skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
citigo ?
19:19:39
22.11.2011
22.11.2011

castrol
-> suri: lenze to nemozes porovnavat kedze to je auto z r1995 a toto z r2011
19:16:08
22.11.2011
22.11.2011

Hurdis
-> Gryzly:
Mimochodem proč se v Evropě ještě neprodává Tata Nano, která tam stojí
44 000Kč a pro evropský trh by stála cca 90 000Kč?
Mimo výše uvedené důvody zřejmě proto, že lobby zdravotních pojišťoven je zatím účinnější, než nátlak pohřebních ústavů.
Mimochodem proč se v Evropě ještě neprodává Tata Nano, která tam stojí
44 000Kč a pro evropský trh by stála cca 90 000Kč?
Mimo výše uvedené důvody zřejmě proto, že lobby zdravotních pojišťoven je zatím účinnější, než nátlak pohřebních ústavů.
19:15:48
22.11.2011
22.11.2011

Nwkt
-> Gryzly: Zbytečný, posvítíš zapalovačem, stejně tam nemá jaký obložení chytnout
19:15:43
22.11.2011
22.11.2011

Syny
-> Gryzly: Ve meste jsou lampy
Nee, vazne - fakt? :) Ja na to cucel v obchodaku a nevsiml jsem se :) Asi to bylo tim, ze me uchvatili ty obnazeny dvere zevnitr :)

19:15:06
22.11.2011
22.11.2011

suri
Gryzly 22.11.11 19:14:09 napsal:
A něco k Citigo. Prej to nemá v kufru ani světýlko.
to nemala ani felicia
A něco k Citigo. Prej to nemá v kufru ani světýlko.

19:14:09
22.11.2011
22.11.2011

Gryzly
A něco k Citigo. Prej to nemá v kufru ani světýlko. 

19:11:27
22.11.2011
22.11.2011

Gryzly
-> lokaj: Indickýho Rapida u nás určitě nepřihlásíš. Napadá mě mnoho důvodů proč možná a jeden proč to určitě nepujde.
Možná budou mít v Indii nižší emisní limity, možná budou mít v Indii jiný limity pro bezpečnostní výbavu, možná nepůjde vozidlo schválit pro provoz kdekoliv v EU.
Ale určitě ti to tady nepovolí v ČR přihlásít protože v celé Indii se jezdí vlevo a všechny jejich auta mají pravostranné řízení (pozůstatek po anglické kolonizaci) A jak známo Škodovka nepovoluje přestavby na pravostranné řízení a ani se tyto díly nevyrábí protože vozidlo je určeno pouze pro Indický trh.
Jedná se o takové díly jako světlomety, palubka, kabelový svazek, pedálová konzola atd.
Mimochodem proč se v Evropě ještě neprodává Tata Nano, která tam stojí 44 000Kč a pro evropský trh by stála cca 90 000Kč?
Možná budou mít v Indii nižší emisní limity, možná budou mít v Indii jiný limity pro bezpečnostní výbavu, možná nepůjde vozidlo schválit pro provoz kdekoliv v EU.
Ale určitě ti to tady nepovolí v ČR přihlásít protože v celé Indii se jezdí vlevo a všechny jejich auta mají pravostranné řízení (pozůstatek po anglické kolonizaci) A jak známo Škodovka nepovoluje přestavby na pravostranné řízení a ani se tyto díly nevyrábí protože vozidlo je určeno pouze pro Indický trh.
Jedná se o takové díly jako světlomety, palubka, kabelový svazek, pedálová konzola atd.
Mimochodem proč se v Evropě ještě neprodává Tata Nano, která tam stojí 44 000Kč a pro evropský trh by stála cca 90 000Kč?
18:54:36
22.11.2011
22.11.2011

palinator
Malá technická. Ty motory jsou 12v?
18:52:50
22.11.2011
22.11.2011

Hurdis
Tento vůz se zatím naprosto vyhnul jakémukoliv mému zájmu, po přečtení "recenze" stav trvá.
Nevyužitý segment značky je ovšem v současných tržních podmínkách a s přihlédnutím na mentalitu českého národa a okolních spřízněných států logicky nutné zastoupit, i když s notně velkým zpožděním. O přinejmenším průměrné prodejnosti celkem nepochybuji, ačkoliv cena základní verze by měla být určitě nastavená min. o 20-25 níže.
Nevyužitý segment značky je ovšem v současných tržních podmínkách a s přihlédnutím na mentalitu českého národa a okolních spřízněných států logicky nutné zastoupit, i když s notně velkým zpožděním. O přinejmenším průměrné prodejnosti celkem nepochybuji, ačkoliv cena základní verze by měla být určitě nastavená min. o 20-25 níže.
18:01:23
22.11.2011
22.11.2011

Syny
Jsem zvedavej na ty motory. Ale 55kW z 3 hrnku a objemu 1,0 to je docela mazec :) Pokud budou spolehlivy, tak je to docela pekny auticko pro nenarocne :) A na bocnice do kufru se da dokoupit a dodelat nejaky ochrany tlumeni, toho bych se nebal...
17:52:15
22.11.2011
22.11.2011

rsvancara
17:35:36
22.11.2011
22.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kaprof 22.11.11 15:24:26: Jako pozitivní nebo negativní?
15:24:26
22.11.2011
22.11.2011

Kaprof-Pisařík
V Blesku dneska je dneska perfektní recenze

14:19:42
22.11.2011
22.11.2011

lokaj
To je to co nevim a na co bych se musel zeptat na odboru dopravy.Ale vzhledem k tomu že bezpečnostní výbavu to má stejnou jako u nás a i to jako Fábie vypadá tak by s tím neměl být problém.Navíc motor 1.6Mpi pořád splňuje naše normy ne?I kdyby tam byla 1.3 z Felicie tak se to dá dovézt jako ojetina s Euro 3.A když není problém dovézt auta z USA což je přes oceán a mívali jiné blinkry,míle,kontrolky,ta
k nebude problém s Indií která je po souši a navíc s autem který je identický,jen má prostě prdel..Takovej nějakej Chevrolet Impala,nebo Acura Integra Sedan, taky nejsou schválený pro náš trh a jezdí na značkách.Docela by mně to zajímalo.
14:18:30
22.11.2011
22.11.2011

maca
-> MATTESS: asi tak....
14:15:54
22.11.2011
22.11.2011

MATTESS
-> lokaj: a ono to je schválené pro náš trh? Asi ne e
14:14:21
22.11.2011
22.11.2011

lokaj
Ale byla by frajeřina dát si tu práci a místo normální Fabie koupit v Indii a Rusku či kde to prodávají toho Rapida- Fabii Sedan II. a zaregistrovat ji tady. Kor když tam stojí nějakej 250.000,-Kč. To by Fabiáni a i budoucí novoRapiďáci koukali co to tady jezdí.Zvlášť ten zadek je ulítlej.
13:59:05
22.11.2011
22.11.2011

lokaj
Tak já sem zatím viděl Citigo jen se starými emblémy.I na kamionech co vozijou tak jen zelenočerný. Ale prej od 12.týdne 2012 jak začnou ty nový co uiž budou po těch zkouškách lámavosti, tříštitelnosti či co tak to zdarma všem majitelům vymění za nové. Ale já kdybych měl Citigo tak si schválně nechám ten starý znak. jaká je dnes vzácnost vůbec spatřit prvnoprvní Felicii 1994 s původním Favoriťáckým znakem a pokličkami.Těch bylo tak do deseti,dvaceti myslím..Jinak motor 1.0Mpi nemá nic společnýho s Juniorským 1.0 a prý ani s 1.2 HTP, které Škodovka nenápadně přeznačkovala na Mpi a dala štítek u Fabie až pod linku kufru ne pod nápis Fabia jako dřív. A na TSI taky neslyším moc chvály. Mezi 20-30tisíci se to prej rozbije,rekord byl 50.000km.My máme na TSI 18000km a před třemi dny se mse bavil s pánem co měl služební stříbrnou Fabii Combi Easy TSI 63kW od BVV.Najeto 20.000km rozsvítila se ve stoupáku na D-1 kontrolka motoru auto přestalo táhnout a zastavilo. Přijela odtahovka od BVV složila jim na chlup stejnou Fabii Combi jen s koncovým číslem na RZ jiným a odvezal si to rozbitý. Tak sem jim přál ať se jim tahle už nerozbije.Prej to má řetěz tenčí a menší než je na kole Lady 26 či kole favorit
16:19:17
18.11.2011
18.11.2011

Nwkt
-> Tuner#2 18.11.11 01:12:14: Si byl taky v Olympii? Já když kouknul dovnitř a viděl ty plechový dveře bez kusu polstru tak jsem si pomyslel zlatej Rapid 

13:13:46
18.11.2011
18.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tomsal55: Mít prachy na plnohodnotné auto a ještě něco takového malého k tomu (jako mít obojí), tak by mi podobné malé kurvítko na cesty do práce nevadilo. 

12:15:56
18.11.2011
18.11.2011

tomsal55
-> Jirik_Tuňák 18.11.11 12:07:42: To Alto se dělá v Indii ,tak že méně hodnotné plasty, a tak ale co by člověk chtěl za ty peníze s takovou výbavou zase to je dělaný na tamni podmínky ,tak by to mohlo i něco vydržet.Splash je asi o 20-30t dražši.
12:07:42
18.11.2011
18.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tomsal55 18.11.11 11:51:30: On je hezkej i Splash, ale když zabouchneš dveře, tak to má takovej papundeklovej zvuk.
Ale aspoň to nedělá takový to "cink" jako když zabouchneš 120ku. Tomu cinknutí péra se asi nic nevyrovná.
Až namontuju zpět zámky, tak se těším na první cinknutí. 



11:51:30
18.11.2011
18.11.2011

tomsal55
-> Jirik_Tuňák 18.11.11 08:30:30: Ty okna má stejně řešeny i Suzuki Alto. Za 199000 to má i slušnou výbavu. www.simcar.cz/automobily-
suzuki/alto.html
08:30:30
18.11.2011
18.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2 18.11.11 01:12:14: No vidíš to. A my jsme pořídili auto jako kráva o 9000,- dražší, sice mělo najeto 18 400 km, ale ještě to má platnou základní záruku a rok prodlouženou. Vzhledem k rejdu se s tím otočím i s ohledem na rozměry na menším místě než s Feldou - tzn. že když je to velký, neznamená to rovnou špatnou "manipulaci". Ve středu mi přišla do práce lavice ve 2m bedně (to se lidem běžně stává) a nevím kam bych to do GOGO naložil. Nebo jak bych v tom odvezl do garáže sadu letních nebo zimních kol na uskladnění. Hlavně jsem zvědav, jak u tohoto budou vypadat za pár měsíců přesouvání nákupu v zatáčkách ty nečalouněný bočnice. Plato bez šňůrek mi nevadí, naopak, můžeš si na to něco odložit při nakládání do kufru a nespadne ti to dovnitř.
Co mě ale rozesmálo byl parkovací senzor u takhle malýho piskoře a pro stažení okna spolujezdce se musíš natáhnout od řidiče doprava. Mohli umístit čudlíky rovnou na středovej panel a bylo by.
Co mě ale rozesmálo byl parkovací senzor u takhle malýho piskoře a pro stažení okna spolujezdce se musíš natáhnout od řidiče doprava. Mohli umístit čudlíky rovnou na středovej panel a bylo by.
07:49:46
18.11.2011
18.11.2011

VeTeV
-> Nostalgik: já si taky nemyslím, že by gro prodejůbylo u nás - ale na západ od našich hranic to asi kupovat budou
06:42:35
18.11.2011
18.11.2011

MATTESS
Dostal jsem se na 278 300 Kč, to je jako 280 000
01:33:53
18.11.2011
18.11.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> michael 18.11.11 01:24:49: Jak jsem "nakoupil" od klučiny/prodejce tak prodávám. Pravda mělo to ještě i tempomat a rádio s CD, zelenou metlu a nějaké světle šedivé docela pěkné sedačky.
01:24:49
18.11.2011
18.11.2011

michael
Na 280kč jse snad nelze dostat.
01:12:14
18.11.2011
18.11.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Tak dneska jsem to prolezl celé, seděl jsem ve verzi za 280tKč v "plné palbě" a proti Fávu to mělo jen vyhřejvané okno a sedačky. Otáčkoměr to má jak teploměr, kufr má i Fávo s polstrování na bokách a ty šňůrky na zvedání plata by už snad taky nikoho nevytrhli. pravda vychází to tam dost blbě a plato se dá zvedlé zaaretovat. Motorový prostor bez odhlučnění komplet, alespoň nebudou mít kuny co žrát
Jako za ty peníze holý nesmysl 


18:26:13
17.11.2011
17.11.2011

Nostalgik
Zásadným problémom týchto malých áut je fakt, že hoci v porovnaní s autami kategorie B (Polo, Fiesta, Clio atd.) ponúkajú menej výbavy, miesta aj pohodlia, cena nie je adekvátne nižšia.
To že auto je malé, to neznamená že náklady na výrobu sú výrazne nižšie.
Rovnako potrebuje 4 kolesá, volant, zavesenie, prevodovku, okná, kapotu atd. Menšia karoséria tiež neznamená výraznú úsporu na množstve použitého materiálu,teda aj na cene.
Ak už niekto má 180 tisíc, tak pravdepodobne má aj trošku viac a radšej si kúpi plnohodnotné 4-dverové auto, aj keď so slabšou výbavou.
No a mladí si u nás radšej kúpia ojazdenú Feliciu, pretože na Citigo zrejme nemajú.
V Nemecku je to podobne, tamojšie platy sú v porovnaní s cenami áut tak nízke, že ani pre obyčajne zarábajúceho človeka nie je problémom kúpiť si Polo. Standardom je tam aj tak Golf či Focus.
To že auto je malé, to neznamená že náklady na výrobu sú výrazne nižšie.
Rovnako potrebuje 4 kolesá, volant, zavesenie, prevodovku, okná, kapotu atd. Menšia karoséria tiež neznamená výraznú úsporu na množstve použitého materiálu,teda aj na cene.
Ak už niekto má 180 tisíc, tak pravdepodobne má aj trošku viac a radšej si kúpi plnohodnotné 4-dverové auto, aj keď so slabšou výbavou.
No a mladí si u nás radšej kúpia ojazdenú Feliciu, pretože na Citigo zrejme nemajú.
V Nemecku je to podobne, tamojšie platy sú v porovnaní s cenami áut tak nízke, že ani pre obyčajne zarábajúceho človeka nie je problémom kúpiť si Polo. Standardom je tam aj tak Golf či Focus.
17:00:06
17.11.2011
17.11.2011

tomsal55
-> beastyLA - ten první 17.11.11 16:42:27: To je služebák , tak že já s tím rozhodně nic dělat nebudu ,jak jsem psal níže šef v tom vozí psa ja stim jezdím jen pomalu jezdím spiš s dodávkou.edit: já bych si to nikdy nepořídil.
16:42:27
17.11.2011
17.11.2011

beastyLA - ten první
-> tomsal55: dej nárazníky do barvy auta a nikdo nic nepozná

13:35:35
17.11.2011
17.11.2011

tomsal55
→ Arnold: To je junior černý nárazníky 13 kola a ta ošlivá tmavě zelná. Není to přímo ta naše ale vipadá podobně akorát mi tam máme jiný kola. Ještě že to je 1.4 a ne 1.0 to byl teprve úlet od Škodovky.
13:35:10
17.11.2011
17.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tomsal55: Já žeru Daihatsu Charade GTi (Turbo) 

13:28:37
17.11.2011
17.11.2011

Arnold
-> tomsal55: jojo kecam mas pravdu clasic ma uz posilovac plato kasliky bez der
takze nejaka socka vybava jo? ale nizsi vybava uz je jen junior nn??

13:27:12
17.11.2011
17.11.2011

tomsal55
-> VeTeV 17.11.11 13:20:03: Jo jo a navíc to je doslova psí pelech šéf v tom vozí psa ,tak že je to tam samej chlup.
13:25:14
17.11.2011
17.11.2011

tomsal55
-> Arnold 17.11.11 13:20:51: Clasic už mel snad posilovač a to plato v zadu díra v palubce nechyběla ,ale nechci šířit bludy.
13:20:51
17.11.2011
17.11.2011

Arnold
-> tomsal55: vybava clasic??
13:20:03
17.11.2011
17.11.2011

VeTeV
-> tomsal55: takovej holobyt 

13:19:12
17.11.2011
17.11.2011

tomsal55
-> maca 17.11.11 12:39:40: Já zas nechápu šetření na spětnejch zrcátkách u starších fobiich a koktách pravé je menší než levé. Co se týče těch špagátu aspon tam dali to plato u fobii junior tam nebylo ani to plato v práci 1 máme 1.4 bez posilovače řízení zadního plata bez zasuvky na 12v atd. prostě děs.
12:39:40
17.11.2011
17.11.2011

maca
-> VeTeV: plato není zavěšeno,pěkně růčo....nevim proč šetří na kusu provázku

12:29:51
17.11.2011
17.11.2011

tomsal55
Jezdil jsem s Daihatsu Coure rv. 1996 0,9 litru 3 válec jak jinak a byl jsem s tim spokojen spotřeba po měste v poho do 5 l. Byli jsme stim i na Slovensku ve 4 lidech a sjeli jseme s tím kus republiky. Tet má auto kamarádova sestra a má najeto asi 170000 t.km.
11:05:52
17.11.2011
17.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Ono ten Gogo trochu připomíná i Kiu Piccanto, ale ta se mi líbí opravdu hodně. Gogo mi přijde designově tak na půli cesty.
11:05:33
17.11.2011
17.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Ono ten Gogo trochu připomíná i Kiu Piccanto, ale ta se mi líbí opravdu hodně. Gogo mi přijde designově tak na půli cesty.
10:37:41
17.11.2011
17.11.2011

Syny
-> Jirik_Tuňák: A todle je zas jako minicooper :)
10:36:11
17.11.2011
17.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Když my si s Karolínou nemůžeme pomoct a strašně nám to připomíná......
09:26:00
17.11.2011
17.11.2011

MATTESS
-> VeTeV: ty ipury by to sneslo :-) Ta naše 106 je podobný holobyt. Obložení kufru taky nemá ale má zadní podběhy, lepší výplně předních dveří (riflovina
), plato chycené na rámu víka kufru. A asi o něco větší kufr
Ještě mi udivil ten "hadr" nad rezervou, jak není nijak chycený k podlaze

Ještě mi udivil ten "hadr" nad rezervou, jak není nijak chycený k podlaze
08:14:30
17.11.2011
17.11.2011

VeTeV
-> MATTESS: ha takze to je nromal ty podbehy v laku? nejake manik do toho nakladal nakup u globusu a ja to jen zbezne proletel, a myslel sem si, ze je to nejaka predserie - chlapik byl nevrlej, tak sme nechtel otravovat... zaujal me i silenej schod kdyz sklopil zadni sedaky :-) jo a to plato taky nemel zaveseny, to je asi serie...a nevim jestli sem si vsiml spravne, tak predni pasy jsou napevno - bez regulace vysky - a nejlepsi sou predni dvere jak tam kouka ten lak - asi budou ipury pro GLS verzi:-)
myslis, ze 106ka nabizi vic muziky?
myslis, ze 106ka nabizi vic muziky?
01:38:41
17.11.2011
17.11.2011

Matsoft
-> Karlos (WIO46): tak tisickrat radsi citigo nez thalii. Jezdim jednou fungl novou a je to tragedie-min mista, hur brzdi, nestabilni podvozek... Thalii fakt nebrat