Rozebral jsem jednu přední nápravu, co jsem měl kvůli pěknému hřebeni pro repas, potom jsem znovu ustájil eRko do stodoly, poslední měsíc muselo vydržet venku pod přístřeškem, naštěstí ze dvou stran uzavřeným.
Po napumpování benzinu chytlo na drc a po 30-40 vteřinách držel motor pěkně i bez sytiče, tahle seřízenou škodovku jsem snad nikdy neměl.
-> gabo000000: ja myslím že časom do nového auta snovým motorom to budeš asi musieť dať , inak teraz to máš sprevodované dobre? ked podržíš napríklad 3 v otáčkach dáš 4 tak nepadnu otáčky pod pole krutaku?
-> su.tech: voe prevodovku som generalkoval v auguste...aj jednotka aj 2 ka bola bezvadna..este som daval aj fotky na virt....dovolim si povedat ze 2ka odvtedy nesla ani raz pres zuby lebo auto slo len na 2 pretekoch...a dnes smola..pred zaciatkom druhej jazdy druheho kola v zakrute som zaradil 2ku..pridal som plyn zacalo hrabat a zrazu hnnnnnn...
já sem měl dnes trocha času a zase jsem trochu rozebíral erko.z motoru se mi místo oleje vylil asi litr vody a pak teprve začla týct emulzetak proto mi to nejelo.ještě že to nebyl origo motor.
-> zidlik: ahaa, sem prehlidl, jak rikas, ze je ot ono.
Borin - Král tuzerů 12.12.09 20:25:05 napsal: → zidlik: Vypadá to dost odporně Ale hlavně, že to funguje jak moje svary co? uz to bude znit pomalu trapne, jak to tady furt resim, ale me slo jen o svar viz cerveny oramovani. Zbytek je podle zadani majitele "tece mi do kufru, muzes s tim neco udelat?" tak jsem udelal a to opravdu neni k chlubeni.