Už jste to četli?

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 06.12.2005 do 07.12.2005, založil/a Bruno
řadit dle data
15:35:25
07.12.2005
Fantozzi
-> Fantozzi: ... bude delat auto primarne podle am. norem, tam asi melo byt
15:33:49
07.12.2005
Fantozzi
-> Baghira: vzdyt ja to myslel ze srandy :-) Uz vidim jak nemci kupujou skodovku na zaklade nejakych clanku pomylenych amiku :-) nebo jak nejaka evropska automobilka se zamerenim na evropsky trh bude delat auto na miru americkym normam...
11:04:57
07.12.2005
Labros
-> King: Blbci jsou vždycky na všech stranách opony.1
Rozdíl v propagandě je ten, že v totalitních režimech je státem řízená, v jiných režimech je spíš individuální, hlavně záležitostí politické orientace a blbosti lidí na vlivných místech, třeba redaktorů v novinách. V USA je "správný" politický názor předpokladem začlenění se do "slušné" společnosti, politicky nekorektní filmy nemají velkou šanci na úspěch u široké veřejnosti, většina lidí tam vůbec netuší, co znamená slovo komunismus, protože jim to nikdy nikdo nevysvětlil, pokládají ho za synonymum utrpení, bídy, možná mučení, zaostalosti, něčeho co se spolu s fašizmem naštěstí podařilo starším hrdinným Američanům za skromné podpory Britů téměř vymýtit. 4
08:27:01
07.12.2005
Baghira
-> King: Jo to jo, propaganda fungovala na obou stranach, ovšem ze západní strany postupem času, jak přicházeli na "vyspělost" východu, spíš přecházela v satiru :-).
-> Fantozzi: Obávám se, že strach z Favorita bylo to uplně poslední, z čeho by VW měla strach. Nezapomínejme, že VW nalila do Škodovky v prvních letech kolem deseti miliard na modernizace, aby vůbec byla schopna Favem konkurovat na světových trzích, natož aby tam lili další prachy, aby bylo zastaralí fávo homologovaný v USA, což rozhodně není levná záležitost...nezapomeň že favo stálo v tý době proti Golfu III, respektive v Americe proti Jette, což byli jaksi dost těžko porovnatelný auta.
00:38:50
07.12.2005
King
2 Fantozzi: No, v kontextu ostatnich informaci typu ze favo je SOHC, obsah 1350 (S135 x 10 asi :) a ze je v nem spousta dilu z Yuga, bude ta o duvodech stopnuti vyvozu ze strany VW asi taky produktem redaktorovy fantazie :)
00:32:37
07.12.2005
Fantozzi
no, ale jestli jsem to dobře pochopil, tak němci koupili škodovku a zrušili dovoz do USA a Kanady, páč se báli že tam potom neudají golfa :-)
23:52:28
06.12.2005
King
2 Baghira: Souhlas, ale ja mel na mysli jazyk tech clanku - proste blbci byli na obou stranach opony. Samozrejme, neznam original tech clanku, takze zbejva doufat, ze si to tam nepribasnil prekladatel.
21:06:15
06.12.2005
Baghira
-> King: Ono se není moc čemu divit, protože technologie se kterými se u dovážených věcí z východu setkávali byli většinou na jejich poměry celkem předpotopní...ono se tam toho teda moc nevozilo, i když se moooc chtělo.
-> kubina: Jak píše Labros, pro ně to bylo jako trabant pro nás a není problém tam vidět ty škodovky jezdit dodnes, ovšem se člověk musí podívat co za lidi s tím jezdí...mimochodem Škoda 120 byla v GB vyhlášena někdy v osmdesátých letech jako nejporuchovější vůz prodávaný na jejich trhu, což na reputaci a pověsti moc nepřidá...jo a těch aut se zase tak moc neprodalo, někdo tady tu statistiku určitě mít bude.
17:33:37
06.12.2005
King
Ty clanky jsou husty, neni spatny videt, ze i soudruzi redaktori na zapade to umeli videt pekne politicky :)
15:37:42
06.12.2005
Labros
Trabant byl ale velice spolehlivé auto...
15:35:13
06.12.2005
Labros
Holt škodovka byla v Británii a dalších zemích to co tady Trabant, nedá se nic dělat. My měli doma Trabanta ;)
15:10:48
06.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Baghira: zavady byly(ty mel kazda znacka) ale delas z toho zbytecnou kovbojku.kdyby to bylo jak pises taxi to tam nikdo nekoupi.
skodovka davala garanci a samozrejme zaruku ktera byla srovnatelna s ostatnima znackama..
14:45:06
06.12.2005
Bruno
-> kubina: A nemáš náhodou ten článek že bys ho naskenoval? To bych si docela rád přečet.
14:08:45
06.12.2005
Baghira
-> Labros: Favorita jsem ještě nečetl...:-).
14:06:27
06.12.2005
Labros
-> Baghira: no těch nesmyslů je tam celkem dost, SOHC, 1350, vyvinuto Bertonem, řada prvků z Yugo...
14:04:43
06.12.2005
Baghira
-> kubina: Jenže kontrast je především v tom, kdy to vyšlo. Dnes se na vše staré kouká tak trochu s nostalgií a proto se strojům promíjejí jejich neduhy. Ovšem v době, kdy chodili do anglie vozy bez tlumičů, s rezatými pupeny, přidřenýmy motory a vysypanými spojkami se k těm autům moc šťastně nestavěli.
14:02:13
06.12.2005
Majkl
drsny 8
14:01:22
06.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
v anglickem casopise CARS (jeho odnoz vychazi i u nas),vysla stranka venovana rapidovi a s130 pod nazvem mohykani minulosti a ten clanek ostre kontrastuje s timto....
takze jde o uhel pohledu
14:01:11
06.12.2005
honnza
-> Bruno: hukoooot....47
13:56:18
06.12.2005
Stepix
9
13:54:07
06.12.2005
Baghira
No popravdě škodovky neměli za hranicema příliš dobrou pověst a to ani řada 105-136 ani první Favorit. Myslim, že když si člověk odmyslí pár vyložených nesmyslů co tam píšou, tak je to celkem i pravda.
13:54:03
06.12.2005
Labros
No je to dost úsměvný.
Mimochodem ten začátek mi přijde skoro stejný, jako když v českých novinách pořád dokolečka píšou, že v Praze bude jezdit tramvaj Porsche, tramvaj od Porsche, pražáci se budou moct svézt za dvacet korun v Porsche, atd.. (bude se zkoušet nová tramvaj ze Škody Plzeň na jejímž designu se podílela firma Porsche)
13:40:43
06.12.2005
Bruno
Tak u tohohle jsem se dost nasmál. Je to článek z kanady o škodovkách. Sjeďte až na konec stránky.
www.kamvbrne.cz/index.php ?ref=http:/...
Extreme Tyres