skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
brzdy problém :(
prohledat
286 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 12.07.2011 do 02.12.2016, založil/a disco_punk
20:25:52
26.09.2012
26.09.2012

Lukyn742
-> peti: Odvzdušněné to je, při opětovném odvzdušnění tam proteklo půl litru !-> Eidy: Hadice jsou dobrý a vůle mezi obložením a kotoučem tam nějaké byli
20:21:32
26.09.2012
26.09.2012

peti
-> Lukyn742: nejde o volu v pedale, ale o volu medzi piestikoma HBV a trnom aby bolo zarucene ze piestik sa vrati uplne dole a moze sa uvolnit tlak zo systemu, , jedna s chyb je 100% tu, vyries tuto a potom dalej, bud to mas blbo odvzdusnene cele alebo je zavzdusnený HBV alebo proste klakol, co sa stava hlave ked sa daco meni, dostane novu kvaaplinu a piestik sa pri odvzdusnovaví zrazu dostena do polohy kam nezvykol chodit
20:18:44
26.09.2012
26.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Eidy: Jo, to jsem nejak automaticky predpokladal, ze bude OK :-D Aby nemusel sundavat bubny, tak bych doporucil samostavy vyzkouset pres rucni brzdu...
-> peti: Co si vepredu seda? Ja ho mel tvrdej hned
-> peti: Co si vepredu seda? Ja ho mel tvrdej hned

20:18:02
26.09.2012
26.09.2012

Lukyn742
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No jenomže problém je tam ten že to nedobržduje pořád
vV pedálu je pořád nějaká tá vůle, a zničeho nic to začne brzdit a pedál nejde zmáčknout...


20:16:54
26.09.2012
26.09.2012

Eidy
-> Lukyn742: Vzadu bych mrknul na samostavy a vepředu na vůli destiček ve třmenu. Nesmí tam být natěsno. A když už, tak jak se vrací pístky. Jestli blbě, tak můžou bejt vadný hadice. Samostavy můžou mít vymačkaný dosedací plochy a třeba se vrací moc.
20:15:43
26.09.2012
26.09.2012

peti
-> Lukyn742: ked spravis GO prednych strmenov pedal je akoby este par km tak 200-300 akoby gumovy kym si to nesadne, zadok ze nebrzdi je bud chyba v HBV alebo v zlom odvzusnení, tym ze si povytocil trn na posilovaci si sposobil to ze sa ti piestik v HBV nevraca a neuvolni tlak a kolesa furt pribrzduju, takze vrat naspt trn ako bol / resp nastavit predpisanu volu a odvzdusni celý system este raz poriadne
20:15:27
26.09.2012
26.09.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Lukyn742: Nemels stelovat ten trn, tim si to dojebal a po ohrati to brzdilo furt. Pokud nebrzdi zadek a neni tam vzduch a vse je pruchozi, tak bych to videl na hlavni valec.
20:05:30
26.09.2012
26.09.2012

Lukyn742
Před dvěma týdny jsem měnil prasátka, a gumičky v předních třmenech, po odvzdušnění pedál reágoval moc dole, sice to brzdilo ale jen předek až někde za polovinou, tak sem nastavil trn na posilovači a bylo to lepší pedál reagoval dříve, ale zadek pořád moc nebrzdí a navíc dnes mě spálili obložení ....Zajímavé že když jsem to vždy zkoušel tak to bylo dobré a přední obložení nikdy ani nedrhlo a dnes asi po 15ti km a ani né kilometr od domu to obložení hořelo... je to "dobré" a zničeho nic to začne brzdit že kolem nejde pootočit.
Budu rád za jakoukoliv radu


Budu rád za jakoukoliv radu
18:01:04
02.06.2012
02.06.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
Tak zadní brzdy jsou už snad funkční. Trocha mazadel na správná místa, trocha násilí na správná místa. Do toho hodně nadávek, odřenin, špíny a zdá se že by to už mělo fungovat. Jo a musel jsem improvizovat a nahradit jednu pružinku co vracela navíc z vnější strany lanovod a převod co jde na pakny. Naštěstí ve Feroně měli jednu vhodnou.
Přední brzdy jsou trochu hůř na tom, ale snad už taky budou fungovat. Nějak se mi je povedlo rozhýbat a hodit pod manžety mazadlo na brzdy. Kotouče jsem vyčistil nějaký odmašťovačem na brzdy. Teď teda konečně pístky chodí (sice hůř než třeba vzadu, ale řekl bych že to ujde) a snad to bude chvilku fungovat.
Pokud to bude tak vehementně táhnout pořád do strany tak asi přece jenom to bude tím ramenem.
Přední brzdy jsou trochu hůř na tom, ale snad už taky budou fungovat. Nějak se mi je povedlo rozhýbat a hodit pod manžety mazadlo na brzdy. Kotouče jsem vyčistil nějaký odmašťovačem na brzdy. Teď teda konečně pístky chodí (sice hůř než třeba vzadu, ale řekl bych že to ujde) a snad to bude chvilku fungovat.
Pokud to bude tak vehementně táhnout pořád do strany tak asi přece jenom to bude tím ramenem.
14:38:21
26.05.2012
26.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: No ne že bych zničil páku, ale vybral jsem čelisti, pružinky a tak co tam bylo uvnitř bubnokotouče.
Ale dnes jsem to z velké části spravil. Podle moudré knihy v pdfku jsem vše sestavil a šel zkusit ručku. Hmm nic jak to? Pomalu to ve mně začíná bublat a vřít tak jsem si radši dal vychlazené pivko a ejhle po dopití jsem za chvilku přišel na to čím to je. On ten lanovod je připevněn k takovému kousku železa přes který se přenáší pohyb na pakny. No jo no jenže onen lanovod se sesmekl z toho železa a proč to? No protože jeho pohyb měla zajišťovat pružina, která zároveň pakny po povolení ručky uvolní, ale ona pružinka tam není a podle všeho tam i dlouho už nebyla.
Takže musím sehnat nějakou malou, ale přitom delší pružinku hodím ji tam a ručka bude zase fungovat. Aspoň něco uff
Ale dnes jsem to z velké části spravil. Podle moudré knihy v pdfku jsem vše sestavil a šel zkusit ručku. Hmm nic jak to? Pomalu to ve mně začíná bublat a vřít tak jsem si radši dal vychlazené pivko a ejhle po dopití jsem za chvilku přišel na to čím to je. On ten lanovod je připevněn k takovému kousku železa přes který se přenáší pohyb na pakny. No jo no jenže onen lanovod se sesmekl z toho železa a proč to? No protože jeho pohyb měla zajišťovat pružina, která zároveň pakny po povolení ručky uvolní, ale ona pružinka tam není a podle všeho tam i dlouho už nebyla.
Takže musím sehnat nějakou malou, ale přitom delší pružinku hodím ji tam a ručka bude zase fungovat. Aspoň něco uff
10:51:45
26.05.2012
26.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Jako zes zlikvidoval rucku?
07:34:28
26.05.2012
26.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: Jsem se včera nasral a na jedné straně všechno vyhodil a vrátil zpátky jen kotouč a třmen 

21:38:13
25.05.2012
25.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Melo by to byt videt zvlaste kdyz na druhy strane to uz zabrzdi tak se ti to pak musi hnout i na te rozebrane
Ale lepsi je kdyz budes na to koukat a nekdo druhy ti pude tahat za rucku


19:36:27
25.05.2012
25.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
Vrátím se k brzdám tentokrát zadním (bubnokotouče)
Když budu mít sundaný tento kotouč a zatáhnu ručku musí být viditelně poznat pohyb paken? Nepřenese se to přes kladku jen na druhou stranu?
Jsem si s tím totiž hrál a když jsem sundal kotouč a zatáhl ručku neviděl jsem žádný rozdíl v paknách (že by se hnuli) ani když jsem ručku zase povolil
Když budu mít sundaný tento kotouč a zatáhnu ručku musí být viditelně poznat pohyb paken? Nepřenese se to přes kladku jen na druhou stranu?
Jsem si s tím totiž hrál a když jsem sundal kotouč a zatáhl ručku neviděl jsem žádný rozdíl v paknách (že by se hnuli) ani když jsem ručku zase povolil
21:26:53
20.05.2012
20.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Tak pokud se nehne ani po vyndani odvzdusnovaku tak pak ano pak te ceka repas, odsroubovat z hadice a cele rozebrat vycisit piostek v pripade poskozeni vymenit gumicku a prachovku a pistek osetrit pripravkem co vetsinou je u pistku. Novy odvzdusnovak, poskladat a vse komplet odvzdusnit. A srouby mazat! A hned bych udelal i druhou stranu aby to brzdilo soumerne!
20:08:57
20.05.2012
20.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
Tak jsem se s tím dneska zkoušel poprat a vypadá to spíš na problém s pístkem než hadicí. Škoda ta hadice by byla snažší na výměnu.
22:08:38
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: Jsi mě nepotěšil. Je to motor X30XE. Tak fakt budu muset na diagnostiku chjo no. No snad aspoň ty brzdy si pořeším sám
22:05:15
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Jo takhle automat... to me ted vubec nenapadlo, pokud si vybavuju ten motor zalezi teda presne na typu roku apod ale mam pocit ze tam uz je docela dost ruznych cidel apod. Urcite bych zacal diagnostikou a ctenim jednotlivych hodnot za chodu. To rozhodne napovi vic a bez toho nema cenu ani nic delat.
21:40:55
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: Hele ale nesmíš se posmívat jo je to sopel omega v6 v automatu a proto tam není spojka.
A diagnostika ještě neproběhla
A diagnostika ještě neproběhla
21:38:46
19.05.2012
19.05.2012

U-Geen
-> Kuladmin: automat? .-)
21:36:26
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Co je to presne za auto? A diagnostika a cteni vystupu z cidel bylo? Todle muze delat nejaky cidlo klikovky vacky teploty apod. Jak nemas spojku??? musis mit ne? jen nekdy obyc nekdy silene komplikovanou.
21:20:56
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: To asi jo no. Spojku nemám heč
Jenom je fakt blbý to dělat v jednom. Nikomu se nechce
No pak vyřešit v té popelnici ještě proč cuká při určitých otáčkách a bude to. Náhodou se v tom nevyznáš co? Prvně to začalo cukat při jízdě jakmile otáčky byly cca 3500-4000. Na radu jsem vyměnil palivový filtr a dneska to začalo cukat už kolem 3000. Co by to mohlo být? Buď něco s palivem nebo zapalováním ne? Jo a když to začne tak se rozsvítí i diagnostika. Otáčkoměr se cuká jak epileptik při záchvatu a nejede to. Pomůže pustit plyn a počkat ono se to za chvilku srovná
Jenom je fakt blbý to dělat v jednom. Nikomu se nechce
No pak vyřešit v té popelnici ještě proč cuká při určitých otáčkách a bude to. Náhodou se v tom nevyznáš co? Prvně to začalo cukat při jízdě jakmile otáčky byly cca 3500-4000. Na radu jsem vyměnil palivový filtr a dneska to začalo cukat už kolem 3000. Co by to mohlo být? Buď něco s palivem nebo zapalováním ne? Jo a když to začne tak se rozsvítí i diagnostika. Otáčkoměr se cuká jak epileptik při záchvatu a nejede to. Pomůže pustit plyn a počkat ono se to za chvilku srovná
21:19:29
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Neboj neni to tak hrozny porad lepsi jak se hrabat ve spojce v bloku v napravach apod.

21:15:23
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: Hadice by mi nevadila ta se dá v kelly koupit ještě o něco levněji. Jen ta práce ta práce 

20:36:23
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Nepredbihej udalostem mozna nakonec spis budes menit ty hadice 

20:26:49
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
Tak se dívám na autokelly a nové pístky pro obě strany vyjdou i se slevou (klubová karta) na 720kč no to ujde, ale je třeba připočítat ještě nějakou tu brzdovku a hlavně ta práce ta práce.
20:17:29
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: Jo jo to samozřejmě zkusím, ale informuju se už dopředu.
-> U-Geen: Zajímavý nápad díky za něj.
-> U-Geen: Zajímavý nápad díky za něj.
20:11:35
19.05.2012
19.05.2012

U-Geen
-> ZdeněkH: ja kdyz rozhejbavam pistek, tak to delam tak, ze tam vrazim neco na tloustku kotouc + desky, vyslapu pistek ven, dam pod manzetu specialni vazelinu od ATE, a zamacknu pistek ocesanym stahovakem, nebo podobnym pripravkem... a takle parkrat zopakuju, vetsinou to pak funguje
20:09:57
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Lepsi je ve dvou aby clovek videl co z toho leze a jak. Vzdycky se nekdo najde v okoli kdo ti chvilku bude slapat. 

20:09:06
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Muzes tam strikat co chces ale skus nejdriv povolit ten odvzdusnovak a jestli zaleze krasne je to hadici a s pistkem pak nemusis delat nic. Pokud nepujde tak t ostejne chce cely rozebrat a je mozny z pistek bude zrezlej a bude treba novej + gumicku a prachovku.
20:06:26
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: Já vím měl jsem ten systém ručka na pístek na Lancii. V zimě jsem to raději na ručku nedával nikdy. Ale stejně se mi tenhle systém moc nelíbí. Hlavně kvůli pevnému třmenu.
Pístek je hladký trochu jsem pod manžetu nakoukl.
Hele pomohlo by alespoň trochu pod manžetu pístku prsknout nevím WD nebo nějaké mazadlo?
Ještě jeden dotaz. Odvzdušnění v jednom člověku. Dá se? Napadlo mě na odvzdušňovák nasadit hadičku na ni dát jednosměrný ventil (jako je třeba na ostřikovačích) a trochu povolit odvzdušňovák. Hadici samozřejmě hodit do nádoby a šlapat.
Pístek je hladký trochu jsem pod manžetu nakoukl.
Hele pomohlo by alespoň trochu pod manžetu pístku prsknout nevím WD nebo nějaké mazadlo?
Ještě jeden dotaz. Odvzdušnění v jednom člověku. Dá se? Napadlo mě na odvzdušňovák nasadit hadičku na ni dát jednosměrný ventil (jako je třeba na ostřikovačích) a trochu povolit odvzdušňovák. Hadici samozřejmě hodit do nádoby a šlapat.
20:02:43
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Nahodou ten zadek je dobre takhle vymyslenej. Pac kdyz je rucka i provozni na pistek a kotouc tak ty pakovy mechanismy tim ze jsou venku tak dost trpej a zustravaji viset.
20:01:39
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> Nwkt: to nebude sroubuje se to kvuli rucni brzde ne? aspon doufam
-> ZdeněkH: poznal bys to tak ze v nem by byl vytvoreny nejaky drazky apod aby se snim dalo tocit ale to tutove nebude tvuj pripad.
-> ZdeněkH: poznal bys to tak ze v nem by byl vytvoreny nejaky drazky apod aby se snim dalo tocit ale to tutove nebude tvuj pripad.
19:49:39
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Nwkt: To neznám, ale řekl bych že to nebude tenhle případ. Nebo jak to poznám?
Tak ne tenhle výmysl tam nebude teď si študuju Jak na to. Super kára. Vpředu docela ok, ale vzadu divočina. Bubnokotouče, zadní třmen pevný stejně jak u škodovky půlený. Boha jeho to by už byl vzadu moc velký výmysl kdyby tam byly taky plovoucí.
Tak ne tenhle výmysl tam nebude teď si študuju Jak na to. Super kára. Vpředu docela ok, ale vzadu divočina. Bubnokotouče, zadní třmen pevný stejně jak u škodovky půlený. Boha jeho to by už byl vzadu moc velký výmysl kdyby tam byly taky plovoucí.
19:48:34
19.05.2012
19.05.2012

Nwkt
-> ZdeněkH: A neni ten pístek šroubovací, jako vzadu na koncernu?
19:47:44
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: Jo jo jsem to blbě napsal. Jeden pístek a klasika plovoucí třmen jako má např. favo.
Díky za radu to je super, že v tom nebude problém. Hadici povolím a hned něčím ucpu. Ale prvně teda zkusím povolit ten odvzdušňovák než se pustím třeba zbytečně do výměny pístku
Díky za radu to je super, že v tom nebude problém. Hadici povolím a hned něčím ucpu. Ale prvně teda zkusím povolit ten odvzdušňovák než se pustím třeba zbytečně do výměny pístku
19:40:42
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Trosku si asi pletes pojmy pistky a vodici cepy a pak je z toho maglajs co je co...
Predpokladam ze je to ,,normalni,, auto s jednim pistkem a plovoucim trmenem.
Skus povolit odvzdusnovak a pak ten pistek zatlacit pokud pujde je v haji hadice pokud ne je kouslej zrezlej pistek a pak to chce repas.
ABS se neboj max si hadicku / trubicku necim zacpi ideal jsou treba ty plastiky co davaji do novych zadnich prasatek apodobny krytky atd tehle prumeru aby v okruhu porad byla kapalina - kdyz to nevytece uplne funguje to stejne jako auto bez abs.
Predpokladam ze je to ,,normalni,, auto s jednim pistkem a plovoucim trmenem.
Skus povolit odvzdusnovak a pak ten pistek zatlacit pokud pujde je v haji hadice pokud ne je kouslej zrezlej pistek a pak to chce repas.
ABS se neboj max si hadicku / trubicku necim zacpi ideal jsou treba ty plastiky co davaji do novych zadnich prasatek apodobny krytky atd tehle prumeru aby v okruhu porad byla kapalina - kdyz to nevytece uplne funguje to stejne jako auto bez abs.
19:29:43
19.05.2012
19.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
Tak jsem sundal kolo, ale jelikož jsem na to byl sám tak jsem musel improvizovat. To mě teda naučili škodovky.
Sundal jsem kolo a povolil spodní šroub brzdiče a odklopil ho. Zkusil jsem spodní pístek jak chodí a poté i vrchní i s brzdičem co tam visel. Vše ok a na obouch stranách.
Pak jsem ale zkusil zatlačit pístek. Pravda zkusil jsem to jen na pravé straně (na levé jsem na to už zapoměl vzteky). Hmm vidím problém. Ač třmen na hadici a na jednom pístku, ale chytil jsem to kurtnou aby se to nemohlo hejbat tak pístek se ani nehnul. Hjůstne vidím problém.
Do dámského přirození ku*va drát. Pístek bych si sice troufl i vyměnit, ale bojím se ABS co je v autě. Naposledy jsem tohle dělal ve fáčku kde jaksi nebyl problém. Bojím se aby nebyl problém s odvzdušněním.
Sundal jsem kolo a povolil spodní šroub brzdiče a odklopil ho. Zkusil jsem spodní pístek jak chodí a poté i vrchní i s brzdičem co tam visel. Vše ok a na obouch stranách.
Pak jsem ale zkusil zatlačit pístek. Pravda zkusil jsem to jen na pravé straně (na levé jsem na to už zapoměl vzteky). Hmm vidím problém. Ač třmen na hadici a na jednom pístku, ale chytil jsem to kurtnou aby se to nemohlo hejbat tak pístek se ani nehnul. Hjůstne vidím problém.
Do dámského přirození ku*va drát. Pístek bych si sice troufl i vyměnit, ale bojím se ABS co je v autě. Naposledy jsem tohle dělal ve fáčku kde jaksi nebyl problém. Bojím se aby nebyl problém s odvzdušněním.
07:59:55
19.05.2012
19.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Sundej kolo/a a skus je to chvilka a budes vedet hned ale na 99proc ano.Tipuju prave to levy predni ze se nebude hybat jak by melo.
07:43:22
19.05.2012
19.05.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> ZdeněkH: 

23:49:06
18.05.2012
18.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kuladmin: Jo měli by být plovoucí. Ale v podstatě tedy spíš brzdy než problém ten silentblok?
23:43:29
18.05.2012
18.05.2012

Kuladmin
-> ZdeněkH: Pokud to ma plovouci trmeny skus jestli plovou a jestli jde zatlacit pistek volne zpet - pokud ne je to jasny.

23:03:22
18.05.2012
18.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
nene. Při puštění brzdy a připadně sešlápnutí plynu se to jen srovna na stav před brzděním.
Jo dodám je to zadohrab (ne škodovka)
Jo dodám je to zadohrab (ne škodovka)
22:57:20
18.05.2012
18.05.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> ZdeněkH: a když prudko přidáš, táhne to na druhou stranu? 

22:54:17
18.05.2012
18.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
Mám taky asi problém s brzdama. Chtěl bych se hlavně ujistit, že jinde nemůže být problém.
Jde o to, že při brzdění to hrozně najednou začne táhnout doleva. A fakt festovně.
Borec od kterého auto mám mi říkal, že nejspíš vymlel díru a je tam špatný silentblok na rameni vzadu. Mohla by se při brzdění tak změnit geometrie aby to tak začalo tahat?
Mně se spíš zdá, že vázne pravá brzda.
Jde o to, že při brzdění to hrozně najednou začne táhnout doleva. A fakt festovně.
Borec od kterého auto mám mi říkal, že nejspíš vymlel díru a je tam špatný silentblok na rameni vzadu. Mohla by se při brzdění tak změnit geometrie aby to tak začalo tahat?
Mně se spíš zdá, že vázne pravá brzda.
09:17:38
25.02.2012
25.02.2012

Bobesh
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hlavně originál víc vydržel,nová OPTIMITka zpuchřela po 3-4letech

18:50:08
16.02.2012
16.02.2012

Groopi
-> minno: Tak ti ďakujem za vyvrátenie dojmu o KO posilovači. Bo som sa s tým bál aj jazdiť jak bol ten pedál tvrdý. Teraz to brzdí ako má čiže som spokojný. Myslel som si že to je porucha alebo podtlak. Ale to sa mi nezdalo pretože hadica podtlaku je v poriadku, tú som pozeral ako prvú a myslel som hneď na posilovač...
12:06:30
13.02.2012
13.02.2012

Petr Volfik
-> minno: No jsem rád že nejsem sám komu v mrazem nefunguje posilovač.
A jelikož mam karbec z fáva tak mi ještě dycky pořádně ztuhne plyn takže za ani našlapávat nemůžu takže za mrazu třeba v těch -15ti startuju na 3-4 krát pre mi to dycky chcípne než to udrží volnoběh.
Už to snad potáhne do háje ta zima.



08:01:52
13.02.2012
13.02.2012

DEKODOVAC
-> minno: tak na Orave v Oravskej Polhore ked som bol pred tyždnom tak tam bolo -26 stupnov a tiež mi toto sparavil brzdovy aj spojkovy pedal spojka sa nedala uplne vytlači proste kemra ako fras

07:52:43
13.02.2012
13.02.2012

minno
-> Groopi: môže to byť aj silným mrazom. Ja keď som asi pred 2 týždňami testoval výdrž auta na mraze a nechal som ho cez noc von, ráno bolo -25, nie len že som to ledva nakopol, ale aj všetky mechanizmy boli poriadne stuhnuté a brzdy skoro nebrzdili, pedál bol tvrdý ako šľak (ešte horšie ako keď odpojíš hadicu posilňovača od sania), a až po cca 15 km začal pedál mäknúť a brzdy brzdiť. Po 20 km boli brzdy plne funkčné.