skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124014 příspěvků (zobrazeno 123751 až 123800) od 06.12.2007 do 01.04.2025, založil/a iDawe
-> Tuner#2: Dost by mně zajímali nějaký konkrétní....
-> deathcat: -> havlik: Asi tak
-> davidm29: Těch faktů tady bylo několik

-> davidm29: Těch faktů tady bylo několik

Tuner#2 21.12.07 12:36:33 napsal:
-> davidm29: .... ale rozhodně nekydám bludy do témat, o kterých nic nevím. .

Jestli to má být útok na mě, tak ti k tomu řeknu akorát to, že se opíráš pouze o jeden fakt, a ještě k tomu o nesprávný.
-> davidm29: .... ale rozhodně nekydám bludy do témat, o kterých nic nevím. .

Jestli to má být útok na mě, tak ti k tomu řeknu akorát to, že se opíráš pouze o jeden fakt, a ještě k tomu o nesprávný.
-> deathcat: já to taky neřešim:) kdybych měl tak nejezdim

-> havlik: No tak já mám alespoň vlečku a 4p od výroby. Ale ne, že by mě to v něcem pomohlo. Ostatních nelegal věcí tam je hafo. Takže to ani nechci řešit

-> Tuner#2: mno to sme na tom stejně

-> davidm29: Jako havlík, nesleduju všechny témata, ale rozhodně nekydám bludy do témat, o kterých nic nevím. Já se tady jen zeptal, nic jiného.
-> rsvancara: Díky, něco takového jsem slyšel od kámoše.
-> havlik: Nemám a ani mít asi nebudu. Vlečka a 4P není ve 120cce problém a Felicii motor bez čísla mě tam stejně nikdo nezapíše.
-> rsvancara: Díky, něco takového jsem slyšel od kámoše.
-> havlik: Nemám a ani mít asi nebudu. Vlečka a 4P není ve 120cce problém a Felicii motor bez čísla mě tam stejně nikdo nezapíše.

k tomu motoru setrvak je tam z felicie.. /totoznej jako skodovackej akorad ma navic tri cepy pro presne nasazeni pritlacaku, a hlavne jsou v lepsim stavu) fabkovej nepouzivam nebot je 1, nizkej (o cca 3-4mm) cimz vznika problem ze starter nezabira po cele delce ozubeni a omelou se casem zuby (u nekvalitnich druhovyrobovejch vencu) a hlavne 2, pro fabkovej setrvak se musi pouzit i fabkovej pritlacak kterej ma ty lamelky jinak (ta dira mezi nima je vetsi) a pak nejde pouzit skodovacky lozisko, ktery se musi but zvetsit coz je problematicke a odchazi tim lozisko a nebo pouzit lozisko z fabky ktere je zase drahe a musi se upravovat.. proto vychazi nejlip pouziti setrvaku z feldy nebo 136ky a ten jednoduse prevrtat na 6der (nikoli 5 jak tady nekdo pise) .. a da se skodovackej venec.. takze pokud je tam skutecne skodovackej venec coz se pozna pohledem zespodu, a motor se racnou otaci tak neni uz zadnej problem kterej by tomuto mel branit
-> iDawe: proto jsem ti je taky vyfotil

-> kubina: krasny doklady 

uz asi mesic litam po ouradech jak posuk se 3autama,no ale je to od vserejska doma
-> havlik: V tom případě si mě očistil
Já taky nesleduju všechny fóra, a tam kde psal že taky nesleduje všechny tak já nesledoval.

-> davidm29: Jo ukamenujem protože jak už tu kolikrát Honza psal nesleduje všechny fora a navíc už má auto postaveny a snad i přestavbu má posvěcenou
To sem neměl psát...ten mě zase ukamenujou 

Tuner #2 : ja predpokladam dva scenare, bud pujde napsat vsechno co posveti STK (coz by bylo super) nebo budou chctit jeste vyjadreni statni zkusebny (coz by bylo mooc spatne). Predpokladam ale prvni scenar, proste stary auto = musi brzdit a svitit a projit emisema.
-> Tuner#2: Hele sorry že si ted rejpnu, ale ty tady na mě nadáváš, a tady se zeptáš na věc, která je tady x-krát ve fórech.... takže si laskavě zameť před vlastnim prahem a pak útoč na ostatní....
-> Gryzly: To to fakt příští rok nepůjde?
-> Gryzly: skoda-virt.cz/cz/.../7209
6-problem-s-montazi-136-1-
4 no nestíham
-> Syny 19.12.07 23:25:48: podle mě je komprese stlačení a né tlak.tlak je pres.
Sakyho motor jsem v rukách nikdy neměl, alejelikož má soustruh nebo soustružníka a klika se musí stejně zmenšit na pruměru aby se vlezla do bloku 136, tak podle mě i ten setrvák z fábie je na průměru upravenej na použití věnce z Š120. Protože znánět někde ještě setrvák z jiného motoru by bylo dost komplikované a drahé. a samozřejmě když se osoustruží klika, tak se udělá i otvor na ložisko na mrkev a pak se to vyváží. tuším že říkal že to ted nechává vyvažovat každou část zvlášť. Kliku, setrvák, řemenice.
Nwkt jerstli to nestihneš zapsat ten motor tak mě nasereš !!
Sakyho motor jsem v rukách nikdy neměl, alejelikož má soustruh nebo soustružníka a klika se musí stejně zmenšit na pruměru aby se vlezla do bloku 136, tak podle mě i ten setrvák z fábie je na průměru upravenej na použití věnce z Š120. Protože znánět někde ještě setrvák z jiného motoru by bylo dost komplikované a drahé. a samozřejmě když se osoustruží klika, tak se udělá i otvor na ložisko na mrkev a pak se to vyváží. tuším že říkal že to ted nechává vyvažovat každou část zvlášť. Kliku, setrvák, řemenice.
Nwkt jerstli to nestihneš zapsat ten motor tak mě nasereš !!
-> TUNER: ano,ta kostra je hodně důležitá.musel jsem předělávat kostru přímo na motor aby mi to startovalo
Taky bych hledal problém baterka,starter,kostra... 

-> Syny: o setrvák vůbec nejde.jde jen o věnec jakej má typ zubů.prostě pokud je to práce sakyho ten motor tak bych neviděl problém.narazil tam klasickej 120 věnec a hotovo.setrvák bude taky z něčeho jinýho pokud se nepletu,možná že z 1,6 feldy,ale za to ruku do ohně nedám,už si to nepamatuju.takže musí bejt jedině problém ve startéru a nebo v tý baterce.elektriku má teda snad v pořádku
jeden motor, starter a blba baterka a zamestna tocelou Plzen a okoli 

-> Nwkt: Ty jo to ještě neni vyřešený?
Sem myslel že už budeš jezdit...
Kdyby jsi s tim do víkendu nepohnul,tak mam o víkendu trochu čas,tak bych se kdyžtak stavěl. ;

Sem myslel že už budeš jezdit...
Kdyby jsi s tim do víkendu nepohnul,tak mam o víkendu trochu čas,tak bych se kdyžtak stavěl. ;

Tak já jsem dneska koupil fáčko, takovýho otloukánka pro mladou...je na sportovnim podvozku a motor má udajne 280ku vačku. Vyvařenej ale bohužel je jak vánoční stromeček...hraje barvama. Hned dneska jsem dal novy svícky, filtr, koupil olej jak do prevodovky tak do mootru, udelal razeni(vyměnil vsechny pouzdra na tahlu), dozapojil elektriku na taznym a sundal kouli.
-> Pilot 105: protoze mel povolenej starter... Nevim proc ho povoloval ale povolil ho Tomas... A pak na to zapomel a spocital zoubky...
Syny 20.12.07 00:38:54 napsal: -> ondie - zrusena registrace: Spis si spocital zoubky o venec
A to by mě taky zajímalo, proč se to stalo......
A to by mě taky zajímalo, proč se to stalo......
-> Syny: No, řekl bych, že převrtat setrvák je to nejjednodušší.
-> ondie - zrusena registrace: Spis si spocital zoubky o venec 

-> Syny: startér si spočítal zoubky na věnci 

-> Pilot 105:
Tak ja nevim no - ale myslis ze by se s tim Saky takhle babral?

-> Syny: Ale dal, k čemu myslíš, že slouží vrták.:)
-> Pilot 105: jelikoz ma fabiackou kliku tak ma dle me z fabie - na fabiackou kliku by asi nedal ten 4 sroubovej ze shade...
-> Syny: Nevím co tam má za setrvák, jestli rozvrtaný 742, nebo Fab.
-> Pilot 105: Tak ted si na me moc odbornej
V cem ze by mohl bejt problem? Ja sem se ho ptal jestli ten setrvak je stejnej - jako jestli sou ty zuby stejny a tak a rikal ze jo - jen ze ten z fabie je na 5 sroubu...

-> Syny: Bohužel na dálku se problém blbě detekuje, může mít špatný věnec apod. Tomáš ještě rozvíjel teorii, že nemusí sepnout spínač ve startéru, protože je prý posunutý setrvák, ale věnec je větší (celý profil zubů je nad setrvákem), takže pastorek se nemá o co zarazit.......
-> Pilot 105: akorad sem nekoukal pro startovani jestli mu pohasnou kontrolky... Je to divny ze by to predtim slo a najednou ne, ale je pravda ze me kdyz odesla ve 125L Varta, tak se auto muselo roztahnout nal ane pac to neslo ani roztlacit... Baterka se nabila a za chvili byla vybita (tou chvili myslim hodiny). A ve finale to skoncilo tak, ze kdyz sem mel auto roztahli a nekde sem vypnul motor, tak slo asi 30vterin potom znova nastartovat a pak uz ne, takze by baterie mohla bejt v prdeli, ale je to divny ze by to odeslo ze dne na den...
-> Pilot 105: Tak on se ten starter toci - jen proste kdyz je zatizenej tak se nehne... Pac kdyz udelal uplne 1. start tak pastorek nezapadnul do zubu a udelalo to takovej ten krasnej zvuk jak roztocenej starter se pokousi zapadnout do toho vence a spocita si zoubky...
-> Syny: Ale Tomáš říkal, že měl problémy i s tou 120cou. Chtělo by to změřit multimetrem, pokud mu takhle padá napětí při startu není něco v pořádku.
Už jsem pár startérů 0,66 kW repasoval a nikdo neměl problém ani s fav motorem v zimě, bez svíček to musí prostě motorem točit jak o život.
Už jsem pár startérů 0,66 kW repasoval a nikdo neměl problém ani s fav motorem v zimě, bez svíček to musí prostě motorem točit jak o život.
-> Pilot 105: A neni mozny, ze jak to mel rozebrany, tak to nekde zkratoval tu baterii a proste ji znicil? Pac predtim startoval hned...
-> U-Geen: Jihu jo?
Covece ale je tu zima jak v riti 


-> Nwkt: Viděl bych to na špatnou baterku, je mi divný, že by s tím motorem bez svíček startér nezatočil.
-> U-Geen: Kdepak, on je ze ZPlzně, kdežto já jsem kluk z vesnice

-> Tuner#2: ale Syny je od vas z divokeho jihu ne? :-)
-> Syny: -> U-Geen: No dobře, tak holt každý kraj jiný mrav :o) příště si to upřesníme hned na začátku a bude, jinak je to já o koze a won o voze

-> U-Geen: no ja nevim co je za problem v rozdeleni komprese a kompresni pomer...
-> Syny: no u nas se teda rika ze motor ztraci kompresi a mysli se tim tlak... takze bych s tebou vcelku souhlasil...
-> Tuner#2: Tak ja s tim zatim nikde problem nemel - i v servisu to pochopili
A co ja vim tak komprese = tlak ne?

-> Syny: Tak to prosím nikde takhle nepiš, bo je to blbě - komprese je hovorově kompresní poměr.
To je jak když Rapidu dědové říkají Garde


-> Tuner#2: Tak ja vim co jsem myslel a do niceho sem se nezamotal
Do toho ste mi zamotali vy... Ja odlisuju kompresi a kompresni pomer...
Takze proste aby to vsici pobrali tak mam na mysli TLAKY, ale az nekde budu psat komprese, tak tim myslim prave tohle 


