
Dnes jsem teda našel jen fotku, ale když jsem loni v časných odpoledních hodinách povstal po velmi vydařeném vánočním večírku, tak jsem našel na parkovišti naproti tenhle úkaz.. trochu mě to vyvedlo z míry..















tak to jsem nečekal..









Ale i při současnejch teplotách by to asi bylo zábavnější, než variační metody, to jo 

Ale je to tak, bylo to tak a bude to tak. Škoda, že už těch převodovek u nás ubylo, vyfotil bych ti, že to má 4. kvalt, suchý i mokrý 5-kvalt uplně stejně
Ale už sem tady toho prozradil zase až příliš, za chvíli bude někdo dělat chytrýho nedej bože na nás, až si to tu přečte 








To že se do toho někdo sral, to je zase jiná věc. Ve fabrice to tak dělali, pokud to nejsou poslední auta z toho co zbylo, když už bylo fávo. Ale tady to stejně nikdo nebude akceptovat
Uvidíš sám, pokud máš párovou převodovku k motoru, tak tam bude, pokud ne, máš u nás rundu 



Ale nevím, jestli 5-kanály nezkončily v roce 87, ale taky máme kasle podle vinka jedny z posledních, co musely vyjet z MB a papíry o 2-roky starší
Tak proč by to nemohlo být naopak.


Začalo to tak ročníkem 87 možná, spíš 88+. Neříkáme nic, co není osobně ověřený 



No a je to tak, že O-kroužek jen na posledních ročnících bez ohledu na motorizaci a pokud si dobře vzpomínám, tak ložisko je krytý z vnější strany, v oblasti kliky je vazelína a aby se nezasrala spojka, je tam ten O-kroužek. Protože kolem mrkve by to mohlo prolínat, ...než aby se dostal prach z lamely do ložiska.


























