Chlazené kotouče

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 51 až 58) od 03.02.2016 do 21.02.2016, založil/a Tuzemák
řadit dle data
18:41:06
04.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuzemák 04.02.16 18:32:21: Lépe to nebrzdí, činná plocha je pořád stejná, ale kotouče nevadnou a nekopou do pedálu, což při ostřejší jízdě začne dělat jednoduchý poměrně rychle. Např. MOTOMANIAK loni na podzim popravil brzdy ve druhém kole na okruhu, zatímco když jsem ho vezl pak já, tak se divil jak to na slickách brzdí a že to nevadne ani na konci ježdění po okruhu.
18:32:21
04.02.2016
Tuzemák
Mě ty brzdy teda jenom smrděly, vadnutí jsem necítil, ale docela mě to vyděsilo. (Z jednoho kola se myslim chvilku i trošku hulilo). Sjížděl jsem z Otztaleru (2800mnm) do Soldenu a to se jede hodinu v kuse z kopce jako hovado. Ve třech s bagáží. Letos jedem pod Mount Blank a chci na to být líp připravený. Ale taky řešim hmotnost a cenu, ty dvojitý budou o hodně těžší a samozřejmě je to investice, proto jsem se ptal, o kolik líp to brzdí, třeba v procentech.

Díky.
zvětšit Chlazené kotouče - obrázek od Tuzemák vložen 04.02.2016 18:32:21
18:10:54
04.02.2016
MVM
-> Tuzemák: Pokládáš otázky dost nešikovně a tak můžeš dostat dost různě vyložených odpovědí. Brzdy na seriovým autě můžou při velký zátěži "smrdět". To značí jejich využití max. brzdnýho výkonu a použití civilního třecího materiálu. Nesmí ale dojít k vadnutí a jeho trvalýmu poklesu (účinku) Dojde ke tvorbě skloviny na třecí ploše obložení a rapidně klesne koeficient tření a vzroste teplota čímž v nejhorším případě dojde k přehřátí brzd a taky často k varu brzdovky (která není pravidelně měněná) ve třmeni a propadnutí pedálu.
18:02:02
04.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuzemák 04.02.16 17:49:08: Vrtání ničemu nepomůže, materiál je oslaben, rádo to pak od vrtaných děr praská a máš méně materiálu, který se rychleji nasytí teplem. Samotné dírky v chlazení moc nepomohou a zvýší se hlučnost.



No a rozdíl origo plný kotouč a chlazený je nebe a dudy.
17:49:08
04.02.2016
Tuzemák
Díky, ještě se zeptám jestli někdo ví jaká je úřinost chlazení série/vrtané/dvojité ?
17:00:24
03.02.2016
Tuzemák
Zdar všem,

je tu někdo kdo by dokázal upravit kotouče z Oplu Rekord a vyrobit mezikusy do 4p třmenů a šrouby jako to kdysi dělal Saky?

Nebo stačí v nouzi vrtané kotouče ze speedpra? www.speedpro.eu/sportovni -derovane-kotouce-speedpro -skoda-p-6580.html

Jak moc rozdílně to chladí?

Loni jsem byl na výletě v alpách a sériovky mi začali smrdět.

Díky.
Extreme Tyres