
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Šediváček: Abrakadabra. Řekne(š) mi to? 

-> Urbi: od Vény: Jo je to čistej hliník,z barvení motorů,převodovek atd. je mě na blití.A si to vyzkoušej a uvidíš
Já se tě taky neptam,o kolik natahuješ pružinky v rozdělovačích.Nic proti,ale řikat se mě to nechce,to by si to mohl pak udělat každej a být chytrej a to se mě zrovna nelíbí.Kdyby si tam napsal kouzelný slovíčko,tak bych to možná i zvážil 


-> koště: od Vény: Jo a proto si tam budu dávat skládanej 4Q
Já už mam těch sráčů dost a škodovácký kupátka se mě moc nelíbí. (to v dílně neni moje).A kdyby to bylo na garde,tak na těch 40,5kw nepotřebuju silnej obal.

-> Šediváček: Že by začal dávat dohromady garde?

-> Šediváček: jak funglovka
-> Šediváček: Moc pěkný, klobouk dolů
To je čistý hliník nebo lak, jak bylo dosaženo rovnoměrně pěkného povrchu, pískování bolatinou či chemicky - čím ?

od Vény: Nechci dělat konkurenci Vrbovi,
ale myslím že to celekm ujde
Ve zkratce divný 4Q s divnýma kolečkama a silnym obalem.Ložiska,synchrony komplet nový + trochu aby to bylo hezký i z venku.


Dnes ne,ale včera jsem si načernil pneumatiky,to mi jako jediné k dodělání kompletního detailingu na voze chybělo.
-> škoda caddy 15.11.14 12:46:24: tak to nist ,jedinje kutrat v inzercii
-> Jozka: Juuj,ten pocit poznám.
Dneska jsem udělal.. sakra ještě skoro vůbec nic..

Mi někdo postněte obrázek druhovýrobního válce na kilo, to jsem totiž ještě neviděl...
-> Kocvin 15.11.14 13:27:43: prý přestal na Š100 dělat někdy začátkem roku 2012
-> Adam59: Fragokov už je nedělá?
-> škoda caddy: jediná možnost tak asi už jen p. Vančura v Brně a nebude to žádná láce ... tam jsem sehnal ale jen brzdový, spojkový leda použít ze 105/120 ... když tak SZ 

-> škoda caddy: to nikde...
zapomněl jsem podotknou že na škodu 100
to neumím hledat, nebo neni jediná stránka kde bych sehnal hlavní spojkovej a brzdovej válec ??? neporadí pls. někdo ? dík
-> MOLSO:
ale sak co aspon sa pochvalil 


-> castrol: jemu ked volas aspon 6 € kredit aby si mal 

-> Hurdis 10.11.14 21:06:00: V těch 3i a 4i jsem se pouze vozil. Nikdy jsem ani jedno z nich "nepilotoval". Přece jenom jsem si v tý době mohl nechat o ŘP pouze zdát. Svezl jsem se v tom, když to byly rok až 2 starý auta a s člověkem, co měl v tý době bydliště Berlín a bylo skoro trestný se s ním "kamarádit" (na stráni proti chatám stálo stále auto a v něm 2 pánové s dalekohledem. Nicméně co nám mohli. Byli jsme ještě prckové...) I když je fakt, že v době 4ky už to bylo tak nějak skoro jedno... Každopádně to (v kábru) byly krásný auta. Byť s tím monstrózním obloukem, mechanicky odjišťovanou střechou (u 4i už elektrickou, ale mechanický odjištění bylo stejně nutný), ale po stažení bočních oken se mi to dost líbilo. S těma (i když bezrámovejma) oknama to byl hnus...
S RS2000 jsem bohužel nejel ani jako spolujezdec, ale Siera s 2.0EFI (ghia) byla docela mazec a tu už se mi pilotovat povedlo. :-) Neskutečnej stroj (na svoji dobu), co i v automatu chodil skoro pořád bokem. :-D
S RS2000 jsem bohužel nejel ani jako spolujezdec, ale Siera s 2.0EFI (ghia) byla docela mazec a tu už se mi pilotovat povedlo. :-) Neskutečnej stroj (na svoji dobu), co i v automatu chodil skoro pořád bokem. :-D
-> alpin: sak to bola najvacsia sranda ,dojdem za pankom co tam zametal a ze hladam p. kolena a on ved to som ja
-> MOLSO: jj asi pol hodinu aby som sa dostal k slovu aj ja




-> castrol: aj si s ním pred návštevou telefonoval ? 

-> castrol: a pritom sranda je , že keď uvidíš pána Kolena tak si myslíš že to je len nejaký ujko čo ide okolo 

Od piatku večera mi bolel zub a len dneska som sa dostal k zubárovy.To bol ale dlhý výkend.Vytrhol to za sekundu,len doma som si čudoval že kam mi zmizol zub,ja som myslel že mi z toho len vyberie plombu.
A bol som si pozrieť na skodu 120 ls medzityp,dali by to za prepis ale nie je až v takom top stave aby som to zobral zadarmo ako piate auto.

A bol som si pozrieť na skodu 120 ls medzityp,dali by to za prepis ale nie je až v takom top stave aby som to zobral zadarmo ako piate auto.


tak ač nerad jsem se naposledy projel tak zas na jaře
nebo dříve


-> minno: ja viem, ja viem 

-> castrol: viem, poznám, srandujem 

-> minno: panko ma dielnu o akej sa malokomu len snivalo
www.motorservis-koleno.sk
/index.php?page=onas

-> castrol: ak všetko robí na kolene, ako má aj meno, tak to zaplať pánbúh za takú robotu

dnes som si sprijemnil den u p. KOLENA ,mazec co tentok pan vsetko opravuje 

-> alpin: Nj. a zadní nosníky z Rudého Práva...:-D, podlahu asi z víkendové přílohy.
-> Hurdis: pod tímto som už ležal a najprv som sa zlakol korózie okolo motora , po následnom omakaní plechov ma strach prešiel. Veď to auto je tank , to má celý predok asi z 2,5 mm plechu..
cosworthový escort je sierra s novšími plechmi
cosworthový escort je sierra s novšími plechmi
-> Syny: Já si dodneška vzpomínám na pár údajů - možná už ne úplně přesně, ale odhadnu: pojistková skříň od r.90 a dále má po odvodu 108-112 pinů, které potřeba oddělit na rozložení desky s tišťáky do rozbalení, dále má na ploše cca 300-320 strojově letovaných spojů (počítán součet z obou stran). Vše je potřeba pájkou prohřát a doplnit pájkou.
Pak byla konstrukční chyba západoněmeckých soudruhů odstraněna navždy.
Kde jsou ty časy, co jsme si s kamarádem na koleji v pondělí rozdělili pojistkovky a do pátku na patře na koleji ze dvou stran smrděla kalafuna. Zamačkávám slzu dojetí :-))
Pak stejně ještě jeden perfektní kus udělal Martin (Samanťák).
Dodnes si troufám říci, že po paměti najdu spoj, který při proklemování a vývodu jakéhokoliv vodiče přímo na plus baterie skrz A sloupek propojí přívod proudu přímo na spínačku. Nebo se napojí schovaný kabel od vývodu z pomocné AKU v kufru na zvýšení napětí.
Výměna celé pojistkové skříně s přeházením pojistek a relátek (při demontovaném krytu pod palubkou) na výbavě CLX trvala lehce přes tři minuty, na Ghii čtyři.
-> SepanFUN: Jo, ještě XR4i, nicméně tím jsem nikdy nejel. V RS2000 ano. A nejvíc eSek co jsem alespoň na chviličku navštívil zevnitř mělo paradoxně v papírech ten dvoulitr uložený podél.
Pak byla konstrukční chyba západoněmeckých soudruhů odstraněna navždy.
Kde jsou ty časy, co jsme si s kamarádem na koleji v pondělí rozdělili pojistkovky a do pátku na patře na koleji ze dvou stran smrděla kalafuna. Zamačkávám slzu dojetí :-))
Pak stejně ještě jeden perfektní kus udělal Martin (Samanťák).
Dodnes si troufám říci, že po paměti najdu spoj, který při proklemování a vývodu jakéhokoliv vodiče přímo na plus baterie skrz A sloupek propojí přívod proudu přímo na spínačku. Nebo se napojí schovaný kabel od vývodu z pomocné AKU v kufru na zvýšení napětí.
Výměna celé pojistkové skříně s přeházením pojistek a relátek (při demontovaném krytu pod palubkou) na výbavě CLX trvala lehce přes tři minuty, na Ghii čtyři.

-> SepanFUN: Jo, ještě XR4i, nicméně tím jsem nikdy nejel. V RS2000 ano. A nejvíc eSek co jsem alespoň na chviličku navštívil zevnitř mělo paradoxně v papírech ten dvoulitr uložený podél.
-> Syny: XR3i A XR4i (oboje v kabriu) jsme měl možnost si vyzkoušet. A byly to první auta v mým životě, ve kterejch jsem se vezl rychlostí přes 200km/hod... Takže na ně hodně rád vzpomínám...
-> Hurdis: Jo jo, se starym XR3i jsem stravil jeden vikend a jsem docela rad, ze jsem ho prezil 

-> alpin: Švára v létě totéž v požadované barvě a motorizaci za polovinu. Taky Ghia. Opustil nás během víkendu po krátké nemoci. Čímž prodloužil život auta ženině strýce opět na neurčito. Nicméně jsem si opět po nespočetné zkušenosti ověřil, že co se týče koroze i té skryté, jsou na tom MKVII mnohem mnohem hůře (hlavně koroze, agregáty Z(m)etec 16V oproti 8V taktéž apod. vč. elektroinstalace, která by měla konstrukční chyby na tištěných spojích vydržet s ohledem na r.v. déle) než kdejaké MKV.
Ačkoliv vidět eSco r.v. 90-92 je dnes už stejně pravděpodobné jako zahlédnout hranaté MKIV z revolučního járu.
V každém případě tyhle auta jsou pro mne jako prodělaná choroba. Vytvoříš si protilátky, ale na to pocení už nezapomeneš. A zachovalé kousky nebo ty renovovatelné, od MKI-II, přes Xr3i, Cabrio, RS2000, RS2000 4x4, Cossie, nebo i hezké zachovalé seriové MK3 - to už budou napořád zajímavá sběratelská aktiva. A kromě I a II kde už je to raketa, tak zbytek ještě cenově nezešílel. Ale bez COčka a dvou tabulí plechu s kovadlinou to jaxi nepude.
Ačkoliv vidět eSco r.v. 90-92 je dnes už stejně pravděpodobné jako zahlédnout hranaté MKIV z revolučního járu.
V každém případě tyhle auta jsou pro mne jako prodělaná choroba. Vytvoříš si protilátky, ale na to pocení už nezapomeneš. A zachovalé kousky nebo ty renovovatelné, od MKI-II, přes Xr3i, Cabrio, RS2000, RS2000 4x4, Cossie, nebo i hezké zachovalé seriové MK3 - to už budou napořád zajímavá sběratelská aktiva. A kromě I a II kde už je to raketa, tak zbytek ještě cenově nezešílel. Ale bez COčka a dvou tabulí plechu s kovadlinou to jaxi nepude.

-> MOLSO: dik
-> Tomaso435: 85.5
kolik má klasickej šáde plecháč středovou díru ? :) dik
-> alpin: Tak to je slusna cena :) A ja si rikal, ze 5000Kc za mou Cordobu (pred 6ti lety) bylo malo :)
-> MOLSO: na adresu 

-> alpin: už viem kam utieklo to moje šťastie
po použití mi ho pošli späť

-> alpin: sak jo 

-> castrol: stále som názoru ,že za 70e nekúpiš hnilú feldu a nie escortisa v nafte
vyjazdil som čo zostalo v nádrži a nalial 15 litrov nafty.. po 160 km sledujem drobný progres na ručičke

-> alpin: az na to auto fajn den 

od piatku almázia , podarilo sa mi kúpiť escortisa za 70e , 1.8 td , po polroku chytil na brnk tak som si len potriasol rukou a vozím sa
dnes mi kamarát dohodil prácu kde ma hneď vzali a nakoniec mi zo žrebu padlo 100e
dnes mi kamarát dohodil prácu kde ma hneď vzali a nakoniec mi zo žrebu padlo 100e
-> Jarda/felda 09.11.14 20:05:06: Zaujímavé že relatívne mám peniaze , som nonstop medzi autami , jazdím kadejakými imperialistickými povozmi a mám stále Feldu , no asi som divný , hold mi stačí že auto jazdí ...