
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> palinator:







-> Jirik_Tuňák1983:
Chceš poslat obrázek:
- na kmíně
- s jablky a medem
- portrét chovného kusu
- jen tak s ostatními v hejnu
?

Chceš poslat obrázek:
- na kmíně
- s jablky a medem
- portrét chovného kusu
- jen tak s ostatními v hejnu
?


-> castrol 20.03.25 14:06:45: Ty jsi píča, já vím, že mluvíš o Jirikovi. 

-> Milan 136: spokojenost. Loni jsem byl na geo a ani slovo o nějakých vůlí na podvozku
-> minno:
-> minno:

-> Milan 136 20.03.25 10:55:19: To jo, ja tam za stejny kilometry nasypal druhou cenu auta 

-> minno: už si tu jak jeden nemenovaný tiež ma najlepšie autá čo momentálne vlastní 

-> MATTESS 20.03.25 10:13:30: Áno, sú to dobré autá

-> MATTESS 20.03.25 10:13:30: Tak to je pohoda.
-> Milan 136: musím zaťukat náhlé závady ne. Dělal jsem zadní brzdy (koutouče + desky), letos asi budou předky. Překousaná hadička podtlaku, když přestal fungovat plašič. Rozvody se dělaly měsíc po dovozu na účet dovozce (šustila kladka)
-> MATTESS 20.03.25 08:43:50: Řešil jsi nějaký závady? Nebo vše ok?
-> Milan 136: 151t km
-> MATTESS 20.03.25 06:21:45: Pěkný. Kolik měl při koupi?
Nějak se Golf u mě zasekl. Dvojky jsem ještě u žádného auta neměl.....
-> Borderer 19.03.25 13:56:42: spis jde o olej, ted bych asi daval 5W40, 10W50 byla vrazda no a nemel normu VW, tenkrat mi Vrba rikal, ze ten TQR je super do ostrejsich favomotoru a ja ho dal do AEE
a zimni provoz dokonal zkazu

-> ajok: Hele, není to tak dávno, co sem ti tady postoval fotku válců AEE motoru, když sem dělal těsnění. Ještě bylo vidět honování. A vzhledem k tomu, že od tý doby se olej na rysce mezi výměnama ani nehne, tak s tebou nemůžu souhlasit.
Ale seru na vačky, čipy atd.
edit: najeto 330 tisíc :)

edit: najeto 330 tisíc :)
-> ajok 19.03.25 11:39:52:
Na co? Mně stačí když to bude brzdit na semaforech bez vibrací. A na stání v garáži stačej bubny.
Na co? Mně stačí když to bude brzdit na semaforech bez vibrací. A na stání v garáži stačej bubny.
-> ajok:
Jo tak to musíš nějak vyřešit no .. kamarádi v auto dílech atd .. v eshopech to komunikovat k objednávce .. třeba v kellysenemyly s tím takovej problém nemaj, vrátěj to kus za kus když jim přijde cajna... Problém jsou jen originály
Jo tak to musíš nějak vyřešit no .. kamarádi v auto dílech atd .. v eshopech to komunikovat k objednávce .. třeba v kellysenemyly s tím takovej problém nemaj, vrátěj to kus za kus když jim přijde cajna... Problém jsou jen originály
-> minno 19.03.25 12:41:20: jo, to byla ona... jen nevim jestli to bylo predtim nebo az potom, co mi horela
na STK pry, proc mam spodek takovej opalenej, tak jsem mu rekl, ze jsem zastavil nad ohnistem
S blue jsem v zahranici jeste nebyl, ona ji vzdy zacne klouzat spojka a byl adrenalin dojet i z jizni moravy, ona je taky jen na benzin, ale vyuzivam ji na vyjizdeni starejch benzinu s nebem nad hlavou :)
-> Jakub M. 19.03.25 13:06:30: jj, ale jak to poznat predem :/ v eschopech me taky nebudou mit radi, kdyz to budu vracet


-> Jakub M. 19.03.25 13:06:30: jj, ale jak to poznat predem :/ v eschopech me taky nebudou mit radi, kdyz to budu vracet

-> ajok:
Jestli se do toho mohu vložit, měl jsem to přestavěný na rs chladaky vzadu a dal jsem komplet ate desky kotouče ; chodilo to velmi dobře .. jen jsem tehdá hlídal aby nebyly díly made in China
Jestli se do toho mohu vložit, měl jsem to přestavěný na rs chladaky vzadu a dal jsem komplet ate desky kotouče ; chodilo to velmi dobře .. jen jsem tehdá hlídal aby nebyly díly made in China
-> ajok: No na akejsi červenej felde si bol, ale ktorá z tvojich Feld to bola

-> palinator 19.03.25 08:59:46: tak udelej komplet brzdy jako mam ja, i do zadu RS chladaky Ti pujdou, jen teda vol jiny komponenty, jen nedokazu rict jaky, ale byl bych radsi, kdyz bys to udelal prvni, aby jsi rekl, jak jsi spokojen :), chtel jsem origo desky a sehnal jsem uz jen zadek, predni brembo max uz davat taky nebudu, vydrzely 120tis.km a uz jim mizeji drazky, coz ma byt i znak konecneho opotrebeni
-> minno 19.03.25 08:16:33: tj., jen ma trochu neodolny motor, ale chip a vacka a dokaze jezdit pekne, 185 jsem s ni jezdil bezne, kupoval jsem, kdyz mela 183 a smrt nastala pred 240tis.km, nebyl jsem s ni i u Tebe? takze mi nevydrzela ani 2 roky.
-> Dauntless24 19.03.25 07:55:22: 150 mam beznou dalnicni rychlost u vsech aut mimo BAZe
-> minno 19.03.25 08:16:33: tj., jen ma trochu neodolny motor, ale chip a vacka a dokaze jezdit pekne, 185 jsem s ni jezdil bezne, kupoval jsem, kdyz mela 183 a smrt nastala pred 240tis.km, nebyl jsem s ni i u Tebe? takze mi nevydrzela ani 2 roky.
-> Dauntless24 19.03.25 07:55:22: 150 mam beznou dalnicni rychlost u vsech aut mimo BAZe

-> ajok:
Protože hluk na palubě byl strašnej a úplně mě děsilo, co těch 92 kW dělá se seriovým turbem a IC, když jsem to takhle drtil za Arteonem několik desítek minut...
A ano, při brzdění to bylo něco katastrofálního, protože křivý 280 brzdy. Ty velký těhlice tam přece jenom ještě dám.
Protože hluk na palubě byl strašnej a úplně mě děsilo, co těch 92 kW dělá se seriovým turbem a IC, když jsem to takhle drtil za Arteonem několik desítek minut...
A ano, při brzdění to bylo něco katastrofálního, protože křivý 280 brzdy. Ty velký těhlice tam přece jenom ještě dám.

-> Borderer 19.03.25 08:07:24: Ale prosím ťa. Fe 1,6 je luxusné a výkonné auto
Boli časy, keď sa so Š120 a 4q jazdilo po diaľnici 140 na max. otáčky motora

Boli časy, keď sa so Š120 a 4q jazdilo po diaľnici 140 na max. otáčky motora

-> Dauntless24: A přitom když má člověk v pořádku podvozek, tak jediná věc, ketrý by se měl bát, je poryv bočního větru.
Protože při tý aerodynamice stačí sundat nohu z plynu a kolikrát netřeba ani brzdit.
S 1.6 lítám po dálnicích běžně 130-140. Je vtipný pozorovat, jak s tím nikdo moc nepočítá (při nájezdu na dálnici) a pepíci s TéDéÍ jsou z toho dost rozladění, že to musej rozjet ještě víc nebo se potupně vrátit za mne.


-> ajok 19.03.25 07:25:30: to je spíš asi daný tím jak má člověk nastavenej pud sebezáchovy
na mě se nekteří lidi v okolí dívali divně když jsem jel s 1,3 feldou do Lucemburku a valil jsem si po autobahnu 130-160 s provozem

-> palinator 18.03.25 21:44:50: jakto? me prave 2 kila vubec nejsou znat, az kdyz clovek teda musi brzdit...
ale mozna to bude tou moji jako RS predni napravou - mam stejnej stabik a kosti a plus ty polyuretany... nekdo mi taky rikal, na rapid srazu, ze ma 1.8T a pres 160kmh se uz boji, ale taky mel dost najeto a pry vse puvodni
ale mozna to bude tou moji jako RS predni napravou - mam stejnej stabik a kosti a plus ty polyuretany... nekdo mi taky rikal, na rapid srazu, ze ma 1.8T a pres 160kmh se uz boji, ale taky mel dost najeto a pry vse puvodni
-> Milan 136:
Já mám teď vyzkoušeno 195 dle GPS na Ovci (tacho 210). Ale to už jsem měl pocit že se to každou chvíli rozpadne.
Já mám teď vyzkoušeno 195 dle GPS na Ovci (tacho 210). Ale to už jsem měl pocit že se to každou chvíli rozpadne.

-> Jirik_Tuňák1983 18.03.25 10:50:45: ja na 190 gumach asi 220 no, nez mi to doslo - chvilku, ale feldou na dojezdovce vzadu 130 (ma 80), bouchla a jeste jsem dokazal sjet z dalnice, ona ma docela tvrdou gumu, ten disk to pak mel za sebou, pan s feldou mi pujcil plnohodnotnou rezervu a druhy den jsem mu ji vezl vratit do Bitese, no ted na UA jsem mel ve felde dojezdovku a 1ks plnohodnotne, ale kdyby se mi odlepily vranici, tak se nekde tahnout na dojezdovce... 2 plnohodnotne se mi tam nevesly, i tak bylo auto nacpane.
Na Rumunsko a puvodne zamyslene Bulharsko se vyplatilo mit s sebou 2 kola a vesel se i kocarek :), njn velkej kombik, sice na jezdeni do prace pro zhyralce, ale na todle OK. www.rajce.idnes.cz/jardaj /.../1524597279

Na Rumunsko a puvodne zamyslene Bulharsko se vyplatilo mit s sebou 2 kola a vesel se i kocarek :), njn velkej kombik, sice na jezdeni do prace pro zhyralce, ale na todle OK. www.rajce.idnes.cz/jardaj /.../1524597279
-> palinator 18.03.25 09:31:10: No jasný, co je v TP.
-> Jirik_Tuňák1983 18.03.25 10:50:45: Něco kolem 200
-> Jirik_Tuňák1983 18.03.25 10:50:45: Něco kolem 200

-> Milan 136 17.03.25 19:41:52: A kolixi jel nejvíc?
-> Milan 136:
A jak vědí co máš v garáži za letní gumy?
Nebo jde o index co je v papírech?
A jak vědí co máš v garáži za letní gumy?

Nebo jde o index co je v papírech?
-> palinator 17.03.25 17:58:55: Protože když namontuješ zimní pneu s nižším rychlostním indexem, tak musíš buď použít nálepku, nebo zapnout výstrahu v panelu přístrojů. Že nemusíš když vozidlo takové rychlosti nedosáhne zákon neříká 
Já mám také zaplou výstrahu na 240
protože letní jsou Y.

Já mám také zaplou výstrahu na 240

-> ajok:
Spíš by mě zajímalo proč tam je, když to podle TP rychlejc jet nemůže
Spíš by mě zajímalo proč tam je, když to podle TP rychlejc jet nemůže

-> palinator 17.03.25 17:13:39: to upozorneni je brutus, ale je fakt, ze ja uz to parkrat prekrocil... ten nizsi rychlostni index je vlastne povolen jen u zimaku nebo i u letnich?
-> Bukaj 01.03.25 14:32:26: přece páv ne? 

-> ajok 28.02.25 19:21:49: lpg uznava/neuznava, delas z toho vic nez to je. Pro me osobne nema cesta (stary) zravy auto + lpg uz smysl, jezdim malo. Pro manzelky auto tahle varianta taky smysl nema, protoze tankovat LPG je trochu opruz a stary auto = problemy (stk, policie, koroze, dily, opravy=>nedostupnost=&
gt;problem, protoze potrebuje auto do prace denne), to uz jsme si taky vysvetlili. Me opravdu vychazi kompletne lip vzit uver na neco novyho bezproblemovyho s uspornym motorem. Dneska uz ty moznosti mam (oni byly i pred 20 lety, ale to jsem v praci zacinal, delal se barak, potreboval jsem bonitu na hypo, a taky jsem si myslel, ze stary auta jsou nejlepsi nesmrtelny drzaky, zejo).
Priklad: na uveru 350tkc preplatim za 5 let asi 50k, to kdyz budu par mesicu delat prescasy misto opravovani aut, tak dostanu na premiich zpet a doma bude O4, se kterou muzu bez problemu letet treba do Vidne na letiste (dost tam ted vozim rodinu) a nikde me nebudou ohrozovat soferi co nechteji/neumi vydejachat stary auto, atd atd atd. Tohle je kazdyho boj.
Tady byla rec o provoznich nakladech jako takovych. V dnesni dobe jsou vsude radary, 3 prdele tajnych policajtu, spousta lidi ma novy auta, se kteryma dodrzujou rychlosti, protoze to na ne jinak rve, nema smysl furt nekde nekoho predjizdet a riskovat pokuty, body, ztraty ridicaku. Jezdi se jinak nez pred 25 lety... A nejsem obchodni zastupce, co stravi v aute 4 hodiny denne... Proto mi staci treba 1.0TSi, kterej se navic jevi jako solidne uspornej... Tohle je proste absolutne individualni...
Priklad: na uveru 350tkc preplatim za 5 let asi 50k, to kdyz budu par mesicu delat prescasy misto opravovani aut, tak dostanu na premiich zpet a doma bude O4, se kterou muzu bez problemu letet treba do Vidne na letiste (dost tam ted vozim rodinu) a nikde me nebudou ohrozovat soferi co nechteji/neumi vydejachat stary auto, atd atd atd. Tohle je kazdyho boj.
Tady byla rec o provoznich nakladech jako takovych. V dnesni dobe jsou vsude radary, 3 prdele tajnych policajtu, spousta lidi ma novy auta, se kteryma dodrzujou rychlosti, protoze to na ne jinak rve, nema smysl furt nekde nekoho predjizdet a riskovat pokuty, body, ztraty ridicaku. Jezdi se jinak nez pred 25 lety... A nejsem obchodni zastupce, co stravi v aute 4 hodiny denne... Proto mi staci treba 1.0TSi, kterej se navic jevi jako solidne uspornej... Tohle je proste absolutne individualni...
-> saskyn2 28.02.25 21:12:27: lyze mi nepripominej, ja dal za ne 1000kc stejci a svagr mi je vyhodil 

-> Pavel P@nkáč 28.02.25 19:58:18:
to je mazec vid. Ale nejhorší je že on má pravdu, to je fakt realita velký části společnosti. Prostě když mám korunu, tak nutně jí musím ihned utratit, ideálně si půjčit. Úplně se mi vrací vzpomínky na bývalého kolegu, to byl úplně ten samý případ, akorát neměl výplatu měsíčně, ale taky dokázal koupit lyže za 50 i když na ně jel jednou za rok, iphona a mackbook za 100 a pak tankovat do nádrže po 200kč protože víc neměl


Spolehlivě s cenovou dostupností funguje STAG jinak nic.
-> 11mAjA11 28.02.25 20:16:57: ja zas co znam, tak to udelaji vsichni, ale jen znacky, co delaji... a jeden patlal udela uplne vse, ale ses pak rad, ze s tim dojedes domu :) a jeste navysuje cenu, u feldy mi utrhl snimac klepani, znicil termostat, mel jsem udelanou elektriku, to odstrihal a zapojil skoro stejne, vymeni prepinac, kterej fungoval, ze tomu nerozumnel, odstrihnul lambu, misto aby tam dal odbocku atd., tyden mi trvalo, nez se stim autem dalo jezdit...
Dyt to píšu že oni nic neodladi..montáž plynu není žádná raketová věda, je to prostě montáž komponent a propojeni kabeláží. Důležite je ty komponenty správně kapacitně sestavit dle výkonu a objemu, nic víc nic míň, HL to bohužel seskládá na úplnou hranu (spíše poddimenzuje). Pak to nefunguje. Ale to je do tématu pro LPG (asi to bude lepší tam přesunout)..
-> 11mAjA11 28.02.25 20:16:57: Z HL propanu mam plyn v rapidu a tam po mem nastaveni funguje pekne a usporne, ale to je jen podtlak, on si tam dal i domazavani a ja si to tam pak blbec nevymontoval a nechal to tam do srotu, ale ono to asi stejne do zadneho mojeho auta nepotrebuju...
Uz zacinam chapat ten plyn ve vsem co jezdi 

No jo tragédi z HLpropanu..ne nechci..kdekoli jinde ale ne v HLpropan a u mamalsa v Bašce..dvě nejtragičtější LPG montovny..takže to není o tom že Ford trpí na LPG, je to jen o tom že to nějaké vemeno vysypalo z krabice do motoru a tím to zhaslo, žádné odladění a podobně, protože to musí bejt nejlevnější, nejlépe zadarmo..jenže to pak opravdu ale nefunguje žádné auto...pokud je to od počátku špatně odladěné tak motor zakuka hlavně na ventilech..ale nelze pausalizovat že to je na všech Fordech špatně..není jen se to musí nastavit..nic víc nic míň...
Netusim jak legální je přenos systému z jednoho auta do jiného auta úplně jiné značky a objemu...nikdo z plynaru co znám tohle nikdy neudělal a domnívám se že to ani nejde.
Netusim jak legální je přenos systému z jednoho auta do jiného auta úplně jiné značky a objemu...nikdo z plynaru co znám tohle nikdy neudělal a domnívám se že to ani nejde.