
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> MOLSO: Mmmm díky, skusím na to mrknout. 

-> Tuner#2: Já taky nemám eMko a závodní je v uvozovkách. 

-> ochoda: tak si nastav kohut. mne to tiež kurilo aj v lete a bolo to len tym že vypnutiu zavadzala spona na hadici.
-> MOLSO: Jako neřikám, hlavně nevim jak budu rozmražovat okna. Nevim jestli je to jen můj subjektivní pocit, ale příde mi že to v tom autě sakra topí ikdyž je to vypnutý a v létě ani nemluvim. 

-> ochoda: ked ti zamrzne rit tak budes na kurenie v dobrom spominat 

-> castrol: Hele jo.
Byl sem tam prvně a neřikám že sem mistr světa i já sám vim kde sem dělal chyby a podobně. Takže moje jízdy stály za nic moc. 


-> Tomaso435: No, prozatím dopředu lepší destičky.
Ale po zimě vyhazuju topení, možná ještě před zimou. Strašně mě tam ta věc sere. ...a chtělo by to poladit motor aby se dal točit dál a nebo SP4,5 do převodovky. Takhle tam ty kvalty vycházej hrozně nahoven. 


-> Tomaso435: a vymenit vodica 

-> Tomaso435: odlehčit 

-> ochoda: zpevnit kastli, snížit těžiště, rozšířit, podvozek přitužit, brzdy nedostatečný, motor ještě víc
....a na tos potřeboval okruh ? :-D

-> ochoda: neboj sa to je uplne normalne 

Byl sem ve Vysokým Mýtě se povozit po okruhu a zjistil sem, že bych potřeboval předělat půlku auta.
Btw. nevim co se vám furt na kyvce nelíbí. =D

-> m8rinek 04.11.14 19:41:57: To jsem tady ani zminovat nechtel, tomu nesaham ani po kotniky
nicmene nezastiram jistou inspiraci.

-> Tuner#2: Ja to taky parkrat aplikoval a horel jsem skoro pokazdy 

-> Jirik_Tuňák1983 04.11.14 18:58:13: Jak v minulé, kde kolega dělal věci za které bych se já styděl, tak v té současné u skladníků...
-> Syny 04.11.14 18:56:58: Aplikoval jsem několikrát a hasičák nebyl třeba...
-> radekp 04.11.14 19:02:44: Asi tak. Navíc má asi smysl pro detail a pečlivost hozenou někam jinam než většina jak tak pozoruju
Co se týče provozů, tak něčím už jsem prošel a něco jsem i viděl. Jasně servis/dílna kde se dělají Tatry porouchané na stavbě co přijede s kolama od bahna se asi dost blbě udržuje, nehledě na to, že i nářadí bude trpět tím jak přijde do styku s tou olejovou koulí místo motoru, ale u svých aut nemám s prací problém jak jsem psal...
-> stepan 04.11.14 19:06:34: eMku 35 let rozhodně není a zmíněné automobilky nedělají závodní auta a i kdyby, tak zrovna stavba závodních aut je tomu dost podobná a blízká taky.
-> Syny 04.11.14 18:56:58: Aplikoval jsem několikrát a hasičák nebyl třeba...
-> radekp 04.11.14 19:02:44: Asi tak. Navíc má asi smysl pro detail a pečlivost hozenou někam jinam než většina jak tak pozoruju

-> stepan 04.11.14 19:06:34: eMku 35 let rozhodně není a zmíněné automobilky nedělají závodní auta a i kdyby, tak zrovna stavba závodních aut je tomu dost podobná a blízká taky.
zas sa neondiete ,ma to pekne tak co a ked si bude davat pozor bude pekna aj nadalej
-> Jirik_Tuňák1983: Většinou na zalepenej díl , tudíž papír. Na zeď nee. Ono se to pak blbě přemalovává. Stačí to, co přemalovat nejde. :-D
-> Jirik_Tuňák1983: Třeba já se sprejema vždycky.
Nevidim důvod k tomu, mít naleštěnou dílnu kde se hrabu v 35 let starý škodovce a srovnávat ji s továrnou na nový "závodní" auta...

-> Tuner#2: Ano. Máš pravdu. Jsem prase. ;-) U mě v dílně kolikrát není ani kam šlápnout, protože jsou tam rozdělaný "akce", náhradní díly, materiál i nářadí. Nicméně nedělám jenom na jednom autě a skladovací prostory na díly se mi zatím nepodařlo dodělat a díly přestěhovat.
Nemůžeš srovnávat dílny co jsi zmínil s jednou "univerzální" dílnou doma. Předpokládám, že tam maj i dílny na "špinavou práci", kde se na sterilitu prostředí tolik nehledí.
Že se dá vše vypálit na laseru, či obrbit na CNC - máš pravu. Jenom ne všichni k tomuhle maj přístup a mohou činnost na hodinu rozplánovat a přesunout do období tejdne...
Ale jak jsem psal v začátku - plánuješ v tý dílně opravovat jedno (max 2) svoje auta a na časovým horizontu nebude tolik záležet. Takže asi pro Tebe OK a pokud tam tohle prostřed udržíš za rok, tak klobouk dolů.
Ale pokud budeš dělat jeden den auto, po jeho dodělání budeš svařovat vrata (a ty bohužel někde obrousit musíš - to opravud laser či CNC nedá), pak vyrábět ze dřeva poličku na kytky... Případně se srát s něčím laminátovým... Pak prostě ten sterilní pořádek udržet nejde. Neříkám, že tam musí bejt neskutečnej bordel, ale takovou čistotu, co jsi dával na fotkách prostě v běhu událostí a různorodejch činností udržet nejde.
Nemůžeš srovnávat dílny co jsi zmínil s jednou "univerzální" dílnou doma. Předpokládám, že tam maj i dílny na "špinavou práci", kde se na sterilitu prostředí tolik nehledí.
Že se dá vše vypálit na laseru, či obrbit na CNC - máš pravu. Jenom ne všichni k tomuhle maj přístup a mohou činnost na hodinu rozplánovat a přesunout do období tejdne...
Ale jak jsem psal v začátku - plánuješ v tý dílně opravovat jedno (max 2) svoje auta a na časovým horizontu nebude tolik záležet. Takže asi pro Tebe OK a pokud tam tohle prostřed udržíš za rok, tak klobouk dolů.
Ale pokud budeš dělat jeden den auto, po jeho dodělání budeš svařovat vrata (a ty bohužel někde obrousit musíš - to opravud laser či CNC nedá), pak vyrábět ze dřeva poličku na kytky... Případně se srát s něčím laminátovým... Pak prostě ten sterilní pořádek udržet nejde. Neříkám, že tam musí bejt neskutečnej bordel, ale takovou čistotu, co jsi dával na fotkách prostě v běhu událostí a různorodejch činností udržet nejde.
-> šadesa 01.11.14 18:15:59: Konečně vidím po dlouhé době víceřadej řetěz, místo těch dnešních cyklistických řetízků u aut.

-> StepaNoFUN 04.11.14 18:18:02: Taky děláš, že si odstříkneš barvu na zeď, když není po ruce kus kartonu nebo tak? 

-> Tuner#2: -> Stepan FUN: Ono když si člověk vlastníma rukama postaví nový dům, garáž, tak se sakra stará, aby tam bylo čisto a to dlouho.
Koenigsegg bych jako příklad nedával...určitě mají nějaké díly vyrobené dodavatelsky a práce s uhlíkovými prepregy čistotu vyžaduje. Navíc na špinavé práce určitě mají špinavé prostory, které na kameru ukazovat nemusí...
Koenigsegg bych jako příklad nedával...určitě mají nějaké díly vyrobené dodavatelsky a práce s uhlíkovými prepregy čistotu vyžaduje. Navíc na špinavé práce určitě mají špinavé prostory, které na kameru ukazovat nemusí...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.11.14 18:49:50: V které práci?
Páč když vidím zázemí u našich IT, tak to jde s chlívem asi všude. 


-> Tuner#2: No, koberec pod svarovani si nejsem uplne jistej... Ale hasicak tam mas, ne? :)
-> StepaNoFUN 04.11.14 18:18:02: Asi to mám hozené zcela jinak... Nějak nevím proč bych měl řezat něco 230mm flexou (kterou ani nota bene nemám), když jde dnes většina věcí vypálit na laseru a nebo vyrobit u kámoše na CNC. Na svařování mám opět po ruce koberec, ten pod to hodím a hned po vyvaření letí ven. Jak jsem psal v kartě, když to jde i v jiných dílnách jako Koenigsegg, Pagani apod., tak proč by to v horším provedení nešlo u mě? Bohužel se spíš osobně setkávám s dílnama kam bych si neopřel ani zrezlé kolo Ukrajina natož jim svěřil auto... Mám pocit, že u nás je bohužel většina lidí prasata s čím jsem bojoval i v práci...
-> Tuner#2: Už se vidím, jak v takovýhle dílně upnu kus železího do svěráku, vezmu 150tku (nebo lépe 230tku) flexu, nařežu (s tím, že odřezky budou padat na zem, protože tyhle větší flexy se držej oběma rukama a třetí jaksi nemám), dotáhnu COčko a posvářím... Na zdi za svěrákem budou velmi záhy nepřemalovatelný mapy, podlaha s dlažbou samá kulička... Nebo lépe - vzít stříkací pistoli a olakovat byť jedinej díl, začít brousit lamináty...
A že bych jak píše Eidy chtěl dělat něco v mrazu, či potmě venku - na to jsem už asi moc starej, nehledě na to, že dost věcí při nepřízni počasí ani neuděláš... Ne že bych v práci dost často nepraktikoval činnost v mizernejch podmínkách (na stavbě se dělá třeba i v blátě), ale mít za zadkem dílnu a nejít tam kvůli tomu, abych nenadělal nepořádek???
Asi takhle - když jsem nastoupil k firmě, u který teď dělám, tak jsem se na "špinavý" práce převlíkal do jinejch montérek. Už to nepraktikuju, protože jsem zjistil, že je lepší si potáhnout židli v kanclu (sedačku v autě) igelitem (když je to už extrém), než se třeba 10x za den (navíc třeba v mrazu) převíkat. Tohle je mnohem pohodlnější a hlavně rychlejší - nepřemejšlet o tom, jestli sebe, nebo něco okolo ušpiním.
A že bych jak píše Eidy chtěl dělat něco v mrazu, či potmě venku - na to jsem už asi moc starej, nehledě na to, že dost věcí při nepřízni počasí ani neuděláš... Ne že bych v práci dost často nepraktikoval činnost v mizernejch podmínkách (na stavbě se dělá třeba i v blátě), ale mít za zadkem dílnu a nejít tam kvůli tomu, abych nenadělal nepořádek???
Asi takhle - když jsem nastoupil k firmě, u který teď dělám, tak jsem se na "špinavý" práce převlíkal do jinejch montérek. Už to nepraktikuju, protože jsem zjistil, že je lepší si potáhnout židli v kanclu (sedačku v autě) igelitem (když je to už extrém), než se třeba 10x za den (navíc třeba v mrazu) převíkat. Tohle je mnohem pohodlnější a hlavně rychlejší - nepřemejšlet o tom, jestli sebe, nebo něco okolo ušpiním.
-> Luky 04.11.14 17:48:30: A pak se jenom otočí, že? 

-> Luky: tvari sa to tak
-> Luky: 

-> Dušan 03.11.14 20:07:14: Nemám s tím problém viz. poslední koment u auta
-> Klubko_ 04.11.14 09:41:30: Už jsem 3x vypouštěl olej z převodů, 2x ho měnil v autě, vše s kobercem pod a nikdy žádný problém, takže opět viz. poslední koment u auta
-> Eidy 04.11.14 09:51:53: Ono to tak jak píšu u auta i vevnitř. Tu klobásu mě ani nepřipomínej, já Tě to snad přijedu přemalovat jak mě to štve
-> T 04.11.14 12:59:22: To bych byl mrtvej muž

-> Klubko_ 04.11.14 09:41:30: Už jsem 3x vypouštěl olej z převodů, 2x ho měnil v autě, vše s kobercem pod a nikdy žádný problém, takže opět viz. poslední koment u auta

-> Eidy 04.11.14 09:51:53: Ono to tak jak píšu u auta i vevnitř. Tu klobásu mě ani nepřipomínej, já Tě to snad přijedu přemalovat jak mě to štve

-> T 04.11.14 12:59:22: To bych byl mrtvej muž

-> Zeke-ten šestý: to vypadá, že by mohlo ujít jenom dole 

škodovka rozhodla že chce přezout na zimáky
počítám že zejtra ráno to bude vyfouklé celé

počítám že zejtra ráno to bude vyfouklé celé
právě, že se to nestalo v garáži,ale v obýváku a proto se u toho Eidy tak směje, jinak by se moc nesmál, být to v garáži



-> m8rinek: hele já to do teď bral jako fakt že si ugrilovali klobásu před garází, ale už to asi nepůjde




-> Klubko_: Tak jistě, že maj příhodu z garáže s vystříknutivší klobásou :D:D:D:D.
-> Eidy 04.11.14 10:40:59: jste měli takovou nějaou příhodu s klobásou u tebe v garáži?
-> Klubko_: T2 ví přesně na co narážím.

-> Eidy 04.11.14 09:51:53: anebo klobása, taky dobry 

-> Tuner#2: Krásný, ale tohle není na práci. Já to znám. Já dělám všechnu špinavou práci venku, což je třeba v dešti, za tmy nebo v zimě dost opruz. Ale přece si nezahnojím garážoobývák
. Zase tam pak hezky skládá. Všude čisto, nářadí po ruce.
Počkej, jednou si tam sedneš s klobáskou a bude flek na zdi v tu ránu.

Počkej, jednou si tam sedneš s klobáskou a bude flek na zdi v tu ránu.

-> Dušan 03.11.14 20:07:14: hehe, můžeme obnovit téma: skoda-virt.cz/cz/.../4009
1-dilna-garaz?fromOld=1
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.11.14 20:01:49: je to fakt nádherny, do doby, než poprvé vystříkne vyjeťák a ohodí půlku dílny, což ti samo nepřeju, to bude škody

když tak přemýšlím nad svojí vysněnou dílnou, tak bych to možná vykachlíkoval do výšky 1,5-1,8m světlejma kachličkama, ať to odráží světlo a dal černou spárovku. Kachle jdou utřít a černá spárovka se zasere jen bílou barvou
i když teda nevím, jak kachličky snesou flexu nebo prskance od svářečky. Ještě si nejsem jist podlahou. Přeci jen, když z ponku spadne 36tka klíč, co na to kachličky?
Co se týká toho nářadí na zeď/vozík, volil bych kombinaci. Nejpoužívanější nářadí do vozíku, zbytek jinam. Plus mít ve vozíku dost volnyho prostoru pro odkládání nářadí co nepatří do vozíku, aby se nářadí neválelo pod nohama a dalo se po práci přijet s vozíkem k místu uložení nářadí a snadno uklidit.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.11.14 20:01:49: je to fakt nádherny, do doby, než poprvé vystříkne vyjeťák a ohodí půlku dílny, což ti samo nepřeju, to bude škody


když tak přemýšlím nad svojí vysněnou dílnou, tak bych to možná vykachlíkoval do výšky 1,5-1,8m světlejma kachličkama, ať to odráží světlo a dal černou spárovku. Kachle jdou utřít a černá spárovka se zasere jen bílou barvou

Co se týká toho nářadí na zeď/vozík, volil bych kombinaci. Nejpoužívanější nářadí do vozíku, zbytek jinam. Plus mít ve vozíku dost volnyho prostoru pro odkládání nářadí co nepatří do vozíku, aby se nářadí neválelo pod nohama a dalo se po práci přijet s vozíkem k místu uložení nářadí a snadno uklidit.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Mno pokus o neco takoveho... uvidime jak to dopdne :-)
-> Tuner#2: bude se tam pracovat nebo jen divat ? Ja jen, ze misto kde se pracuje vypada jinak :)
Včera jsem konečně dokončil dílnu + nové zabezpečení a můžou začít práce na autě. Ještě přibude pár detailů a přemýšlím o nářadí na zeď/vs. příruční vozík, tak uvidíme 

-> P@wlos: Jdeš dělat Blue Sky combi?