-> minno: To nepočítalo protože ta posuvná osička co je na boku zajištěná šroubkem byla blbě nastavená z výroby a jezdilo to jen po vrchu zubů. Takže jsem nerozebíral ten mechanizmus počítadla. Jen ten venkovní převod. Bylo tam 84 000 mil, tak jsem si říkal že tam natočím 90 000 at se mi to dobře počítá. Vzal jsem aku vrtačku a nasadil bužírku na hřídelku horního počítadla a druhej konec do sklíčidla a točil jsem aku vrtačkou. jedna otáčka jeden kilometr. Když jsem se blížil k 90 000 mil tak jsem si říkal že to dotočím do těch 00 000mil. Takže vrtačka se musela 16 000krát otočit. 10 000otáček trvalo cca 20 minut, takže to má maximum 550ot /min.
-> mgbiker: hej, je to vclenené do vodného okruhu pred chladič. nezávislé- to by muselo byt volaco elektrické teplovzdušné na 24V asi. naftový bufík tam asi pchat nebudeš. inak to neni moje, je susedova. ja som vcera len zvaral korbu a bocnice /50 elektród/. takéto oči som mal večer.
-> milano: mas to napojene na normalny okruh vody? tiez by som chcel nieco take na zimu vymysliet ale skor nezavisle , co bude kurit hned a nie za 10 minut...
-> poldy: veci na seba po roku setrenia na kilo este maturu zvladnut a mam vsetko co som chcel :) hm,skoro ... este chyba ta matura,zenska,robota,gara
z - vlastna
toto bolo vlastne vcera. zalubil som sa do jednej skodovky. . vsetko ma , co treba. je to stvorkolka s uzavierkami, ma turbo a pridavne kurenie. vrtulka piska ako bača ked hra na fujare. akurat ze papa naftu.
-> David29: Njn co by si chtěl od těžkýho auta se slabim motorem.. Nehledě že v TP je 160 :) A co třeba Octávky.. 1.6ka má v TP 195 a málokterá je schopná tu hranici pokořit