukaj:
Úplně při každým zasklívání mě vždycky přepadne myšlenka, jak to ku*va mohli praktikovat ve výrobě..
Nejlíp se mi osvědčilo zasadit v dolní části rámu okraj gumy dovnitř do auta, pošíbovat co možná nejvíc na střed, jak jen se dá odhadnout.. a pak už děj se vůle boží. Když se dostředí dobrý, když se rozhodí - tak holt znova
.



Nejlíp se mi osvědčilo zasadit v dolní části rámu okraj gumy dovnitř do auta, pošíbovat co možná nejvíc na střed, jak jen se dá odhadnout.. a pak už děj se vůle boží. Když se dostředí dobrý, když se rozhodí - tak holt znova

-> Jozka: Jo, o gumovce jsem básnil už v úterý, když jsme sklili zadek...
...a dneska jsem ji zase zapomněl vzít...
Ono to okno bylo zpočátku blbě vystředěný, ale postupným usazováním jsem jej téměř vystředil - téměř proto, že kdybych pokračoval, problém se přesouval na stranu řidiče...
Jakoby to sklo chtělo u řidiče kus nahoru a u spolujezdce o chlup dolů, ale guma sedí na rantlu dobře a nepustí ho...
...a dneska jsem ji zase zapomněl vzít...

Ono to okno bylo zpočátku blbě vystředěný, ale postupným usazováním jsem jej téměř vystředil - téměř proto, že kdybych pokračoval, problém se přesouval na stranu řidiče...

Jakoby to sklo chtělo u řidiče kus nahoru a u spolujezdce o chlup dolů, ale guma sedí na rantlu dobře a nepustí ho...
Jo a tluču ty stařenky dobový gumovou paličkou..

-> Bukaj: Však jo, jsou tvrdý jak bakelit, mívám i jen od nasazování na sklo dlaně do modra - ale jak se na tom okně dotvaruje, nasazuje se pak mnohem líp, než když se dělají obě operace bezprostředně po sobě.
S tou nesedící partií na spodku sloupku nad ohybem na jedné straně jsem se u předního okna setkal snad pokaždý (ve větší či menší míře). Úplně nevím, jestli je to nepřesností navaření rámečku na torpédo, nebo nedostatečným vystředěním okna - rozhodně se to opakovaným středěním většinou zlepší, ovšem někdy se taky jen přesune na druhou stranu. Jak kdyby o tom rozhodoval milimetr bočního posunu, což se mi zdá divný..
S tou nesedící partií na spodku sloupku nad ohybem na jedné straně jsem se u předního okna setkal snad pokaždý (ve větší či menší míře). Úplně nevím, jestli je to nepřesností navaření rámečku na torpédo, nebo nedostatečným vystředěním okna - rozhodně se to opakovaným středěním většinou zlepší, ovšem někdy se taky jen přesune na druhou stranu. Jak kdyby o tom rozhodoval milimetr bočního posunu, což se mi zdá divný..
-> Jozka: Tady nešlo o tvar tý gumy, ale o to, jak je tuhá oproti té zadní, co jsme zasklili v úterý. Jenom nalákat spodní lem na rantl kastle bylo na půl hodiny a hromadu nadávek. A oproti té zadní, kterou jsem po nasazení poklepem dlaní krásně slícoval s kastlí, že sklo zapadlo skoro o roviny s plechem, tak s tou přední jsme bojovali, mám omlácené dlaně a i když zevnitř vypadá, že sedí dobře, tak zvenčí u spolujezdcova sloupku pořád nejsem spokojen. Jakoby nové sklo bylo lehce jiného tvaru, než původní, nebo sloupky měly každý jiný sklon...
-> Bukaj: Jen s tou bambulí ve spoji je to vono !
Ty starý gumy se prostě musí na sklo tak, na 14 dní přilepit + přidrátovat a až posléze, když si zvyknou, teprve nasazovat - pak to jde dobře, dělám v jednom člověku..
Životnost je u novejch i starejch vždycky velkej otazník..


Životnost je u novejch i starejch vždycky velkej otazník..
Dnes jsme zasklili čelní sklo u MB. Zjistil jsem, že s originální gumou to stálo dvakrát víc času a čtyřikrát víc nadávek, než s měkčí gumou druhovýrobní (kterou jsem dával na zadní sklo).
Doufám, že ta druhovýrobní guma bude dostatečně kvalitní a nezačne puchřet - v porovnání s originální byla z lehčí a měkčí gumy, profil byl i lehce subtilnější. Oproti originálu zase vypadá lépe (bez kazů a vteřiňákem slepené místo není skoro vidět - oproti originálnímu vulkanizovanému spoji).
Doufám, že ta druhovýrobní guma bude dostatečně kvalitní a nezačne puchřet - v porovnání s originální byla z lehčí a měkčí gumy, profil byl i lehce subtilnější. Oproti originálu zase vypadá lépe (bez kazů a vteřiňákem slepené místo není skoro vidět - oproti originálnímu vulkanizovanému spoji).
-> sramot : jestli je to dělaný na ohybačce tak bych ještě udělal to že bych pás mezi světlama (na vejšku světel) pustil třeba 3-5mm jakoby do auta udělat tam takovej prolis jemnej v šířce tech světel takhle je to fakt takový.. plechový když už teda není origo zadek...
Je to jeden kus plech a este tam nieje otvor na kľučku
-> stepan: asi si myslel puklice?či? Na leto su elektrony 14.ky.ten žltý pick-up to vyzerá ze su to origo vrata.a jeden ten spodny prelis tam ostane.je to asi len vec vkusu chalani.uvidime ked to bude hotové. Dufam ze to nebude vyzerat ako od kurvy decko. A co by ste mi este takeho vytkli.len chcem vedieť váš názor. To je az take hrozné.?
-> Luky: tak asi to bude poplatne tomu, ze te dvere vyraba nanovo a je naohybane tusim z 2ky plechu .. pokial viem, je problem te zadne vratka zohnat ..
-> sramot : Nejsem zastánce originality, jen odpůrce tuzingu. Pokud to chceš teda konkrétně, tak poklice, vejška auta, černý světla, čelo z kusu plechu...
-> sramot : mně se to teda taky nelíbí. To není o originalitě. Tohle je dost velká jednolitá plocha, opticky hrozně těžká. Co to zkusit opticky něčím rozbít? Třeba nějakými prolisy a SPZ? Třeba tohle je docela hezký...
No uz je to tu.zástancovia originality len si kopnite.len smelo do mna. Môžem sa ja opýtať ze čo sa ti nepáči? Znesiem aku kolvek kritiku.to ma len posilni
-> sramot : Mohu se zeptat, co ti to auto udělalo?
Joj sory
Dnes som stihol len zopár veci.neskoro som začal bolo asi pol 6. Ale zajtra hneď po praci do garáže
Dnes som stihol len zopár veci.neskoro som začal bolo asi pol 6. Ale zajtra hneď po praci do garáže
-> castrol: Dík no, ale mám to taK 180km takže asi nic ..



-> Lukyn742: kludne si mozes dojst zapumpovat
-> castrol: Paráda
ten můj je oproti tomuhle hračka




-> Sejki: unas sa robi kade co tak radsej viac ako menej
-> castrol: ja mam takovej... no loziska v tehlici prelisuju, takze mi staci
-> Sejki: 

-> castrol: konecne masivni lis