citigo ?

prohledat
381 příspěvků (zobrazeno 351 až 381) od 28.09.2011 do 21.08.2025, založil/a Brabi1987
řadit dle data
09:26:21
29.09.2011
VeTeV
-> Max: tak u Dachny vítězí poměr cena/nový vůz/užitná hodnota - to poslední zejména u kombajna....

vi se už ceny tohoto prcka? edit- tak jsem našel, že očekávaná je 180 tis - no nevím, asi bych to za to nedal
upraveno 1x, naposled 29.09.2011 09:28:44
09:23:52
29.09.2011
Syny
-> Max: A pocet prodanych vozu se odviji od spolehlivosti a kvality, coz skodovka s 3valcema zatim moc nepredvedla...
upraveno 1x, naposled 29.09.2011 09:24:15
09:21:51
29.09.2011
Max
CHápu že se vám nelíbí, mě moc taky ne. Ale na živo jste to asi zatím nikdo neviděl ani v tom nejel 4

Je to pořád o tom samém...od HTP,přes maloobjemový turbový motory až po tohle malý auto. Fabriku živý počet prodaných kusů, ne "uznání" odborníků a příznivců značky.

Jako třeba dacie, auto nic moc, nikde to nechválej, prezentováno spíš jako auto na práci nebo pro zedníky...a kolik jich po silnicích jezdí....
23:27:53
28.09.2011
Syny
-> palinator: Kdyz uz jsi nakous tu prevodovku, tak ta je tam zrovna uplne na hovno... Mez 4 a 5 spadnou otacky o necelych 500rpm, coz je docela tragedie... Jestli mame jet 4500 a nebo 5000, to uz je mi taky jedno... Pritom to auto by v pohdoe sneslo tu 5ku o neco delsi... Pak bych ty dalky dost mozna jel jeste za min...
22:31:48
28.09.2011
haso
-> Marek 120LS: mne sa interier pozdaval nahodou



-> MiMa17: 1 vsak ja viem...mal som tu moznost to vidiet na par cm :))))
21:56:28
28.09.2011
palinator
-> Syny:

Máš pravdu, se spotřebou je to sporný, jenže takovýhle auto asi nebude jezdit po dálnici, ale spíš se třást někde v koloně ve městě, takže tam to něco ušetřit může. Navíc v Cordobě máš určitě delší převodovku.4

Mimochodem, v Škoda Economy Run vyhrála stará Haťapka dokonce před nějakým 1,6 TDI Henlajnem.



-> King:

Vidíš, ty jedeš zase na spotřebu a já se chtěl i svýzt, takže jsem z Opela udělal neEcotec se spotřebou cca 9,5 l/100.2 Já bych taky do něčeho takovýhleho malýho nešel, já radši old-school turbodiesel, což se tady taky nenosí, ale pro nenáročné by to mohlo stačit, pokud to vůbec víc pojede, než bude v servisu.
21:14:36
28.09.2011
Marek 120LS
a ked uvidite interier katastrofa len kopa plastov najkrajsi s tejto malej rady bude seat :))
20:00:50
28.09.2011
David29
-> 1560: S potravinama je to to samý.

A taky se prodává - spousta lidí si koupí "kvalitu" za 30kč, než výrobek s logem Tesco za 10kč. Přitom je to jedno a to samý, akorát je tam jiný logo-))
19:39:29
28.09.2011
1560 - zrušená registrace
19:27:07
28.09.2011
David29
Jediný co se mi na tom autě líbí, je název
18:48:47
28.09.2011
castrol
pekne hnusne auto
18:24:43
28.09.2011
MiMa17
-> haso:

asi tak =D
zvětšit citigo ?  - obrázek od MiMa17 vložen 28.09.2011 18:24:43
18:18:02
28.09.2011
Markop
-> Syny: Většina konceptů je mazec. Když to potom leze z výrobní linky, už to většinou mazec není.
17:47:11
28.09.2011
Syny
17:28:57
28.09.2011
haso
vsak to je Up! 1
17:27:10
28.09.2011
Syny
-> King: A moje litinova 1,8 technologicky stara pres 20 let projela Alpy vcetne vsech stoupaku co tam jsou za 6,9 - 7,0...
17:25:37
28.09.2011
King
-> palinator: Je ovsem otazkou, jestli tech par procent uspory paliva, vyvazi to ostatni. Muj "nenazranej" dvoulitr dneska absolvoval vejlet na Trosky s 6l spotrebou - http by to urcite zvladnul za 5,5 :-)
17:22:09
28.09.2011
Syny
-> palinator: Ne a rozhodne to nehodlam ani nikdy testovat... Pokud nekdo naladu ma, nic mu v tom branit jiste nebude :) Ale jakykoliv moje auto se spalovacim motorem du budoucna nepujde pod 4 valce... To radsi dva pridam nez jeden uberu :)

A s tou spotrebou to je taky sporny, takovy HTP na dalnici sezere mnohem vic nez moje stara 1,8i s 66kW ;) Sice o jeden hrnek a treni jeho soucasti min, ale zase tam mas vyvazovaci hridel, takze ono to vyjde cca na stejno...
upraveno 1x, naposled 28.09.2011 17:24:12
17:20:42
28.09.2011
suri
-> palinator: veru tak , kto chce poriadny motor kúpi si 6 a viac valec bez turba a pikačovín a nelamentuje
17:18:38
28.09.2011
palinator
-> Syny:

Ty znáš podrobnosti motorů 1,0 TSI co se týče jejich parametrů v takovémto autě a provozní spolehlivosti a životnosti?

Blok podle mě bude vycházet z motoru 1,4 TSI (čemuž odpovídá zdvih 75,6 mm) s menším vrtáním. Tříválcová koncepce je jedna věc, zpracování ve vývoji pak věc druhá. Tříválců je na trhu velká spousta a nejsou to zrovna nespolehlivé stroje. To, že HTP udělalo tříválcům "dobrou" reklamu, je věc konstruktérů a ne koncepce. To, že tříválce se třesou jako osiky, maj hroznej zvuk a přeci jenom jsou schopny nizší spotřeby, to je asi neoddiskutovatelný fakt.

E: bohužel doba "velkoobjemových&quo t; old-school motorů s životností mnoha set tisíc km odzvonila.
upraveno 1x, naposled 28.09.2011 17:19:42
17:04:30
28.09.2011
Klubko_
-> Gryzly: no ty woe 3 podobnost ciste nahodna
17:00:44
28.09.2011
Syny
Jako nedavat tam ty 3 hrnkovy mrdky, tak se mi to i libi, ale uz jen kvuli tem motorum bych si tohle nikdy nekoupil a rozhodne bych to vsem znamym rozmlouval...
15:48:05
28.09.2011
ŠKODA 120 GLS
blééé taková 3 válcová skořepina 8
13:30:45
28.09.2011
cPetan
Mohlo to dopadnout i hůř...
13:11:55
28.09.2011
Gryzly
13:11:32
28.09.2011
Gryzly
13:08:42
28.09.2011
Gryzly
Maska mi připomíná nějaký sráče od Daewoo
11:21:56
28.09.2011
palinator
V poslední době se mi nějak nelíbí, že co nový model, to jiný designérský směr.. Ne že by ty auta byly vyloženě ošklivý, docela se mi líbí, ale je ta řada nějaká nesourodá a kam vítr, tam plášť.
10:57:32
28.09.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Další BAZmek. Ten název je ale strašný.
10:22:28
28.09.2011
Markop
Další nákupní taška na silnicích...
Extreme Tyres