skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dilema hlava upravena na Lpg nebo 130 Blok
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno rozhodnuto
Zastavil:Discovera
-> Tom.t: no to vím, že tam 120tku hlavu na 130 nedam....to bylo spíš dilema jestli ji nevyužít nebo si tam dat proste rovnou tu 130ku motor...ale jsem rozhodnutý...díky 130ky jasná.
-> Discovera: 130-tku motor tam das uplne normalne, je to to samy vsechny uchyty atd jako 105 nebo 120..
i vyfukovy svody jsou v podstate stejny a zamenny, akorad maji vetsi stefty na prirube pro vyfuk ...
120-tkovou hlavu na 130 motor nedáš !
i vyfukovy svody jsou v podstate stejny a zamenny, akorad maji vetsi stefty na prirube pro vyfuk ...
120-tkovou hlavu na 130 motor nedáš !

Pokud vím, tak 130tka blok není zrovna kompatibilní s hlavou 105/120 a samotná hlava 130 taky nemá bezoolovo ráda. Jinak 130tka motor je plug&play se 120/105 co se zástavby do auta týče (za předpokladu, že je kompletní tj. vč. výfukovejch svodů).
Kluci, už v tom mám hokej....řeším dilema....nedávno sem se ptal co s navýšením výkonu na 105ce....jasně, že nic moc....zahodit
ale ted mám hlavu upravenou na LPG na 120ku blok...takže tvrzená sedla ventiů atd. (mohl bych tedy jezdit na natural ne? i na bloku 105 ikdyž bych sisnížil kompresi a snížení hlavy by mi asi nepomohlo...takže blok 120) a nebo jak už ste mi radili (ač to není košer
) dát sdi tam blok 130, ale je držák motoru stejný???? tak jako u 105ky?....nebo musim mit blok130 i s tím držákem...a co vlastně je potřeba na zástavbu?....na převodovku by to mělo být stejné..ne?.....je to mokrý 5-kvalt...vlečku nechci. díky
nevím jak se rozhodnout....mám oboje



Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno rozhodnuto
Zastavil:Discovera