Pointa je, ze E30 je s*ac


















), hnijou hlavně prahy, zadní lemy, spodky dveří a kapsy v kufru za zadníma podbehama i vana na rezrvu nebývá nic moc, bacha na lítající volnoběh (origo váha vzduchu stojí lehce přes 10 000, druhovýroba se dá sehnat kolem 3000, ale musíš trefit správnej typ a nemusí to fungovat správně), bacha na vibrující fofrklacek při jízdě (potenciální problémy s kardanem nebo harsyspojkou), celkem obvyklý jsou nic moc gufera na diferenciálu, bacha na vydný lkožiska na předku (druhovýroba kolem 3500/ks - je co celej náboj, samotný ložiska jsem snad ani neviděl), jinak ceny dílů a to i origho nejsou nijak závratný jak všici tvrděj ... Kdyžtak koukni sem www.bmwklub.cz/modules.ph
p?name=FAQ&a...












ono v týhle cenový kategorii fakt není moc z čeho vybírat
Jako inzerátů je spousta, ale když to pak vidíš naživo...






















a jeste bude problemek to prepsat ponevadz predchozi majitel to neudelal (a dalši dva po něm taky) neb mu to nechteli nechat projit evidenckou ci co
a v době koupe to bylo nepojizdny (praskla hadice) Suma sumárum to je součet náhod ktery vedou k tak nizke cenne. Nicmene velmi rad auto prenecham za 45tis. Kč dalšímu zájemci





, jen to má nevyhodu ze si vzadu nemas kde sednout diky pasu nasponovanejm skrz sedacku
, ju a sedacky sou z nejakyho tridverka ponevadz sou odklapeci
