skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chladič vody, zajímavý
20:52:22
07.07.2019
07.07.2019
Enggik
-> srdcar 120L: Tak to muselo být velká anomálie, plecháč v M1. Plecháče skončili opravdu v tom 79. na modelu 80 se nejdříve objevujou chladiče s bokama s takového divného bílého plastu (asi jako expanzka) a pak klasika černý plast.
18:53:54
06.07.2019
06.07.2019
srdcar 120L
-> Bukaj: Řekl bych, že až do přelomového roku 83-84. Vyndal jsem ho z M modelu 1984. Stejně se i lámaly radiátory topení, byly trochu větší než později hliníkové. Zřejmě z důvodů úspory barevných kovů se začaly dělat boky z plastu, hliníku byl dostatek v rámci RVHP, maďaři ho dodávali dost, měli velká ložiska bauxitu.
13:00:54
03.07.2019
03.07.2019
Pavel P..
Někde se kdysi psalo že se do užovek na vývoz do teplých krajin montoval měděný chladič, tj. s měděnými lamelami... to by asi byla docela rarita, ale zatím jsem ho nikde neviděl. Jen tyhle železný, taky mám doma jeden fungl nový, železný.
10:49:31
03.07.2019
03.07.2019
palinator
-> David29:
Ne.
Ne.
10:37:53
03.07.2019
03.07.2019
David29
Nebyl to třeba nějakej vývozovej?
10:32:12
03.07.2019
03.07.2019
Karlos (WIO46)
Já co jsem měl kdysi užovku na díly, tak chladič byl celokovovej ale měl uplně jiný boky, takový bachratější.
10:20:49
03.07.2019
03.07.2019
Matsoft
-> Bukaj: ted jsem chtel napsat, ze jsem mel ouzu ze 77 a mela celokovovej....
10:11:59
03.07.2019
03.07.2019
Bukaj
Užovky do modelu 79 měly celokovový chladič...
10:10:32
03.07.2019
03.07.2019
Jarda/felda