4-pístky obráceně, je to k něčemu ?

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 12.12.2005 do 14.12.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
13:29:04
14.12.2005
Jirik - zrušená registrace
-> TUNER: To jo, to by byly hustobrzdy. 6ti pístky s plovoucím třmenem.
Mít to ještě o pár pístků víc, tak je máš kolem celýho kotouče. 1
13:20:28
14.12.2005
TUNER
-> Jarda: Plovoucí šestipístky jsem ještě neviděl,takže pochybuju že tyhle by byli plovoucí....
12:59:17
14.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> Adam Radimovič: a nejsou s plovoucim trmenem.?......., to by pak melo jen tech 6.........
12:57:57
14.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> Majkl: tak dej jeste 4pistek zvrchu a zespod a budes mit 16pistku a nebude na tebe met ani super BMW3 4
10:38:17
14.12.2005
Gabriel
tak to je nářez 12 pístků9
10:13:57
14.12.2005
Majkl
-> Adam Radimovič: 12pistku na jednom kole 9 9
10:05:54
14.12.2005
aDAm
a jak je vidět na foto sou to 6ti pistky ;)
10:05:34
14.12.2005
aDAm
10:05:20
14.12.2005
aDAm
Myslim že u tohodle BMW je to celkem aji k užitku:


www.tw-racing.com/modules /.../viewtopic.php?topic_i d=5...

Normal Race Conditions Power Output @ 8 PSI

548 bhp
580 lb/ft @ 6200rpm

Qualifying Power Output @ 23 PSI

670 bhp
700 lb/ft @ 7200rpm
zvětšit 4-pístky obráceně, je to k něčemu ? - obrázek od aDAm vložen 14.12.2005 10:05:20
09:51:58
14.12.2005
Bery
já teď tahám znova brzdy a už mi z toho hrabe a když si vzpomenu že by tam byly 2x 4písty a vzadu jedny - to bych to auto asi rozštípal
08:41:18
14.12.2005
Peklo-Evo-Luboš
-> Adam Radimovič: My jsme s tim taky laborovali, a dosli jsme k zaveru, ze to je nepotrebny a zbytecny. Protoze sice by se ti jakoby zvysila brzdna sila, ale zase by to nedokazalo kolo prenyst na silnici. A smykem dokazes zabrzdit i s ctyrpistama. Navic to hadicovani a spolehlivost....
21:49:31
13.12.2005
aDAm
když tady mluvite o dvou třmenech na kotouč...tak tohle sem viděl na jednom nabroušenym bawku...ale to bavko to byl trhač asfaltu...
21:27:28
13.12.2005
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda: Nemusel, stačilo vy rozšířit origo brzdiče pomocí sady made by Saky1
19:28:05
13.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> exbagrr: nojo, ale to bys zas musel dat 4pistky z T700, ale byla by to bomba mit na kotouci 2 trmeny.....
18:09:15
13.12.2005
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda: Chlaďáky1
11:58:14
13.12.2005
Jarda - zrušená registrace
ja bych je nechal, jak jsou v serii a pridal bych jeste jedny jak pise jirik a byly by 8pisky, aby mohl zavidet kdejaky supersport3, potom by to chtelo jeste doresit prehrivani kotoucu....... 10
11:03:16
13.12.2005
Bery
ty pootočený držáky brzdiče měli obrovský přínos - akorát ne na brzdná účinek,ale na oko. Prostě to zase vypadalo zajímavějc....
10:55:20
13.12.2005
Max
-> TUNER: zbytečná práce,aby se to někomu líbilo :-)
10:52:36
13.12.2005
TUNER
Proč to řešíte? Neni nesmysl předělávat něco co funguje?Je snad uplně jedno kde ty brzdiče jsou,hlavní by měl bejt brzdnej účinek a né na kterej starně je brzdič...Podle mě je to zbytečná práce k ničemu....4
08:48:39
13.12.2005
Majkl
-> Jirik: možná kvuli chlazeni,žze takhle se mezi desticky a kotouc do toho prosroru nedostane skoro vzduch protože tomu brání těleso brzdiče...
08:46:58
13.12.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Právě že dost aut to má opačně a docela mě to zajímá.
Zrovna tak jako třeba dělali Rebeloidi, jak prodávali držáky brzdičů se sklonem 45 stupňů. K čemu to je ?
15:31:52
12.12.2005
Labros
-> Jirik: podle mě to nějakej význam má, že skoro všechny auta to na přední nápravě mají stejně. Ale komu se to nelíbí, nechť si to předělá... Je spousta důvodů proč udělat na autě nějakou zakázanou přestavbu. Ale zrovna tenhle důvod... 51
14:43:35
12.12.2005
Dvordy
-> Jirik: taky by mě to zajímalo. To se tam bez problémů vešlo?
14:10:34
12.12.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> Jirik: Tak to jsem nikdy neřešil. To by mě taky zajímalo.
12:11:51
12.12.2005
Peklo-Evo-Luboš
Podle me je to umisteni vhodne zvolene s ohledem na konstrukci napravy. Treba LR ma brzdice vzadu opacne nez vepredu, aby to pusobilo silou jakoby do ramene. ALe treba je to jedno...resp. tuhle informaci neber jako zarucenou, jen sem to zaslech. Nicmene, kdyz si vezmu konstrukci predku, a ten brzdic bude zachytavat tu silu, tak se jakoby cela naprava bude silou hrnout na uchyceni v podlaze...nicmene, odbornici zcela jiste moji domenku vyvrati 1
10:24:00
12.12.2005
Jirik - zrušená registrace
Viděl jsem na srazu jednoho Rapída a ten měl podobně jako to mají některá BMW 4-pístkové brzdiče obráceně.
Tedy ne z přední strany, ale zezadu jak je kulák. Je to k něčemu dobré ?
Odvod chlívu z destiček a chlazení bude podle mě taky stejné jako když je brzdič vepředu.
Podle mě je to jen na efekt a účinek je stejný
Jinak nepopírám, že to vypadalo hodně akčně a celkem se mi to i líbilo. 1
Je to zase něco jiného. Možná že by se mi takhle zezadu a pootočené o cca 45 stupňů líbily.
Extreme Tyres