Vyřezávat tu stříšku je asi podobná prasárna z lenosti, jako rozřezat zadní koberec na tunelu při servisu ruční brzdy, sytiče, nebo výměně struny či bowdenu plynu)







eSko mělo clonítk už v základu, a snad už i všechny škodovky od MBčka (jedinou vyjímkou byla asi jen MBT,nemýlím-li se
).





Ovšem myslím si, že by se z ní dalo udělat pěkný auto i bez celkový renovace.
Jinak, taky by mne zajímalo, jak jsi poznal že má posilovač?
každej prodejce ti k takovýmu autu napíše ,,v původním stavu", protože vidí bez výrazných pohledových změn. ,,Drobnosti" jako řešíme mi, žádnej bazárník řešit nebude 
A je to přesně z důvodů usnadnění přístupu k topení.








Také že to má Lkovej interiér, štítek 120L (ale ten je novej, včetně osvětlení SPZ a zadních světel), ale nemá prahové lišty a klínky v těsnění oken jsou černé...









kdyz se nechalo koupit garde docela za dobre, tak jsem schaneni vzdal, protoze vse bylo tak hnile... ale mel jsem moznost koupit par docela top rapidu, bohuzel na kezdym se mi nejaka drobnost nelibila, to jsem podelal
, hlavne dve 136ky bych ted bral vsema deseti (kolem 20 tis. kc), jesteze jsem koupil alespon BAZe, ikdyz na nej moc cas nemam, vzdy opravim jen to nejnutnejsi...



































Skoro bych měl obavy, aby těch půl mega stačilo 




