
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sněží :-)
-> palinator: Meter asi nie, ale 60-70 cm to bude

-> minno:
Ty kráso, to je skoro metr ne?
Ty kráso, to je skoro metr ne?

3. To druhé auto vzadu je FUNka.
Sneh teraz u nás udrel naplno. A to vyzeralo, že bude zima bez snehu :)
Zopár momentiek tých, ktorí to už vzdali
Zopár momentiek tých, ktorí to už vzdali

-> saskyn2: Jo, tak to odpovídá :)
-> Bukaj: Bedrichov
-> saskyn2: Kde to je? Ta chalupa v pozadí je mi nějak povědomá...
-> King 20.11.22 15:42:53: seš těšil celej rok až to budeš moct použít viď 

-> Nwkt 20.11.22 11:36:28: -> King 20.11.22 15:32:04: Tak jasně, že letní slick
Pěkně to pak driftuje

Pěkně to pak driftuje

-> Nwkt 20.11.22 11:36:28: A jeste k tomu urcite letnaky!
-> Milan 136: Sliky na sněhu? 

-> StepaNoFUN: fun factor tam je, kdyz clovek chce, zaroven to ESP (jednoduse vypinatelny) je supr, precijen je to 2.1t krava :-) Ja si to auto oblibil, fakt dik :) Soused zavidi.
-> U-Geen 18.12.21 19:02:11: Chtel jsi traktor na stavbu. O "FUN factoru" nepadlo ani slovo...
-> Hurdis: jj... ja tyhle kravy nemam rad. U toho myho Sorenta je teda hodne vostry ESPcko (ktery funguje jen v 2WD rezimu), srovna dost a nekompromisne (spolecne s tema sice starejma, ale uzasnema SJ6 gumama) Na ten ucel, co jsem to kupoval, je to auto idealni, ale jinak mame Suzuki a ty jsou se svejma 1200-1300kg na zime (nejen) naprosto uzasny.
-> U-Geen: Já jsem ten o dvě generace mladší a o pár set kg těžší model už poslal dvakrát v kalamitních podmínkách pod úroveň komunikace.
Na rozdíl od MKI je MKIII (a už mám nyní i zapůjčené MKIV - což je veliký facelift) nedotáčivost sama.
Při běžné jízdě na nevyhrnutých silnicích I. a II. třídy, kdy stojí kamiony a kolony jezdí 50, to krásně dává a vyhrabe a předjíždí kopce. Na III. třídě a úzkých městských komunikacích a příjezdovkách to ale musí jít plyn dolů, jinak to nejde zastavit. Zlaté sedany a combi s manuálem a ručkou.
Tohle hovado jak ujede, tak už jen třeba rovně nasměrovat a citlivě zaplout. Zapnou uzávěr a vyhrnout se zpět.
Na rozdíl od MKI je MKIII (a už mám nyní i zapůjčené MKIV - což je veliký facelift) nedotáčivost sama.
Při běžné jízdě na nevyhrnutých silnicích I. a II. třídy, kdy stojí kamiony a kolony jezdí 50, to krásně dává a vyhrabe a předjíždí kopce. Na III. třídě a úzkých městských komunikacích a příjezdovkách to ale musí jít plyn dolů, jinak to nejde zastavit. Zlaté sedany a combi s manuálem a ručkou.
Tohle hovado jak ujede, tak už jen třeba rovně nasměrovat a citlivě zaplout. Zapnou uzávěr a vyhrnout se zpět.

-> 11mAjA11: jj, 2007 2.5 CRDi 125kw 5AT s EST (2WD, 4WD, 4WD LOW)
-> U-Geen: Joo to je teda něco kolem 2005 ? Tak to je jiná. To nemá ten posahany pseudohladex. To je moje chyba v záměně modelu.
-> Sita 10.12.21 11:47:23: Škoda že na to už Jarda nebude reagovať.
-> 11mAjA11: pockej, tohle je zadokolka s pripojovanym podlakove (myslim) predkem a redukci, to s novejsima SUV nema nic spolecnyho
-> U-Geen: no právě..systém vyvíjeny kopii Haldex po korejskocinsku, je jak bych to tak pojmenoval..vlastně nevím jak. 
Technika je Santa Fe co se pak přelila přes Sorento, Sportage do ix35 a s úpravami do Tucsona. Všechno stejný systém..akorát bacha při tom koneni na sněhu nebo v blátě aby nezakukal úhlový převod (počítám že to je 4wd).

Technika je Santa Fe co se pak přelila přes Sorento, Sportage do ix35 a s úpravami do Tucsona. Všechno stejný systém..akorát bacha při tom koneni na sněhu nebo v blátě aby nezakukal úhlový převod (počítám že to je 4wd).
-> palinator: taky nebydlim v Lomnici že jo :-)
-> U-Geen:
Vždyť do Lomnice jsem dojel s Toledem na letních.
Vždyť do Lomnice jsem dojel s Toledem na letních.

-> 11mAjA11: no počkej, tady žádná "logika" není, to je všechno o řidiči.
-> palinator: primárně hmotnost... preferuju lehký auta. Pak automat (implicitně nebrzdí z kopce, nevycukáš se přes spojku). No a gumy... jsem nakonec koupil stary SJ6ky, ale fungujou OK. Nicméně původní důvod koupě nebylo na zimu, takže... :-)
Ze Korejská logika fungování nebude úplně to ořechové možná ?

na svuj letosni winter car (P206) jsem si kouopil po vzoru Jardy vraniky black diamond 165/70 a na Boru jsem obul novy Hankook W452 195/65 a musim rict, ze ty vrany maj podstatne lepsi grip. Na suchym nebo mokrym asfaltu jsou takovy volnejsi, ale na auto kolem komina super volba, 4x4 jsem zatim vytahnout nemusel...
Jardo, diky za tip!
Jardo, diky za tip!
Právě
tak si to řádně užij dokud je čas


-> 11mAjA11: no tak to bude asi konečná, vzhledem k tomu, kolik mě to stálo :)
Tak počkej až se rozletí vzadu difer. to bude zábavy panečku 

musim rict ze mi ten korejec na snehu nakonec prijde fajn, jak jsem se toho docela bal...
-> StepaNoFUN: Tak vzhledem k četnosti oprav na Transitu, bych se o nevyužití Octávky v zimě nebál.
-> růža: Transita do garaze nedostanu. Leda bych se rychle rozjel. Chybi mi tam par cm na vejslu ve vratech. Ale to je zakon schvalnosti. 14dni jezdim octavkou a jednou rano bylo namrzlo. Mam opravenej sluzebak a zacne snezit...
-> StepaNoFUN: A nemělo by to být obráceně? Transita umýt a dát do garáže? 

Včera odpoledne jsem umyl Transita i Octávku, abych Octávku uložil do garáže. A ono si do rána nakydá. :-/
konecne nam to tu pekne pada
-> StepaNoFUN: šlapeš málo na plyn

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
presne

-> Bery: vcerejsich 350km s prumerem 6.8 a to jsem si to pres Horice a Pecku vcelku uzival. Co delam blbe?
spadla mi spotřeba pod 6 litrů konečně a tohle počasí to zase katapultuje nad 7.

-> StepaNoFUN: no ja jsem zvedavej na prvni zimu s tim mym tankem :-) Po dlouhý době zima bez stálý 4x4 může bejt zajímavá.
-> StepaNoFUN: To bude potřeba udělat pracovní výlet na Vysočinu. Tady furt padá. TS už vytáhli traktory, takže to bude asi vážný.
-> růža: Kuwa doufám že nakydá... Když už jsem musel Transita na chvíli odstavit a jezdím O1 4x4. :-D Ale silnice zatím černý. :-/
Vzácné období hrdinnych řidičů jedoucích na letních pneumatikách na dálnici 60 a mimo obec 25 aby nám nezodpovědným na zimních připomněli časy našich otců na OR6tkách. A až se doplíží domů, bude všude plno komentářů o tom, že silničáři zaspali a nějaký nezodpovědný zmrd za nimi nehodlal hrát jejich hru a považte si dovolil je předjet autem připraveným na zimní sezónu které světě div se se chová jinak než to jejich.
Na tyhle šmejdy co si dovolili předjíždět by měla být přísnost a tvrdé tresty.
To že ho predjíždí sedmý kamion na dálnici pak vypovídá jen o tom, že na silnicích je příliš nezodpovědných řidičů.
A tu mlhovku mají zaplou protože sněží, a to je ta snížená viditelnost při jízdě 20tkou v koloně. Jasný?


