-> j_j 31.08.10 17:40:47: Spolujezdce bych v tom případě na pásu asi rovnou oběsil - vybrali jsme tuším RAL 7044, který byl nejpodobnější, neměli, objednali pár deka extra kvůli mě, čistili kvůli tomu systémy.. ani ještě nevím, co mi naúčtujou.
Na disky se chystám zvolna taky, sice nějaký číslo odstínu mám, ale pořád doufám, že k finálnímu rozhodování kápnu na nějakej zachovalej originál.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> gim: pekne pane...
tak at je to co nejdrive fertich

velke dik memu klempirou ze ac nemel moc casu tak aspon srovnal blatnika a nahodil ho do zakladniho kitu. Sic na hrubo, ale aspon uz to ma nejaky tvar, ktery se doladi :-)
-> m8rinek: vono se to neposere ;)
-> Tazi: kvetou 

Byl jsem se podívat na své mazlíky, co dělají po dvou měsících bez mazlení.
Ještě týden a asi bych neodjel.
Ještě týden a asi bych neodjel.

-> Alenka: priemer? a neni priemer dany vystupom z karbeca a vstupom do hlavy?
-> matoo: Pěkné. :o)
-> minno: řekl bych mašina
-> minno: nejake motorkove karbce zrejme ...
-> matoo: pekné, a čože je to za čudný karbeč a čudné sanie? popis prosím :)
tak mě napadá k tomu sání, co si myslíte o jednom dvojčeti dellorto dhla 40 na živení osmikanálu, někde jsem tu něco takového viděl ale nedaří s emi to najít, na fotkách z nějaké akce...
-> Vojťas: ne nadarmo jsou ty svorky měděný...
-> matoo: delku a prumer toho sani jsi k necemu pocital, nebo staci, ze to jen dobre vypada? :)
Ještě přelakovat a spodek je hotov..
-> matoo: jo takhle :)Tak to by taky šlo.......
-> Tuner#2: este nejaky ten lack, filterbox a huraaaa
-> matoo 02.09.10 17:54:46: Paráda.
tak dneska sme to dokoncili, treba uz len doriesit detaily a hura testovat...
Sehnal sem svorky a sem dalsi krucek k dokonceni kabelu
barva z kontaktnich mist samozrejme opucovana, jeste koupit smrstovacku a hlavne radne oznacit plusovej kabel





-> VeTeV: jo to jo,pořád to vyndavat-nandavat,čekat než přijde nový,platit poštovné.....
-> maca: zkušenostma se člověk učí, ale mnohdy to stojí nervy a peníze 

nie dnes ale vcera vymena celneho skla na felde
-> U-Geen: njn já s tím jezdím denně
-> VeTeV: do dalšího auta jedině Eibach,ten se mě osvědčil na fabii.....ted ten podvozek jezdí již na 3 fabii kamaráda a v pohodě....má najeto přes 60000km


-> maca: znáš to - 100lidí, 100 chutí a je otázka, zda.li to spousta lidí prostě neřeší, nepozná apod... holt asi je lépe připlatit za známe firmy, i když, ani to není záruka
-> maca: hele nevim teda, na Se(r)at foru se to resilo a V-maxx nikdo moc nechvalil, mozna tak kdyz najedes do 2000km rocne tak jo ale jinak nee
-> U-Geen: je zajímavé že spousta lidí je spokojena a mě se takhle sere
každopádně tuhle značku už nikdy

každopádně tuhle značku už nikdy

-> maca: takze noname
-> VeTeV: je to sportovní podvozek od V-maxxe
-> maca: a to kupujes nejaky noname dile a nebo spatna volba vyrobce a nebo je kvalita dilu uz uplny horor?
-> VeTeV: bohužel
ještě jedna a budu požadovat vrátit peníze....

-> maca: víc reklamací než ježdění?



Namontoval jsem nový tlumič na oktu, co přišel po reklamaci

-> Jarda/felda: Tak to my máme zase školení levnější. :-) Chtěj za to 500,-. Nicméně první rok jsem to pros*al, tak mám 2 v jednom roce. Podle zákona je to v pořádku, podle prováděcí vyhlášky špatně... :-/ No uvidíme co bude za 3 roky při výměně profesáku. V nejhorším se budu muset hoooodně učit abych udělal to přezkoušení na profesák. :-/ Ale toho se bojím jak čert kříže. Viděl jsem ty testy a je to šílená pakárna... :-/ Autoškola je proti tomu úplná sranda. :-)
-> Stepan FUN: to je fakt těch 800,- ročně za školení za to stojí 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 01.09.10 23:08:24: ono je rozdiel zas mať vlek, kde sa ešte lomí predná náprava a typický príves s kolečkami uprostred ...
-> Stepan FUN 01.09.10 23:11:15: to je aj dôvod prečo to vlastne robím ... šoférina ma vždy bavila, navyše keď ma od malého decka vozili v rôznych nákladiakoch ... papiere na náklaďák som chcel vždy, takže si teraz tak trochu plním sen a počítam s tým, že v najbližších rokoch ich aj využijem ...
BTW starlis z 2007 s takými km je nové auto, krstný mal po roku na XF 120 tis a autoškolácke LFko má tak rok-rok a pol a má 85 tis
-> Stepan FUN 01.09.10 23:11:15: to je aj dôvod prečo to vlastne robím ... šoférina ma vždy bavila, navyše keď ma od malého decka vozili v rôznych nákladiakoch ... papiere na náklaďák som chcel vždy, takže si teraz tak trochu plním sen a počítam s tým, že v najbližších rokoch ich aj využijem ...
BTW starlis z 2007 s takými km je nové auto, krstný mal po roku na XF 120 tis a autoškolácke LFko má tak rok-rok a pol a má 85 tis
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ale ja :-)
-> afro100: Tak to je fakt... Profesák je prostě nutnost a taky jsem dělal všechno proto, abych o něj nepřišel i když se tím neživím. Přece jenom je to možnost dalšího povolání. Zrovna dneska jsem se svezl se Stralisem (tahač) z roku 2007 (najeto cca 75tis km) a když jsem majiteli řekl, že takovýhlemu autu bych rozuměl, tak mi hned nabízel, jestli na to nechci jít jezdit. :-D
krup 01.09.10 22:39:30 napsal:
.. aneb plníme sny – snadno a rychle .-))-> krup: No moc rychle teda ne.
.. aneb plníme sny – snadno a rychle .-))-> krup: No moc rychle teda ne.

-> Jarda/felda 01.09.10 22:56:00: Ty 2,5tis. jsou v pohodě, ale to základní školení na profesák, to je pálka... 

-> afro100: U nás taky nemůžeš rovnou dělat C+E, takže to je stejný. I ty ceny jsou podobný. Tam co jsem chodil budou mít taky Dafa, ale zatím mají jetšě Ifu. Hlavně to couvání s vlekem je pakárna. Dneska jsem se slušně zapotil i v tý zimě. Až budou mít Dafa s tandemem, tak to bude pohodička.
-> Jarda/felda: Kde??? Mě ta sranda stála 4tis. :-/
C+E (před cca 5ti lety) 30tis, profesák k tomu "zdarma" jako bonus...
-> afro100: U nás taky nejde dělat C+E najednou (teda alespoň před těma 5ti rokama to nešlo.Pokud je to dnes už jinak, prosím opravte mě). Musíš mít platnej (a dokonce i z úřadu vydanej) řidičák na C a pak teprve můžeš jít na E...
C+E (před cca 5ti lety) 30tis, profesák k tomu "zdarma" jako bonus...
-> afro100: U nás taky nejde dělat C+E najednou (teda alespoň před těma 5ti rokama to nešlo.Pokud je to dnes už jinak, prosím opravte mě). Musíš mít platnej (a dokonce i z úřadu vydanej) řidičák na C a pak teprve můžeš jít na E...
-> Jarda/felda: nj, najviac ma serie to, že bez profesáku si človek v čr neškrtne ...
-> afro100: u nás k profesáku nad 7.5tuny psychotesty a eeg celkem za 2500,- 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 01.09.10 22:34:27: súkromne, cena za C je 597 € čo je cca 15 tis. Kč, žial na slovákach je nejaký blbý predpis/zákon, vďaka ktorému nejde naraz robiť C+E ... takže ma to čaká ešte raz (E za cca 5 tis Kč), nemáme ale profesák, len povinné psychotesty a kurz prvej pomoci ( 1500 Kč + 400 Kč) ...
Jazdíme tam na Daf.e LF, valník s plachtou ... auto na pohodu, po polhodine jazdy som si zvykol ...
Jazdíme tam na Daf.e LF, valník s plachtou ... auto na pohodu, po polhodine jazdy som si zvykol ...
.. aneb plníme sny - snadno a rychle .-))
-> Hurdis 01.09.10 21:57:25: To jsi udělal chybu... mě to někdo nabízet zadarmo, tak neváhám ani minutu. Do budoucna to rozhodně levnější nebude a jednodušší taky ne. Teď ještě profesák, ale to už je záležitostí návštěvy jakéhosi "školícího střediska".
Dopilovávat jazyk nebudu. Ale asi vím, kam tím míříš. Holt píšu, jak mi ruce narostly.
Dopilovávat jazyk nebudu. Ale asi vím, kam tím míříš. Holt píšu, jak mi ruce narostly.

-> afro100 01.09.10 21:55:39: Ve škole nebo soukromě? Pokud si to platíš sám, tak za kolik? A s čím jezdíš?