
Origo kita má, ale už si nepamatuju kdo s tím kde jel. Mám pocit že Blomquist Cataluniu, ale nevim jestli zrovna The Stig tady někdy za fabriku startoval



JJ kita má v továrních barvách, teda pokud to potom nepředělal a není to to auto s kterým dnes jezdí.

ale ani jsem nevěděl že má origo kita. Jednou s ním byl asi na srazu u Normy kdysi dávno. Předpokládám, že to není to s čím teď jezdí s jiným motorem.







ty se nikdy nezapřeš ve svých příspěvcích




Rs žádné
???
A jsem pod stolem







) tak takovéto auto je mimo jeho dosah a bude řvát, že to je drahé... BTW: Zkuste si jenom v současné době postavit Š120 nebo erko z nových nebo repasovaných dílů (jenom já jsem ve svém erku kolem 120 000,- Kč bez motoru a převodovky a je to v podstatě převlečený rapid...). Na druhou stranu si dovedu představit, že kupcem bude člověk, který je finančně zabezpečený, nějakým způsobem zatížený na značku škoda, závodní speciály a chce jezdit historiky. Pak si takovéto auto koupí... a že ho bude léta skládat v garáži? ale no tak, ten, kdo bude mít peníze na nákup tohoto vozu, bude mít dalších 20 000 éček na jeho renovaci (sám nebo si jí nechá udělat) a příští sezonu může klidně jezdit historiky...

aj to pochybujem nakolko su omnoho zaujimavejsie skvosty na svete ako SKODA a to uz nehovorim o tom ze ta 130ka je totalny serbel ktoremu by sa musela vymenit kasna a cele to postavit nanovo a to uz by nebol original, takze co by natom bolo vlastne dobove ? doklady a prevarene cislo kasne ?
ono za 20tis sa da kupit fakt ine auticko na renovaciu ktore po tej renovacii bude mat skutocnu hodnotu :) toto su fakt detske zabo-mysie dohadovacky:







ja niesom odborník len nadšenec 













.
Už jen zadní kapota naznačuje, že nebude něco v pořádku.














hihi

Kdysi dávno tady Tvé auto párkrát zmínil 
