skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Videa na youtube
prohledat
5608 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 28.03.2009 do 07.02.2025, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
Z čeho pak má ten Rapid přední světla věděl jsem jen tak ze srandy proklikal takže nevím jestli to tam někde někdo zmiňoval
-> havlik: taky jsem si všimnul... to sání je zajmavej vynález, ale když jiný neni....

-> Pavel P..: má ten násos k airboxu pod kapotou
e: a nakonci to svařený sání je taky pecka:D
e: a nakonci to svařený sání je taky pecka:D
-> john simple 29.11.23 09:12:06: zajimave auto... v te diskuzi, jak nekdo pise, ze videl stovku garde s predkem z tisicovky
tak to je jeste vetsi odbornik, nez jsem byl ja :), ja pred mnoha a mnoha lety nekde napsal v diskuzi U-Geenovi, ze garde a rapid nerozlisuju, ze je pro me vse rapid :)

-> Bukaj: pac moc dlouhej text bez mezer rozhodi stranku. Ty shorts uz jsem nejak zkousel opravovat, ocividne ne uspesne :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale když ty mezery smažeš, tak odkaz normálně funguje...
-> Bukaj: Rekl bych, ze urcity kombinace znaku z adresy, si tento system spatne vylozi a udela z toho mezeru...
-> Skili: Proč vlastně Virt při vložení odkazu do něj cpe ty mezery?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zkopírovat link a vymazat mezery
-> StepaNoFUN: Ale nejaka cesta na to byla, akorat vzdycky zapomenu jak na to 

-> isti: nic. Shorts tu nefungujou.
Tak nič
Aký odkaz by som mal nakopírovať?

-> Bukaj: V obýváku, v předsíni, na schodech, ve sklepě, v kolárně, v garáži.... 

-> dragon_cb_cz: By ho mohl parkovat jako Ty, že ano? V obýváku... 

-> Bukaj 27.11.23 22:02:22: Přitom kdyby jezdil radši na tom kole, tak to má o tolik jednodušší 

-> Jirik_Tuňák1983 26.11.23 11:42:34: Hezký :-D A pak ještě musí vyjít ven, uklidit kolo a zavřít vrata od garáže... 

-> Jirik_Tuňák1983: Neskutočné



-> Jirik_Tuňák1983 26.11.23 11:42:34: co mi to pripomina?, ze se u A funky nedostanu k motoru, kdyz ted prestala startovat

-> ajok 25.11.23 14:40:35: Nemůže. V takových případech řídí mitfára.
a to jako na tech Rkovejch znackach muze jezdit i prejezdy v beznym provoze?, kdyz vzhledem k veku nemuze mit ridicak

-> Eidy 20.11.23 21:38:43: Jojo, to už jsem viděl dříve. Mají těch akčních filmů hodně. 

-> ajok: měl jsem tu od něj knížku, horký volant nebo tak něco, četli jsem to před 20 lety.
-> Eidy 09.10.23 20:56:34: vzal bych jiný nástroj
-> Eidy 09.10.23 20:56:34: vzal bych jiný nástroj

-> Matthes, záškodník z TechWebu: skoda-virt.cz/cz/.../1185
7-panku-skoda-120-ej20-sub
aru
-> Matthes, záškodník z TechWebu: odla mňa to bude ten čo je na virte.
-> dragon_cb_cz 24.10.23 17:36:55: p.Stepanek rikal, ze jen resi potkany motory s jednoradym retezem, ale jak rikas -muze se to potkavat kvuli necemu jinymu v tom rozvodu, treba kvuli tomu debilnimu hydronapinaku, kterej uz jsem vymenil za origo mechanickej s aretaci a je to ted po kolegove travelu (ktery ma najeto asi 6tis.km) nejtissi zigul motor, ktery znam...
Jinak zacal jsem pridavat todle ceskedily.cz/aditiva-do-m otoroveho-oleje-liqui-moly -8342?utm_source... do oleje kvuli vacce a rozvodum...
Jinak zacal jsem pridavat todle ceskedily.cz/aditiva-do-m otoroveho-oleje-liqui-moly -8342?utm_source... do oleje kvuli vacce a rozvodum...
-> ajok: Ano, zvetsuje se vule mezi cepem a vnitrnim clankem, tim jak se to tam odírá. Teoreticky ten duplex je odolnější, to je fakt, ale zase díky tomu je celý ten rozvodový mechanismus výrazně těžší atd.
Já jsem o žádném motoru s řetězem, který by se při 200t pravidelně potkával teda ještě neslyšel, ale možná mám jen štěstí. Z aut co mi prošly s řetězem, tak u 9-5 Aero jsme na původních rozvodech měli při prodeji asi 360t a byť ten motor na ně nakonec u dalšího majitele "umřel", tak to nebylo řetězem, ale nějakou prasklou a vzpříčenou vodící lištou nebo tak něco. Honda co jsem měl šla potom kamarádovi a od něj pak dál s asi 330t km na původních rozvodech. SX4 má teď u bráchy něco k těm 200t, můžu zjistit, ale rozvody se určitě dělat nechystá - co jsem se tak vyptával já, tak je u toho motoru u Suzuki pořádně nikdo nikdy nedělal, protože to ani po 300t nebývá potřeba (a to s tím najede málokdo).
Já jsem o žádném motoru s řetězem, který by se při 200t pravidelně potkával teda ještě neslyšel, ale možná mám jen štěstí. Z aut co mi prošly s řetězem, tak u 9-5 Aero jsme na původních rozvodech měli při prodeji asi 360t a byť ten motor na ně nakonec u dalšího majitele "umřel", tak to nebylo řetězem, ale nějakou prasklou a vzpříčenou vodící lištou nebo tak něco. Honda co jsem měl šla potom kamarádovi a od něj pak dál s asi 330t km na původních rozvodech. SX4 má teď u bráchy něco k těm 200t, můžu zjistit, ale rozvody se určitě dělat nechystá - co jsem se tak vyptával já, tak je u toho motoru u Suzuki pořádně nikdo nikdy nedělal, protože to ani po 300t nebývá potřeba (a to s tím najede málokdo).
-> dragon_cb_cz 24.10.23 17:04:56: ale, co jsem slysel, tak s jednoradym se potka okolo 200tis.km vetsina tech motoru a ze by se potkal s duplexem jsem jeste neslysel... no a jak vznika? ze se nenatahnou pasovinky, ale vulema?, tak pri stejnym materialu ten duplex musi byt odolnejsi

-> ajok: Na vytahani zrovna to, jestli to je duplex nebude mit moc vliv, kdyz se zamyslil, jak vlastne to "vytahani" retezu vznika (protoze to samozrejme zadne "vytahani" neni. A měl jsem doma hned dva motory s nájezdem přes 300t, kde byl jednoduchý řetěz...
-> palinator 24.10.23 14:23:13: nemohli se rozhodnout... za me lepsi OHV, ze pri sundani hlavy clovek jeste nemusi jeste resit rozvody, ktere ja tak nerad delam, prijde mi to jako zbytecna prace, proto me i rus nastval, kdyz duplex retez nahradil jednoradym retizkem, ktery sice predepsanou vymenu nema, ale vic jak 120tis.km ho osobne nechavat nehodlam, kdyz pri cca 300tis.km mam vytahanej i ten duplex.
-> Bukaj 24.10.23 08:33:55: moskvitch spis oplu, ale zas opel a bawo je jedna pakaz...
-> Bukaj 24.10.23 08:33:55: moskvitch spis oplu, ale zas opel a bawo je jedna pakaz...
-> Bukaj 23.10.23 20:08:14:
Je to zajímavý. Ital 124 má OHV, z něj vycházející Žigul OHC
Ital 125 má OHC, z něj vycházející 125p má OHV.
Je to zajímavý. Ital 124 má OHV, z něj vycházející Žigul OHC
Ital 125 má OHC, z něj vycházející 125p má OHV.

-> darklord: Tak Moskvič byl kopie BMW, na to asi můj jmenovec narážel...

-> Jakub M.: bmw m10 ani nahodou
-> Bukaj:
Moskvič 412 nebo BMW M10 ...
Moskvič 412 nebo BMW M10 ...
-> Bukaj 23.10.23 20:08:14: o tom uz jsme se kdysi prece bavili, ze je zigul OHC, ale toto mi uplne jako zigul neprijde
todle ma na druhe strane starter, jine viko ventilu, na druhe strane svicky atd. cele to je nejake prehazene proti zigulu :)

todle ma na druhe strane starter, jine viko ventilu, na druhe strane svicky atd. cele to je nejake prehazene proti zigulu :)
-> Eidy 23.10.23 18:48:02: No doporučuju si na tom kanále prohlidnout vic animací. Jsou perfektní 
