-> Tom Troll 29.10.23 21:29:59: Ještě k tomuto obrázku - ten text pomotal dohromady užovky, M1 a M - protože tam popisuje (dle čísel dílu) všechny varianty vany kromě mělké užovkové (která se nelišila hloubkou, ale jen tím plechem).
Shrnu-li to nějak dohromady, tak všechny vany od 1000MB až po M1 (do července 1983) byly přichycené 18 šrouby - lišila se jen délka šroubů pro plechovou (M6x16) a hliníkovou (M6x20, respektive M6x25) vanu a všem vanám KROMĚ hluboké užovkové (113-002070) příslušela stejná měrka oleje (110-040390) - tedy byly stejně hluboké a vzájemně (i zpětně) záměnné.
Jediná hluboká užovková vana (113-002070) měla jinou (delší) měrku oleje (113-040390).
Dle katalogů měly všechny 120 hlubokou Al vanu od počátku výroby až do 07/1981, kdy LS/GLS a Garde dostaly "starou" variantu vany pro Š 110 od 44. série (111-002070), zatímco "obyč" 120 měly mít až do 7/1983 vanu hlubokou (což je to, co se mi nezdá).
Všechny 105 od počátku výroby až do konce výroby M1 (do 7/1984) měly jeden typ olejové vany (18 šroubů, plech).
Poslední věc, která mi není jasná: Kdy se přešlo z konusového vypouštěcího šroubu (zátka oleje) na šroub s osazením a těsnicím kroužkem. Má-li vana pro Š110 od 44. série (od 1.1.1975) a vana pro LS/GLS/Garde od 8/1981 do 7/1983 stejné číslo dílu (111-002070), potom by tyto vany měly mít i stejný vypouštěcí šroub (respektive opracovanou dosedací plochu pro těsnicí kroužek). Ale v katalogu Š 100/110 je zmíněn pouze jeden typ zátky (bez těsnicího kroužku - tedy s konusovým závitem). A další drobnost - má tato vana už nový typ protišplouchacího plechu nebo stále jen "heliport", jako starší typy?