-> Max: tak u Dachny vítězí poměr cena/nový vůz/užitná hodnota - to poslední zejména u kombajna....
vi se už ceny tohoto prcka? edit- tak jsem našel, že očekávaná je 180 tis - no nevím, asi bych to za to nedal
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
citigo ?
09:23:52
29.09.2011
29.09.2011

Syny
-> Max: A pocet prodanych vozu se odviji od spolehlivosti a kvality, coz skodovka s 3valcema zatim moc nepredvedla...
09:21:51
29.09.2011
29.09.2011

Max
CHápu že se vám nelíbí, mě moc taky ne. Ale na živo jste to asi zatím nikdo neviděl ani v tom nejel
Je to pořád o tom samém...od HTP,přes maloobjemový turbový motory až po tohle malý auto. Fabriku živý počet prodaných kusů, ne "uznání" odborníků a příznivců značky.
Jako třeba dacie, auto nic moc, nikde to nechválej, prezentováno spíš jako auto na práci nebo pro zedníky...a kolik jich po silnicích jezdí....

Je to pořád o tom samém...od HTP,přes maloobjemový turbový motory až po tohle malý auto. Fabriku živý počet prodaných kusů, ne "uznání" odborníků a příznivců značky.
Jako třeba dacie, auto nic moc, nikde to nechválej, prezentováno spíš jako auto na práci nebo pro zedníky...a kolik jich po silnicích jezdí....
23:27:53
28.09.2011
28.09.2011

Syny
-> palinator: Kdyz uz jsi nakous tu prevodovku, tak ta je tam zrovna uplne na hovno... Mez 4 a 5 spadnou otacky o necelych 500rpm, coz je docela tragedie... Jestli mame jet 4500 a nebo 5000, to uz je mi taky jedno... Pritom to auto by v pohdoe sneslo tu 5ku o neco delsi... Pak bych ty dalky dost mozna jel jeste za min...
22:31:48
28.09.2011
28.09.2011

haso
-> Marek 120LS: mne sa interier pozdaval nahodou
-> MiMa17:
vsak ja viem...mal som tu moznost to vidiet na par cm :))))
-> MiMa17:

21:56:28
28.09.2011
28.09.2011

palinator
-> Syny:
Máš pravdu, se spotřebou je to sporný, jenže takovýhle auto asi nebude jezdit po dálnici, ale spíš se třást někde v koloně ve městě, takže tam to něco ušetřit může. Navíc v Cordobě máš určitě delší převodovku.
Mimochodem, v Škoda Economy Run vyhrála stará Haťapka dokonce před nějakým 1,6 TDI Henlajnem.
-> King:
Vidíš, ty jedeš zase na spotřebu a já se chtěl i svýzt, takže jsem z Opela udělal neEcotec se spotřebou cca 9,5 l/100.
Já bych taky do něčeho takovýhleho malýho nešel, já radši old-school turbodiesel, což se tady taky nenosí, ale pro nenáročné by to mohlo stačit, pokud to vůbec víc pojede, než bude v servisu.
Máš pravdu, se spotřebou je to sporný, jenže takovýhle auto asi nebude jezdit po dálnici, ale spíš se třást někde v koloně ve městě, takže tam to něco ušetřit může. Navíc v Cordobě máš určitě delší převodovku.

Mimochodem, v Škoda Economy Run vyhrála stará Haťapka dokonce před nějakým 1,6 TDI Henlajnem.
-> King:
Vidíš, ty jedeš zase na spotřebu a já se chtěl i svýzt, takže jsem z Opela udělal neEcotec se spotřebou cca 9,5 l/100.

21:14:36
28.09.2011
28.09.2011

Marek 120LS
a ked uvidite interier katastrofa len kopa plastov najkrajsi s tejto malej rady bude seat :))
20:00:50
28.09.2011
28.09.2011

David29
-> 1560: S potravinama je to to samý.
A taky se prodává - spousta lidí si koupí "kvalitu" za 30kč, než výrobek s logem Tesco za 10kč. Přitom je to jedno a to samý, akorát je tam jiný logo-))
A taky se prodává - spousta lidí si koupí "kvalitu" za 30kč, než výrobek s logem Tesco za 10kč. Přitom je to jedno a to samý, akorát je tam jiný logo-))
19:39:29
28.09.2011
28.09.2011

1560 - zrušená registrace
19:27:07
28.09.2011
28.09.2011

David29
Jediný co se mi na tom autě líbí, je název
18:48:47
28.09.2011
28.09.2011

castrol
pekne hnusne auto
18:24:43
28.09.2011
28.09.2011

MiMa17
-> haso:
asi tak =D
asi tak =D
18:18:02
28.09.2011
28.09.2011

Markop
-> Syny: Většina konceptů je mazec. Když to potom leze z výrobní linky, už to většinou mazec není.
17:47:11
28.09.2011
28.09.2011

Syny
Todle je mazec :) milujurizeni.cz/2011/.../
koncept-volkswagen-buggy-u
p-2011
17:28:57
28.09.2011
28.09.2011

haso
vsak to je Up! 

17:27:10
28.09.2011
28.09.2011

Syny
-> King: A moje litinova 1,8 technologicky stara pres 20 let projela Alpy vcetne vsech stoupaku co tam jsou za 6,9 - 7,0...
17:25:37
28.09.2011
28.09.2011

King
-> palinator: Je ovsem otazkou, jestli tech par procent uspory paliva, vyvazi to ostatni. Muj "nenazranej" dvoulitr dneska absolvoval vejlet na Trosky s 6l spotrebou - http by to urcite zvladnul za 5,5 :-)
17:22:09
28.09.2011
28.09.2011

Syny
-> palinator: Ne a rozhodne to nehodlam ani nikdy testovat... Pokud nekdo naladu ma, nic mu v tom branit jiste nebude :) Ale jakykoliv moje auto se spalovacim motorem du budoucna nepujde pod 4 valce... To radsi dva pridam nez jeden uberu :)
A s tou spotrebou to je taky sporny, takovy HTP na dalnici sezere mnohem vic nez moje stara 1,8i s 66kW ;) Sice o jeden hrnek a treni jeho soucasti min, ale zase tam mas vyvazovaci hridel, takze ono to vyjde cca na stejno...
A s tou spotrebou to je taky sporny, takovy HTP na dalnici sezere mnohem vic nez moje stara 1,8i s 66kW ;) Sice o jeden hrnek a treni jeho soucasti min, ale zase tam mas vyvazovaci hridel, takze ono to vyjde cca na stejno...
17:20:42
28.09.2011
28.09.2011

suri
-> palinator: veru tak , kto chce poriadny motor kúpi si 6 a viac valec bez turba a pikačovín a nelamentuje
17:18:38
28.09.2011
28.09.2011

palinator
-> Syny:
Ty znáš podrobnosti motorů 1,0 TSI co se týče jejich parametrů v takovémto autě a provozní spolehlivosti a životnosti?
Blok podle mě bude vycházet z motoru 1,4 TSI (čemuž odpovídá zdvih 75,6 mm) s menším vrtáním. Tříválcová koncepce je jedna věc, zpracování ve vývoji pak věc druhá. Tříválců je na trhu velká spousta a nejsou to zrovna nespolehlivé stroje. To, že HTP udělalo tříválcům "dobrou" reklamu, je věc konstruktérů a ne koncepce. To, že tříválce se třesou jako osiky, maj hroznej zvuk a přeci jenom jsou schopny nizší spotřeby, to je asi neoddiskutovatelný fakt.
E: bohužel doba "velkoobjemových&quo t; old-school motorů s životností mnoha set tisíc km odzvonila.
Ty znáš podrobnosti motorů 1,0 TSI co se týče jejich parametrů v takovémto autě a provozní spolehlivosti a životnosti?
Blok podle mě bude vycházet z motoru 1,4 TSI (čemuž odpovídá zdvih 75,6 mm) s menším vrtáním. Tříválcová koncepce je jedna věc, zpracování ve vývoji pak věc druhá. Tříválců je na trhu velká spousta a nejsou to zrovna nespolehlivé stroje. To, že HTP udělalo tříválcům "dobrou" reklamu, je věc konstruktérů a ne koncepce. To, že tříválce se třesou jako osiky, maj hroznej zvuk a přeci jenom jsou schopny nizší spotřeby, to je asi neoddiskutovatelný fakt.
E: bohužel doba "velkoobjemových&quo t; old-school motorů s životností mnoha set tisíc km odzvonila.
17:04:30
28.09.2011
28.09.2011

Klubko_
-> Gryzly: no ty woe
podobnost ciste nahodna

17:00:44
28.09.2011
28.09.2011

Syny
Jako nedavat tam ty 3 hrnkovy mrdky, tak se mi to i libi, ale uz jen kvuli tem motorum bych si tohle nikdy nekoupil a rozhodne bych to vsem znamym rozmlouval...
15:48:05
28.09.2011
28.09.2011

ŠKODA 120 GLS
blééé taková 3 válcová skořepina 

13:30:45
28.09.2011
28.09.2011

cPetan
Mohlo to dopadnout i hůř...
13:11:55
28.09.2011
28.09.2011

Gryzly
Tacuma
13:11:32
28.09.2011
28.09.2011

Gryzly
Citigo
13:08:42
28.09.2011
28.09.2011

Gryzly
Maska mi připomíná nějaký sráče od Daewoo
11:21:56
28.09.2011
28.09.2011

palinator
V poslední době se mi nějak nelíbí, že co nový model, to jiný designérský směr.. Ne že by ty auta byly vyloženě ošklivý, docela se mi líbí, ale je ta řada nějaká nesourodá a kam vítr, tam plášť.
10:57:32
28.09.2011
28.09.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Další BAZmek. Ten název je ale strašný.
10:22:28
28.09.2011
28.09.2011

Markop
Další nákupní taška na silnicích...
10:18:29
28.09.2011
28.09.2011

Brabi1987