skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Specifikace typů 742, prototypy
Viděl někdo 742 emko originál z výroby, která měla zadní čelo z Rapida?
-> michael: Stejný symbol bývá k vidění na autobusech a náklaďácích na spínači nezávislého topení
-> michael 28.12.22 09:15:08: Zas novinka pre mňa.
Inak sranda, ja som už ai zabudol, že L(eM) palubka mala spínač hmlovky v tejto časti.
V našej (mojej) 120 otec do tej prázdnej pozície zabudoval spínač sahary, tiež to bol rovnaký typ spínača, ale s takým pre mňa neznámym symbolom. Kdesi mám aj fotku. Bolo to tam takto do r. 2007, kedy som to potunil GL palubkou
Inak sranda, ja som už ai zabudol, že L(eM) palubka mala spínač hmlovky v tejto časti.
V našej (mojej) 120 otec do tej prázdnej pozície zabudoval spínač sahary, tiež to bol rovnaký typ spínača, ale s takým pre mňa neznámym symbolom. Kdesi mám aj fotku. Bolo to tam takto do r. 2007, kedy som to potunil GL palubkou

-> michael: PAL spínačů s různými symboly je mraky - většinou se jeden typ spínače/přepínače používal na mnoho typů různých využití v různých strojích, takže se nedivím už ničemu...

-> Bukaj: Ano domontovával to až importér. Já jenom, že jsem nikdy ten spínač neviděl.
-> michael: V sérii ne, pokud vím, tak to domontovával dovozce a nebylo to přímo z AZNP. A spínače i sedačky byly zahraniční.
Navíc tyto prolisy v palubovce byly až od Mka (modelu 85) a LSXse, pokud vím, realizovala pouze z užovek...
Navíc tyto prolisy v palubovce byly až od Mka (modelu 85) a LSXse, pokud vím, realizovala pouze z užovek...
-> Bukaj: Myslel jsem jestli to náhodou není ze 120 LSX ta měla v sérii výhřev sedaček.
-> michael: Spíš ne, tipoval bych, že to je původně buď z autobusu nebo náklaďáku na topení...
-> RadoS: Je to možné. Počet děr by i odpovídal. A 720ka se kolem toho roku 71 vyvíjela a jezdila na 14kách 

Takovéhle 14 měla Škoda 742 T motor vpředu,náhon na zadek.Ale to byl rok 80 a šířka byla 5 palců.
-> Enggik 18.12.22 21:11:47: prosinec 1971, NHKG Ostrava.. slušnej úlovek!
-> Milan 136: ,,made in cs"
, takže brouk asi ne. A získáno od bývalého zaměstnance Česany. Bohužel, historii kde a jak k tomu přišel už si nepamatoval




-> Enggik 18.12.22 20:50:42: Jakože Škoda? Nebo Brouk?
Jedna divná 14"
vyrobená v 71"
Bohužel jen jedna. Zas bordel do baráku 



-> Bukaj: Je to 742 Brno 83
-> michael: Celé to auto je zajímavé. Nějaký předsériový Rapid z BAZu?
-> Bukaj: Nezdá, ale jen ty růžice 

-> Enggik: Koukám, že to má klasické škodovácké klouby na sklápění - nebo se mi to zdá?

Zatím jediná fotka Goldena s Blaupunkt sedačka, která se mi podařila ukořistit.
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_1_91215__2018- 11-10_14-12-35_85.jpg
Joo, a ty ,,obyč" příplatkový Recara v reálu vypadají takhle
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_1_91215__2018- 11-10_14-12-35_85.jpg
Joo, a ty ,,obyč" příplatkový Recara v reálu vypadají takhle

-> michael: Na virtu tu jsou. Oboje. LSX s normálníma a Golden s těmito Blaupunkt, plus integrovaný zasouvací šíbr.
-> michael: I ty Recara byla za příplatek. Fotek belgickýho Goldena (otázka, zda šlo připlatit i do GLSy) je tak pomálu, a ještě k tomu většinou propagační. A i na těch jsou spíš klasický GLSový sedačky.
Viděl někdo v belgické uzké 742 tyto sedadla s integrovaným reproduktorem a nebo v ní vždy byly pouze jen ty základní Recara.
Není to asi úplně to správné téma, ale možná...
Zaujalo mne toto:
Motorek ostřikovačů. Na první pohled trochu divný, na druhý pohled jiný tvar a výrobce (sériový byl Tesla) a na třetí pohled výrobní údaje - rok 1974 (prosinec).
Byl to jen dobový doplněk, který se později po úpravách dostal do sériové výroby, nebo něco prototypového?
Zaujalo mne toto:
Motorek ostřikovačů. Na první pohled trochu divný, na druhý pohled jiný tvar a výrobce (sériový byl Tesla) a na třetí pohled výrobní údaje - rok 1974 (prosinec).
Byl to jen dobový doplněk, který se později po úpravách dostal do sériové výroby, nebo něco prototypového?
-> michael: 

Tak už jsem viděl všechno. Chromy oken a klínky perleťové klínky do gum oken na 120L



Má otvory v čelu, ale ještě nemá boční blikače.
Obrácená varianta, také existovala kolik takových aut asi bylo…
Obrácená varianta, také existovala kolik takových aut asi bylo…
-> michael: ten zadní panel mezi světly mám doma. Sice něco zažil, ale nevypadá to v realitě tak zle.
-> michael: No, to je. Hlavne to zadné čelo má logiku :)
-> Tom Troll: To jo. Já jen jestli to není ze stejného zdroje, jako mám tu kupu dílů z PAL Kbely - to, co jsem koupil, je jen zbytek, co jsem tam vyštrachal, zajímavější díly z té pozůstalosti po dědovi pán prodával na Aukru už déle - vloni jsem taky nějakou drobnost od něj koupil...
-> Bukaj: Prodávajícího táta to koupil na blešáku v MB někdy v 80s/90s. To nahrává jenom konspiračním teoriím. 

-> Tom Troll: Jaký je původ těch budíků netušíš?
Tak jsem ty budíky získal.
čísla na malých ukazatelech mi přijdou takřka totožné s tiskem stupnic, tisk malých písmen na rychloměru je o něco tmavší a o trošku hůře se drží - dotisk?
Každopádně zezadu tišťák trošku hrubší a bohatší na měď, čísla na budíkách se shodují až na 04A místo 02A na běžných. Konektor na pásy, ruční brzdu, přední mlhovku a TEST tam zjevně kdysi byl, ale někdo ho urval / odpájel.
Rafičky na teplotě a palibu ani jedna nemají spomalení, jako všechny (?) seriové sdružené přístroje.
čísla na malých ukazatelech mi přijdou takřka totožné s tiskem stupnic, tisk malých písmen na rychloměru je o něco tmavší a o trošku hůře se drží - dotisk?
Každopádně zezadu tišťák trošku hrubší a bohatší na měď, čísla na budíkách se shodují až na 04A místo 02A na běžných. Konektor na pásy, ruční brzdu, přední mlhovku a TEST tam zjevně kdysi byl, ale někdo ho urval / odpájel.
Rafičky na teplotě a palibu ani jedna nemají spomalení, jako všechny (?) seriové sdružené přístroje.
-> stepan: Spíš bych řekl že opak a protobudík. Taky je zrovna tenhle kus s kompletnímy svazky na každou indikaci. Nejní můj bohůžel.
-> Tom Troll:
Facelift '91
Facelift '91

-> Tom Troll: To je ale dodělaný doma, ne? Ty čísla navíc vypadají, že mají trochu jinou barvu i font.