Kohout topení - koupit nový?

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 28.10.2006 do 04.11.2006, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
11:10:23
04.11.2006
FORM - zlomená ojnice
-> Majkl: No jo, ještě že měl Standa na půdě slušné topení ze kterého se dal použít.
Mám pocit že Cedrych píše, že by se na autě měly kažných 5 let vyměnit všechny gumové částí, japato že jsi to neudělal? 3
18:42:02
31.10.2006
dyrup
Dnes jsem dělal repas starého kohoutu, protože jsem v pondělí jel a cítíl něco hodně studeného a když se podívám tak mi stříká z topení na nohy voda. 9 Koupil jsem nový O kroužek a těsnění mezi kohout. Uvidíme či bude držet nebo bude protíkat. Těsnění jsem potřel tmelem a na O kroužek jsem dal vodní vazelinu. Teď chodí úplně lehounce jen doufám, že nezačne zase protíkat. 5
08:04:52
31.10.2006
juris
Já jsem dával na jaře novej a pohoda4
18:36:09
30.10.2006
Pavel P..
-> Majkl: počkej po zimě.... 3
18:34:15
30.10.2006
Majkl
-> Pavel P.: uz to drzi tak neni treba :))
18:33:32
30.10.2006
Pavel P..
-> Majkl: nj když jsem ti řikal jak jsme nasazovali motor nebo nápravy jestli jsi topení opravoval...... tak že to neni nutný.. no a pak když jsme nalily vodu tak najednou rybníček v princezně....3 3 ale mohl by jsi to až přes zimu vodu vypustíš, rozebrat a přetěsnit novejma gumičkama4
18:29:39
30.10.2006
Majkl
ja ho pretesnil narychlo gumickou ze staryho jinyho a porad drzi :) novej nema cenu, ale je to na tobe. ja taky kupoval zbytecny veci :)
pro dobrej pocit bych dal novej kdyz mas cas.. ja spechal tak sme dali jen gumu :)
11:09:03
30.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: JJ pořád nemám ještě kola a stejně bez interiéru se blbě jezdí - leda že bych seděl na podlaze :o))

Každopádně díky za rady. Asi koupím raději nový.
20:30:15
28.10.2006
Nwkt
-> Bobesh: Nemůže, nemá kola 3
20:09:32
28.10.2006
Bobesh
-> Nwkt: Nikdy neříkej nikdy.
20:02:46
28.10.2006
Nwkt
-> Bobesh: Tuner#2 ale v zimě nejezdí 3
20:02:05
28.10.2006
Bobesh
rozebrat,opucovat,novej o kroužek dovnitř,nový těsnění pod těleso (možno podmáznout) a hlavně pokud dáváš nový radiátor,tak rozebrat,vyčistit a ovládání promazat oilem,na voze pak vyzkošet dovírání klapek a kohoutu ,případně seřídit. V zimě se ti to vrátí 4
17:52:56
28.10.2006
spartra
jo gumičky stojej 10 kaček, zrovna jsem ho opravoval6
15:21:34
28.10.2006
Syny
jj, ja tez pretesnoval a netece a jde krasne z lehka. A kdyz si clovek pohraje i s tema tahlama topeni, tak to ani netopi kdyz je vypnuty...4
15:18:16
28.10.2006
Pavel P..
-> Tuner#2: Já jsem taky jen vyměnil gumičky a pořádně ho vyčistil a šel krásně lehce a netekl...6
13:59:34
28.10.2006
Borin - Král tuzerů
Já sem přetěsnil starej a pohoda 4 1
12:57:22
28.10.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jsem ho jenom přetěsnil a je tam původní z roku 1983. Neteče to a přetěsňovalo se to před cca 5ti lety.
12:13:38
28.10.2006
PeterP136
Ten stary kohut bol v dobrom stave, okrem ciernoty z gumeneho tesnenia sa dal cely umyt az na bronz a po pretesneni som s tym jazdil 4 zimy a to som s nim dost cvicil kazdu jazdu aby ma to neopekalo alebo aby som nemrzol.
12:04:08
28.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: OK díky.

-> Mishoooo: U nás je za 200,- takže ho ještě kopím ať je to komplet. Je mě jasný, že starý může být vydřený, tak to asi bude fakt nejlepší řešení. Díky za zkušenosti.
12:03:20
28.10.2006
PeterP136
Ak ten stary kohut nema ryhy alebo vyzrate miesta tam kde je tesniaci O kruzok, tak moze ostat stary. To je jedine miesto kde to moze mat problemy tesnit. Ja som to este poistil silikonovou pastou na vodovodne ventily (nie tuhnucim silikonom ale "vazelinou") takze ten kohut ide navyse lahko a je chraneny.
Samozrejme O kruzok treba vymenit to je to najmenej.
11:34:45
28.10.2006
Mishoooo
-> Tuner#2: TIEZ SOM TYM PRESIEL...inak u nas stoji novy cca 450,-Sk co ja palka ako svina ale kupil som new... a nelutujem... tie stare uz nikdy neocistis dokonale aby tam vodny kamen nerobil neplechu a takisto su tam uz rihy ktore neodstranis takze je to skor docasne riesenie... new ide uuuplne lahucko a mam svaty pokoj.. 4
11:23:58
28.10.2006
Nwkt
-> Tuner#2: Myslim že jo, ale nejsem si na jistej na 100% a ten novej mi taky moc hladce neběhal, hrál sem si s nim večer u televize než sem ho tam dal 1 a abych ho otočil tak sem musel trochu zabrat
11:21:51
28.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: A byl takový celý v bronzové barvě? Jde o to, že netekl, ale co teď když půl roku byl bez vody. Může začít téct a hladce zrovna taky neběhal.
11:15:26
28.10.2006
Nwkt
-> Tuner#2: Já kupoval novej kohout hned tejden po tom co auto, byl zarezlej a v letě to pořád topilo 10 koupil sem ho u Košana a bez problémů, do teď drží a ani nekape, už ho tam mam skoro rok a půl. Ale třeba Pedros už tam má za poslední rok nebo jak dlouho druhej kohout a zase mu to začalo kapat, asi před dvěma tejdnama to přitahoval a strhnul to 8 Pokud ti bude ten kohout fungovat tak bych to neřešil a nechal ho tam
11:13:36
28.10.2006
Dušan
ja jen pretesnil a podle me to staci
11:11:45
28.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
Jak někteří víte, tak mě ruplo topení, takže jsem celou sezónu jezdil bez něj. V pátek jsem koupil nový radiátor, hadice a s prodavačem jsem konzultoval, zda vzít i kohout topení. Mají takový v barvě bronzu a říkal, že prý to vozí pořád stejný dodavatel, ale jestli je to prvovýroba nebo ne, to nevěděl a to mě řekne opravdu vše co ví.

1. Tak mám nechat ten můj, když netekl (ale půl roku byl bez vody)

2. Mám ho jen přetěsnit?

3. Mám koupit celý nový?

Nejde o cenu, ale o to aby to drželo a už jsem na to nemusel šáhnout, tak sem se zkušenostma s novýma kohoutama.
1
Extreme Tyres