-> minno 08.11.10 07:58:40: Ta kontrolka dává "veledůležitou" informaci o tom, že pokud brzdíš standartně "pod ní" a jeden z okruhů ti odejde, prošlápneš pedál na podlaze, aniž by brzdy jakkoliv zabraly.. takže proti kilu fakt pokrok.
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): hej tá kontrolka bŕzd v 105/120 je absolútne bez zmyslu. Práve preto som si dorobil aspoň funkcionalitu kontrolky na pokles kvapaliny v nádržke :)
-> minno: Ja som zil v podobnom omyle, akurat vo vztahu k 120... som nechapal, o akom spinaci na pedaali s tu stale rozprava a len tazko som zacal verit tomu, ze kilovy/erkovy system, ktory cloveka pekne varuje hned ako zacne klesat tlak v niektorom z okruhov nahradili nejakym spinacom, ktory dokaze poruchu brzd signalizovat asi sekundu predtym, ako sa auto o nieco rozplacne, lebo nebrzdi..... no... pokrok
-> minno: jediny problem, co som s tym mal ja a niektori kolegovia bol ten, ze pri pribrzdani svieti len jedno brzdove svetlo. Ale to bolo dane dost aj funkciou vystrazneho systemu, ako aj nastelovania brzd.
-> minno: to je prave to, kilo ziadny spinac na pedali nema :) je to spinane tymi tlakovymi spinacmi u HBV, teda pokial stojis na pedali=tlak v okruhu=ziarovky robia "svietim"
-> minno: na HBV su dve cidla podobne tym na kontrolku tlaku oleja, na kazdom okruhu jedno. Cidla sa navzajom strazia, na to tam je rele. Ked poklesne tlak v niektorom z okruhu, ostane kontrolka na stite rozsvietena ...
Ja jsem dnes repasoval karburator. Nemam s tim moc zkusenosti. Vse jsem udelal jak mi radil po telefonu kamarad, ale auto nechce nastartovat Tak jsem ho zase vyndal a fakt nevim kde muze byt chyba :(