Asi jsem nikdy neslyšel: To auto má tolik elektroniky, to je tak bezvadný! Určitě se to nebude srát. A ty dotykový displeje? No to je bomba!

Ne vážně, to si myslím že je lidem prostě vnucováno chtě nechtě...







Ano auta budou stále složitější, jednak kvůli tomu že si to zákazník žádá, druhak kvůli směrnicím a různým píčovinám typu uhlíková neutralita, ale s tím v továrně nic dělat nemůžou, snad jedině kdyby to zavřeli.
tohle je přesně to čeho se bojím a bohužel bude reálně pořád hůře a nástup EV je vyslapany řadou nesmyslných směrnic 













Ses zbláznil, prej repas 7
To možná tak když si všechno uděláš sám tak dáš 7 za vyvložkování, jinak je to tak 35 papouchů jen to fikne a doživotní to rozhodně teda není, podívej se jak jsou vydřený starý vstřiky co tam dáváš, ty ti to zas časem dojebou, to bys musel i funglovku sadu vstřiků a to už v tom budeš tak 2x tolik.
ale i tak repas PD hlavy je za cca 7 a je "doživotní" na kolik tak vyjde železárna ? na 20-30 ?














Takže tyhle věci bych tak nehrotil, jestli mají nějaký problém s náběhem výroby, tak to určitě šikovný boleslavský kluci nějak vyřeší, tyhle zaručený zprávy si pamatuju už z dob favorita










A těch novějších 1.8T s Tiptronicem je žalostně málo.


ted už vychází dobře jen benzíny 


Počkej tak 10 let jak tady bude Jarda velebit O2 možná i O3 jaký je to super auto proti těm novým sráčům







A taky O1 se tak nějak dokáže rozpadat průběžně, že tam třeba nefunguje nic z výbavy, ale jízdy neschopný je to jen výjimečně, což se o O2 říct nedá. Zejména co se týče porovnání počtu havárií motorů.
Když otec zaparkuje uprostřed dvora s feldou, tak si vždycky dlouze rozmejšlím je snažší ji složitě obcouvat nebo se s tou mrdkou bez serva prát a přeparkovávat to.














) a socialni O2 1.9 TDi, tak vidim propastnej komplexni rozdil. Snad jedinej parametr kterej se mi libi u Bory vic je vzhled a design nekterejch veci. A nemyslim si, ze by to bylo stavem...