Nehody škodovek...

prohledat
14602 příspěvků (zobrazeno 4701 až 4750) od 20.08.2007 do 11.09.2025, založil/a Maxx
řadit dle data
22:11:42
29.02.2016
MajoLR
...to auto už je dááávno po smrti12 , aj keď doteraz netuším prečo som ho vlastne zabil!51
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od MajoLR vložen 29.02.2016 22:11:42
22:08:00
29.02.2016
MajoLR
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.02.16 21:22:34: -> stepan 29.02.16 21:20:18: ...to bolo pred desiatimi rokmi!4 A dve STKáčky to prebehlo ako ništ!40 To bola len taká komická "vsuvka" bratia z Virtu!!!4 157
22:04:15
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 21:59:33: Může to být i plošné, min. týden mi přišlo na pracovní emajl krom jiných i slovo VČEREJŠÝ. Přímo z Prahe. Dva další od právníka a jeden od dopravce stojí taky za to.
21:59:33
29.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 29.02.16 21:55:33: Já už tady raději nic nesoudím a komentuji jen nezbytné minimum 5
21:55:33
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 21:27:02: A ty máš pocit, že se tady nějak výrazně kumuluje chytrost? 1
21:27:02
29.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Buďte v klidu, na AHC jeden chce pomoc s photoshopem, aby mu dotyčný vytvořil typový list na kola. V době kdy se o tom rok a pů ví a někdo za to šel z Varů i kukat je to vrchol blbosti...
upraveno 1x, naposled 29.02.2016 21:58:53
21:24:32
29.02.2016
Syny
Ono se tady obecne dost casto zapomina na to, ze to je verejny forum :)
21:22:34
29.02.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MajoLR: Kámo to je na Darwinovu cenu za blbost...
21:22:01
29.02.2016
sikula
-> stepan: ted jsem na to myslel, jsou věci, co na veřejnost nepatří, např stk atd
21:20:18
29.02.2016
stepan
-> MajoLR: Tim bych se moc nechlubil...
21:18:46
29.02.2016
MajoLR
21:10:33
29.02.2016
King
-> saskyn2: Jasne, a "R" ti tam skoci na zaklade hlasoveho povelu "Couvej!" :-)
16:23:11
29.02.2016
saskyn2
Ještě že mě tyhle klacky pro dinosaury nevzrušujou na nemám také problémy3 3
13:32:57
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> King 29.02.16 13:19:32: Ty taky? 3 Jaké je to rakvastádium? 3
13:25:12
29.02.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Bys potřeboval bejt chobotnicí :-)
13:19:32
29.02.2016
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Protože pravou držím telefon na levým uchu, na který líp slyším, to dá rozum, né?! :-)
12:36:58
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
12:36:02
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 29.02.16 10:25:17: Karkule má šestikvalt a zpátečku na šestce, spíše se mi zdá vedle šestky a ještě s pojistným kroužkem. 1 To je podle mého nejlepší kombinace - je tam pojistka a ještě člověk nemusel měnit návyky. Navíc jak říká Bukaj, na 4, 5, 6 se motor nerozfuní tak rychle jako na 1 nebo R.
11:42:32
29.02.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King 29.02.16 09:24:26: Proc radis levackou u auta s volantem vlevo?
11:38:51
29.02.2016
Bukaj
-> King: A já pracuju ve firmě, pro kterou jsou auta (hlavně to jedno) důležitá v terénu a ne v servise...4
11:16:35
29.02.2016
King
-> Bukaj: No dobra, ale poslednich 15 let se snazim pracovat ve firmach, kde se zavady sluzebnich aut resej standardne navstevou servisu a neni snaha trhat rekordy v najezdu km :-)
11:01:28
29.02.2016
Jozka
-> bouchy: Nutnost zastavení bych do toho vůbec nemotal.. A když je olej v převodovce ztuhlej, tak žádnou blbuvzdornost vůbec nepozoruju.
10:29:08
29.02.2016
bouchy
-> King 29.02.16 09:24:26: Souhlas. Občas se stane, že jsou kola nastavený tak, že tam zpátečka nejde "zarazit", tedy musí se na neutrál spojka on/off a znovu. Ale je-li řazení OK, vyskakování/přeskočení se jaksi "samo" koná vzácně.
10:27:30
29.02.2016
stepan
-> Ultim: Třeba Escort měl v převodovce jenom takovou přehupovací páčku, která prostě nedovolila pustit vidličku z 5 na R. Muselo by se nejdřiv dát N a potom teprve R.
10:25:17
29.02.2016
MATTESS
-> King 29.02.16 10:13:41: s pojistným kroužkem mi vyhovuje více než mačkat páku 1
10:22:58
29.02.2016
Bukaj
-> Ultim: No vida4

-> King: Ani to není jistota - možná u rozumně opotřebeného vozu, ale náš firemní Jumper, kterej má natočeno něco přes 400 KKm a 95% z toho jsou couračky do 40 km okolo firmy - závozy stavebních materiálů, substrátů, rostlin a přesuny hmot v rámci stavebních parcel (korba se sklopkou) už tam ten kroužek má víceméně na okrasu...8
10:15:05
29.02.2016
Ultim
-> Bukaj: Nekteré moderní vozy co mají zpátečku pod pětkou, nebo vedle šestky mají dokonce zámek zpátečky, který se aktivuje v cca 20 km/h. Pak nedojde ani k tomu škrtnutí.
10:13:41
29.02.2016
King
-> Bukaj: Ja hlasuju za zpátečku v draze jedničky s pojistným kroužkem :-) Při složitějším manévrování při parkování je to jednoznačně výhoda. Akorát si člověk musí při nástupu do auta uvědomit, co pravé řídí - naštěstí jsem si po letech konečně zautomatizoval střídání klasickýho 5q s 6q a šestku vnucuju Cougimu už jenom sporadicky :-)
10:04:45
29.02.2016
Bukaj
Mně zase připadá klasická zpátečka "vpravo vzad" mnohem blbuvzdornější - vzhledem k tomu, že při stání se to nedá splést s jedničkou a i kdyby tam "spadla" čtyřka, nebo šestka, tak se vcelku nic neděje, maximálně se při pouštění spojky zadusí motor. A za jízdy se v případě pokusu o zařazení zpátečky bude bránit převodovka (kopat, kousat, škrábat, křičet), takže tam omyl také nehrozí. U některých luxusnějších (či spíše novějších) osobáků je alespoň zvuková signalizace zařazené zpátečky, bohužel u aut, se kterými se mi povedlo zaměnit 1 a R nebyla (Jumper 2004, Octavia 1997, Fabia 2007).

A každá "ochrana" proti nechtěnému zařazení R (ať už je to prstýnek pod madlem řadičky, nebo pružina pod pákou) se může časem opotřebovat (a zpravidla se tak stane v nejméně vhodný okamžik), takže za mne je jednoznačně lepší varianta "klasická", kde nic podobného nehrozí...4
09:57:03
29.02.2016
Syny
Nevim no, ale ja u Passata taky uz na krizovatce zaradil zpatecku misto jednicky :) Nastesti jsem mel rychlou reakci a tak jsem typka zamnou pouze vydesil, ale netrefil :) Ale treba u Cordoby, tam se mi to nestalo a ani nikdy netane, protoze ac tam je zpatecka taky "pod" jednickou, tak tam se musi paka stlacit fakt silou a nahodny zarazeni namisto jednicky tedy nehrozi :) U Octavie se mi to taky jeste nepovedlo a ani to tam tak snadno nejde jako u toho Passata - tam to nechtene zarazeni zpatecky slo nejak lehce, zpatecka tam je tesne "pod" jednickou a stacilo jen lehke polozeni ruky na fofrklacek a zarazeni "jednicky". Ale i tak mi tohle schema razeni vyhovuje nejvic a nejaky vytahovaci krouzky nebo nedej boze "doprava dozadu" bych nechtel :) Na manevrovani pri parkovani je tohle nejlepsi reseni - alespon pro me.
upraveno 2x, naposled 29.02.2016 10:01:17
09:24:26
29.02.2016
King
-> bouchy: Souhlas, ale za šťastnější považuju řešení s přitáhovacim pojistným kroužkem pod hlavici radicky. Kdysi dávno jsem s tím mel taky problem, se sporadicky jezdenou služební fobii, kdy jsem jel areálem ZPA za kindertruckem, ten to na jedny křižovatce zaflekoval a v pikosekunde začal rychle couvat. Jako zarytej škodovkar jsem instinktivne levackou vyrazil k řadiče "doprava, dozadu", hned jsem se opravil, ale ztratil jsem cennou vteřinu a už jsem ho mel mel na návštěvě v chladicovce.
08:19:35
29.02.2016
bouchy
-> Jozka: Na tomto voze skutečně nepozoruji, že by řazení mělo být dementní...je to věc zvyku a ona "blbuvzdorná" pojistka, tedy zastavení, stlačení páky a zařazení zpátečky je lepší než tradiční vpravo vzad. Ono právě to vpravo vzad se pak při přesednutí může "mást" s 4kou. Věc zvyku, ale když má právo na názor. Pán z reportáže zřejmě pěkně kecá, buď se nevěnoval jízdě, obsluze dostatečně, nebo - jak se zde píše - šlo o vůz s opravdu nulovým servisem. Jestliže se něco děje (i s řazením), vyhledávám servis, takřka okamžitě.90 Co bys pak musel říct na adresu skutečně "závodního" řazení v MB 19074 (James May, Top Gear, jednička k sobě, 1, 2 resp 3,4 proti sobě)...

link: en.wikipedia.org/wiki/Mer cedes-Benz_W201
upraveno 1x, naposled 29.02.2016 08:20:17
07:04:07
29.02.2016
MATTESS
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Jozka: na této silnici je hodně velký počet přejezdů a sem tam se něco stane. Ikdyž bych řekl, že naštěstí už ne tak často. Pár km odtud jsem cestou do školy vlakem zažil srážku s osobákem (Forman). Na polní cestě pán vjel na přejezd a viděl přijíždějící vlak. Zazmatkoval, zastavil a chtěl vycouvat. To už nestihl. Naštěstí ho vlak zachytil kouskem a odhodil jej stranou. Řidiči se nic nestalo, jen šok.

Já jsem s řazením 1 a R u Fabie problém neměl. Ale věřím, že to může lidem dělat problémy, zvláště v krajních situacích
19:25:50
28.02.2016
Jozka
-> Bukaj: U jedný ze služebních Fábií je nález I/R taky za studena pochybnej, navíc spojka přes značkový servisování bere u podlahy... jednou ročně téměř atakuju zeď garáže 3

Ale nejlepší byl Nissan Trade někdejší.. Ten měl silnou dvojku na rozjezd, zpátečka ale hned vedle, takže zadni vrata jsme u něj rovnali furt dokola.
19:04:35
28.02.2016
Bukaj
-> Jozka: Tak, tak, ve škodovce se mi ještě nikdy nestalo, že bych zařadil zpátečku místo jedničky, nebo naopak, zato u firemního Jumpera (který má Bůhvíproč řazení jako VW, na rozdíl od jiných Citroenů z té doby) s rozhrkanou kulisou jsem nejednou vyděsil na světlech či v koloně řidiče v autě za sebou, když tam omylem skočila zpátečka místo jedničky...

...naštěstí jsem vždy stihl zareagovat při prvním cuknutí dozadu a nikdy jsem do nikoho nenacouval - zatím8 Ťuk, ťuk...
18:40:01
28.02.2016
Jozka
-> MATTESS 28.02.16 18:34:30: Tak tý příčině docela i věřím, to schéma i provedení řazení je mimořádně dementní.
18:36:53
28.02.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MATTESS:
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 28.02.2016 18:36:53
18:34:30
28.02.2016
MATTESS
Kousek od Plzně, naštěstí bez zranění

www.krimi-plzen.cz/a/aktu alne-foto-stret-osobniho-v ozu-s-vlakem
20:21:00
26.02.2016
Askyba
a co ??? doufam ze se mu nic vazneho nestalo ....a je porad mezi nama ???
20:13:13
26.02.2016
vitek123
Krnov – Složky Integrovaného záchranného systému se sjely k železniční nehodě v Krnově. Srazil se tam vlak s autem. Na místě se vážně zranil řidič. K události došlo v pátek 26. února 2016 před 14. hodinou.
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od vitek123 vložen 26.02.2016 20:13:13
14:25:53
25.02.2016
MimiMB
-> Honzaloun: hádam ju nedali do šrotu!
16:32:43
24.02.2016
Honzaloun
15:22:34
23.02.2016
Jozka
-> rOMAN 22.02.16 16:29:22: No já nevím, ale na prohlídku podvozku bych použil spíš asi osvědčenou "kolíbku".. 4
12:12:42
23.02.2016
Dušan
-> Syny: O1 - 1300, O1 4x4 1600
12:03:57
23.02.2016
Syny
No me je hlavne divny, ze by za O1 slo tahat legalne podval s autem, ale je fakt, ze nevim jaky tam jsou hmotnosti v TP... Jen mi to na tahani podvalu prijde jako takovy sranda auto, kde bych prave cekal, ze se to snadno rozhazi jen drobet zafouka nebo tak neco.
upraveno 1x, naposled 23.02.2016 12:04:46
10:21:18
23.02.2016
Bukaj
-> Nwkt: No, včera fičelo pěkně, to je pravda...
10:17:11
23.02.2016
Nwkt
-> Bukaj: Píše, že foukal vítr
10:02:27
23.02.2016
Bukaj
-> Syny: A to se podaří jak? 9

Zamítnuté přispívání mají:

  • Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu
Extreme Tyres