skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favorit Mtx fotogalerie
prohledat
3055 příspěvků (zobrazeno 1451 až 1500) od 22.10.2007 do 18.02.2024, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
00:28:42
11.01.2011
11.01.2011
Matsoft
-> Jarda: ja nikdy s demontem problem nemel.
18:45:50
10.01.2011
10.01.2011
P@wlos
-> Jura_Favorit: sqele, dikes, hned zitra to oscanuju :-D
18:29:43
10.01.2011
10.01.2011
Jura_Favorit
-> P@wlos: na těch mojich je to vyražené razničkou na vnitřním plášti přibližně v místě, kam se šroubuje klika. Římská číslice označující měsíc (ten už si nepamatuju) a za tím "02", ikdyž je to zalité forézou, jde to přečíst Mám to tak na všech dveřích, co mám skladem (a samozřejmě ty datumy jsou různé, kus od kusu).
18:14:38
10.01.2011
10.01.2011
P@wlos
-> Jura_Favorit: kde najdu kdy to je vyrobene? :) nejaky kod nebo nekde napsane?
21:48:07
09.01.2011
09.01.2011
Jura_Favorit
Jinak tyhle dveře jsou r.v. 2002.
21:43:02
09.01.2011
09.01.2011
Jura_Favorit
-> Jarda: je to možný no...
Ale chlapi, on už ani dnes ještě sehnatelný originál není, co za dob sériové výroby... Pro představu:
img5.rajce.idnes.cz/d0502 /.../P1060373.JPG
img5.rajce.idnes.cz/d0502 /.../P1060374.JPG
- a jedná se skutečně o originální ND:
img5.rajce.idnes.cz/d0502 /.../P1060369.JPG
Ovšem nutno podotknout, že rozměrově to stále sedí perfektně, což se o druhovýrobách a bohužel včetně Autodemontu říct nedá.
Ale chlapi, on už ani dnes ještě sehnatelný originál není, co za dob sériové výroby... Pro představu:
img5.rajce.idnes.cz/d0502 /.../P1060373.JPG
img5.rajce.idnes.cz/d0502 /.../P1060374.JPG
- a jedná se skutečně o originální ND:
img5.rajce.idnes.cz/d0502 /.../P1060369.JPG
Ovšem nutno podotknout, že rozměrově to stále sedí perfektně, což se o druhovýrobách a bohužel včetně Autodemontu říct nedá.
21:37:40
09.01.2011
09.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Jura_Favorit: ja kupoval jeden blatnik na LUXe autodemont a je to docela tragedie :( dal jsem ho nazinkovat a kdyztak pujde treba nekdy na zlutyho rapida, druhej jsem sehnal origo, ale od spatneho skladovani je take nic moc
21:29:19
09.01.2011
09.01.2011
Jura_Favorit
-> Jarda: několikrát dělali reprofilaci forem, ale posledních cca 5, možná i více let, na to už z vysoka serou. Už se mi několikrát stalo, že jejich díly z origo forem byly nepřesné až o 10 mm - což je třeba u lemů problém, když ti to chybí na délku (a proto od jisté doby lemy na Fáčkách dělám už jenom z Formanových, kde toto nehrozí)... Když Autodemont, tak se snažit sehnat co nejstarší díl, u něj je větší pravděpodobnost, že bude sedět... Dneska už si člověk holt nevybere.
21:05:02
09.01.2011
09.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Jožynek : jestli vyradene bez GO a bez vystupni kontroly, tak i na origo nastrojich mohou delat zmetky...
19:24:05
09.01.2011
09.01.2011
P@wlos
-> Bruno: origo jdou myslim sehnat jeste v MB, ale jsou drahe... me ty dvere staly i s TOPTRANSEM 1850
19:20:23
09.01.2011
09.01.2011
Jožynek
-> Bruno: Pokial viem tak Autodemont má vyradené stroje z MB a na nich robí nové plechy, tak by to snáď malo sedieť.
18:19:38
09.01.2011
09.01.2011
Bruno
-> P@wlos: Takže vlastně celý auto Za kolik jsi nakonec ty dveře sehnal? Já nemůžu nikde narazit na origo blatníky. Ty od autodemont jsou použitelný nebo mám shánět dál origo?
17:40:47
09.01.2011
09.01.2011
P@wlos
-> Bruno: tak ono je v podstate znamo ze jsem koupil nove laminaty: predni naraznik, zadni naraznik, prahovky, zadni blatniky, kufr pravy laminat na dvere, masku, nove ridicove a spolujezdcove dvere (favorit orig MB), chladicovou stenu - ta se asi menit nebude, novou kapotu (orig MB), takze jeste predni blatnicky a je to zvenku vsechno ;)
17:37:02
09.01.2011
09.01.2011
Bruno
-> P@wlos: Tak se přiznej co jsi na roa koupil, ať mám nějakou inspiraci
16:46:37
09.01.2011
09.01.2011
P@wlos
zmrzla mi voda v MTXu :(
-> petr s: svetla jako zadni? ty nove? ty me netrapi... a na masku ted nejsou penizky... nakoupil jsem jine veci ;) na roa... :)
-> petr s: svetla jako zadni? ty nove? ty me netrapi... a na masku ted nejsou penizky... nakoupil jsem jine veci ;) na roa... :)
16:39:23
09.01.2011
09.01.2011
petr s
-> P@wlos: Na světla máš ještě 4 hodina a maska je taky na prodej
16:36:01
09.01.2011
09.01.2011
castrol
-> P@wlos: co pre boha
16:32:26
09.01.2011
09.01.2011
P@wlos
Tak jsem zase neco posral :(
22:32:41
06.01.2011
06.01.2011
palasske
-> Jumbo: on prihazuje ale pro sebe - zatim je vitez
22:26:25
06.01.2011
06.01.2011
Jumbo
-> palasske: Pan Křeček? Ten tak...
22:23:35
06.01.2011
06.01.2011
palasske
-> Jumbo: tomaso435 vzdyt prihazuje
22:21:28
06.01.2011
06.01.2011
Jumbo
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Kdo mi je koupí?
22:10:26
06.01.2011
06.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: tak u zelenyho mam popraskanej spoj na celym pravym boku - predni blatak dvere a bohuzel i zadni blatak, protoze to za plast nekdo zvedal :( , na levem boku se neco zacina objevovat na dverich (od bouchani pri zavirani?), jinak je to OK
21:41:05
06.01.2011
06.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
krasne nove original svetla,kdyby nekdo potreboval na MTX
aukro.cz/item1398745942_s koda_favorit_forman_nova_z adni_svetla_original.html
aukro.cz/item1398745942_s koda_favorit_forman_nova_z adni_svetla_original.html
21:05:17
06.01.2011
06.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jarda: buh s tebou
20:52:11
06.01.2011
06.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: u zelenyho tou hovadinou udelam celej pravej bok, tak uvidime prelakovane to bude samo vypadat lepe, ale ne moc dlouho, kdyz s tim ale nebudes jezdit, tak to mozna i par let vydrzi (ale musis se vyvarovat mrazu a i slunicku) Stejne nekde zacnou praskat laminaty, ikdyz to udelas sebelip, takze je to temer jedno...
Me lakyrnik rikal, ze na jeepy pred lakem lepi plasty lepidlem na celni skla ktere pak prelakuje a pry to nepraska, ale ma odzkouseno jen 3 roky. Jasne, ze to nemuzes prilepit po cele plose, to uz by jsi to nikdy nesundal.
Me lakyrnik rikal, ze na jeepy pred lakem lepi plasty lepidlem na celni skla ktere pak prelakuje a pry to nepraska, ale ma odzkouseno jen 3 roky. Jasne, ze to nemuzes prilepit po cele plose, to uz by jsi to nikdy nesundal.
19:38:47
05.01.2011
05.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
ale ja se bavim o nytech z venku,o tech co jsou videt nebo resp co by byly videt.prave treba u zadniho lemu.Nedavno jsem to sundaval a nedovedu si predstavit,ze panel,kterej praska jen kdyz ho spatne chytnes(nepsaskne uplne,jen na barve se udelaji vlasove prasliny) tak ze ho tam budu podmazavat a osazovat olakovany a stahovat nejakyma truhlarskyma svorkama nez tmel bude drzet.to vsechno tak,abych neznicil lak a aby mi to pasovalo nakolik presne,ze treba u zadniho lemu se to nebude rozbihat.
Pak kdybys to chtel nedej boze sundat,tak to budes odsekavat majzlikem?Myslim,ze to je hovadina od sameho zacatku.
Pak kdybys to chtel nedej boze sundat,tak to budes odsekavat majzlikem?Myslim,ze to je hovadina od sameho zacatku.
18:19:36
05.01.2011
05.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> P@wlos: nebyly, ani na zelenem totiz nejsou zakitovane, ale jsou auta na kterych je toho nezakitovaneho mnohem vic, hlavne po otevreni kufru... zedni blatnik v lemu atd.
18:15:03
05.01.2011
05.01.2011
P@wlos
ja nemam zakitovane nytky na dverich zevnitr a pokud se nepletu, tak na cervenem taky nebyly zakitovane.. od vyroby? nemuzu pevne říci.
17:55:09
04.01.2011
04.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: u prvnich roadsteru se nejty ani nekitovaly tak prichytil jsem to samorezkama, nemela to byt final verze a s plastovejma podehama to vypadalo lip, ale kdyz to prilepis tmelem (lepidlem) na predni okna, tak to bude uplne stacit
u Risanova roa asi zadni blataky sundavane nebyly, ale verim, ze panely ma pripevnene, tak, jak pisu
u Risanova roa asi zadni blataky sundavane nebyly, ale verim, ze panely ma pripevnene, tak, jak pisu
22:09:28
03.01.2011
03.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Jarda 03.01.11 03:29:37 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: no tak samozrejme ty laminaty chteji
upravit, tak aby presne sedly na podklad… u lemu by to melo byt navic
prosroubovaneale prdlajs,zadni blatnik a bocni panel se napasuje k plechovemu lemu.to se pak provrta a prinejtuje,takze nyt drzi 3vrstvy.takhle se to provrta a pronytuje po celem lemu.pretahne kitem a zabrousi.zadne sroubovani misto nytu nepripada v uvahu,hlavu sroubu neschovas a kdyz ji tam nechas,tak to bude jako trakar z 19.stoleti.ostatne sroubovane panely bych mohl nafotit,vid Jardo.
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: no tak samozrejme ty laminaty chteji
upravit, tak aby presne sedly na podklad… u lemu by to melo byt navic
prosroubovaneale prdlajs,zadni blatnik a bocni panel se napasuje k plechovemu lemu.to se pak provrta a prinejtuje,takze nyt drzi 3vrstvy.takhle se to provrta a pronytuje po celem lemu.pretahne kitem a zabrousi.zadne sroubovani misto nytu nepripada v uvahu,hlavu sroubu neschovas a kdyz ji tam nechas,tak to bude jako trakar z 19.stoleti.ostatne sroubovane panely bych mohl nafotit,vid Jardo.
03:29:37
03.01.2011
03.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: no tak samozrejme ty laminaty chteji upravit, tak aby presne sedly na podklad... u lemu by to melo byt navic prosroubovane
22:38:19
02.01.2011
02.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jarda: ty jsis nevsiml,ze bocni panel presne na milimetr nesedi se zadnim lemem?tam se to musi stahnou,prinytovat a dotahnout kitem,jinak to bude katastrofa,vubec si nedovedu predstavit,ze bych to udelal jak pises
18:53:48
02.01.2011
02.01.2011
Risan
Ano, spára není bílá, nepředstavujte si prosím silikon na vany. To bílé je prach. Pokládali mi tu žulovou dlažbu, co je pod autem, a některé kusy kdovíproč řezali nasucho kotoučem ve flexe a ne namokro pilou, takže jsem měl pak všechno doma pocukrované tím bílým prachem. Pak nastala zima a auto jsem od toho prachu už neumýval.
Jak píše Jarda, je to spíš nějaký černý tmel. Těžko říct, co to je, tmelů je velké množství. Včetně těch pružných karosářských přelakovatelných. Jenže samotný lak jaksi moc pružný není, to se nedá nic dělat. Takže si myslím, že může popraskat, i když tmel pod tím je pružný. Možná i právě proto. Nevěřím, že jde dlouhodobě mít laminátový díl na plechových dveřích, aniž by to nepracovalo byť jen rozdílnou tepelnou roztažností těch materiálů. Osobně se mi víc líbí přiznané spáry, jak to mám já.
Přiznám se, že jsem nikdy lamináty z roadstera nesundával, takže nevím přesně, na co naráží Pawlos. Jak jsem si prohlížel svoje auto, tak prahový kryt je přinýtovaný zespodu, pak vpředu a vzadu v záhybu blatníku. Jestli je něco skrz i nahoře, to fakt nevím, ale lakované společně mi to nepřipadá. Možná, že právě nahoře je to přilepené tím černým "silikonem". Podle mne dobrý tmel to může udržet. Pokud jde o obložky na dveřích, nahoře jsou dva šrouby skrz dveře a z druhé strany matice. Dole je to přinýtované z vnitřní strany dveří v tom lemu.
Pro zajímavost, třeba ta šestsettřináctka má na těch laminátových obložkách zezadu přilaminovaný plocháč s navařenými šrouby, dveře a blatníky jsou provrtané skrz a zevnitř je to na matici. Je to celkem 8 dílů - 4x dveře, 2x přední a 2x zadní blatník. Kryt prahu je zvlášť a je prostě přinýtovaný do prahu zespoda a shora (v otvorech dveří). Tady to prošroubování skrz chápu - konstruktéři měli strach, aby to při 240 km/h neoderval vítr. U roadstera, ve kterém se při 130 nedá vydržet, musí stačit i ten tmel.
Jenže v duchu poválečných tradic naší nejstarší automobilky ten plocháč se šrouby není nijak protikorozně ošetřen a tak vesele rezne, až jej koroze utrhá od laminátu. Pak stačí bouchnout dveřma a pokud budete mít štěstí, upadne obložka jen na zem. V horším případě se skřípne do dveří a křup.
Jak píše Jarda, je to spíš nějaký černý tmel. Těžko říct, co to je, tmelů je velké množství. Včetně těch pružných karosářských přelakovatelných. Jenže samotný lak jaksi moc pružný není, to se nedá nic dělat. Takže si myslím, že může popraskat, i když tmel pod tím je pružný. Možná i právě proto. Nevěřím, že jde dlouhodobě mít laminátový díl na plechových dveřích, aniž by to nepracovalo byť jen rozdílnou tepelnou roztažností těch materiálů. Osobně se mi víc líbí přiznané spáry, jak to mám já.
Přiznám se, že jsem nikdy lamináty z roadstera nesundával, takže nevím přesně, na co naráží Pawlos. Jak jsem si prohlížel svoje auto, tak prahový kryt je přinýtovaný zespodu, pak vpředu a vzadu v záhybu blatníku. Jestli je něco skrz i nahoře, to fakt nevím, ale lakované společně mi to nepřipadá. Možná, že právě nahoře je to přilepené tím černým "silikonem". Podle mne dobrý tmel to může udržet. Pokud jde o obložky na dveřích, nahoře jsou dva šrouby skrz dveře a z druhé strany matice. Dole je to přinýtované z vnitřní strany dveří v tom lemu.
Pro zajímavost, třeba ta šestsettřináctka má na těch laminátových obložkách zezadu přilaminovaný plocháč s navařenými šrouby, dveře a blatníky jsou provrtané skrz a zevnitř je to na matici. Je to celkem 8 dílů - 4x dveře, 2x přední a 2x zadní blatník. Kryt prahu je zvlášť a je prostě přinýtovaný do prahu zespoda a shora (v otvorech dveří). Tady to prošroubování skrz chápu - konstruktéři měli strach, aby to při 240 km/h neoderval vítr. U roadstera, ve kterém se při 130 nedá vydržet, musí stačit i ten tmel.
Jenže v duchu poválečných tradic naší nejstarší automobilky ten plocháč se šrouby není nijak protikorozně ošetřen a tak vesele rezne, až jej koroze utrhá od laminátu. Pak stačí bouchnout dveřma a pokud budete mít štěstí, upadne obložka jen na zem. V horším případě se skřípne do dveří a křup.
17:24:22
02.01.2011
02.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: myslim, ze Risan to ma cerny a to bile, co vidis je prave prach jde to udelat zvlast, proste se to pak nytovat nebude, ale jen se to prisroubuje a prilepi tim tmelem. Prahovky muzes potom zespodu k prahum prinytovat, tam to videt neni...
Kdyz jsem to videl, tak mi to prislo jako ten tmel, co se tim lepi predni okna, ale nevim...
Kdyz jsem to videl, tak mi to prislo jako ten tmel, co se tim lepi predni okna, ale nevim...
17:20:44
02.01.2011
02.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> boris17: cemu rikas celkem dost? me po dvou sezonach a cca 20 tis. km to praska uz na hodne mistech :( jenze na to ma vliv i HP
Myslel jsem ze s tim budu jezdit jeste o trochu vic, ale treba do prace me je tim autem lito jezdit.
Myslel jsem ze s tim budu jezdit jeste o trochu vic, ale treba do prace me je tim autem lito jezdit.
17:13:40
02.01.2011
02.01.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Bruno: dekuji, takto jsem to jeste nevidel....
16:29:50
02.01.2011
02.01.2011
Bruno
-> Jarda: Tady máš slíbené fotky toho uchycení vzpěr, pokud by ti to takhle nestačilo tak udělám lepší.
22:13:09
01.01.2011
01.01.2011
boris17 - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Brácha přivezl z německa z práce spec.pružný tmel a pak se to přelakovalo, zatím to drží ale myslím si,že časem se nějaká ta prasklina stejně objeví.
22:07:54
01.01.2011
01.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> boris17: a co jsi pouzil za material na ten spoj?klasickej kit nebo nejakou sparovacku-pruzny tmel?
22:02:29
01.01.2011
01.01.2011
boris17 - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Já stříkal celé dveře naráz a zatím to drží a to už jsem s tím najel celkem dost km. Ta bílá spára se mě tam také moc nelíbí ale je to jen každého názor.
21:51:20
01.01.2011
01.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Risan: jak pise pavel,strikat zvlast se to neda.Mozna to mas delane,tak,ze panely jsou prisroubovane,prinejtovan
e,nejty zakitovane,pak cele olakovane a zvrchu to po laku nejdo zasparoval nejakym pruznym tmelem.
abych pravdu rekl,tak ta bila spara by me rusila,ale na trhu jsou pruzne tmely na sparovani a ty tmely se daji prelakovat.chce to hlavne vysparovat,nechat vytekat a treba za 3dny lakovat.Jinak dik za ochotu a za foto,co nevidet to budu resit
abych pravdu rekl,tak ta bila spara by me rusila,ale na trhu jsou pruzne tmely na sparovani a ty tmely se daji prelakovat.chce to hlavne vysparovat,nechat vytekat a treba za 3dny lakovat.Jinak dik za ochotu a za foto,co nevidet to budu resit
02:05:08
01.01.2011
01.01.2011
P@wlos
-> Risan: mno je sice pekne ze dvoubarevne auta, ale jak je pak resen prechod prahu/prahoveho laminatu??? - kdyby se nastavce lakovaly mimo a pak uz jen namontovaly, byly by videt nyty... kdyztak nafot jak to tam mas :)
17:41:19
31.12.2010
31.12.2010
Risan
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Zkusil jsem udělat nějaké fotky. Ty laminátové panely jsou zřejmě lakované zvlášť a na auto dané až po nalakování. Je tam normálně ponechaná spára, pouze nahoře kvůli stékající vodě je to zamáznuté něčím. Těžko říct čím, já to tak koupil, ale vypadá to na nějaký silikon nebo něco takového. Podobné lamináty kolem celého auta, které navazovaly na linii nárazníků, měla taky T613-4 model 95. A tam se to taky běžně lakovalo zvlášť a lepilo na silikon. Dokonce řada těch aut měla jinou barvu nárazníků a laminátů na dveřích/blatnících a jinou barvu karoserie.
Takže teď ty fotky, snad bude patrné, co chceš vědět. Jinak napiš, co mám ještě vyfotit. Sorry, že auto je zaprášené.
Takže teď ty fotky, snad bude patrné, co chceš vědět. Jinak napiš, co mám ještě vyfotit. Sorry, že auto je zaprášené.
11:48:35
31.12.2010
31.12.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Risan: presne tak,k tehle zeleno-bezove bych mohl dat hnedy LS interier,nebo hnedo-zeleny excellent,oboje nastesti mam v super stavu.
Jak teda mas poresene ty spoje -prechod panely/karoserie jak psal Jarous,foto by nebylo?
Jak teda mas poresene ty spoje -prechod panely/karoserie jak psal Jarous,foto by nebylo?
16:36:39
26.12.2010
26.12.2010
Risan
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Jo, to by bylo moc pěkné. I hnědý interiér by k tomu hezky sedl. Ono u roadstera je myslím sladění barvy interiéru a barvy karoserie o dost důležitější než u vozů s uzavřenou karoserií, protože u otevřeného vozu spolu interiér a lakování vnějších panelů karoserie daleko víc "komunikují".
13:10:07
25.12.2010
25.12.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Risan: tady mam jeste tohodle krasneho mercedesa 250.ta barva je hodne podobna zelene excellent,takze bych si umel predstavit presne do teto kombinace jit.myslim,ze i podstatne novejsimu autu by toto sedelo
13:01:53
25.12.2010
25.12.2010
Jarda - zrušená registrace
-> Risan: nektere prvni roadstery mely strechu tmave modrou (stejna strechovice jako na rapidu MTX)