
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Stepan FUN: vau 

-> Stepan FUN: gratulace . tak STK , špalky a nechat spát 

-> Stepan FUN: 

-> stika87: pokial som mal povodne dosky co na tom aute boli tak OK, pred 4.MS som nasadil nove osinky a celu Ovu som prepiskal ... a ked je to studene, nez sa brzdy zahreju na nejaku prevadzokvu teplotu tak to je maras ... nie ze by mi to vadilo, to ani nie, ale ludia sa po cloveku divne pozeraju :)
-> afro100: ja dal stary desticky origo a taky :)
-> Jirik_Tuňák: rozbity samsung S630 

-> MOLSO 12.11.10 09:37:32: Co jsi použil za kamerku?
-> stika87: mne piska a mam nove brzdy ... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: pokud to nepiska jak Lokomotiva tak jsou dobry



-> stika87: Dedovi do jara minimalne 

-> Nouf: ty by jeste nekomu 1000 km vydrzeli 

-> Nouf: pokial to nieje vydrane povalec tak to je v pohode 

-> petr s: fakt? já vůbec nevím jak to mají řešené,jen mě ta roura zaujala...
Dneska jsem vyměnil destičky na rodinném přibližovadle (Seat Cordoba 95) ... ještě by vydrželi ze tři kilometry



-> VeTeV: Ale tam je uložena v ložisku na motoru
-> suri: no já když to srovnám s poloosou z citruse - tam je něco nazpůsob lešenovky 

-> VeTeV: to zas nie .-)
ono čínske poloosi a podobné náhrady čo som montoval tak to nemali a nou problem , síce to boli autá kde si nepostrehol ani že ti odpadli dvere
ono čínske poloosi a podobné náhrady čo som montoval tak to nemali a nou problem , síce to boli autá kde si nepostrehol ani že ti odpadli dvere
-> suri: jj je to hrozná tkanička a dlouhá jak tejden před vejplatou 

Naporcoval a zpracoval tři kapry a dvě štiky, od teď to raději budu kupovat už hotový, zejména stahování z kůže stojí za to...
-> suri: To srovná první pořádný průlet hlubokým bahnem s pravidelnou opakovačkou. A je vyváženo. 2x Silver-line, 1x Black-line, 1x Prima a 1x social Forman můžou vyprávět. Teda mohli, tři již zrecyklovatěli.
-> Syny: kvôli tej dlhej tenkej poloose a možným vibráciám
a k cemu tam vubec je to zavazi?
-> Zeke-ten šestý: -> darklord: na vsetkych nebolo, myslim to mali az 93 a vyssie
aspon teda ja som mal doma facko 90 a nebolo to tam
aspon teda ja som mal doma facko 90 a nebolo to tam
Zeke-ten šestý 12.11.10 20:31:30 napsal:
→ afro100: ja mam zavazi na formanu taky-> afro100: ha
→ afro100: ja mam zavazi na formanu taky-> afro100: ha

-> afro100: no a? ja ho tam mam a nemam feldu
-> afro100: ja mam zavazi na formanu taky
-> castrol: to je facko, nie felda 

-> Bohyn: nemas tam zavazie 

-> Tomaso435: tentokrát ne

-> MOLSO: zaujímavé videjko :-)
-> GRED-Činpokomon :D: takžes to zas neposral jo ? :-D
ne dneska ale včera sem udělal opravku na svařečskej průkaz,takže od včera je ze mě svářeč
ale samotnej ten průkaz dostanu až někdy v lednu nebo kdyže

-> Gemini: výrobce?
-> krup: Koukám rám NC power, až na jednu trubku stejný jako mám ve škodovce
zvaracka TIG 200 AC/DC objednana.....hlinnik a nerez, traste sa 

.. mimo jiné malej posun na suzuce .. i s pomocníkem :-)) ( jdem.cz/ht569 )
-> afro100: 

-> MOLSO 12.11.10 09:37:32: hurá, konečne si to pozriem aj s obrazom :D
-> TOMIK--007: super chvalim vysledek ;)
-> suri: tak nielen na favo/felda, robili sme to párkrát aj na iných autách a vždy staré na drť. Nové sme samozrejme podkladali.
-> Borin - Král tuzerů 11.11.10 23:09:34: Tak ževnitř byl vařenej ten domek jako takovej. Předpokládám, že je zavařenej zvenčí, obroušenej lamelákem (což je taky špatně – tyhle sváry se brousit nemaj) a potom „pro jistotu“ přebodovanej zevnitř. Nicméně já mám patky na rám zavařený asi takhle a to jsem se bál aby někdo někde nepi*oval, že je to špatně… Ale co jsem pak koukal i po profi rámech, tak se myslím nemám za co stydět…
Edit: Sorry za kvalitu, ale lepší fotku bohužel nemám. Nicméně myslím si, že i z tohohle je to vidět... ;-)
Edit: Sorry za kvalitu, ale lepší fotku bohužel nemám. Nicméně myslím si, že i z tohohle je to vidět... ;-)
-> suri: -> afro100: Já na natlačení novýho ložiska použil to lozisko starý a šlo to skoro samo 

-> MOLSO: parádní počin 

-> afro100: bude to tým že na favorite felicii sa to inak nedá , iba lisom a väčšinou praskne , pri novom treba dávať pozor pri lisovaní náboja , niekto to nepodloží a praskne aj nové
-> Kuladmin: chcel som 3 kamery - jedna nasmerovana na prednu napravu jedna na zadnu napravu a jednu nejako zo zadnych sedačiek snímajúca vodiča a cestu a potom to zosynchronizovať, ale dovtedy bude aj meter snehu a chcel som si to aspon trošku vyskúšať
v buducnosti isto dačo prebehne
jo a cesta je moja oblúbená bez výtlkov a dier
P.S. youtubu prestalo jebať a video je už tam

jo a cesta je moja oblúbená bez výtlkov a dier

P.S. youtubu prestalo jebať a video je už tam

-> MOLSO: Hezky si to slajfnul
jinak mas tam nejak moc pekny silnice tak nejak bez der
zajed s tim nekam na polni cestu tu se pruzina s tlumicem nezastavi ale jinak solidni kvalita obrazu i zvuku jeste by to chtelo prostrih ci maly nahled v rohu na otackomer a rychlomer







-> Stepan FUN 11.11.10 14:57:05: Naprostý souhlas...tohle si měl nechat zavařit od někoho, kdo to umí a né to takhle naprasit...taky nechápu co bylo vařeno na těch pár místech uvnitř



Stepan FUN 11.11.10 14:57:05 napsal:
→ Syny: Co je na tom špatně? Tak já nevím, ale rozhodně
bych se neučil svářet na patkách rámu (jestli jsem to teda z těch fotek
správně identifikoval)… :-/ Přetáhnout sváry karosářským tmelem je
celkem normální, jenomže ne v tomhle případě, kde maj bejt sváry
vidět, aby bylo jasný, jestli je to v tom autě navařený, nebo
naprasený…
→ Jan Kubíček: Z jak silnýho materiálu ty patky jsou? Jo a
jestli můžu doporučit – nevař to v kuse. Dej si tam o něco větší
proud a jenom to boduj. Bod vedle bodu tak aby se překrejvaly a bude to
vypadat o hodně líp… ;-)
tlouštka plechu 3mm, a je to bodovaný, ne v kuse, neřikam že to je ve skutečnosti krásný ale na fotce to vypada trochu huř
→ Syny: Co je na tom špatně? Tak já nevím, ale rozhodně
bych se neučil svářet na patkách rámu (jestli jsem to teda z těch fotek
správně identifikoval)… :-/ Přetáhnout sváry karosářským tmelem je
celkem normální, jenomže ne v tomhle případě, kde maj bejt sváry
vidět, aby bylo jasný, jestli je to v tom autě navařený, nebo
naprasený…
→ Jan Kubíček: Z jak silnýho materiálu ty patky jsou? Jo a
jestli můžu doporučit – nevař to v kuse. Dej si tam o něco větší
proud a jenom to boduj. Bod vedle bodu tak aby se překrejvaly a bude to
vypadat o hodně líp… ;-)
tlouštka plechu 3mm, a je to bodovaný, ne v kuse, neřikam že to je ve skutečnosti krásný ale na fotce to vypada trochu huř
