-> tonek.favo: taky mam v planu udelat si podobnou aktivni bezpecnost jinak v klidu ja jsem pri vymene zarovky stropniho svetla pravidelne skrtal sroubovakem o plus a minus takze jsem spalil jen tak tri pojistky
Já sem si dneska vyrobil prvek aktivní bezpečnosti Jen musím sehnat červený žárovky, ty momentálně nemám. Bohužel se mi přitom všem elektrikaření a hledání(+) podařilo přepálit asi pojistku alarmu, pač nefunguje jak má. Mě se nikdy nepovede nic na 100pro
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak to rozšiřte na trojkusovku, abych si mohl konečně zaletět do hospody. Po zemi je to dálka. Prosím dimenzovat na runway do délky 170 m.
dneska jsem se vrhnul na to tekoucí prasátko...kdo by to byl řekl že po 3 měsících a 0,5l dolitý brzdový kapaliny to bude vypadat takhle fábie a 80tkm a prasátko je kaput
.. amálku mi vyhnali ze "skladu", tak si chuděrka chvilku postojí na trávě pod plachtou, trávu nahradíme dlaždicema a pak dostane i pergolku mrška jedna
18 metru L profilu 30x30x3 a mame najezdy ty kousky v popredi je vsechno co mi zbylo z tech 18 metru ..no a hned jsem se vyzkousel pri vymene prevodovyho oleje
-> m8rinek: Tohle byla hrnková fréza. Má to středící vrták a potom Ti z toho odpadne kolečko. Vodící trn stojí cca 300-400, jedna fréza tak 200-300 podle průměru. (nicméně konkrétně tahle nemá výměnný břity a byla součástí instalační sady k parkovacím senzorům. :-) ) Není pod ní potřeba tolik místa jako pod stupňovitej vrták jak píše vhml , nicméně ten stupňák používám taky dost často. ;-)
-> Gemini: -> RON: Další odlehčování bude až v následující fázi úprav. Tohle doděláme tak aby to bylo schopný odjet závod, najedem s tím na váhu a podle výsledku budem řešit co dál. :-) Původní váha po koupi byla 820kg... Tak uvidíme jak se to změní teď....
nějak blbne připojení a nemůžu sem dát fotku.Auto je čerstvě po laku ale nemůžu sem dát kloudný fotky protože by bylo poznat co je nový.musel sem to krapet umazat:D