Motor 136 a airbox 120

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 29.11.2005 do 03.12.2005, založil/a Majkl
řadit dle data
13:54:56
03.12.2005
Pilot 105
-> Majkl: Podle mě počítěj s částkou v rozmezí od 2000 do 3000,- možná i víc. Záleží kde to necháš dělat a od toho se odvíjí i kvalita.
11:45:20
03.12.2005
Majkl
-> Pilot 105: a kolik by stalo to pochromovani?
02:06:50
03.12.2005
Pilot 105
-> Majkl: No za 800,- by ti ten airbox tak maximálně luxusně pomědili.3
20:58:13
02.12.2005
Kurvapes
-> Majkl: jj neboť kdo myslí ,netůní.:-)
12:01:52
01.12.2005
Majkl
-> VeTëV: dyt vis ze ja nemyslim 3
12:01:07
01.12.2005
VeTeV
-> Majkl: no jak myslis 8
12:00:19
01.12.2005
Majkl
-> VeTëV: nic4
11:58:13
01.12.2005
VeTeV
-> Majkl: skoda me by si udelal radost, a vyresil by si tim radu problemu 4
11:56:15
01.12.2005
Majkl
-> Labros: 3 nic nebude, expanzka je moje a airbox taky, nic se nikomu davat nebude ani vracet 3
11:53:52
01.12.2005
Labros
-> Majkl: Dám ti nejjednodušší řešení Tvého problému - VeTeVovi střelíš tvůj airbox, vrátíš na povstání novou expanzku za 375 a za inkasované peníze si necháš pochromovat 136kovej airbox. Něco nechápeme? 4
09:58:54
01.12.2005
Majkl
-> Labros: 3 haha
09:55:46
01.12.2005
Labros
-> Majkl: že by jsi musel zvednout náklady o jedno procento? 4
08:11:08
01.12.2005
Majkl
-> Karlos: nojo, jenze me stal 350, a nachromovani bude stat nejmin 800,- 8
23:08:49
30.11.2005
Racyk
na fotce mého motoru je to hezky vidět jak to mám nadstaveno a brácha to má podobně..lidi, takové věci se neřeší...
21:58:15
30.11.2005
dial K for Karlos
-> Majkl: Osobně bych, pokud by teda byla možnost sehnat box136, stodvacítkovej prodal nějakýmu leštěnkovi a nechal bych si nachromovat ten 136, vypadalo by to asi nej.
15:46:47
30.11.2005
BoRiS!!!
-> Majkl: Rikam prvni varianta by byla bez problemu druha je horsi protoze ten pasek bude sirokej...
15:38:58
30.11.2005
Majkl
-> BoRiS!!!: jj to vypada zajimave, diky a necham to prijit hlavou 4
15:37:10
30.11.2005
BoRiS!!!
Akorat ze tenhle pasek by musel bejt sirsi proste vzdalenost mezi sroubama na vyku a tou M8
zvětšit Motor 136 a airbox 120 - obrázek od BoRiS!!! vložen 30.11.2005 15:37:10
15:30:39
30.11.2005
BoRiS!!!
Ty stavajici uchyty muzes sundat...No ja nez tam dal ten obrazek tak jsi taam zase psal...A nebo ten pasek muzes mitr sirsi a pak nude na jedny strane chyceny za viko a na druhy strane za ten drzak na M8
15:28:06
30.11.2005
Majkl
-> BoRiS!!!: ja sem to pochopil zni to slibne, ale ty stavajici uchyty tam budou navic
15:25:24
30.11.2005
BoRiS!!!
No a to nech nachromovat a mas klid...
zvětšit Motor 136 a airbox 120 - obrázek od BoRiS!!! vložen 30.11.2005 15:25:24
15:24:18
30.11.2005
Majkl
-> BoRiS!!!: no to zni dobre, ale ja bych chtel nejak vyuzit ty stavajici drzaky aby tam nebyly tak nejak "do vetru" ... nejak to zkusim udelat, predchozi majitel to mel udelany tak ze mel plech (2mm) o predniho sroubu ventilovyho vika k otmu drzaku a tam to mel sesroubovany tak se mozna nakonec uchylim k takovymu reseni ale jeste uvidim co se bude dat delat..
15:17:38
30.11.2005
BoRiS!!!
-> Majkl: Tak si kolem celyho airboxu udelej pasek kterej pod nim stahnes a ty zbyle konce naohybej aby koncily nad ventilovym vikem udelej do nich dirku aby jsi to chytnun na ty M6 co jsou na viku a udelej si to z nejaky 1,5mm tklusty pasoviny(plechu)aby to drzelo tvar....
12:45:21
30.11.2005
Majkl
-> jate-line: i já 3
12:44:29
30.11.2005
jate-line
-> Majkl: Sem zvědavý4
12:42:34
30.11.2005
Majkl
-> jate-line: no to sou hezky varianty ale pro me neschudny 4 musim to vyresit
12:41:04
30.11.2005
jate-line
-> Majkl: No jo, to je potom těžký! Já bych ho taky neničil! Sežeň druhý 120 a předělej a nechej pochromovat nebo origo 136, ale ten nevim jestli seženeš a pochromovat4
08:28:52
30.11.2005
Majkl
-> jate-line: nojo ale já do nej rezat nechci pac je v chromu 7

-> VeTëV: nic nebude, chudaka majklika byste obrali 3

-> Dušan: bud mas origo 136 nebo prevarenej ten predni drzak coz prave nemuzu udelat
20:47:15
29.11.2005
jate-line
-> Dušan: Ale ty máš origo, nebo se mi to jen zdá??
-> Majkl: Já sem to řešil, jen provizorně odvrtáním původního držáku a převařením dál, aby pasoval na šroub M6 ventilového víka a na karbci do držáku vedení lanka plynu přes pružinky, ale to je jen do té doby než udělam nerezový tubus s otevřeným filtrem4
18:33:11
29.11.2005
VeTeV
-> Majkl: me pordej ten an 120 a nech si pochromovat ten spravnej 4
17:23:57
29.11.2005
Dušan
koukni na moje auto
16:33:34
29.11.2005
Bagrr
-> Majkl: Ti říkam dopasovat na motoru a mezikusi atak4 A nebo sehnat 136kovej filtrbox a nechat ho pochromovat2 3 4
16:29:45
29.11.2005
Majkl
ale kdybyste teda nekdo vedel jak pridelat 120airbox na 136ku tak se nebranim zadnejm navodum...
16:15:17
29.11.2005
Bagrr
-> Majkl: NZ4
15:49:57
29.11.2005
jate-line
-> Majkl: Nemáš zač4
15:48:20
29.11.2005
Majkl
-> jate-line: taky diky kucí -> Bagrr: taky díky

ja prave mam 120kovej v chromu tak se mi nechce shanet jinej
15:45:36
29.11.2005
jate-line
-> Majkl: Vzdalenost je jina! A myslim ani ten držák by nepasoval na rozteč šroubů 136kové hlavy! Budeš muset předělat! Nebo sehnat 742.1364
15:43:17
29.11.2005
Bagrr
-> Majkl: Podle mě nejni ta vzdálenost vůbec stejná.. Budeš to muset pořešit jinak.... Mezikusamam a pod...
15:40:38
29.11.2005
Majkl
mam 742.136 a airbox ze 120ky moje otakza zni:
Muzu pouzit ten plech se sroubem co je na 120ce prisroubovanej trema sroubama hlavy, ke kterymu je chycenej airbox na spodni strane??

vejde se to tam, je ta vzdalenost stejna jako u 120ky?
Extreme Tyres