Btw. skúšal som najskôr s tými platničkami ešte experimentovať a vymyslieť niečo, čo dať medzi piestíky a platničky aby to nebolo kov na kov a nedochádzalo k tomu pískaniu, ako sme sa bavili v príspevkoch o stránku ďalej. Vymyslel som dať tam teňučké podložky vystrihnuté z kuprexitovej doštičky, už som to tam aj chcel dávať s tým, že tie podložky "prilepím" k platničkám medenou vazelínou aby to tam nehrkalo, no zistil som, že v telese strmeňa je také vybranie, ktoré by mohlo spôsobiť, že keby sa tá kuprexitová podložka z platničiek "zošmykla" dodola / dohora, bránila by piestikom prítlak na dosky.
Neviete o nejakom lepidle, ktoré by bolo možné použiť na tento účel, odolné vysokým teplotám?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Dnes som pravdepodobne definitívne odstránil piskot predných bŕzd. Že ako? Jednoducho
Po márnych pokusoch o odpískatenie použitím nových Osinek alebo nových Ferodo platničiek som tam vrátil staršie platničky Osinek, ktoré som tam mal donedávna kým som nevymenil kopajúce kotúče za nové. Sú len asi 2 mm zodraté, takže toho ešte najazdia habadej. A predtým nepískali, tak šup ich tam nazad
A nepískajú ani teraz.
I keď - a to je tiež sranda. Tieto staršie nepískajúce doštičky, keď boli nové, tiež spolu s novými kotúčmi - pred 2 rokmi, sa vtedy správali úplne rovnako ako tie terajšie nové platničky vs. nové kotúče. Z úplného počiatku nepískali a potom začali. Následne som ich vymenil za Ferodá - tak ako aj teraz, a Ferodá vtedy pískali ešte viac, tak som tam potom naspäť vrátil tie menej pískajúce Osineky a od vtedy už viac nepískali a nepískajú dodnes. Tak ja potom neviem, som z toho cvok. Tie druhé nové terajšie Osineky som do nepískajúceho stavu spôsobom ako tie staré dostať nedokázal. Je to divné.


I keď - a to je tiež sranda. Tieto staršie nepískajúce doštičky, keď boli nové, tiež spolu s novými kotúčmi - pred 2 rokmi, sa vtedy správali úplne rovnako ako tie terajšie nové platničky vs. nové kotúče. Z úplného počiatku nepískali a potom začali. Následne som ich vymenil za Ferodá - tak ako aj teraz, a Ferodá vtedy pískali ešte viac, tak som tam potom naspäť vrátil tie menej pískajúce Osineky a od vtedy už viac nepískali a nepískajú dodnes. Tak ja potom neviem, som z toho cvok. Tie druhé nové terajšie Osineky som do nepískajúceho stavu spôsobom ako tie staré dostať nedokázal. Je to divné.
včera výměna převodovky, hnus!
a dneska pro změnu přední pera a tlumiče :D
a dneska pro změnu přední pera a tlumiče :D
Tak dneska to ušlo.Navštívil sem jeden konkurz,posekal zahradu,vyvařil passata a natřel okna do dílny
.Od zítřka jdu vyvařovat tu mojí feldu :D...

-> aceboss:
No tak Rošero... Když pominu, že tam úspěšně skřížili Ikarus a Karosu, tak většina jejich generálek autobusů je dost nepovedených - nejenom vzhledově, ale i zpracováním, slícováním dílů a tak. A není to provozem SADek. A hlavně ty paskvily, co z tama vylezou... Sedmistovková Karosa, přední nárazník Axer, přední čelo devítistovková Karosa, ale okno a palubka už sedmistovková, vše podpořeno řadou šroubů, tmelu a poohýbaných plechů, aby to tak nějak sedlo... Ale co, je to levné... Doufal jsem, že jsem narazil na nějaký nepovedený prototyp generálky, ale pak jsem toho viděl víc. A i v jiném provedení :) Jistě, záleží, co si kdo objedná, ale to zpracování teda nic moc.
Zliner... Byl jsem svědkem toho, jak vypadá skelet minibusu MAVE, co jezdí třeba v Brně nebo v Ostravě tuším... Do toho bych se bál sednout. Ale jinak tam mají GO na vysoké úrovni, snad krom toho, že se občas vymění "rám", takže v Brně jezdí autobus z Plzně a naopak... A krom toho, že občas přijde autobus po GO v "tak trochu" nesprávném provedení, než je objednáno, byť jde o detaily... Ale i tak - reklama to není dobrá.
Doufám teda, že nepracuješ ani v jedné firmě - no pokud jo, tak to třeba uvedeš na pravou míru, ale tohle je takovej můj pocit... Co jsem viděl, slyšel, co znám a vím...
No tak Rošero... Když pominu, že tam úspěšně skřížili Ikarus a Karosu, tak většina jejich generálek autobusů je dost nepovedených - nejenom vzhledově, ale i zpracováním, slícováním dílů a tak. A není to provozem SADek. A hlavně ty paskvily, co z tama vylezou... Sedmistovková Karosa, přední nárazník Axer, přední čelo devítistovková Karosa, ale okno a palubka už sedmistovková, vše podpořeno řadou šroubů, tmelu a poohýbaných plechů, aby to tak nějak sedlo... Ale co, je to levné... Doufal jsem, že jsem narazil na nějaký nepovedený prototyp generálky, ale pak jsem toho viděl víc. A i v jiném provedení :) Jistě, záleží, co si kdo objedná, ale to zpracování teda nic moc.
Zliner... Byl jsem svědkem toho, jak vypadá skelet minibusu MAVE, co jezdí třeba v Brně nebo v Ostravě tuším... Do toho bych se bál sednout. Ale jinak tam mají GO na vysoké úrovni, snad krom toho, že se občas vymění "rám", takže v Brně jezdí autobus z Plzně a naopak... A krom toho, že občas přijde autobus po GO v "tak trochu" nesprávném provedení, než je objednáno, byť jde o detaily... Ale i tak - reklama to není dobrá.
Doufám teda, že nepracuješ ani v jedné firmě - no pokud jo, tak to třeba uvedeš na pravou míru, ale tohle je takovej můj pocit... Co jsem viděl, slyšel, co znám a vím...
1560 21.09.10 22:15:38 napsal:
→ alpin:
Doufám, že neděláš v Rošeru… Co tam dělají s autobusama… Kam se
hrabe Zliner a Kars :-DToto klidně rozvěd to mě docela zajimá co máš ma mysli?
→ alpin:
Doufám, že neděláš v Rošeru… Co tam dělají s autobusama… Kam se
hrabe Zliner a Kars :-DToto klidně rozvěd to mě docela zajimá co máš ma mysli?
-> alpin:
Doufám, že neděláš v Rošeru... Co tam dělají s autobusama... Kam se hrabe Zliner a Kars :-D
Doufám, že neděláš v Rošeru... Co tam dělají s autobusama... Kam se hrabe Zliner a Kars :-D
-> alpin: pekne
tise zavidim





-> alpin: no to se mas my jsme ve druhaku porad na ucnaku



-> Arnold: my sme robili dve veci - pilnikovali a zayebavali sa , mali sme takeho majstra co bol dosraty brat zakazku ist s nami niekde proste so vsetkeho, takze pilnik vruke cely rok a hovno s celeho roka
-> Arnold: tiez druhak

-> Arnold: tiez druhak
-> Pavel P..: no tak nekdo ho tam da
ale my se ucime na autech ktere uz jsou odhlasene a nikdo je nechce
-> Jarda/felda: no to jo ale my jsme v prvaku delaly na autech jen par veci jen napravu a serizeni ventilu jinak nic
-> alpin: no jo ty uz si ve tretaku tak se ti to zpiva
ale jinak se mas no 





-> Jarda/felda: no to jo ale my jsme v prvaku delaly na autech jen par veci jen napravu a serizeni ventilu jinak nic

-> alpin: no jo ty uz si ve tretaku tak se ti to zpiva



-> Klubko_: Tak to moc nezávidím-> Fén: Nová střech to jde
Když jsi vzpomenu na léto kdy jsem opravoval střechu a dával nové latě,trámy na mlatě tak jsem nevěřil, že se střecha může chovat jako vodní postel
,ale nutno dodat že k pádu na uložené sečkovice,samovazy,brány a žebřináky moc nechybělo
naštěsti vše opraveno ale krve by se ve ně nedořezali 

Když jsi vzpomenu na léto kdy jsem opravoval střechu a dával nové latě,trámy na mlatě tak jsem nevěřil, že se střecha může chovat jako vodní postel




-> Pavel P.. 21.09.10 21:45:06: proč by ne ? všechno se desetkrát kontroluje 

-> Arnold: -> alpin: prvák nejni jenom o pilování 

-> Arnold: vidis to ja na velkych masinach

-> Arnold: meješ okna a vysáváš koberce?
kdo je tak odvážnej že svěří auto do učňáku?


-> alpin: ale prdlajs to delaji ted zobaci a ty dostavaji coude jako prase
ja uz makam na autech






-> Jarda/felda: to jo , furt im beham pro kofolu
-> Arnold: furt krajsie jak tie pilniky
-> suri: tak sam sa snazim , momentalne som u lakosov a zatial ma to tam bavi

-> Arnold: furt krajsie jak tie pilniky

-> suri: tak sam sa snazim , momentalne som u lakosov a zatial ma to tam bavi

-> alpin: platí ti vzděláním



-> alpin: tak to som rád , ono ak niečo vieš udržíš sa
-> alpin: zdravim kolego mechaniku
ja mam jeste na praxi v servisu rok





-> suri: no na bagetu mi to staci
ale ne tiez to beriem tak ze tie skusenosti si nezaplatim 


-> Fén: měl sis dát dva panáky slivovice a nic by se ti neklepalo

-> alpin: buď rád že sa niečo naučíš , alebo si veríš že by si sa uživil?
-> suri: mohli by viac platit inac je to super
-> aceboss: Naštěstí to byla dodělávka nové střechy. :o)
-> Klubko_: Bejt tam každý den, tak se taky netřepou. :o))
-> Klubko_: Bejt tam každý den, tak se taky netřepou. :o))
-> Fén, aceboss: jooo jo, muj denni chleb
akorat ja uz teda vynechavam to klepani kolen 


-> Fén: Njn tak je to vždy
a po pár minutách se po trámech běhá jako by nic
Nejhorší je opravovat starou střechu kde nevíš co je OK a co KO
a gravitace ti taky nepomůže 




Opětovně si zahrál na tesaře a pokrývače. Až na ze začátku klepající se kolena z představy kam bych padal proběhlo vše tak nějak v normě. :o)
-> jarda.u1: Tjn, tehle sroubu mi lito nebylo
Ale nutno podotknout ze ikdyz byly nekolikrat pouzity, tak byly vsechny OK. Praskly vzdy tak jak jsem ocekaval.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky ze rupla,oddelali jsme s kamaradem tehda jeden York 125 a jeden York 150,to se to opravdu vyplatilo.

-> jarda.u1: No Ja to zkousel sverakem, ale to slo tak 1/4... kamos mi rikal ze to musi jit sverakem, ze to nemuze rupnout :-D sem rikal ty si blbej ne? litina rupne...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.09.10 15:47:36: tak to je jeste dobry,me na to kdysi padly dva sveraky a to uz bylo horsi score



-> alpin: máš fajn :-)
-> waldo: tak k bílému autu bílý límec ;) celobílé kola se mi nelíbí-> afro100: jj asi jo ale na leto bude stribrny limec :D
-> Pavel P..: To ti řeknu příští týden až mu je tam dám, ale počítám cca 500 kus..
-> suri: 

-> Radar: za kolik teď repasuje škodovácký tlumiče?
-> alpin: aha , druhák si ?
-> suri: automechanik ale na praxi sme v SAD
Zavolal p. Kůrkovi a domluvil si tlumiče.
-> alpin: na akej škole si?
-> David29: přesně... počkej až to uvidí kaprofson, tak bude nadávat

mame s rapidem najetyho 1000 km s novym motorem 

dneska zase listovanie toho autobusu co som hodil do ,,pred a po´´ a natahovanie gumiciek do list, taktiez kufre a dva sa este museli dostriekavat, jak som tak dneska pocuval chlapov tak nas zajtra cakaju plechy - su na hovno natiahnute tak ich zvnutra budeme lepit silikonom aby nebuchali

-> Pavel P..: Stal bych se solvinou
Maximálně Úvaly, dál ne...


Maximálně Úvaly, dál ne...
Zjistil jsem, že lopatkové kolo motorku topení lze sundat i za použití minimální síly, bez nervů a během 2 minut.
-> David29: Kolín? fuj brrrr


