
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autobusáci :-)
-> alpin: Podľa toho modrého náteru ma to napadlo.

-> Michal N 283:
Však jo, jsou i horší.
-> alpin:
U nás se sedmistovky ke konci éry v takovéto podobě běžně vyřazovaly, to už nikdo neopravoval. Většinou to znamenalo novou celou přední část.
Však jo, jsou i horší.
-> alpin:
U nás se sedmistovky ke konci éry v takovéto podobě běžně vyřazovaly, to už nikdo neopravoval. Většinou to znamenalo novou celou přední část.
-> Michal N 283: hej
-> alpin: To je SAD Prievidza?
-> 1560: nam tak doviezli buranu-zrazil srnca a zvonka to nevyzeralo zle ale nakoniec sa muselo menit dost toho predku
-> 1560: Tak tá je kvalitne chrumkavá
.....ale u nás jazdili aj horšie.a to dokonca bez generálky až do vyradenia.To už bol strach do nich aj nastúpiť,lebo sa mali každú chvíľu rozsypať
.


-> alpin:
Ale nemá to na některý sedmistovky, byť po páté reinkarnaci. Tuhle jsem se jenom podíval na dílnu a raději jsem šel zase pryč :) Bylo tam jakési torzo čehosi, co by se asi dalo nazvat rámem autobusu, až na to, že tam úplně chyběli podélné příčníky na podlaze a v okolí náprav to také vypadalo velmi… Pěkně :)
Ale nemá to na některý sedmistovky, byť po páté reinkarnaci. Tuhle jsem se jenom podíval na dílnu a raději jsem šel zase pryč :) Bylo tam jakési torzo čehosi, co by se asi dalo nazvat rámem autobusu, až na to, že tam úplně chyběli podélné příčníky na podlaze a v okolí náprav to také vypadalo velmi… Pěkně :)
-> alpin: No tie motory idú slušne...a inak tá hrdza sa objavuje viac na tých prvých 900-kách,tie novšie z radu 950 už mali kataforéznu úpravu z výroby.Ale veľa závisí aj od údržby a prístupu dopravcu.

-> 1560: tiez pravda

-> alpin:
Pane kolego, ale tak ty auta mají už prakticky 10 let a na silniční vyrážku mají také plné právo, podívej se, jak vypadají některá stejně stará osobní auta. Ke všemu si vem, kolik toho mají ty auta najetý, v jakým počasí jezdí, kdo s tím jezdí a jak mnohdy vypadají dílny.
Pane kolego, ale tak ty auta mají už prakticky 10 let a na silniční vyrážku mají také plné právo, podívej se, jak vypadají některá stejně stará osobní auta. Ke všemu si vem, kolik toho mají ty auta najetý, v jakým počasí jezdí, kdo s tím jezdí a jak mnohdy vypadají dílny.
Neválí se někomu doma čistý neposkvrněný nový štítek na sedmistovky? Ten novější na turba... Potřeboval bych pro kolegu na muzejní auto :) Za flašku piva.
-> Michal N 283: dvere spodky kufrov vsetko pod podlahou co je zakryte
nosniky co su pod maskov sa niekedy zametaju... motor to tusim ma cursor a ide to s nim moc dobre - ani si ten motor nevsimne ci je bus prazdny alebo plny 


-> alpin: Oni jazdia stále ale myslím konkrétne tieto z Bystrice,viem,že ked skončili s pravidelnou dopravou,tak zopár sa predalo do CZ ale o ostatných už neviem.Inak motory tam boli celkom schopné,pokiaľ viem majú IVECO CURSOR,radový 6-valec,preplňovaný turbodúchadlom s medzichladičom vzduchu a štvorventilovou technikou.A žeby nejak moc hnili,to som nevidel ani na jednej,ak tak len dvere aj to iba na tých starších 900-kách,ale to bol ich klasický problém.
-> Michal N 283: keby neboli emisne normy a keby nehnily tak by jazdili aj teraz
-> alpin: No...C 954 zo SAD BBDS Banská Bystrica,škoda,že už nejazdia.Neviem ani čo sa s touto stalo,či ju predali alebo čo?!

-> Michal N 283: jedna z prvych iveco-karos
Pánové, dovedlo mě to k myšlence, letos bych se rád někdy v létě opět podíval na Ukrajinu, odhaduju tak 10 - 14 dní a projet nějaká města se zajímavým tramvajovým, trolejbusovým a autobusovým provozem. Čistě teoreticky, přidal by se někdo?
Len stale nadavate.... chodte sa pozriet kusok na vychod a budete spokojni so vsetkym, co u nas jazdi
Uzhorod 23.1.2011

-> alpin: No tiež som si myslel,že to asi bude aj olejom.Kým tam je olej nalievaný vo fabrike,tak je to v pohode.Ale ked sa po zábehu robia prvé prehliadky,tak tam dávajú všetko,čo je po ruke,pritom od výroby sú predpísané druhy olejov.
-> Michal N 283: ale zalezi aj od oleja jaky tam je... ked je hustejsi tak to dokaze ,,vyliecit" aj volaky stary ale ked niektory leju volaku riedku cmrndu tak to potom aj na novych dobre reve
-> alpin: No tie hlavne.Viezol som sa v jednej LC 936,ktorá bola zo SAD Piešťany a tá dunela neskutočne,hore kopcom,po rovine aj z kopca,až som mal pocit,že sa veziem starou Ešdou 11.




-> Michal N 283:
hlavne to elcecko zvykne hucat prave vtedy

-> alpin: No aj to som si všimol,robia to tak niektoré Karosy AXER,LC 956...ale aj staršie LC 936,čo majú ešte Renaultové motory a prevodovky PRAGA.
-> Michal N 283: ale sranda je ze niektore diferaky hucia len pri zapnutom retarderi a niektore praveze vtedy ked retak zapnuty neni

-> alpin: No to je pravda bohužiaľ.Niekedy sa mi zdá,že na starých Karosách rady 700 sú tichšie ako na niektorých nových,napr. také Crosswaye tiež niektoré pekne rachocú 

-> Michal N 283: ja som sedel hned v druhej lavici za soferom ale tak diferak hucieva na vacsine busov

-> alpin: Tak som sa trafil
...inak ja som sa s ňou už tiež párkrát viezol.Jazdí od roku 2008,kedy nahradila Karosu AXER a LC 735.Vcelku pohodlné vozenie,akurát sa mi zdá,že pri vyšších rýchlostiach jej dosť rachoce diferák.Raz som sedel vzadu nad motorom a ked som vystúpil bol som asi 10 minút hluchý
.




-> Michal N 283: je to ona
kukal som cp

-> alpin: No asi áno lebo ide tade.Ak zajtra o 13:35 bude v u nás v LE na stanici,tak je to 100%-ne tá Scania,lebo na druhý deň vždy jazdí opačným smerom.
Co jsem byl v Kitzbühlu, tak jsem měl možnost "otestovat" místní skibusy. Měli tam nějakýho MANa, dost Citar a jednou jsem jel i Setrou. Ten MAN měl nějakej šílenej automat, protože strašně škubal při řazení, u Citara jsem nepozoroval nic zvláštního, ale opravdu se mi líbila ta Setra. Uvnitř pěkně zpracované jako vzhledově, tak kvalitou, nikde nic nevrzalo a i přes přejezd děr v silnici bylo uvnitř ticho. Ne jako Citybusy, který se málem rozpadnou.

-> Mr_Kubas: já to taky kombinuju - prostě jak je nálada:-)
každopádně opravdu zlatý Karosy, než tato novodobá Turecká prkna
každopádně opravdu zlatý Karosy, než tato novodobá Turecká prkna
-> VeTeV: No jo taky tam u vás po těch silnicích smrti
Jinak já do Phy autem na okraj (Letňany) a zbytek MHD...

-> Michal N 283: tak je mozne ze som isiel prave s nim , nastupoval som v prievidzi a fachal az do blavy
-> alpin: Tento autobus stretávam u nás stále.Jazdí zo Svidníka do Bratislavy.

-> Mr_Kubas: jáí tim normálně jezdím - sice je nutno najít dopravce, který nepojmul Dráthovo zdražení tak dramaticky, ale dá se
Lepší jak autem - nějak po tý D1 moc jezdit nemusím

-> VeTeV: My jako městský máme teď nově místo Ekobusů nějaký pražský červený Karosy. Ale i tak autobusům se vyhýbám 

-> 1560: šak já taky jezdím když to jde Comettama z Tábora a jejich Karosama
todle je strašná sračka

todle je strašná sračka
-> alpin:
Arway je nástupce Aresa, takže řekněme jako mezi Karosou 700 a 900. I když ve kvalitě zpracování je Ares někde jinde.
Arway je nástupce Aresa, takže řekněme jako mezi Karosou 700 a 900. I když ve kvalitě zpracování je Ares někde jinde.
VeTeV 20.01.11 20:54:10 napsal:
až budete denně jezdit tímto, tak pchopíte co je utrpení
V Intouru jsem ještě nejel, ale v Connectu jsem byl nucen strávit dvě a půl hodiny z Náchoda do MuNu. No, už nikdy více... Zlatý sedmistovky :)
až budete denně jezdit tímto, tak pchopíte co je utrpení

V Intouru jsem ještě nejel, ale v Connectu jsem byl nucen strávit dvě a půl hodiny z Náchoda do MuNu. No, už nikdy více... Zlatý sedmistovky :)
-> petr s: dlouhé možná, ale sedět se v tom nedá 

-> VeTeV: Tenhle vyhladil karosy a starší SORy, taky nepochopim, těsnění dveří už maj po 3 letech natřený gumoasfaltem páč tam teče, po třech letech jsou v horším stavu něž byly Karosy po 25. A zničený - nepohodlný sedačky atd jsou už samozřejmostí
-> VeTeV: Moc dlouhé
-> VeTeV: To nám tu jezdí už pár let. Ještě jsem neměl tu čest si tam sednout, ale lidi co s tím jezdí, tak si to moc nepochvalujou 

-> 1560: to je mozne ale treba sediet nad zadnimy napravamy
ale inak aky je vlastne rozdiel (okrem masky ) medzi arwayom a aresom , co viem ze ares je automat zatial co arway ma manual ale inak tam rozdiel nevidim
ale inak aky je vlastne rozdiel (okrem masky ) medzi arwayom a aresom , co viem ze ares je automat zatial co arway ma manual ale inak tam rozdiel nevidim