
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
sytič..
11:34:25
19.09.2010
19.09.2010

mishom
nikto nevie? 

21:28:23
06.09.2010
06.09.2010

mishom
este sa spytam je mozne riesenie ze sa prevrta vzdusnik sytica na velkost ako je na sedr a zvysok (trisky trubky) prehodim? Ide hlavne o to, ci je ten vzdusnik nejako specialne tvarovany
17:20:23
27.08.2010
27.08.2010

vhml
-> mishom: nevim jak edsr ale ssedr nejlip startuje z nejdelší trubkou a k ní patricim tlumitkem
12:22:11
27.08.2010
27.08.2010

mishom
zdravim, potrebujem poradit ktory z tychto syticov je najlepsi na edsr 2926
pripisal som k nim kolko maju malych dierok (fotka z mobilu) a oznacenie z druhej strany. Dalsia vec je trubka sytica. Mam tam dat kratku s velkou diekou alebo stredne dlhu s malou dierkou alebo najdlhsiu s velkou dierkou. (myslim ze su len tri typy) mam dat tlmitko?
pripisal som k nim kolko maju malych dierok (fotka z mobilu) a oznacenie z druhej strany. Dalsia vec je trubka sytica. Mam tam dat kratku s velkou diekou alebo stredne dlhu s malou dierkou alebo najdlhsiu s velkou dierkou. (myslim ze su len tri typy) mam dat tlmitko?
13:42:54
23.11.2008
23.11.2008

BeBe
tym piestikom asi myslis podtakovy ventil ten sa montoval na EDSR,mal pri velkom podtlaku zatvarat pritok paliva,aby nebola prilis bohata zmes aj pri vyssich otackach,tento ventilcek neskor prestali montovat a namiesto neho dali - tlmitko co je vlastne tryska pod trubkou co je na veku karbu.Sytic mozes kludne zmontovat a pozriet,ale ako pisal King problem bude najskor vo veku....
13:38:07
23.11.2008
23.11.2008

haso
-> erik.p: na sytici nemas co rozstelovat...to v kruzku je sytic

13:13:56
23.11.2008
23.11.2008

erik.p
volnobezne otacky su rovnake pri LPG aj benzine viecko menene cca pred rokom..cital som niekde , ze je tam nejaky piestik na tom sytici..nebude tam chyba?? pripada mi to ked trochu uberiem na sytici.. ako keby sa uplne odpojil..
takze mozem ho dat dole?? nerozstelujem tam nieco??
takze mozem ho dat dole?? nerozstelujem tam nieco??
13:05:34
23.11.2008
23.11.2008

King
Podle toho, co popisuješ to může bejt i závada volnoběžnýho systému. Jinak na systiči není v podstatě moc co řešit - drží na tělese karbu 4ma šroubkama a jsou přístupný pěkně při pohledu zezadu na motor. Nejčastější problémy systiče jsou prohnutí víka karburátoru, protože směs pro sytič tranzituje z víka do těla karburátoru a roli tam hraje podtlak. Jakmile je tam netěsnost, není podtlak pro nasávání.
A funguje ti volnoběh na LPG i na benzín? Tzn. stejný volnoběžný otáčky při plně zavřeným sytiči?
A funguje ti volnoběh na LPG i na benzín? Tzn. stejný volnoběžný otáčky při plně zavřeným sytiči?
12:26:13
23.11.2008
23.11.2008

erik.p
je komplikované zdemontovat sytič??? nejako to blbne.. Na LPG ide uplne v pohode.. pekne sa daju stelovat otacky.. ale akonahle startujem na benzin.. musim dat sytic uplne hore , nastartujem a musi byt hore az pokym nie je 80 na teplomeri.. huci to jak svina.. dam 1mm dolu a hned skape.. co by to mohlo byt?? vdaka za kazdu radu..
Š120 1988
Š120 1988