-> Pavel P..: Cestou na Kolín zakopneš i o hnízdo. Otázka pořád co s tím, kromě převážení vzduchu maštěného větrem. To je pro úzkoprofilovější fandy.
22:22:24 17.01.2012
skodovak
-> Pavel P..: Ta už za ty roky co tam mokne taky slušně schátrala..
22:19:17 17.01.2012
Pavel P..
-> Hurdis: S5ka je vzácnější než vejtřaska... jedna chudinka stojí v zahrádce s koněm za Kolínem kousek od odbočky na Myschaaakof
22:14:41 17.01.2012
Hurdis
-> Pavel P..: Co s espětkou. Když vezmu pohotovostní hm. kompletního vozu 5175 kg minus korba minus neželezné součásti je to i při max. 5,8/kg prodělek. :-)
Obdobnou V3S s celistvým khaki a druhou kabinou na šací za 4ku ovšem odolat nešlo, i když stojí třetí rok u cesty za bránou pro strýčka příhodu pro tři jezdící. Dokud přespolní romové nevynaleznou ruční kárku s hydraulickou rukou, je v bezpečí.
-> doking: na to 300kg auto evidentně stačil, na druhou stranu mi přijde škoda to dávat do šrotu, kam to samosebou jinak zamíří, pokud se to nepovede někomu nadělit. Dnešní formule je někde uplně jinde...
21:28:37 17.01.2012
doking
-> m8rinek: to je rám uplně naprd,viděl jsem tu formuli a spolužák na ní taky částečně dělal,to je tak akorát na to to rozřezat a dát do šrotu,nejvtipnější jsou ty ramena...
castrol 13.01.12 18:50:25 napsal: auto.bazos.sk/inzera
t/.../Rapid.php Hmm, jeden z prvních Rapidů, v zelený olivě to se tak často nevidí Sice už je trochu strakatej, ale jinak by nemusel bejt zlej. Škoda že Rapida nechci Ještě tak aby to byla jen 120ka