Specifikace typů 742, prototypy

prohledat
534 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 04.04.2018 do 20.07.2024, založil/a michael
řadit dle data
08:24:13
31.05.2022
Bukaj
-> Tom Troll 30.05.22 17:13:29: Tohle je jen blbá fotka těch předsériových krytů se šroubky na povrchu - jinak je ten blinkr oranžový.

-> michael 30.05.22 17:24:46: A toto je odlesk od něčeho v místnosti, kde to fotili...4



Jinak bílé blinkry na Mko - zadní, přední i boční, se v Autopalu vyráběly někdy v první půlce devadesátých let - přesnou dataci nevím, ale už je tam nové logo Autopalu...
17:58:53
30.05.2022
michael
-> Milan 136: Asi ano.
17:54:13
30.05.2022
Milan 136
-> michael 30.05.22 17:24:46: Není to jen odlesk?
17:24:46
30.05.2022
michael
-> Tom Troll: Boční blikač.
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od michael vložen 30.05.2022 17:24:46
17:13:29
30.05.2022
Tom Troll
-> michael: Existovaly původmí PAL čiro/červený světla zadní, tak nevidim důvod proč by si nestřihli i přední blinkry a boční. 1



E: Když se na to tak dívám tak jim jenom lehce utekla oranžová, ale náznak tam je. 3
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od Tom Troll vložen 30.05.2022 17:13:29
upraveno 2x, naposled 30.05.2022 17:16:07
22:40:02
29.05.2022
michael
-> Jarda/felda: To znám to je hnus, ale na jedné fabrické fotografii vypadá boční blikač jako na bílé provedení.
22:30:21
29.05.2022
Jarda/felda
-> michael 29.05.22 18:43:39: to je tuning z 90 let, stejně jako bílý přední blinkry a i celobílý zadní světla 4
18:43:39
29.05.2022
michael
Viděl někdo na emkové 742 boční blikač v bílém provedení ( nemyslím tuning )
21:15:42
09.04.2022
Tom Troll
-> Enggik: To je norma 1
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od Tom Troll vložen 09.04.2022 21:15:42
20:58:08
09.04.2022
Enggik
Na vydání z roku 76, tu něco nesedí 1
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od Enggik vložen 09.04.2022 20:58:08
13:07:09
15.01.2022
Tom Troll
-> michael: Hmm, to je divný. 34
13:04:41
15.01.2022
michael
-> Tom Troll: Já o ničem nevím9
12:57:45
15.01.2022
Tom Troll
-> michael: Hele kam se poděly všechny ty fotky ze začátku toho vlánka, prototypů z archivu? Chtěl jsem si něco porovnat a neni to tam.

Udělali ve škodovce pac přez prsty, jak se řiká? 40 Nestáhnul to k sobě někdo jinej?
upraveno 1x, naposled 15.01.2022 12:57:59
19:58:30
26.12.2021
Tom Troll
-> dragon_cb_cz: To už by sedělo s tim že se stříkala v MB a vozila do AZK v rámci jakýkoli nutnosti z inkompetence tamní svařovny a lakovny, ikdyž neni uvedená ve vzorníku pro AZK. Taky bych řek že tabákovejch GLS 85 je beztak míň než ostatních.
19:49:25
26.12.2021
dragon_cb_cz
-> Tom Troll: No a teď ti do toho hodím vidle a řeknu, že ta moje GLS byla z Vrchlabí 1
18:02:25
26.12.2021
Tom Troll
-> michael: Právě, to je ten háček. Až pro M85 (M2) byl tabák v boleslavi, pro M84 (M1) byl jenom v kvasinách na výběhový M84 Garde, než taky nastoupil M85 Rapid.

To by ale znamenalo, že ty kastle by musely bejt vařený a lakovaný tam, a ne v Boleslavi a převezený do pobočního závodu, jako pak u 120/13XGL u M2?

O tom že pro kanadu se dělala vzlášť linka v AZK kde byly jenom ty auta už jsem slyšel, ale nikdy ne o tom, kde se vlastně svařovaly.



E: Taky to neni první M1 GLS v Kanadě v Tabáku co jsem viděl.
upraveno 2x, naposled 26.12.2021 18:03:31
17:50:23
26.12.2021
minno
-> Tom Troll 26.12.21 17:23:10: Haluz tá výstuha.
17:47:41
26.12.2021
michael
-> Tom Troll: Myslel jsem, že na GLS se tabák nestříkal.
17:39:42
26.12.2021
dragon_cb_cz
-> Tom Troll: Mmmmm... bral bych. To auto mi chybí. Jinak ta moje teda nakonec asi nebyla M1, ale normálně MY86 po bouračce na předek - a dostala televize v rámci "co bylo"...
17:24:36
26.12.2021
Tom Troll
Vinko naše obyčejný... tabáková M1 GLS s telkama (jako dragonova 3 )

04/84 TMBM12GLSE2923437
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od Tom Troll vložen 26.12.2021 17:24:36
17:23:10
26.12.2021
Tom Troll
Výztuha ve dveřích 4
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od Tom Troll vložen 26.12.2021 17:23:10
14:09:13
18.12.2021
Bukaj
-> Pavel P..: Asi vidíš něco, co já ne. Na mne to z fotek působí jako zdravý auto v původním laku (včetně předních blatníků) - ale třeba se pletu...

...to kdyžtak uvidím naživo4
13:26:59
18.12.2021
Pavel P..
-> Bukaj: a ty divně nakitovaný zadní lemy ti nevadí?
11:08:10
18.12.2021
Tom Troll
-> Bukaj: ciwe 1
11:04:19
18.12.2021
Bukaj
-> Tom Troll: Tak zítra si pro ni prý někdo má přijet. Pokud ji nevezme, vezmu ji já 3
10:29:00
18.12.2021
Bukaj
-> Tom Troll: Nebude tahle, bude jiná1
10:21:25
18.12.2021
Tom Troll
-> Bukaj: Pak ale nebude. 47
10:11:52
18.12.2021
Bukaj
-> Tom Troll: Jen já teď na to nemám vůbec kapacity ani prostor - a nechtěl bych, aby mi to dva roky stálo na zahradě, než bude stát dílna...8
10:09:21
18.12.2021
Tom Troll
-> Bukaj: To určitě je. A velmi zajmavej kousek. 1
10:06:18
18.12.2021
Bukaj
-> Tom Troll: Za tu cenu je to parádní stav kastle9

Mám cukání...3
10:01:37
18.12.2021
Tom Troll
-> PeeterCZ: Zase se objevilo, je to tohle auto.

auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-105l.php
06:25:23
06.12.2021
john simple
nedávno tu někdo řešil klasickou palubní desku v prvních modelech Garde, viz článek:

Garde. Záhy po představení se v pobočném závodě v Kvasinách začala pozvolna rozbíhat sériová výroba, do konce roku 1981 však vzniklo jen několik desítek kusů. Vzhledem k nemalým počátečním problémům s dodávkami některých komponentů od subdodavatelů nabízela automobilka nejprve Garde převážně v tzv. základním provedení, tj. s použitím obyčejné palubní desky, doposud užívané v sedanech 105/120 a se zadním sklem bez vyhřívání. Jen menší část prvních sériových vozidel byla už vybavena příplatkovou moderněji pojatou palubní deskou a vyhříváním skla. Oba tyto prvky se staly standardem až v průběhu roku 1982
20:19:12
05.12.2021
SO545
-> Tom Troll 01.12.21 20:41:47: ja som mal zase VIN narazene na kus pliesku...s apartne zastrihnutymi rohmi a na 6bodov nainstalovane na karoserii rok 78/79 Ak by to auto nebolo u nas od nova...tak neviem neviem.

Kazdu STK som to musel okecat ....ale nikdy to nehrotili. Auto jazdi dodnes.
21:04:52
02.12.2021
PeeterCZ
-> Tom Troll: Velmi zajímavé. Viděl jsem taky podobnou anomálii z léta 1983, kdy užovka přecházela v emko. Byla to Š 120 GLS s VIN E2809***, takže už model 84. Na první pohled užovka, ale už měla skelet víceméně eMkový - např. žlábky střechy byly už delší apod. Nemáš prosím více fotek? Zajímaly by mě detaily skeletu - podlaha kufru, zadní lemy, střecha atd :-)
20:41:47
01.12.2021
Tom Troll
Tak takhle vypadá užokový vinko v sedumnácti-znakovym "eMkovym" ISO složení. 1

Auto modelovej rok 84, přitom užovka. Dost plechů a dílů M. Číslo kastle sedí přímo na závodní dovolenou 1983.

Jednorožec. 40
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od Tom Troll vložen 01.12.2021 20:41:47
19:23:36
31.08.2021
michael
14:38:41
08.06.2021
michael
14:38:21
08.06.2021
michael
13:07:49
07.06.2021
michael
Model 85
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od michael vložen 07.06.2021 13:07:49
20:21:32
16.04.2021
Chali
-> Syny: Nikdo tě nenutí 4
20:14:38
16.04.2021
Syny
-> Chali: Tak to je opravdu hodnotna odpoved... Jako nerikam, ze vzdy odpovidam uplne k tematu, ale todle fakt nechapu 51
19:54:34
16.04.2021
Chali
-> michael: V autě a nejspíš v dosahu řidiče 4
19:43:44
16.04.2021
michael
Neví někdo, kde bylo umístěno ovládání vyhřívání sedaček u 120 LSX pro Finsko?
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od michael vložen 16.04.2021 19:43:44
14:57:31
17.02.2021
ondie
-> Bukaj:

-> Tom Troll: Co to přesně znamená se,jak koukám,asi těžko dozvíme a i L.Nachtmann mi k tomu bílému Vinu neuměl nic říct. Přitom ve vší skromnosti můžu tvrdit,že už sem si na vlastní oči za život očichal anglánů celkem dost.

Takovouhle haluz ale vidim ale poprvé.
09:50:50
17.02.2021
Tom Troll
-> ondie: Narozdíl od nás tam nemají jenom model, ale písmenka a čísla značí prvky montáže. A bude označení kastle typu Sedan (to by potvrdil Rapid s B...), H vychází, když si seřadím všechny motory co škodovka od M80 dělala, jako 8. typ, tj 135i, 23 bude třeba výroba ve Vrchlabí, a B múže bejt GL výprava a L bude A, nebo jenom béžový provedení interiéru...

Tohle je ovšem jenom hypotetický vaření z ničeho, jak řikám, ten systém nebyl unifikovanej, a bez tabulek od výrobce nevyluštitelnej.
upraveno 4x, naposled 17.02.2021 10:37:01
08:17:43
17.02.2021
Bukaj
-> ondie: Spíš se domnívám, že to 050 B 03 nebude kódové označení typu, ale číslo technického schválení pro daný trh (stát), ale je to pouze má domněnka4
22:49:34
16.02.2021
ondie
-> Tom Troll: Taky dobrej bordýlek 157



120LSE Superestella z GB - 1980

A to "050B03" bude asi taky jakože typ.. ale,pokud by tě cokoliv napadlo,jsem otevřen nápadům :)
22:27:33
16.02.2021
Tom Troll
-> ondie: 135GLi pro Kanadu z Finska. ISO 3779 (norma pro VINka) vede v Evropě a v NA jiný značení, takže vinko je jiný. "AH23B" Bude nějakym způsobem označení pro model 135GLi, ale hádám že podle nějakejch interních tabulek který už dlouho nikdo nemá.

-> ondie 16.02.21 21:55:49: A co je tohle kontextuelně za auto?
21:56:55
16.02.2021
ondie
-> saskyn2: Taky sem si všim,asi nebyl čas řešit kdo je kdo.. 3
21:55:49
16.02.2021
ondie
Pod červenou plochou (detaily nechci ventilovat) je číslo konkrétní kastle.

Na stěně je pořadový číslo kastle nabouchaný před lakem a TMB po laku.

Je to rok 80 , v čssr v tu dobu ještě nebyla povinnost mít ten evropskej mnohočíselnej Vin (TMB-blablabla) , ale v cizině už jo,tak to tam dobouchali dodatečně

No je to celý dost zvláštní,Nachtman k tomu neumí říct nic.
zvětšit Specifikace typů 742, prototypy - obrázek od ondie vložen 16.02.2021 21:55:49
Extreme Tyres