
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> myschaak AZNP K.Hora: 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Kašlu na to to kormidlo mě tam štve už jakou dobu páč je šedivý což k černému interieru moc neštimuje :/ a tenhle se mi doma válí..
-> Kaprof: Jeden volant z první Feldy ti můžu věnovat.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jinak klobouk dolů,modrá je dobrá

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Myslel jsem si to ale jistota je jistota dík:-)
tak fun a fábie jsou na zimních....
-> Kaprof: měl by tam jít

Tak dnešnim dnem započatá zimní priprava na dedově GLX Formankovi zejtra nové náplně a další šlechtění jinak mám otázku nebot si nejsem jistej.. Dědouš má ve formanovi volant z první feliny(dvouramenej s prokroucenym věncem :/) -Lze ho nahradit takovym tim hnusnym univerzálem černé barvy co se prodává jako nejlevnější na škodovky a valí se mi nikdy nepoužit doma? Děkuji za odpověd :-)
Dneska som sa vybral na Martinske hole na letnych gumach a v polovicke ma prekvapil sneh ,tak tesne pred vrcholom som to musel odpichnut vedla cesty 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : zadny cviceni nez sem doletel tak tam v klidu doleteli policajti . a jak sem vesel dovnitr tak je cekala reditelka a pak okamzita evakuace
-> Stepan FUN: mazec
-> 105: Cvičení, planý poplach a nebo to tam opravdu vyhořelo? 

-> Stepan FUN: krasny
-> palasske: oficielné cena za ty vrata je 65tis :-)
jsou poměrně velký...rozměry otvoru jsou 2,7*3,2m
.-> Bucin: izolační vlatnosti mají horší než sekční,ale ty já tam mít nemužu kvuli heveru a traverze přes dílnu
-> minno: letos vybetonuju provizorní nájezd, na jaře bude zámkovka
jsou poměrně velký...rozměry otvoru jsou 2,7*3,2m
.-> Bucin: izolační vlatnosti mají horší než sekční,ale ty já tam mít nemužu kvuli heveru a traverze přes dílnu
-> minno: letos vybetonuju provizorní nájezd, na jaře bude zámkovka
byl sem evakuován z kauflandu...vseci musely nechat voziky s nakupem na miste (nekteri to nechapaly a branily s nema cestu ostatnim)
jak sem vylezl okamzite prifrceli hasiči a zacali tam neco resit
jak sem vylezl okamzite prifrceli hasiči a zacali tam neco resit
-> minno: dělal jsem na oktě,ne na užovce

-> minno: zvedal jsem ho vejš

Je normálne mať na fiate punto 4mm kotúče do kužela z činnou plochou 0,5cm na jeden kotúč?
áno je
dnes som mal tú česť
áno je
dnes som mal tú česť
-> maca: a čo si robil s podvozkom?
ještě oktu opláchnu a zítra hurá na STKá

Od 10:00 do 14:00 jsem se sral s podvozkem.....zadek šel v pohodě,levý předek už byl horší a pravý předek jsem dělal 3 hodiny:(( nešla povolit matka na závitu tlumiče....ale 5 kilové kladivo pomohlo:))
-> Karel.: krúžky zo spotrebou oleja nemajú dokopy nič , jedine stieracie , bude to mať tlaky 15 a dymyť ako V3S
Tak Forman už má tu správnou barvu. :-) Apple je šikula. :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
-> minno:


-> minno:


-> MOLSO 28.10.10 12:53:50: a šéf v práci je v prdeli z toho, že molso je v práci tak rýchlo a nie je mu po jazde v škodovke zima

-> MOLSO: Aha to ja prave vzpominam jak mel Semik starou vyrachtanou 136. Taky nakop pri -20, prohlasil kurva to je zima a dal jedna a plyn na podlahu
Aby se ohral rychle.

-> Matthes, záškodník z TechWebu:



-> Matthes, záškodník z TechWebu: topeni nezapinam pri 6500 otackach na 1 2 a pri 3000 na 3 som v praci skor nez mi zacne byt zima 

No co s takovym motorem to je jedno, aspon neni molso v prdeli ze zimy.
-> minno: aspoň se v práci nenudím

-> Karel.: po odstavke ide motor von a bude rozborka 
edit
-> minno:






edit
-> minno:






-> MOLSO: kluka v prdeli, blok v prdeli, molso v prdeli, virt z molsa v prdeli
edit: minno z virtu z molsa v prdeli v prdeli

edit: minno z virtu z molsa v prdeli v prdeli

-> MOLSO: tak je fakt, že když tam liješ po litrech, tak ty kroužky by to mohly ucpat, ale ani tomu nevěřím



-> Karel.: tiež nechapem na ventiloch boli nánosy jak hovado všetko kaputt karbon ... . možno ot ma tlaky prave kvoli otmu že to čerpa olej do valca a ten zas pomaha tesniť krúžky od spalovacieho priestoru 

-> Karel.: kluka je v prdeli a staci ked to vydrzi po prvý sneh
pri vymene tesnenia pod hlavou pred mesiacom sa mi podarilo vyrvat z bloku zavit pre jeden srob a celkovo je to v prdeli

pri vymene tesnenia pod hlavou pred mesiacom sa mi podarilo vyrvat z bloku zavit pre jeden srob a celkovo je to v prdeli

-> MOLSO: to není možný, aby to mělo takový tlaky, když ti žere olej ne?
-> darklord: aha takže motor na dodělání?já si to myslel, že by MOLSO nebyl takovej barbar
v těch -2 když se nezahřeje a hned plnej to musí být ale mazec


-> darklord: tlaky to ma 14 14 14 13,5 ale na jednu nadrz treba doliat 2 litre oleja 

Tak je to jedno... no aspon se rychle ohreje 

-> Karel.: no ono ked to nevytoci tak sa nerozbehne, jednak ma hydrodynamicku spojku a jednak to ma tlaky ako injekcna striekacka 

-> MOLSO: Ses vul, nebo ten motor je tak v prdeli ze to je jedno?
-> MOLSO: to je nejlepší tomu dát za studena, ten motor to má rád a hned do 6500? Být klikou tak vylezu a namlátím ti

-> darklord: neviem rano startujem pri -2 ide asi minutu kym zavrem branu a tocim o do 6500 

-> MOLSO: zeby sa uz na to konecne vysral ten motor? 

dnes som prišiel domov sundal viečko z veka ventilov a tam biely šlem !
piči dufam e je to len kondenz z nedostatočne hriateho motora ....
ale keby aj nie aj tak m u je amen

ale keby aj nie aj tak m u je amen

A ráno jde do laku. :-) Více u auta... skoda-virt.cz/cz/.../7414
-stepan-fun-forman
-> petr s:
ten uz je zaplacenej

