
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> squalo: ma to zostelovane 

treba si aj oddychnut, vyuzili sme krasne slnecne dni vo vysokych tatrach.....nadhera :)
-> minno: to kvoli takym ako ja robia take "kontroly" nie kazdy mame novy motor 

Nahodil sem tlakoměr,vyměnil čidlo teploty vody,nahodil domek čidla teploty oleje,vyměnil vn kabely.A jentak mimochodem náký zkušenosti s NGK R BKUR5ET10?
-> minno: radšej byť ticho , prejde to prejde a hotovo , kecaj mu do toho neprejdeš a opakovať sa ti nebude chcieť 5x
-> darklord 13.10.10 22:59:09: neboj :) len ma zaujímalo, ako sa EK má v skutočnosti vykonávať :) Dík za link. Už mám po EK, a bola to teda riadna fraška. Ani nemeral predstih a uhol zopnutia kontaktov, ani zvýšené otáčky motora nič, čisto len emisie na voľnobehu, a aj to do protokolu uviedli úplne kraviny. Nemal som náladu technikovi čokoľvek len vravieť.
-> tunerlada: n dopadlo to tak že zase slíbil že mě to dá zejtra ve 4 hodiny u něj...vsadim se že tam nebude až tam přijedu nebo na mě bude čekat zase náký překvápko-> petr s: snad ne účetní mě všechno dala dokupy
-> tunerlada: Dá mu pokutu že neodvádí daně
-> zidlik: tak pak dej info jak akce dopadla sem zvědav

-> Stepan FUN 13.10.10 22:07:52: já myslím, že by šlo .. na veteránsky rzty by to časem mělo jít :-)
ještě neudělal ale za hodinu udělám..jedu rozmlátit jednomu známýmu držku za to že mě nezaplatil to co měl...ze známosti sem mu udělal auto za levno a ani to nebyl schopnej zaplatit a ještě mě nařknul že sem ho vokrad...akorát je horší že dělá na finančáku tak se bojim abych jako podnikatel nezkončil
-> Tomes 1: tam stejne nic neparkuje ted 

-> stika87:
Nechtělo by ji spíše zateplit?
Já jsem měnil všechny benzínové hadice,smrdět budu ještě 3 dny
Nechtělo by ji spíše zateplit?


-> tunerlada:





-> minno: kolego, ty si sa zblaznil nie? Akoze vrtat do technika na emisiach? Sak bud rad ze si to dostal a hotovo, beztak je to len byrokracia ( a u tvojho auta tym duplom). Aby si sa potom nedivil az ta vyrazia s tym ze si nedostal a budes sa certit. Inak metodika na vykonavanie EK ma 70 stran, nech sa paci: www.seka.sk/userfiles/...
/Metodika-plne-znenie-18.2
.pdf
-> MOLSO: sakra tak to by se mi líbilo
jen si tam dat nějakou sportovní sedačku,nějaké lcd a to by se hrálo czech racer nebo mafia ze škodovkama


-> Stepan FUN: Pěkná práce. Já to chci hlavně udělat tak, aby při garážování, ježdění jenom za pěkného počasí a drobné údržbě všechno vydrželo pokud možno co nejdýl. Prostě to nechcu teď "udělat" a za dva roky muset zase rozebrat celé auto a začít znova... Hlavní bude sehnat MIG/MAG COčko a pak už jenom hledat co kde není tak, jak má být... Hold je to srdcovka, první auto a rád bych, aby mi zůstal co nejdýl...
-> Hurdis: Nestraš... já potřebuju auto, se kterým nebudu mít potíže na STK. :-) I když - přemejšlím o MPi, ale to je úprava více méně poměrně rychle vratná do původního stavu... :-)
Kdybych chtěl sedana, tak jak říká Apple STS Chvojkovice-Brod jeden je, ale na papíry dostat nelze. :-/
Kdybych chtěl sedana, tak jak říká Apple STS Chvojkovice-Brod jeden je, ale na papíry dostat nelze. :-/
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No když vynechám sprostý slova, tak jsem v podstatě mlčel... :-D Ten blatník stejně v podélný lince nesedí, ale to už nedoženu ani kdybych se po. :-/ Potřeboval by o něco vejš. Ale když je křivej výlisek, tak můžu pasovat jak chci a stejně to tam nedostanu. Jinak je to tak nejak v rámci meze možností. :-)
-> Jumbo: No já nevím jestli se toho máš bát. Já jsem moc velkej rejpal, takže jsem si ty díry a dirky hledal. Všechno (teda skoro všechno) je to vařený na tupo bez přesazení, třeba na podlaze jsou dodělávaný i původní prolisy... No prostě byla snaha, aby to nebylo přiliš poznat, že je to vařený... O to je to větší s*aní...
Třeba tohle je vařenej zadní domek tlumiče...
-> Jumbo: No já nevím jestli se toho máš bát. Já jsem moc velkej rejpal, takže jsem si ty díry a dirky hledal. Všechno (teda skoro všechno) je to vařený na tupo bez přesazení, třeba na podlaze jsou dodělávaný i původní prolisy... No prostě byla snaha, aby to nebylo přiliš poznat, že je to vařený... O to je to větší s*aní...
Třeba tohle je vařenej zadní domek tlumiče...
-> Hurdis: o udělanym sedanu vim, jen ho nkytovat, lak a poskládat

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No nějakou manuální zručnost snad mám, ale plánuju se do toho pustit cirka stejně, jako tady kolega... Přední blatníky, prahy, zadní lemy, všechno pěkně dopasovat a nakonec nový lak...
-> Stepan FUN: Už jen pár drobných řezů a půl tabule a je z toho sedan. 

-> Jumbo: jestli se do toho vrjneš jako zde kolega, a nejsi manualně zručný, tak ano, jinak je to na tobě jak hodně se v tom budeš štourat, myslim že tak vyvařený auto jako štěpána formelák taky má minimum lidí

-> Stepan FUN: Něco podobného mě čeká v zimě taky... Mám se bát?

-> Stepan FUN:
kolik padlo nadávek když sem odjel?

-> Stepan FUN: tys tomu dal 

Dneska vyvařeno tažné zařízení (opravdu i tažný na tom bylo na prach sežraný), nastrojeno, příprava na lak z 80ti % hotová... :-) Už to zase začíná vypadat jako auto. :-) Bohužel do Humpolce je to nereálný stihnout... :-/
-> afro100: mne by sa to do izby zmestilo bolo k tomu aj take premietacie platno ... musim do tej autoskoly zavolat ze ci by to pustili :D:D
-> MOLSO: jáááj, keby
ale jeden kolega ma peknu novostavbu 


-> afro100: budem hadat ... u teba ??



-> MOLSO: ja viem kde stoji taka jedna velka garaz 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja mam velky pokoj



-> MOLSO: A k tomu 3 Tesly s 55cm uhloprickou jako monitory? MAs velky pokoj? 

Dnes som bol pomoct v mojej autoškole s prevozom motorky do susedneho mesta aby tam mohli urobiť skúšky
a videl som tam vyradený trenažér alá škoda 105 / 120
reku keby to vyhadzovali tak nech mi určite dajú vedieť
budem mat v izbe škodooovkuuu
*3*










na autě jsem dneska makal - to je jasný,ale taky jsem přezouval 4kolku - z 25/10/12 na 26/11/12.V servisu říkali že to je za poslední dobu nej zimák,co tam měli. 6tiplátno:-)masakr
-> ondrej.: Ale však ano, dělej s ním co uznáš za vhodné. A je dobře že se dostalo do spárů rozumného člověka.



ondrej. 12.10.10 20:33:40 napsal:
Takto dnes vyzerala predná náprava na Š-120LS, keď som odchádzal
z dielne – náprava nemusí byť iba žltá s červenými pružinami…
Já když bych se na rapida nevysral, tak bych udělal jedině tuhle kombinaci...Třeba by mě lidi na virtu začali mít rádi

Takto dnes vyzerala predná náprava na Š-120LS, keď som odchádzal
z dielne – náprava nemusí byť iba žltá s červenými pružinami…




-> Nwkt:



-> VeTeV: Bude ve vazbě za vraždu technika 

-> minno: takže zejtra budeš v co jste dnes podělali?
-> minno: u nas je len za 16,60 a aj tak je to len byrokracia. ale skus na nich dobiedzat a mozno sa podari. inak u nas vzdy v ramci moznosti nastavovali karbec a ked to nesl nastavit tak potom vymyšlali 

-> MOLSO: mňa zas dráždi len jediné, platiť 17 eur za emisnú kontrolu, na ktorú čakam 2 hodiny a ktorá prebehne za 2 minúty a nezrobia na nej ani to čo majú....
-> minno: neviem ako ale raz som prisiel s odpojenou hadicou a vypicoval mi ze ako jto ze to nemam zapojene. a aj tak myslim ze ta riesit nebudu a ked budes drazdit takti EK ani nedaju 

Neviete niekto z hlavy presnú informáciu, ako je to dnes podľa zákona s EK na Slovensku?
Konkrétne:
- technik na EK má povinnosť len zmerat hodnoty a bud si presiel alebo nepresiel, alebo má povinnost motor aj nastavit do patricnych hodnot (ak je to mozne)?
- je naozaj zákonom stanovené, ze pri meraní je nutné mat odpojene odvetravanie klukovej skrine zo sania a zaslepeny otvor na sani kde sa pripaja odvetravanie?
Zajtra sa chystám na EK, a kedze mi tam vzdy hovno spravia, nemerajú hodnoty ani len pri zvysenych otackach motora a na protkol mi vytlacia vzdy hole nezmysly, chystam sa im tam nieco povedat ak nebudu robit to, co je ich povinnost, len to potrebujem mat predtyn niecim dolozene. Dik.
Konkrétne:
- technik na EK má povinnosť len zmerat hodnoty a bud si presiel alebo nepresiel, alebo má povinnost motor aj nastavit do patricnych hodnot (ak je to mozne)?
- je naozaj zákonom stanovené, ze pri meraní je nutné mat odpojene odvetravanie klukovej skrine zo sania a zaslepeny otvor na sani kde sa pripaja odvetravanie?
Zajtra sa chystám na EK, a kedze mi tam vzdy hovno spravia, nemerajú hodnoty ani len pri zvysenych otackach motora a na protkol mi vytlacia vzdy hole nezmysly, chystam sa im tam nieco povedat ak nebudu robit to, co je ich povinnost, len to potrebujem mat predtyn niecim dolozene. Dik.
-> Tuner#2: nevedia čo je dobré




-> ondrej. 12.10.10 20:33:40: Pěkná práce a jen tak by mě zajímalo, kdo tady tvrdil, že náprava musí bejt žlutá s červenýma pružinama? 
