
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: o vypínač na cívku

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Že by nějaký tajný spínaš v palubce

Ja sem obnovil zabezpeceni auta
Ale jelikoz nejsem blbej tak nebudu rikat o co go 


-> Placko: aha ja som slepý ako patron .
-> Dušan: pekna vec, ale proc tam mas celou prevodovku kdyz staci jen zadek?
Dušan 22.09.09 21:14:33 napsal:
→ suri: to je drevo ne ?noo drevo drevo

→ suri: to je drevo ne ?noo drevo drevo


-> Dušan: no v mojom pripade to je mozno rychlejsie ako u teba vyberat motor z ramu

-> gabo000000: na prvni beh nebo prvni 2h behu to musi stacit. Doladeni motoru je samozrejme nutne v aute. Ono pokud by to nekde bralo vodu nebo klepalo tak to strkat do auta a zase ven je zbytecna prace.
-> suri: nie..je to drevena doska...no ....sutudujem na SOST :)...prekald
.....Spojena Odborna Skola Technicka




-> suri: laborujes bez zataze...to nejde do seba...ja si ho zabehnem kldune v aute.... u mna by to nemalo miesta
-> suri: to je drevo ne ?
-> Placko: frézovali silon či plst či čo to je? na akej si škole?
-> gabo000000: rám sme zvarili za tri hodiny a za dve mal hotové chladenie , vrtulu , prstrojový panel kde bol tlak teplota oleja a otáčky , bol v rozrezanom obale prevodovky ktorý služil na upevnenie a na štartér , spínačka a štartovacie tlaíčtko , a ver že je to dobrá vec , zabehnes si natom drahý motor laboruješ s predstihom a pod .
-> steyr: alebo velka zbiehavost? nemas v zadu blbu geometriu?
Tak brzdy na autě a jak se mě tu lidi ptali - tak to BRZDÍ ÚPLNĚ ÚŽASNĚ!!! Jsem moc spokojený. Oproti tomu, co tam bylo před tím a co teď - to vše ATE destičky + ATE Powerdisc kotouče.

gabo000000 22.09.09 20:34:18 napsal:
steyr 22.09.09 18:28:04 napsal:
prvy ostry test mojej skodovky … az doteraz som nevedel ake to je ked auto
ovlada cloveka a nie clovek auto rozpadava sa pod rukami?
nene :D lento proste neudrzim ... moc koni na mna treba sa s tym naucit jazdit uz dlho sedlam predny nahon
steyr 22.09.09 18:28:04 napsal:
prvy ostry test mojej skodovky … az doteraz som nevedel ake to je ked auto
ovlada cloveka a nie clovek auto rozpadava sa pod rukami?
nene :D lento proste neudrzim ... moc koni na mna treba sa s tym naucit jazdit uz dlho sedlam predny nahon
-> Dušan: no....na to to mozno bude dobre...ja si myslim ze menej problemov mas zaôlozit ten motor do auta ako vyrabat takyto ram ale v tvojom pripade to mozno zmysel ma:)
-> gabo000000: mame vic motoru co nechceme davat porad do auta. Po slozeni se motor necha bezet nekolik hodin v ramu a pak bude jistota ze to funguje. Navic kdyz mas auto naboku celou zimu tak si motor moc nevyzkousis 

-> Borin - Král tuzerů: nevydim v tom vyznam...najlepsie podla mna aj tak otestujes motor pod zatazou...
-> gabo000000: Že by testování ???
-> Dušan: naco?
-> David29: Bez patřičných blatníků připouštím, že máte pravdu.
zaklad pro drzak motoru v kterym bude motor samozrejme i nastartovany 

-> Bedřich: Proč? Vypadá to hrozně...
-> 105: Proč? Mi to leze úplně stejně, ne-li více...
steyr 22.09.09 18:28:04 napsal:
prvy ostry test mojej skodovky … az doteraz som nevedel ake to je ked auto
ovlada cloveka a nie clovek auto rozpadava sa pod rukami?
prvy ostry test mojej skodovky … az doteraz som nevedel ake to je ked auto
ovlada cloveka a nie clovek auto rozpadava sa pod rukami?
-> Tazi: kola nadherny.. ale jak to leze ven.. clovece vzpamatuj se
jeden karbik som dal tak ako som ho dal dole z fiata...bohovsky krutak od spodu...normalne TDicko sa môze skrit:D ledva som tocil do 5000...strasne s ami to pacilo..pripadal som si akoby som mal skladanu prevodovku lebo som radil jednu ryhclost za druhou....
pak som vycistil aj druhy karb ale podarilo sa mi celkom nahodne vynechat 2 suciastky..viz foto...a nechapal som tomu co som na vastne oci videl...od 1000 ot plynule po 6500 ale tak brutalne ako nikdy predtym...a to nehovoriac o tom ze mam vyfuk ktory brutalne ubera...
pak som vycistil aj druhy karb ale podarilo sa mi celkom nahodne vynechat 2 suciastky..viz foto...a nechapal som tomu co som na vastne oci videl...od 1000 ot plynule po 6500 ale tak brutalne ako nikdy predtym...a to nehovoriac o tom ze mam vyfuk ktory brutalne ubera...
ja som dnes testoval poloma a prisiel som na kurevsky zaujmave zavery...o tomto sa este bude vela diskutovat...
Fén 22.09.09 19:23:21 napsal:
→ aceboss: Přesněji to napsat nejde. :o))
→ Klubko_: Viz. 22.09.09 19:19:19 :o))
Ale neboj nejsi sám kdo si takto ,,pomáhá''
a potom si nadává do vo*ů
aneb
Člověk se z vlasních chyb učí,proto musí hodně chybovat,aby se hodně naučil.
→ aceboss: Přesněji to napsat nejde. :o))
→ Klubko_: Viz. 22.09.09 19:19:19 :o))
Ale neboj nejsi sám kdo si takto ,,pomáhá''


Člověk se z vlasních chyb učí,proto musí hodně chybovat,aby se hodně naučil.
-> aceboss: Přesněji to napsat nejde. :o))
-> Klubko_: Viz. 22.09.09 19:19:19 :o))
-> Klubko_: Viz. 22.09.09 19:19:19 :o))
Klubko_ 22.09.09 19:10:25 napsal:
→ Fén: a cos zjistil?Že kdyby nebyl líný měně by se nadělal
→ Fén: a cos zjistil?Že kdyby nebyl líný měně by se nadělal

-> Fén: a cos zjistil?
-> Klubko_: Jo, protože jsem chtěl vědět, jestli nebude lepší na další dva dny raději přestěhovat lešení. :o))
-> Fén: tos to i pocital? 
koupil a vymenil Aero sterace na felde. Uz to hezky stira

koupil a vymenil Aero sterace na felde. Uz to hezky stira

-> aceboss: To zrovna ne, jenom jsem 90 krát vylezl na tři metry vysoký žebřík. :o)
Dneska jsem přespároval silikonem spoje které jsme vyvařili na eRku a zítra na ně dám další vrstvu základu
-> Fén: To jsi stoupal a nejvýšší bod vinohradu?
-> Fén: To jsi stoupal a nejvýšší bod vinohradu?

-> Tazi: Tak to nemáš podložené žádným salámem. To ta kola polezou hodně z lemů i na upravených nábojích.
Já se dnes hrál na horolezce a prvních 270 výškovejch metrů mám za sebou. :o)