Co jste dnes našli

prohledat
6098 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 18.11.2012 do 27.01.2025, založil/a koště
řadit dle data
21:43:16
27.01.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Dojedes si s podvalem? Ale prepis nutny a chci si vzit radio 3
21:26:20
27.01.2025
Jarda/felda
-> ajok 27.01.25 18:33:38: stejně tak mi to ukáže kterýkoliv technik tam co jezdim 4 navíc ten známý si večer auto vezme a druhý den odpoledne ho vrací 4
21:15:25
27.01.2025
Tomaso435
20:37:07
27.01.2025
saskyn2
-> ajok 27.01.25 19:46:51: no tak vidíš to je přesně ten příklad, borec to na sebe nenapíše protože má spoustu záznamů za chlast a každý benga by o brali na potkání. A přesně proto ty lidi raději to auto nechají zlikvidovat, než aby pak řešili takovýhle hovna.
20:13:50
27.01.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Ceska 1,4 MPI
20:11:51
27.01.2025
ajok
-> Syny 27.01.25 19:57:48: me meyle HD jedna tycka stabiku vydrzela 40tis.km a druha je OK, tak jsem tam vratil jednu origo, kterou jsem vymenil preventivne, ja mam na octe 267 a pritelkyne 390 :) a sype se snad min, ale zas o to vic hnije, jeden kolega v praci tycky stabiku rezal a svaroval, jak byly OK cepy :) Ja se v roce 2004 zbavil favorita, ze se moc sypal, ikdyz ja spis chtel rapida. Ten favorit mel najeto 475tis.km, rok predtim jsem ho vyvaril, ale hniloba to byla hrozna, jinak to byl opravdu drzak, skoro 200tis.km jsem s nim najel na LPG.
20:06:50
27.01.2025
SO545
-> Syny 27.01.25 20:03:31: jaj ...G6 ano... sice hnil menej ako G5 ale hnije tiez dost rychle.

To sedi.
20:03:31
27.01.2025
Syny
-> SO545 27.01.25 20:01:17: Jo 260 a shnily to bylo az az. Bohuzel G6 kombajn s sebou nesl neduhy G5 a to asi sam vis, jak ty vypadaj...
20:01:17
27.01.2025
SO545
-> Syny 27.01.25 19:57:48: urcite 260.... to vacsinou nieje az taka sypacka a este ani ohnite to nieje.
20:00:08
27.01.2025
Tomaso435
19:57:48
27.01.2025
Syny
-> ajok 27.01.25 19:35:41: Golf byl 2,0 TDI. 1,5 TSI mam ted. A co se tyce provozu, to prave zalezi jak moc to resis. Ja do Golfa nasypal docela ranec, kociroval jsem tam i tu korozi co to slo, ale proste 260 tkm uz se zacalo projevovat vsude a furt se na tom resilo tu lozisko, tam gufero, tuhle volbobezka altiku, tamhle zas tycky stabiku, pruziny, tlumice a vlastne s tim nebyl klid nikdy. Nekoho jako ty by tohle asi nerozhodilo, ale me to sralo uz fest, pac jsem s tim po letech vyjel na dovolenou po CR a proste ani tech par set km nebyl klid a zacaly, klepat tycky stabiku. Sice blbost, ale me uz to auto proste sralo celkove a nemel jsem naladu na tom uz cokoliv resit, takze zbavit se ho me pak nedelalo zadnej problem. Jen to tedy mohlo byt trochu prijemnejsi formou bez ztraty bonusu na povinku a zlomeny nohy, no :)
upraveno 2x, naposled 27.01.2025 20:01:45
19:46:51
27.01.2025
ajok
-> saskyn2 27.01.25 19:39:12: mela novou STK, takze evidencku nic a chtel to dat do depozitu, protoze nema ridicak - za alkohol a hnilou nivu bez papiru a pry bude jezdit jen lesem, jenze pak jsem zjistil, ze jezdi, kde je zakaz vjezdu a mysli si, ze tam muze bez ridicaku a autem bez papiru9 jsem se divil, ze mu nechali zbrojak, kdyz rikal kolik mel problemu se zakonem, ale tak byvaly policejni psovod no

Jo modrou fabii po me chtel nejakej muslim, ze to potrebuje pro sveho ceskeho delnika, aby se mohl levne premistovat za praci, nebyl mi sympatickej, tak jsem ho dal do ignorace :).
upraveno 1x, naposled 27.01.2025 19:50:36
19:39:12
27.01.2025
saskyn2
-> ajok 27.01.25 18:33:38: tak z hlediska kupujiciho k těm 800 přepočti evidenčku, cas na řešení povinného a hlavně minimálně půl dne dovolený na evidenčku a přepis a si hned na jiných částkách. Z hlediska prodávajícího je to ještě horší, povídání si s exoty co chtej jednickovou fabii na splátky, Ukrajinci co nemaji pobyt v ČR a cikány co mají bydliště na úřadě to fakt někdo prostě nedává...
19:35:41
27.01.2025
ajok
-> Syny 27.01.25 19:22:44: njn, aut je moc, ja nerikam, ze bych to kupoval, ale kdyz uz bych to mel, tak bych to opravil... zase si vem naklady na golfa (to mas TSi?) a na fabii 1.4mpi, ono neni problem poridit "lepsi" auto, ale zivit ho, me stacilo za prvni rok najet octou 45tis.km - tolik me nikdy zadne auto za rok nesezralo penez, no ani polovinu a od te doby s ni najizdim okolo 15ti rocne a zbytek min nakladnyma autama - felda, rapid a ted feldu nahradi fabka
19:29:30
27.01.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
19:28:40
27.01.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435 27.01.25 19:21:37: Tuklej pravej predni roh... V riti rameno, ridici tycka, disk... atf
upraveno 1x, naposled 27.01.2025 19:29:58
19:22:44
27.01.2025
Syny
-> ajok 27.01.25 19:19:57: Heled, nabizel jsem tady i myho Golfa po nehode a nikdo to nechtel... A to to bylo oproti Fabii rekl bych jiny svezeni a mnohem min prace s opravou, nez s tou Matthesovo Fabii.
19:22:44
27.01.2025
MVM
-> Tomaso435 27.01.25 08:34:59: Jak chceš lidi donutit aby jeli "preventivně" do servisu. Znám auta ktery klidně nemaji 4 roky měněný olej. Stejně tak říkám vim o člověku kterej mění olej před technickou. V období mezi technickýma řeší akorát když se mu něco podělá. Jinak o nějakých prohlídkách v mezidobi dvou let to auto ani neslyšelo.

Tzn. Nevěřím že by si lidi sami od sebe hlídali roční prohlidky a ti poctivější při výměně oleje si připlatili a nechali si projit celý zbytek auta.

Nemluvě o tom že díky (ne)povinným zimnim/letnim aspoň někoho donutí demontovat kola a aspoň se mrknout na brzdy. Nebo zrovna zjistí prasklý vinutý pružiny atd.

Zase znam lidi co jezdí trvale na zimákách a kola neměl dole aspoň 3roky..

Proto si neumim představit absolutní anarchii nechat technickej stav na uvážení majitele.

Prostě i ty Tatry 815 před technickou (každoročně) někdo aspoň umyje wapkou, kolikrát stříkne šasi a udělá treba novou elektriku k zadnim svetlům,nový zástěrky atd. Zkrátka ta STK lidi donutí kolikrát k minimální údržbě. Kterou by samozřejmě lidi měli dělat automaticky.
19:21:37
27.01.2025
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.01.25 18:28:35: co tomu je ?... Ne ze by mi tady toho stálo zrovna málo ale když by.....
19:19:57
27.01.2025
ajok
-> Syny 27.01.25 18:44:35: ja bych to na jeho miste opravil, podobne bouranyho favorita jsem opravoval a to bylo v te dobe podobne stary auto a i feldu, ta byla teda tenkrat novejsi - tu jsem si koupil r.v.1999 v r.2010 za 15 nebo 17 uz presne nevim a predelal jsem ji na starou tvar, protoze jsem ty dily mel4
18:57:26
27.01.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny 27.01.25 18:44:35: Presne no, viz Stepan s transitem. 170 litru za polomotor, no to mi ho vyndej...
18:44:35
27.01.2025
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.01.25 18:28:35: Jo tak... Ja zapomnel, ze jsem na Virtu, kde auto pomalu atakujici veteransky znacky, je brany jako zanovni 3



Kdyz to bylo fajn zanovni auto, proc jsi ho tedy neopravil? Odpovim si sam, protoze se to nevyplatilo vzhledem k tomu, ze by to i po oprave byla porad 22 let stara vrana, kde hrozi uz X dalsich problemu, ktery nikdo resit nechce. Ja to mel stejny s Golfem - a ten byl jeste o 7 let mladsi. Rozhodne bych ho ale nenazval zanovnim autem. Tim bych nazval tak mozna toho Leona co mam ted.
upraveno 3x, naposled 27.01.2025 18:54:35
18:33:38
27.01.2025
ajok
-> saskyn2 27.01.25 17:31:43: jakej maji s tim prepisem problem? tech 800,-kc? nivu si na sebe taky jeste neprepsal - dostal ode me plnou moc, porad slibuje, jednou se nemuze hybat, pak napadlo pres metr snehu, ze to ani niva pry neprojede a je uveznen, pak mu operuji vred, pak zas to auto naboural a nedostal se k lekari :( ja abych mu ted jeste platil povinko a nedejboze aby se neco stalo8 Ja fabii ve ctvrtek udelal STK a v pondeli jsem to na sebe prepsal. Stvalo by me mit auto psane na nekoho jinyho.

-> Jarda/felda 27.01.25 18:01:12: tak znamej Ti to snad vse rekne a ukaze, ja jel s rapidem do neznama a ani pod auto me nepustil7

-> Syny 27.01.25 17:29:18: plna uplne ne, ale naslo by se dost lepsiho, nez jezdi po cestach, hlavne prasecina bylo to srotovny, to zlikvidovalo slusnejch aut a spouste lidem zustaly vraky
18:30:33
27.01.2025
Tomaso435
-> Syny 27.01.25 17:29:18: ber to tak ze jednickova fabka může pro teoretickou hodnotu 10 000kc skončit na vrakaci kvuli kokotine jako je dirka u katu a nesplnění emisí. Zavaříš, uděláš stk a to auto může mít před sebou dalších 100 000km.

Ano, na STK ti řeknou to je na novej katik, prijedes do autorizáku a tam ti reknou 25.

A taková banalita zapříčiní ze se toto vyhodí a na základě toho se někde prodá ještě horší avšak novější mrdka za vyšší desetitisíce az statisíce. Ale tam, čistě matematicky se ta rádoby investice v podobě stejné zavady vyplatí.



A pak je v tom taky určitá prestiž. Málo kdo snese vypadat za socku. Tak raději bude jezdit 10 letým rozsypaným ex taxi autem. Než aby měl třeba po dědovi zachovalou zánovní ale 25 letou fabku co má život teprve před sebou
18:28:35
27.01.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny 27.01.25 17:29:18: Tak treba ta mamy fabie... To ke zanivni auto (2003) a pujde na vrakac...
18:01:12
27.01.2025
Jarda/felda
-> Sita 27.01.25 12:54:59: mám tam známý a stejně jezdim jinam 4 3 3 asi jsem v tomhle divnej ale chci to mít všechno v pořádku tak jak se má
17:31:43
27.01.2025
saskyn2
-> Tomaso435 27.01.25 16:36:33: Tohle je problém hlavně kvůli přepisu, stojí peníze, musíš mít evidenčku, pak zjistíš že to je jebka co žere vodu a těsnění pod hlavu bude stát 40t. a můžeš začít odznova. Bez přepisu to zase nejde kvůli případným průserům. Další věc jak říkáš, nikdo správnej by na tom nevydělal, podobný jako kdyby se zrušila ta technická3

-> Bukaj 27.01.25 15:36:40: pro každého pojem zánovní znamená něco jiného, nikde na vrakovišti jsem si nevšimnul žádné čtyřkové oktávky a pokud jako zánovní bereš třeba jedničkovou fábii tak tam je to daný tím, že prodej, různý volající exoti který jsou v téhle cenové skupině a pak následný přepis je takový oser, že většina raději spláchne těch 10t do kanálu než aby tohle museli řešit.
17:29:18
27.01.2025
Syny
-> Bukaj 27.01.25 15:36:40: Prosimte kdes videl plna vrakoviste zanovnich vozu? Dokud je oprava rentabilni, tak tedy nevim o nikom, kdo by auto hodil na vrakoviste. A pokud uz oprava rentabilni neni, tak to je obvykle vsechno, jen ne zanovni vuz.
17:10:00
27.01.2025
Tomaso435
-> Bukaj: věřím že by spousta lidí omladilo ten náš "zastaralý" vozový park.
16:53:14
27.01.2025
Bukaj
-> Tomaso435: To by se mi líbilo... 6
16:36:33
27.01.2025
Tomaso435
-> Bukaj 27.01.25 15:36:40: tak at je to jako potravinová banka.... Vybereš si lepší než máš, dostaneš ho, opravíš a jezdíš.

Ale to by se tu nestávali milionáři z nevzdělanců co z nějaký známosti nekde rozjeli hrozně ekologickou likvidaci.
15:36:40
27.01.2025
Bukaj
-> Tomaso435: Ale v tomhle s ním souhlasím - plná vrakoviště zánovních vozů, které jsou jen lehce ťuklé nebo u kterých selhal nějaký díl, pro který se "nevyplatí oprava" a na druhé straně na silnici potkáváš totální shnilotiny...

To, že se s autama a dílama šmelí tak, že sehnat něco v rozumném stavu za rozumné peníze je dílem náhody a "normální smrtelník" na to nemá ani čas ani náladu (sedět u počítače a sledovat inzerce nebo koupit od souseda zachovalý vůz dřív, než jej pohltí autobazar nebo vrakoviště za pár šupů a obratem prodá/rozprodá za dvojnásobek), to je věc jiná...8

Ale, zdá se, že ten systém všem vyhovuje... 6
15:10:55
27.01.2025
Tomaso435
-> palinator 27.01.25 14:45:18: tohle můžeš říkat az se auta budou davat k nákupu nad 500.
14:45:18
27.01.2025
palinator
-> Borderer 27.01.25 14:00:03:

A platit léčbu větších zranění má platit kdo? Pokud je obecně tlak na to, aby se měnila auta kvůli ukončené morální životnosti, logicky by se mělo tlačit i na auta s ukončenou technickou životností. Aut je všude jako sraček a není důvod provozovat vraky.
upraveno 1x, naposled 27.01.2025 14:45:27
14:41:34
27.01.2025
palinator
-> Sita 27.01.25 12:54:59:

Samozřejmě že tu možnost mám, protože s těma keplama, o kterejch je tahle stránka, je to trochu složitější.

Ale třeba Ovci jsem v rámci úspor peněz a času vzal do města kde dělám, "přišel, viděl, zvítězil". Pochválil že je pěkná, jen musel rozbrzdit brzdy, protože vzadu nesouměrnost. Emise měřil že na ní dupl jak na rejč a i se softem je to na 60% dovolené hodnoty.

Ano, zažil jsem kámoše kterej má O1 jako novou a vyhodil ho za silentbloky ramen, kterejm skoro nic nebylo. To bych byl pochopitelně nasranej.

S Toledem mě jednou vyhodili kvůli korozi zadních kotoučů.
14:22:16
27.01.2025
ajok
-> Borderer 27.01.25 14:00:03: jo u techto predohrabovych aut O1, golf se ty napravy lamou, kolega golf variant z venku docela zachovalej, ma to od novoty, jel na ryby a naprava se mu zlomila, jednomu znamymu na O1 rotacce taky, nevis jestli se lamou i na fabii? me se vubec nelibi, ale na STK rikal, ze to je jeste OK, naopak predni ramena jsou jeste pekne a k tem mel kecy, tak jsem mu dal do ruky sroubovak :)3

Jinak na te ouze ty napravy budou drzet silou vule :), to je jako kdybych ja vytahl 110LS, ta je snad i lepsi...
14:12:43
27.01.2025
11mAjA11
-> Sita: mam kamaráda co vlastní a provozuje STK a když auto se kterým tam jedu, nebo tam případně pošlu, není OK tak mi to dá na měsíc a nebo mi rovnou řekne ať to ani nezapisuju a prvně ať se to opraví... za mě je STK dobrý nástroj a nejvěší problém celého cirkusu je osazenstv účinkujících..
upraveno 1x, naposled 27.01.2025 14:13:13
14:09:39
27.01.2025
Bukaj
-> Borderer: Zase tak černě bych to neviděl.

Třeba tohle auto fakt nevypadá zvenčí hezky a na STK, kde opravdu nemám žádné známosti a kam chodím jako "hejl z ulice" (krásný termín Saskyne 6 ) prošlo s nulama na protokolu, právě proto, že technik viděl, že funkčně tomu není co vytknout (nápravy po GO, čistý interiér, zdravé nosné části, žádné prohnilé díry...) 6
zvětšit Co jste dnes našli - obrázek od Bukaj vložen 27.01.2025 14:09:39
14:08:34
27.01.2025
charon
Já treba jednu STK mám kam jezdim uz drahně let a tam mají hlavu na krku. technok mě tam prudil jen jednou a skrz kola, pak zjistil, že jsem tam na opakovaný a tak se mi ještě omlouval ... Manželky oktávka pravidlně posledních 6let dělá emise napodruhý - holt diesel se kterým se jezdí šoulačky. te´d se s nim jezdí víc, ale musím nechat udělat rozovdy, tak servismana zaúkoluju rovnou ať udělá STK ... Ale spíš proto, že si na ten den nemusím brát dovolenou, abych to absolvoval sám. Po práci se už nikde nechytám v okolí 30 km
14:00:03
27.01.2025
Borderer
-> ajok: Ale furt ten pán ohrožuje maximálně sám sebe, tak o co jde? Dokud není nahnilý uchycení náprav do karoserie atd. tak to nehodu způsobit nemůže. A v případě nehody bude lečo z něj a ne z toho, koho naboural. Na druhou stranu tu jezdí tři prdele hezkých jedničkových Ovcí s vyhnilou zadní nápravou a na STK to v klidu prochází, dokud není díra durch na ruku - jenže ouha, není to vidět. A v tom je asi celej můj problém s STK. "Kamarádi" se vyvažují tím, že se na okyslejch starejch vránách "vždycky něco najde", aby STK plnila tabulky a nevyčnívala. Procházej vraky ale já mam pak problém projít s feldou na který sem si udělal GO podvozku z origo dílů včetně brzd, jen proto, že se z červený oloupal lak a veškerý "bubáky" zatírám prostě tím, co mám po ruce...
13:24:34
27.01.2025
saskyn2
-> Kocvin 27.01.25 11:29:59: Nadává se na systém který nefunguje a za obrovský prachy přináší prakticky nulový užitek. Ale chápu že když tě to živí tak si nebudeš podřezávat větev pod sebou, mně to taky nějaký peníz přinese, určitě teda dělám mnohem mín aut než ty, takže sice pro mě osobně to je přínos, ale nemám problém přiznat že pro společnost je to celý úplně k hovnu4 Bohužel ta stk je jen střípek toho co naše společnost úplně zbytečně a neefektivně vynakládá.
13:18:16
27.01.2025
ajok
-> Sita 27.01.25 13:12:05: v Novym Veseli me vyhodil tenkrat technik za VINko u MTX, tak alespon to mam zapsany, ale byl to problem, na jine STK u druheho mi technik napsal do poznaky, ze je potreba VIN zapsat a i tak se ve Zdare cukali, tak jsem jel, kde to zapsali a tam taky nechtel, tak jsem vytahl technicak s tim zapsanym, ze to zapsal jeho sef a uz to slo... :) Jinak ten technik ve Veseli pry pravidelne vyhazuje i sam sebe :)
13:12:05
27.01.2025
Sita
-> StepaNoFUN 27.01.25 13:04:39: Jet jinam nebylo moc reseni, zkusil jsem kdysi v okoli CB skoro vsechny a je to plus minus stejny... Zkouset jsem to prestal cca 12 (?) let zpatky, kdy se zaznam o zavade zacal psat do systemu a pak uz se to muselo resit. Tehdy mi jako vaznou zavadu zapsal necitelny VIN (predchozi majitel ho z nejakyho duvodu nechal vyrazit nahradni technologii, ale 3x jsem s tim normalne prosel) a dalo mi dost behani to zase postavit na koleje... A jak jsem tim prispel k bezpecnosti dopravy, to opravdu nevim.



EDIT: proste se mi to uz nechce riskovat, model se zprostredkovanim mi nejak funguje a vychazi mi ekonomictejsi. Ale to rozhodne neznamena, ze jsem s timhle "systemem" spokojenej a ze bych se diky nemu citil na silnici bezpecneji...
upraveno 6x, naposled 27.01.2025 13:15:33
13:08:35
27.01.2025
ajok
-> Bukaj 27.01.25 12:41:04: ja s tim focenim teda moc nesouhlasim, protoze co se meni na aute, jestli je vyvareny a flekaty nebo polity celolakem? technicky je to stale to same auto, jen to flekate pusobi na mnohe lidi jako vrak, ikdyz neni... a kdyz vidim jakou tu jezdi jeden pan uzovkou, vse vyboptnaly, do prahu kopnout kdekoliv, tak je tam dira, jsou cele z lepenky, lemy a blataky taky, rikal ze pred STK nechal udelat trubky, tak ze mu to jeste pres znameho dali, to opravdu nema na silnici co delat, ikdyz pan argumentuje, ze 50kmh je jeho maximalka8
13:04:39
27.01.2025
StepaNoFUN
-> Sita: Jestli Te nejaka STK sere, ze Te buzeruje, jezdi jinam. To dneska uz jde. Pamatuju si, ze se muselo na STK podle mista registrace auta. Ale to uz je hodne davno.

Kazdopadne ja jezdim na technickou 30km, i kdyz nejblizsi mam asi 8km. V okoli 15ti km dalsi 2 a cestou z prace okolo jedny taky jezdim...

A jezdil jsem tam uz v dobe, kdy jsem tam nikoho neznal i kdyz na ty nejblizsi ano a srali mne tam.

Samozrejme, ze za ty roky (jezdim tam vic jak 20let, z toho vic jak 5let jako mechanik) uz se s minimalne pulkou osazenstva znam.
12:54:59
27.01.2025
Sita
-> palinator 27.01.25 09:57:26: ad zeleznizni policie: to byla jen analogie k dopravni policii. Proste vraky, o kterych mluvite, dokaze dostat ze silnic efektivneji PCR. STK je na to logicky neefektivni - je to jako chytat pachatele tak, ze si sednes za stul v policejni stanici a budes cekat, az se ti prijdou priznat 3



A neni to trochu tak, ze vetsina z vas, co tu pisete, ze nechapete picovani na STK, tam mate znamy nebo kamose, ktery vam treba primo nezprostredkovavaji protekci, ale rozhodne vas nesikanujou, takze vpodstate nemate tucha o cem je rec? Ja to nikomu nevycitam ani nezavidim, jsme lidi a to, ze nekde nekoho znam, se obcas stane.

A nekdo se tim systemem i prizovujete (viz Kocvin jestli to dobre chapu), tak pak je uplne logicky, ze se divite 3
upraveno 1x, naposled 27.01.2025 12:55:35
12:41:04
27.01.2025
Bukaj
-> Kocvin 27.01.25 11:29:59: Asi nejde nesouhlasit 4
12:02:56
27.01.2025
Bukaj
-> MVM 26.01.25 18:56:09: Ale však to je znakem moderní doby a úzké specializace profesí - dneska málokterý uživatel ví, jak vypadá telefon, počítač, pračka nebo třeba auto "zevnitř" (zatímco dřív to bylo podmínkou užívání - znát princip fungování jakéhokoli stroje a mít znalosti a schopnosti jej udržovat v chodu).

S tím se, vzhledem k širokému spektru lidských činností, musíme smířit, že dnes už nejsou "univerzální všeumělové", kterým stačí si vyrobit zbraň a pluh, postavit obydlí a nalovit či vypěstovat si jídlo, rozmnožit se a předat získané znalosti, zkušenosti a dovednosti potomstvu...6

Souhlasím s Bordererem v tom, že institut absolvování STK by měl být dobrovolný, ale už nesouhlasím s tím, že by někdo za technickou závadu měl zbankrotovat a stát se doživotním "otrokem systému". Dokázal bych si představit třeba systém vyšší spoluúčasti na případném pojistném plnění nebo naopak výhody v případě pravidelného absolvování (nepovinné) technické kontroly třeba každých 20 tisíc ujetých kilometrů nebo každé dva roky (dle toho, co nastane dřív).

A aby tu STK byly pro lidi a ne jako buzerační nástroj státu a dojná kráva "spřátelených" podniků - člověk by dostal od STK protokol se seznamem závad, jak je tomu dnes, ale ten protokol by byl pouze informační pro vlastníka vozidla a pouze na něm by bylo, jak a zda závady odstraní (a poté může absolvovat opakovanou TK), nebo bude lajdák a nechá to být...
11:40:27
27.01.2025
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.01.25 18:21:46: A co je tam špatně? Že místo závlačky použil inbusový klíč? To na funkci nemá vliv, jen to zajišťuje destičky, aby nevypadly z brzdiče a není to žádný pevnostní materiál (viz třeba škodovácké přední brzdy)...
11:29:59
27.01.2025
Kocvin
Od doby co se fotí, se situace o dost zlepšila, alespoň co se vzhledu kontrolovaných aut týče, dříve bylo běžné protahovat hrůzostrašné vrány a člověk se jen modlil aby ho nečapli za prvním rohem. Ale třeba to nastavení povinné půlhodiny je absolutní nesmysl, to auto je zkontrolováno za deset minut a pak tam zbytek času akorát stojí na lince, tímhle se ničemu nepomohlo.

Na STK jezdím se zhruba 300 auty ročně a musím říct, že lépe nastaveno by to asi být nemohlo(až na zmiňované drobnosti s časem např.), všechno podstatné je kontrolováno a to, že nějaký technik nemá kapku soudnosti a pro kámoše pustí i to, co by mohlo být opravdu nebezpečné a neověří si že k odstranění závad opravdu dojde, je problém v něm a né v systému. Můj technik naštěstí dobře ví, že když něco najde, tak se to pak u nás okamžitě řeší. Je to výdělek pro něj i pro nás, auta jsou v pohodě a všechno šlape jak má. To že si před technickou zkontroluji jestli všechno svítí je asi to nejmenší co mohu udělat, abych alespoň nikoho zbytečně nedráždil, když vím že auto není úplně stopro, tyhle lidi bych vyhazoval rovnou.

Moc tedy nechápu proč tady pičujete na systém, když největší problém v něm je lidský faktor a to se řeší fakt blbě. Až to dojde do bodu, kdy bude kontrola nejen online jako teď, ale i s kamerami, tak to bude zase úplně jiný sport a upřímně se na to moc netěším.
upraveno 1x, naposled 27.01.2025 11:30:10
Extreme Tyres