skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
123840 příspěvků (zobrazeno 123601 až 123650) od 06.12.2007 do 25.12.2024, založil/a iDawe
01:26:13
20.12.2007
20.12.2007
Boga
Tak já jsem dneska koupil fáčko, takovýho otloukánka pro mladou...je na sportovnim podvozku a motor má udajne 280ku vačku. Vyvařenej ale bohužel je jak vánoční stromeček...hraje barvama. Hned dneska jsem dal novy svícky, filtr, koupil olej jak do prevodovky tak do mootru, udelal razeni(vyměnil vsechny pouzdra na tahlu), dozapojil elektriku na taznym a sundal kouli.
00:48:00
20.12.2007
20.12.2007
Syny
-> Pilot 105: protoze mel povolenej starter... Nevim proc ho povoloval ale povolil ho Tomas... A pak na to zapomel a spocital zoubky...
00:46:01
20.12.2007
20.12.2007
Pilot 105
Syny 20.12.07 00:38:54 napsal: -> ondie - zrusena registrace: Spis si spocital zoubky o venec
A to by mě taky zajímalo, proč se to stalo......
A to by mě taky zajímalo, proč se to stalo......
00:44:29
20.12.2007
20.12.2007
Pilot 105
-> Syny: No, řekl bych, že převrtat setrvák je to nejjednodušší.
00:38:54
20.12.2007
20.12.2007
Syny
-> ondie - zrusena registrace: Spis si spocital zoubky o venec
00:38:00
20.12.2007
20.12.2007
ondie
-> Syny: startér si spočítal zoubky na věnci
00:30:01
20.12.2007
20.12.2007
Syny
-> Pilot 105: Tak ja nevim no - ale myslis ze by se s tim Saky takhle babral?
00:29:04
20.12.2007
20.12.2007
Pilot 105
-> Syny: Ale dal, k čemu myslíš, že slouží vrták.:)
00:25:06
20.12.2007
20.12.2007
Syny
-> Pilot 105: jelikoz ma fabiackou kliku tak ma dle me z fabie - na fabiackou kliku by asi nedal ten 4 sroubovej ze shade...
00:24:13
20.12.2007
20.12.2007
Pilot 105
-> Syny: Nevím co tam má za setrvák, jestli rozvrtaný 742, nebo Fab.
00:21:32
20.12.2007
20.12.2007
Syny
-> Pilot 105: Tak ted si na me moc odbornej V cem ze by mohl bejt problem? Ja sem se ho ptal jestli ten setrvak je stejnej - jako jestli sou ty zuby stejny a tak a rikal ze jo - jen ze ten z fabie je na 5 sroubu...
00:18:45
20.12.2007
20.12.2007
Pilot 105
-> Syny: Bohužel na dálku se problém blbě detekuje, může mít špatný věnec apod. Tomáš ještě rozvíjel teorii, že nemusí sepnout spínač ve startéru, protože je prý posunutý setrvák, ale věnec je větší (celý profil zubů je nad setrvákem), takže pastorek se nemá o co zarazit.......
00:15:58
20.12.2007
20.12.2007
Syny
-> Pilot 105: akorad sem nekoukal pro startovani jestli mu pohasnou kontrolky... Je to divny ze by to predtim slo a najednou ne, ale je pravda ze me kdyz odesla ve 125L Varta, tak se auto muselo roztahnout nal ane pac to neslo ani roztlacit... Baterka se nabila a za chvili byla vybita (tou chvili myslim hodiny). A ve finale to skoncilo tak, ze kdyz sem mel auto roztahli a nekde sem vypnul motor, tak slo asi 30vterin potom znova nastartovat a pak uz ne, takze by baterie mohla bejt v prdeli, ale je to divny ze by to odeslo ze dne na den...
00:12:21
20.12.2007
20.12.2007
Syny
-> Pilot 105: Tak on se ten starter toci - jen proste kdyz je zatizenej tak se nehne... Pac kdyz udelal uplne 1. start tak pastorek nezapadnul do zubu a udelalo to takovej ten krasnej zvuk jak roztocenej starter se pokousi zapadnout do toho vence a spocita si zoubky...
00:08:11
20.12.2007
20.12.2007
Pilot 105
-> Syny: Ale Tomáš říkal, že měl problémy i s tou 120cou. Chtělo by to změřit multimetrem, pokud mu takhle padá napětí při startu není něco v pořádku.
Už jsem pár startérů 0,66 kW repasoval a nikdo neměl problém ani s fav motorem v zimě, bez svíček to musí prostě motorem točit jak o život.
Už jsem pár startérů 0,66 kW repasoval a nikdo neměl problém ani s fav motorem v zimě, bez svíček to musí prostě motorem točit jak o život.
00:01:32
20.12.2007
20.12.2007
Syny
-> Pilot 105: A neni mozny, ze jak to mel rozebrany, tak to nekde zkratoval tu baterii a proste ji znicil? Pac predtim startoval hned...
23:59:34
19.12.2007
19.12.2007
Syny
-> U-Geen: Jihu jo? Covece ale je tu zima jak v riti
23:57:05
19.12.2007
19.12.2007
Pilot 105
-> Nwkt: Viděl bych to na špatnou baterku, je mi divný, že by s tím motorem bez svíček startér nezatočil.
23:49:58
19.12.2007
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Kdepak, on je ze ZPlzně, kdežto já jsem kluk z vesnice
23:46:36
19.12.2007
19.12.2007
U-Geen
-> Tuner#2: ale Syny je od vas z divokeho jihu ne? :-)
23:31:32
19.12.2007
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: -> U-Geen: No dobře, tak holt každý kraj jiný mrav :o) příště si to upřesníme hned na začátku a bude, jinak je to já o koze a won o voze
23:31:01
19.12.2007
19.12.2007
Syny
-> U-Geen: no ja nevim co je za problem v rozdeleni komprese a kompresni pomer...
23:27:34
19.12.2007
19.12.2007
U-Geen
-> Syny: no u nas se teda rika ze motor ztraci kompresi a mysli se tim tlak... takze bych s tebou vcelku souhlasil...
23:25:48
19.12.2007
19.12.2007
Syny
-> Tuner#2: Tak ja s tim zatim nikde problem nemel - i v servisu to pochopili A co ja vim tak komprese = tlak ne?
23:23:39
19.12.2007
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Tak to prosím nikde takhle nepiš, bo je to blbě - komprese je hovorově kompresní poměr. To je jak když Rapidu dědové říkají Garde
23:19:44
19.12.2007
19.12.2007
Syny
-> Tuner#2: Tak ja vim co jsem myslel a do niceho sem se nezamotal Do toho ste mi zamotali vy... Ja odlisuju kompresi a kompresni pomer... Takze proste aby to vsici pobrali tak mam na mysli TLAKY, ale az nekde budu psat komprese, tak tim myslim prave tohle
23:14:22
19.12.2007
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Zamotal jsi se do toho pěkně. Co zmám všechny motoráře, tak "komprese" je u nich kompresní poměr, kdežto to co jsi uváděl Ty jsou "tlaky". Takhle se tomu říká hovorově a tak to je.
19:24:21
19.12.2007
19.12.2007
Nwkt
-> Apple: To řešil Saky
19:23:44
19.12.2007
19.12.2007
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Nwkt: jak jsi pořešil ložislo v klikovce, to na mrkev, fabky už nemaj ten vyndavací kroužek jako favo, pokud si dobře pamatuju..... jinak sem si dneska celej den hrál na ježíška, to je baliků na rozvoz ted před vánocema
19:18:24
19.12.2007
19.12.2007
Syny
-> Pavel P@nkáč: Jj a ted ma pracyh v prdeli a kabro stale na sracku a motor kterej nejde nastartovat A to se vyplati
19:14:06
19.12.2007
19.12.2007
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: ty jo nejses ty posledni dobou nejakej ve vate? kabrio, kazdej den nove dil, 1,4-ku motor urco s motorexelvackou
19:13:58
19.12.2007
19.12.2007
Syny
Dyt sem nikde o kompresnim pomeru nerek ani slovo... Vsude pisu kompresy... Jako kompresni tlak... Kdybych myslel kompresni pomer, tak reknu kompresni pomer... Ted ste mi do toho zamotali kua...
19:07:35
19.12.2007
19.12.2007
Nwkt
-> Gryzly: čelo už mam uchycený, takže zejtra přijde na řadu tahle varianta
19:07:04
19.12.2007
19.12.2007
Syny
-> Gryzly: Mno presne todle myslim "kompresní tlak je tlak ve spalovacím prostoru vyvynutý při točením motoru. Udává se v jednotkách tlaku. (kPa, bar atd.)" Ja si nic nepletu vim presne co myslim
19:05:22
19.12.2007
19.12.2007
Syny
Proste myslim to co se da zmerit tlakomerem a kdyz sou v prdeli krouzky tak je to nizky cislo
19:04:18
19.12.2007
19.12.2007
Mantrabeach
-> Tuner#2: komprese 12 a u sakyho?.to máš pravdu že ani náhodou,možná tak 10.6 ale ne 12.
-> Nwkt: poslyš ty stavíš nějakou lokomotivu nebo co?.že ty nás chceš na hrocháči nadrtit
-> Nwkt: poslyš ty stavíš nějakou lokomotivu nebo co?.že ty nás chceš na hrocháči nadrtit
18:58:19
19.12.2007
19.12.2007
Gryzly
-> Nwkt: tak se stím neser a normálně to žduchni. zadní čelo chytni na dva šroubky a jen vedle garáže to žduchni. a jak to nebude chtít chytit pak ani teplý tak je to prostě kombinace Baterka - kabely - startér.
18:53:08
19.12.2007
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Montér: Proto jsem se ptal, jak přišel na to, že tam měl 12:1 a teď má dokonce víc, když vím, že Saky dělá běžně jen lehce přes 10:1
18:52:27
19.12.2007
19.12.2007
Nwkt
-> Gryzly: Předstih je kolem 5°, stejně mam vyndaný svíčky, zkoušel jsem i pootočit s klikou a stejnak nic
18:49:59
19.12.2007
19.12.2007
Gryzly
-> Syny: jenže ty si pleteč kompresní poměr a kompresní tlak.
kompresní tlak je tlak ve spalovacím prostoru vyvynutý při točením motoru. Udává se v jednotkách tlaku. (kPa, bar atd.)
kompresní poměr je poměr mezi objemem válce a objemem spalovacího prostoru a nedá se změřit tlakoměrem. Udává se v čísle třeba 9,5:1 , někdy jen 9,5.
-> Nwkt: Ještě je tu jedna možnost že máš zrovna tak blbě nastavenej předstih že ti to střelí při horní uvrati a startér to nedokáže přetočit. ale nejlepší bude když změříš napítí při startu na baterii a tím myslím přimo na těch olověných špuntech. pokud to spadne na 5V tam tak bud odešla baterka, nebo velkje kraťas v startéru.
kompresní tlak je tlak ve spalovacím prostoru vyvynutý při točením motoru. Udává se v jednotkách tlaku. (kPa, bar atd.)
kompresní poměr je poměr mezi objemem válce a objemem spalovacího prostoru a nedá se změřit tlakoměrem. Udává se v čísle třeba 9,5:1 , někdy jen 9,5.
-> Nwkt: Ještě je tu jedna možnost že máš zrovna tak blbě nastavenej předstih že ti to střelí při horní uvrati a startér to nedokáže přetočit. ale nejlepší bude když změříš napítí při startu na baterii a tím myslím přimo na těch olověných špuntech. pokud to spadne na 5V tam tak bud odešla baterka, nebo velkje kraťas v startéru.
18:49:50
19.12.2007
19.12.2007
Montér
-> Syny: -> Tuner#2: Anemyslíte jeden náhodou kompresní poměr a druhej kompresy jako tlak, kterej Ti ukáže ten budík..?
18:29:12
19.12.2007
19.12.2007
Pavel P..
-> Bobesh: jj to se mi taky začlo vyskytovat v expanzce u rapida... takovej sajrajt na hladině a na víčku jakoby bahno, nu a pak odešlo těsnění, ale když jsem to propláchnul tak z toho vytek neskutečnej sajrajt.... po výměně těsnění a vody už to bylo čistý.
18:25:08
19.12.2007
19.12.2007
Bobesh
Jo abych taky nebyl za lemru,tak dnes jsem byl nucenej opět vyčistit a propláchnout chlazení,páč se v expanzce vyskytla jakási drtka a auto mnoho netopilo,odmastil jsem Arvou a pak tu zeměžluč vypustil a třikrát propláchnul. Buď se mi "srazily" dvě nemrznoucí směsi,což bylo riziko,s kterým jsem počítal,nebo (to horší) by mohlo bejt prožraný těsnění makovice a máslo obohacuje chlazení. Čas vokáže.
18:20:41
19.12.2007
19.12.2007
Bobesh
tak ta komprese je sado masox,120 startér má dost práce i s "normální" 130,zkusil bych prohodit svoji aku s někým jiným,jestli bude točit líp a zda vlastní bude vůbec funkční ve druhém voze.
17:53:33
19.12.2007
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: popripade este pomeraj ake je napatie na baterke pri startovani
17:51:02
19.12.2007
19.12.2007
Syny
Ja to vidim tak ze ten starer zasune pastorak a ve chvili kdy ma otocit motorem, tka zabere ale neutahne to - ale proud do nej porat jde - takze voltmetr smadne na 5V... Pc starter je antivni jen nezvladne otocit motorem...
-> Tuner#2: Tak to je zajimavy ze mel Nwkt v tej jeho 130tce kompresi 12 (bo 1,2 zalezi v cem to beres)...
-> Tuner#2: Tak to je zajimavy ze mel Nwkt v tej jeho 130tce kompresi 12 (bo 1,2 zalezi v cem to beres)...
17:46:15
19.12.2007
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: tak potom jedine nastartovat pres kable
17:28:55
19.12.2007
19.12.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Kostru mam nataženou od - baterky na horní šteft startéru
17:27:47
19.12.2007
19.12.2007
p.b.
Mně tohle taky stávalo, že se startér seknul a dál nic. Bylo to blbě ukostřenou baterkou, třeba ti to pomůže... -> Nwkt:
17:26:04
19.12.2007
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Co blbá kostra u motoru? Já tam mám pro jistotu dva ty měděný pásky na každé straně jeden.